abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45633238
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
Koop ik zojuist een nieuw toetsenbord. Blijkt die alleen een ps/2 aansluiting te hebben en heeft mijn pc geen ps/2 aansluiting .
.

Hoe kom je aan geen ps/2 aansluiting? Zelfs op hypermoderne moederborden zit dat nog op.
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:07:49 #227
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_45633257
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
Koop ik zojuist een nieuw toetsenbord. Blijkt die alleen een ps/2 aansluiting te hebben en heeft mijn pc geen ps/2 aansluiting .
Bijna elk moederbord dat je koopt heeft een ps/2 aansluiting Ik heb eigenlijk nog nooit een moederbord zonder ps/2 aansluiting gezien...
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_45633341
Ja ik dacht dus dat elke pc wel een ps/2 aansluiting maar mijn geweldige, te moderne Dell niet .

Zijn er geen verloopstekkertjes van ps/2 naar usb?
pi_45633846
Ja dat soort verloopstekkertjes zijn er.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:29:22 #230
Stranger than fiction
pi_45634020
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:09 schreef MrX1982 het volgende:
Ja ik dacht dus dat elke pc wel een ps/2 aansluiting maar mijn geweldige, te moderne Dell niet .

Zijn er geen verloopstekkertjes van ps/2 naar usb?
ik zou een ander toetsenbord halen.
pi_45634046
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:32 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Gister ook Southpark gezien ?

Tom Cruise won't come out of the closet
Komt dat op tv?

Travolta: Tom! Hey Tom, this is John Travolta.
Cruise: Oh hey John.
Travolta: Tom, you've gotta come out of the closet. Oh my Gahd.
Cruise: L. Ron Hubbard doesn't think I'm a great actor.
Travolta: Mm-maybe you took what he said out of context. Okay, 's like, if you don't come out, can I at least come in and talk to you?
Cruise: Oh... Okay, but no tricks.
Travolta: No tricks. [gives the group standing out in the hall a thumbs-up. The door opens and John goes into the closet.] Hey, it's really nice n here.
Cruise: Yeah, see?
Travolta: I feel really safe. Oh my Gahd.
pi_45634133
De staat van de ui.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45634140
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

ik zou een ander toetsenbord halen.
Dat zou ik ook kunnen doen maar geen zin om terug te gaan. Het is verder ook geen duur toetsenbord. Lekker basic en met een draad.

Tegenwoordig zijn bijna al die toetsenbord wireless en met knoppen die ik toch nooit gebruik dus deze leek toen ik bij Media Markt was ideaal .
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:33:35 #234
Stranger than fiction
pi_45634165
pi_45634177
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:32 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat zou ik ook kunnen doen maar geen zin om terug te gaan. Het is verder ook geen duur toetsenbord. Lekker basic en met een draad.

Tegenwoordig zijn bijna al die toetsenbord wireless en met knoppen die ik toch nooit gebruik dus deze leek toen ik bij Media Markt was ideaal .
Verloopstekkertje zal niet veel goedkoper zijn dan je toetsenbord .
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:35:50 #236
Stranger than fiction
pi_45634265
quote:
‘De overheid kent eigen omvang niet’

Den Haag, 24 jan. Ondanks het streven van de kabinetten-Balkenende om de personeelsomvang van de overheid terug te dringen is het aantal ambtenaren is de afgelopen vier jaar verder toegenomen.

De rijksoverheid is met 7,4 procent in omvang gegroeid en de totale overheid – inclusief provincies en gemeenten – met 2,6 procent.

Dit blijkt uit berekeningen die de Raad van Economische Adviseurs (REA) van de Tweede Kamer heeft uitgevoerd. De REA, die bestaat uit vijf onafhankelijke economen, heeft vanmorgen zijn advies over de slagvaardigheid van de overheid uitgebracht. Volgens het kabinet zou de overheid met 1,5 procent gekrompen zijn. In de verkiezingscampagne hebben vrijwel alle partijen aangekondigd de omvang van het ambtenarenapparaat te willen verkleinen.

Volgens de REA weet de overheid zelf niet hoe groot zij is. Basisgegevens over de omvang van geldstromen en menskracht in de overheid ontbreken. In weerwil van politieke voornemens is bovendien de druk binnen de overheid om uit te breiden onweerstaanbaar. Dit geldt vooral voor de zelfstandige bestuursorganen (overheidsdiensten op afstand), waardoor „een substantieel deel van de overheid ongrijpbaar” is.

Uit de berekeningen die de REA heeft gemaakt blijkt dat er eind 2005 163.276 ambtenaren bij de ministeries en zbo’s werkten, een stijging van 11.368 vergeleken met 2001. De grootste stijgingen deden zich voor bij zbo’s die vallen onder de ministeries van Onderwijs, Landbouw en Verkeer. Defensiepersoneel, de rechterlijke macht, de politie en leraren worden niet meegerekend. In totaal werkten in 2005 863.538 mensen in de publieke sector, een stijging met 22.531 ten opzichte van 2001.

De hoogleraren van de REA zijn vernietigend in hun oordeel over de neiging om de overheid als een bedrijf te beschouwen. „De overheid kopieert het bedrijfsleven, wat de unieke kwaliteiten van de publieke sector miskent.”

Voorts vinden ze dat het parlement te weinig mogelijkheden heeft om het regeringsapparaat van een adequate tegenmacht te kunnen voorzien. De Kamer beschikt over een onderzoeksbudget van 500.000 euro en vijf medewerkers. Daar staan alleen al 470 medewerkers en een budget van 55 miljoen euro tegenover van de vier planbureaus van de overheid. De REA pleit voor oprichting van een Parlementair Onderzoeksbureau.
pi_45634296
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:33 schreef du_ke het volgende:
Verloopstekkertje zal niet veel goedkoper zijn dan je toetsenbord .
Ja ps/2 naar usb zal inderdaad wel duurder zijn dan mijn toetsenbord. Mijn toetsenbord was maar 15 euro .
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:38:05 #238
Stranger than fiction
pi_45634341
quote:
Vier thema's centraal bij State of the Union
In de State of the Union legt de president van de VS elk jaar verantwoording af aan het Congres. Bush stelde gisteren vier thema’s centraal: gezondheidszorg, immigratie, energie en Irak:

* „Om onze economie sterk te houden moeten we de uitdaging aangaan die onze sociale voorzieningen vormen. Uitkeringen, Medicaid en Medicare [ziektekosten verzekeringen voor armen en ouderen,red.] zijn beloftes aan ons geweten en het is onze plicht ze altijd gezond te houden.”

* „Om hoop en mogelijkheden in ons land te verspreiden hebben we een immigratiesysteem nodig dat Amerika waard is – met eerlijke wetten en veilige grenzen.”

* „Laat we doorgaan met het werk dat gedaan is om het benzineverbruik in de VS met 20 procent terug te dringen in de komende tien jaar. Als we dat doen besparen we driekwart van alle olie die we nu importeren uit het Midden-Oosten.”

* „Ons land streeft in Irak een nieuwe strategie na, en ik vraag u een kans deze te laten werken. En ik vraag uw steun voor de troepen te velde en voor zij die onderweg zijn.”

* De alternatieve State of the Union van de Democraten, uitgesproken na de officiële van de Amerikaanse president Bush, werd opmerkelijk gunstig ontvangen.

* De Democraten hadden Jim Webb, een oud-Republikein die vorig jaar november voor de Democraten een senaatszetel in de staat Virginia veroverde, uitgekozen om een reactie op Bush te geven.

* Webb vertelde hoe zijn vader (in de Tweede Wereldoorlog), hijzelf (Vietnam) en zijn zoon (nu in Irak) ervaring met oorlog hadden opgedaan. „We deden het niet om politieke redenen maar uit liefde voor ons land.” Maar deze oorlog, zei Webb, is zo roekeloos uitgevoerd dat de Verenigde Staten nu worden „gegijzeld’’ in Irak.

* En nu ook een meerderheid van de troepen de oorlog niet meer steunt, „ moeten onze manschappen weggehaald worden uit de straten van de Iraakse steden’ ’, zei hij.
pi_45634349
Aan mijn toestenbord zit een USB naar PS2 verloopding .
pi_45634427
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:38 schreef du_ke het volgende:
Die verloopstekkertjes heb ik hier ook liggen maar daar heb ik vrij weinig aan.

Mijn tweakert gehalte is vandaag weer ernstig gedaald .
pi_45635001
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]
Tja, al die "geprivatiseerde managers" zijn eigenlijk ook ambtenaren .
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:58:50 #242
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_45635041
Over het tweakert gehalte gesproken. Mijn moeder wil een nieuwe PC + 17" flatscreen kopen (omdat zij en haar vriend uit elkaar gaan en de computer + laptop die zij gebruukt van hem zijn) die in feite alleen gebruikt gaat worden voor email, internet en Word. Waar vindt men tegenwoordig nog niet al te snelle PCs voor een aardig prijsje?
pi_45635089
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:58 schreef problematiQue het volgende:
Over het tweakert gehalte gesproken. Mijn moeder wil een nieuwe PC + 17" flatscreen kopen (omdat zij en haar vriend uit elkaar gaan en de computer + laptop die zij gebruukt van hem zijn) die in feite alleen gebruikt gaat worden voor email, internet en Word. Waar vindt men tegenwoordig nog niet al te snelle PCs voor een aardig prijsje?
Marktplaats? Ik heb een P4 voor 150 gehaald.
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:01:35 #244
158292 problematiQue
pi_45635134
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:00 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Marktplaats? Ik heb een P4 voor 150 gehaald.
Mijn moeder is er zo-een die er liever eentje van een winkel koopt met zo min mogelijk gezeik en moeilijkheden.
pi_45635171
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:38 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij zit dat er tegenwoordig altijd bij, zelfs bij een muis......

Bij de allergoedkoopste prul
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:04:55 #246
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45635224
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:30 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Komt dat op tv?

Travolta: Tom! Hey Tom, this is John Travolta.
Cruise: Oh hey John.
Travolta: Tom, you've gotta come out of the closet. Oh my Gahd.
Cruise: L. Ron Hubbard doesn't think I'm a great actor.
Travolta: Mm-maybe you took what he said out of context. Okay, 's like, if you don't come out, can I at least come in and talk to you?
Cruise: Oh... Okay, but no tricks.
Travolta: No tricks. [gives the group standing out in the hall a thumbs-up. The door opens and John goes into the closet.] Hey, it's really nice n here.
Cruise: Yeah, see?
Travolta: I feel really safe. Oh my Gahd.
Het was gister op the box. Ik lag in een deuk, Kyle (was het dacht ik), scoorde 9 op de E-meter, daarom was hij de reincarnatie van Hubbart. De tussenstukken werden prima gevuld door R. Kelly, Tom Cruise is in the closèèèhèèt, he won't come out the closèèèhèèt, then I got a guhúúúún
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:06:36 #247
158292 problematiQue
pi_45635283
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:04 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het was gister op the box. Ik lag in een deuk, Kyle (was het dacht ik), scoorde 9 op de E-meter, daarom was hij de reincarnatie van Hubbart. De tussenstukken werden prima gevuld door R. Kelly, Tom Cruise is in the closèèèhèèt, he won't come out the closèèèhèèt, then I got a guhúúúún
Ik benieuwd waarmee ze nog zullen komen nu de makers hebben gezworen een oorlog te beginnen tegen Scientology vanwege Isaac Hayes.
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:07:23 #248
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45635309
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Ik benieuwd waarmee ze nog zullen komen nu de makers hebben gezworen een oorlog te beginnen tegen Scientology vanwege Isaac Hayes.
Huh? Vertel eens

Die had toch dat liedje als Chef, suck on my chocolate salty balls
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_45635311
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:04 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat was Stan.

Die aflevering is inderdaad geniaal .
pi_45635328
http://www.funprice.nl/shop.gss?page=site/winkel/artikelgroep/ArtikelGroepOverzicht&method=gotoArtikelAction&arg0=Artikel::1734 is een winkel hier in Groningen maar dit soort zaken vind je overal wel, gewoon een heel basic systeem (zonder monitor).
Misschien kan Mutant wat regelen die woont bij je in de buurt en z'n broer heeft een computertoko .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')