Precies.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:40 schreef Falco het volgende:
Ja dat uitstellen is ook prachtigIk houd me ook nooit aan al die voorop bedachte schema's om op tijd alle stof te hebben geleerd.
Beter dat, dan andersom.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:43 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet een herstelversie van m'n paper maken. Eigenlijk moet ik dat nu gewoon doen. Maar ik heb echt geen zin.
Commentaar: "inhoud is bijzonder goed, vorm is waardeloos"
Plan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:59 schreef Mikkie het volgende:
Godver, het is vijf uur en ik heb vandaag wéér niks gedaan
Morgen mezelf toch maar opsluiten in de bieb, ofzo.
Nee, ik ook niet, maar het plan ligt erquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En vervolgens hou ik mezelf er toch niet aan
Leve de herren!
Haha, ja bij mij dus ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:40 schreef Corelli het volgende:
ik ga het toch wel halen dus ik kan wel even uitgebreid gaan fokken
en zo gaat het al een paar dagen lang
Statistiek bij geneeskunde?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:01 schreef Nuna het volgende:
Aaaargh. Weliswaar geen tentamen, maar ik haat Statistiek en loop dus achter
Uhuhquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:37 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Statistiek bij geneeskunde?![]()
Ik heb ook statistiek, loop ook achter(over 3,5 week tentamen)
Oh ok, mijn broertje doet ook GNK en die heeft geen statistiek... Maarja, ook pas 2e jaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:43 schreef Nuna het volgende:
[..]
Uhuh. Je moet toch weten of een diagnostische test betrouwbaar is. Er is altijd kans dat de test zegt dat je niet ziek bent, terwijl je eigenlijk wél ziek bent bijvoorbeeld. En we hebben iets met hypothesen en de normale verdeling enzo.
Volgens mij niet eens de moeilijke statistiek, maar wel bijzonder saai.
Ik heb over een week tentamen![]()
Haha, ligt ook aan de faculteit denk ik. Ik zit namelijk pas in het eerste jaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:08 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Oh ok, mijn broertje doet ook GNK en die heeft geen statistiek... Maarja, ook pas 2e jaar![]()
Ik heb wel ingewikkelde statistiek, echt zwaar k*t! (terwijl ik er al zo slecht in ben!)
Hij zit op UU...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, ligt ook aan de faculteit denk ik. Ik zit namelijk pas in het eerste jaar
Klopt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:43 schreef Nuna het volgende:
[..]
Volgens mij niet eens de moeilijke statistiek, maar wel bijzonder saai.
Ik heb de wel moeilijke statistiek en het is ook nog eens bijzonder saai...quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:33 schreef Falco het volgende:
Altijd denk ik "Had ik maar een of twee dagen meer" voor een tentamen.
Een week de tijd en dan schiet je al in de stress?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik heb er ook last van, de hele dag wat computeren, stad in enzo
Nog een mooi verhaal van vorig jaar: we hadden presentatie en een week ervoor wilde ik beginnen (veel en veel te laat, helemaal in de stress). Toen werden al onze computers gestolen en de deadline werd verschoven naar 1 week later. Ik heb die hele fucking week op het strand gelegen om uiteindelijk toch weer nog maar één week te hebbenwel gehaald uiteindelijk.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet me eerst nog aankleden, douchen etc
Hehehe ook heel herkenbaarquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:47 schreef Corelli het volgende:
studieboeken op de werkplek utigestald, naar de juiste bladzijdes gebladerd, wel weer genoeg gedaan voor dit uur, breakje verdient
Dat lijkt me ook een lastige opgave.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ga ik straks ook. Misschien.
Ik twijfel alleen of 't gaat lukken om m'n tentamen binnen drie uur te leren
Inderdaad, niet handig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:19 schreef S-Two het volgende:
Waarom is er altijd een Grand-Slam toernooi als ik moet leren.
Wel een mooie pot.
Nadal er gelukkig uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:01 schreef Kauki het volgende:
[..]
Inderdaad, niet handig.
Ik had mijn wekker gezet, nog even blijven liggen omdat ik vannacht ook al Eurosport had liggen kijken, rond een uur of half 11 er toch maar uit gekomen. Nu zit ik dus Nadal te kijken, in plaats van mijn psychodiagnostiek voor vanavond of sociale context voor morgen door te nemen...![]()
Vannacht rond een uur of drie heb ik overigens wel de samenvattingen van zo'n 40 artikelen uit geprint![]()
Ik had eigenlijk graag Clijsters gezien, maar ik vrees dat dat er niet in gaat zitten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nadal er gelukkig uitEn dan morgenvroeg om half 10 Federer tegen Roddick. Gaan we daarna wel leren denk ik
.
Een (groot) aantal ja, maar om een of andere reden krijg ik die niet naar jou verstuurd...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, heb jij samenvattingen van Sociale Context?
he, kom nou. Een proeftentamen kan je toch wel zonder antwoorden af. En die 3 uur zijn nooit verloren. Je bent toch met de stof bezig geweest!?!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:35 schreef Bravebart het volgende:
Ik net helemaal fanatiek een proeftentamamen doen, blijken er geen antwoorden bij te zitten
Dag 3 uur werk
Ja, maar een proeftentamen zonder antwoorden is zo zinloos, omdat je dan nog niet weet of je het goed doetquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:36 schreef Corelli het volgende:
[..]
he, kom nou. Een proeftentamen kan je toch wel zonder antwoorden af. En die 3 uur zijn nooit verloren. Je bent toch met de stof bezig geweest!?!
Nee maar je hebt dagen, zo niet weken om het MET boeken er bij uit te vogelen. Als dat al niet lukt ....quote:Ja, maar een proeftentamen zonder antwoorden is zo zinloos, omdat je dan nog niet weet of je het goed doet
Clijsters is toch 's nachts? (nederlandse tijd)quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:02 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk graag Clijsters gezien, maar ik vrees dat dat er niet in gaat zitten.
Federer wil ik ook zien, maar dan weet ik zeker dat het tentamen van morgenmiddag een ramp gaat worden, aangezien ik vanavond daar ook niet echt veel aan zal doen (eerst vanavond tentamen en dan moet ik nog een reflectieverslag schrijven)...
Wij hebben geen boekquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef Corelli het volgende:
[..]
Nee maar je hebt dagen, zo niet weken om het MET boeken er bij uit te vogelen. Als dat al niet lukt ....
ik weet niet hoe je studie er uit ziet maar met een proeftentamen sta je een sutk sterkjer dan zonder. Ook al heb je geen antwoorden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij hebben geen boekEn ze zijn zo fijn om op het tentamen de manier van vragen compleet anders te doen dan bij de gewone colleges. Dar loop ik dus op vast, niet op de opgaves zelf, want die zijn idd gewoon simpel te checken.
Na Williams - Vaidisova en die beginnen om 3.30u...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
Clijsters is toch 's nachts? (nederlandse tijd)
Wij hebben een compleet geflipte studiequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:59 schreef Corelli het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je studie er uit ziet maar met een proeftentamen sta je een sutk sterkjer dan zonder. Ook al heb je geen antwoorden.
Dat zou je kunnen doen ja. Of het verstandig is is iets anders.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:59 schreef Kauki het volgende:
[..]
Na Williams - Vaidisova en die beginnen om 3.30u...
Ik kan natuurlijk mn wekker om een uur of 5 zetten, zodat ik meteen na de wedstrijd verder kan studeren...![]()
En vanavond ga je wel aan de gang?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:03 schreef Repeat het volgende:
vrijdag tentamen, vandaag tot laat in de middag in mn nest gelegen en de rest zitten fokken
waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
En vanavond ga je wel aan de gang?![]()
Ik had er ook weinig vertrouwen inquote:
Succesquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:09 schreef Mikkie het volgende:
Over n half uur tentamen, twee uur geleerd en kansloos.
Morgen tentamen om 12.45, moet nog beginnen, dat wordt ook kansloos.
Why, oh why?
Je staat inderdaad onlinequote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
betrapt
zo maar eens de 5 afleveringen van 24 kijken
Het vinden van een plek waar je ook mocht zitten, was inderdaad moeilijker dan het tentamen op zichquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tnx. 'T viel nog mee, alleen zit ik nu te bedenken, dat als ik vanaf vanochtend enkel de sheets had geleerd, vijf uur lang, dan had ik bijna alles geweten. Toch jammer
Ik ga maar eens beginnen...quote:
Ik doe meequote:Op donderdag 25 januari 2007 00:00 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik ga maar eens beginnen...![]()
Ik heb tv gekeken, mn kamer een beetje opgeruimd, een broek in de was gezet, met mn cavia zitten dollen en op msn gehangen, maar nu is het toch echt tijd om een lulverhaaltje in elkaar te zetten voor mn reflectieverslag.
Tentamenstof van morgenmiddag neem ik morgenvroeg wel door. Ofzo. Ik aanbid degene die het fenomeen hertentamens heeft uitgevonden...
Nou ja, dat heb ik dus voor elkaar gekregen vanavondquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:00 schreef Kauki het volgende:
[..]
... nu is het toch echt tijd om een lulverhaaltje in elkaar te zetten voor mn reflectieverslag...
Dat dat voor jou werkt, prima, maar voor mij zou dat absoluut geen succes zijn. Ik zou onderweg alleen maar stressen, om nog te zwijgen over de reputatie die je krijgt onder docenten/medestudenten...quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: te laat komen. Ik heb vorig jaar niet anders gedaan. Je hoeft niet in de rij te staan, de eerste vijf minuten is het toch nog wat rumoerig dus amper iemand heeft er last van als je later binnenkomt. Mogelijk gezeik is al opgelost, en je heb mooi een plekje waar je zo uit kan als je vroeg klaar bent.
Ik kwam vandaag als voorlaatste binnen in m'n zaal, niks van gezeik meegekregen, alleen dat we wat lang moesten wachten tot het tentamen uitgedeeld werd...
Ik heb vanavond een natuurkunde tentamen, nog niks voor geleerd, en ik ben al zo goed in natuurkundequote:Op donderdag 25 januari 2007 10:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
ik heb vanmorgen al van alles gedaan.. boodschappen, honden uitlaten etc.. maar niet leren!
Ben ik nu mee bezig, maar shit was is het saai
Wie haalt me over om toch echt te gaan leren?
Dan moeten we beide schop onder onze kont hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een natuurkunde tentamen, nog niks voor geleerd, en ik ben al zo goed in natuurkundeHeb ook de hond uitgelaten, naar de pruikendokter geweest, en ben nu aan het chillen, maar heb totaal geen zin om te leren. Tegen beter weten in uiteraard.
Preciesquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan moeten we beide schop onder onze kont hebben
Maar dit is gewoon übersaai.. daar kan ik natuurlijk ook niks aan doen![]()
Dat is ook mijn startpunt.. werkt dat motiverend voor je? Het idee dat vanaf 12 uur 'massaal' geleerd wordt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Precies
Natuurkunde is ook ubersaai. Ik heb dit jaar alleen maar baggervakken trouwens
wiskunde, natuurkunde, scheikunde en eco.
12 uur, dan ga ik echt leren![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:18 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Dat is ook mijn startpunt.. werkt dat motiverend voor je? Het idee dat vanaf 12 uur 'massaal' geleerd wordt?![]()
Ik moet 130 bladzijden natuurkunde leren, gaat me niet lukken voor 12:15quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn doel is om alle sheets voor 12.15 (als ik even naar fysio moet) 1 x gelezen moet hebben.. als ik dan terugkom wil ik ze nog allemaal een keer lezen/leren!
ik 63 sheets en een reader..quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet 130 bladzijden natuurkunde leren, gaat me niet lukken voor 12:15
haha, nee, dat wordt krapjes zo..quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
ik 63 sheets en een reader..
ik wil de sheets vanmiddag doen en de reader dan vanavond of morgenochtend nog!
Het is maar een doel he, als ik zo doorga lukt het toch niet
Ga dan nu aan de slagquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, nee, dat wordt krapjes zo..
63 sheets bekijken lukt nog wel, maar dan blijft het ook wel bij 'bekijken'
Je hebt het in elk geval al beter gepland dan ik, want ik moet dus nog alles leren voor vanavond, en ik ben vanmiddag rond de klok van 3 ook nog eens een uur weg
Sorryquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ga dan nu aan de slag![]()
Ik ben bij sheet 37..
Er is er maar een die daar wat aan kan doen hequote:Op donderdag 25 januari 2007 11:56 schreef S-Two het volgende:
Yippie, was Federer - Roddick snel afgelopen, kan ik goed gaan leren dacht ik nog.
Maar goed, nog niets van gekomen dus, en ben benieuwd of het vanmiddag wat gaat worden.
Ben nu bij sheet 51, verder ben ik niet gekomen! Maar moet nu weg.. vanmiddag nog meer werk dusquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sorry![]()
Kwartiertje nog
Dan is het 12 uur.
Ik heb alvast een samenvatting gevonden van m'n leerstof dus dat scheelt ook weer![]()
Even zoveel mogelijk in m'n rekenmachine zetten
Anyway, je bent alvast over de helft
Van de sheets dan
Goed bezig.
hehe..ik begin nu ook, hoor! Naja 12.24 of 12.00, who caresquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
En nu is het tijd.![]()
Ik ga leren (denk ik)![]()
succes allemaal![]()
Ik had het even te druk om te studerenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Teug van fysio.. zijn jullie 12 uur starters allemaal braaf aan het studeren?
Ik ga nu verder
KiwiTjuHh, NIET OP MSN TIJDENS HET LERENquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wauw, heb alle sheets 1 x doorgenomen.
Nu de reader lezen.. saaie shit in het engels
Doet hotmail/msn het bij jullie ook niet?
ik ga toch niet in de UB zittenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Als jullie nou eens in plaats van achter de computer op school in de UB gaan zitten, dan wordt je ook niet afgeleid.
Je capslock staat aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:24 schreef Repeat het volgende:
IK MOET LEREN MAAR HEB NOG STEEDS NIKS GEDAAN MORGEN TENTAMEN GVD IK KAN ME NIET CONCENTREREN AAARGH.
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:24 schreef Repeat het volgende:
IK MOET LEREN MAAR HEB NOG STEEDS NIKS GEDAAN MORGEN TENTAMEN GVD IK KAN ME NIET CONCENTREREN AAARGH.
Alleen als je je afspraak speciaal tijdens je tentamenweek hebt gepland.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:40 schreef Bravebart het volgende:
Ik moest naar de tandarts, is dat ook SOG-en
Nee, stond al 3 maandenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:47 schreef Kauki het volgende:
[..]
Alleen als je je afspraak speciaal tijdens je tentamenweek hebt gepland.
Ik ga morgen maar eens op controle. Mn pa is morgen jarig (wordt 50 en we gaan uit eten enzo), dus dan heb ik tenminste een reden om tegen die tandenboer te zeggen dat ie niks mag doen..![]()
Alle tentamens waar ik deze periode voor moest leren, heb ik achter de rug![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef Soempie het volgende:
* uitgeslapen
Op weg naar de UB vriendin tegengekomen:
* tentoonstelling voorbereid
* ontwerpen Groninger Forum bekeken
* gewinkeld
Vanavond naar het theater.
Morgen tentamen. Samenvattingen gekocht en die zo doorlezen.
Ik zet anderen net zo makkelijk aan tot SOGquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:38 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Dat ga ik ook nog even doen! (U wordt bedankt
)
Jou niet tochquote:
Dag is nog langquote:
Van wie je de naam zeker niet meer kende, maar dat gaf niets op dat moment.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:49 schreef Ludger het volgende:
tvp, ik ontweek mijn studie vandaag door op ziekenbezoek te gaan bij een vroegere vriend![]()
Trein is ideaal voor SOG, tenminste bij mijquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dag is nog lang
Ik ga straks 3 uur naar huis treinen, ideaal om te lerenVerder toch niks te doen in de trein
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Trein is ideaal voor SOG, tenminste bij mij. Uit het raam kijken, gesprekken van andere mensen volgen, andere mensen aanstaren, eten, muziek luisteren, enz. Alles behalve leren/lezen
.
O jawel..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:05 schreef roooosje het volgende:
[..]
Van wie je de naam zeker niet meer kende, maar dat gaf niets op dat moment.![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:37 schreef Ludger het volgende:
[..]
O jawel..En 't is ook wel goed dat ik dat gedaan heb, nu wel extra veel te doen
![]()
Tentamen is redelijk goed gegaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb nu nog anderhalfuur om mn tentamen te leren.. hup, weg van fok & pc en je richten op je sheets
congrats.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tentamen is redelijk goed gegaan
Is mijn ervaring ook wel een beetje. Hoewel als je 2 uur in de trein naar Groningen zit ga je op een gegeven moment maar leren, toch niks anders te doen. Maar meestal begin ik dan pas bij Zwolle en bij Assen ben ik er bijna dus vind ik het tijd om te stoppen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Trein is ideaal voor SOG, tenminste bij mij. Uit het raam kijken, gesprekken van andere mensen volgen, andere mensen aanstaren, eten, muziek luisteren, enz. Alles behalve leren/lezen
.
haha, dit is de eerste keer dat ik dit topic zie.. Die treinervaringen komen me ook bekend voor.. Maar meestal val ik na 2 pagina's gelezen te hebben in slaapquote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is mijn ervaring ook wel een beetje. Hoewel als je 2 uur in de trein naar Groningen zit ga je op een gegeven moment maar leren, toch niks anders te doen. Maar meestal begin ik dan pas bij Zwolle en bij Assen ben ik er bijna dus vind ik het tijd om te stoppen..![]()
Mja, ik moet 1,5 uurquote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is mijn ervaring ook wel een beetje. Hoewel als je 2 uur in de trein naar Groningen zit ga je op een gegeven moment maar leren, toch niks anders te doen. Maar meestal begin ik dan pas bij Zwolle en bij Assen ben ik er bijna dus vind ik het tijd om te stoppen..![]()
Ja dat heb ik ook altijd. Oplossing is dat je gewoon moet vragen of ze snappen wat ze lezen, dan houdt het gros wel opquote:Op maandag 29 januari 2007 14:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Mja, ik moet 1,5 uur. In de trein vind ik het trouwens ook niet relaxed. Iedereen gaat altijd meelezen heb ik het gevoel.
Ik denk dat ik maar niet vraag hoe je het voor elkaar krijgt...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:28 schreef Mikkie het volgende:
Blegh. Morgen statistiek, geen opgave gemaakt en van het proeftentamen had ik 12 v/d eerste 15 opgaven fout.
Dit is gedoemd te mislukken
Ja, nee, echt, zo irritant! En als het een beetje druk is in de ochtend heb je uberhaupt niet eens de mogelijkheid je boek open te slaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Mja, ik moet 1,5 uur. In de trein vind ik het trouwens ook niet relaxed. Iedereen gaat altijd meelezen heb ik het gevoel.
Nee, dat zijn zeer nuttige bezigheden die absoluut prioriteit hebben boven je studiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is bellen, opruimen en voor je uit staren ook SOG?
Ja dat is precies wat ik wilde horenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, dat zijn zeer nuttige bezigheden die absoluut prioriteit hebben boven je studienou goed
Ik heb zowaar vandaag dat oefententamen gemaakt. Bijna dan, op driekwart had ik geen zin meerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, ach
Ik heb zo'n vermoeden dat het morgen niet gaat lukken
Ik heb vandaag overigens wel in de bieb oprecht zitten afvragen wanneer ik die goede voornemens qua studeren nou eens ga waarmaken. Kheb 't me al tig keer voorgenomen, maar ik blijf het fout doen... terwijl het me heerlijk lijkt om een keer de hele periode alles bij te houden en compleet relaxt de tentamenweek in te gaan...
Toch nog succesquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch had ik er liever niet bij gezeten
Laat ik me nu eerst maar gaan douchen en aankleden, tentamen is immers al over n half uur, en k moet ook nog een kwartiertje reizen
En hoe is het gegaan?quote:
hehe, succes!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:44 schreef Asmodean het volgende:
ik heb morgenochtend om 9 uur een tentamen, maar ik wordt ook steeds afgeleid door alles
dankjequote:
Fucking PIP,PAP,POP.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef JAY-T het volgende:
Heel slecht dat ik dit topic heb gevonden.. Vind mezelf namenlijk terug in zo'n beetje elke post die ik hier lees![]()
Ik kan mezelf er gewoon niet toe aanzetten om te leren.. Ook al heb ik de hele dag geen f*ck te doen, dan nog leer ik niet's avonds denk ik dan, wat heb ik nou eigenlijk gedaan vandaag? Tv kijken, internetten, beetje opruimen, eten, ff de stad in, internetten, tv kijken, weer eten en fitnissen (ok, daar is niks mis mee) dat is het moment waarop ik er altijd weer spijt van krijg dat ik niet geleerd heb..
Maar het leuke is, de volgende keer gaat het weer precies zo![]()
Resultaat: 8 studiepunten (zonder 2 her's die ik nog terug moet krijgen) terwijl ik er ongeveer al 26 had kunnen hebben![]()
Ik ben komende week trouwens ook vrij, mooi de tijd om maar is mijn portfolio in elkaar te gaan zetten.. Moet die week daarop compleet worden ingeleverd, en heb er dus eigenlijk nog niet zoveel aan gedaan.. Klote is ook dat ik een POP moet gaan schrijven (persoonlijk ontwikkelings plan) Daar wordt je dus niet vrolijk van..
herkenbaarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef JAY-T het volgende:
Heel slecht dat ik dit topic heb gevonden.. Vind mezelf namenlijk terug in zo'n beetje elke post die ik hier lees![]()
Ik kan mezelf er gewoon niet toe aanzetten om te leren.. Ook al heb ik de hele dag geen f*ck te doen, dan nog leer ik niet's avonds denk ik dan, wat heb ik nou eigenlijk gedaan vandaag? Tv kijken, internetten, beetje opruimen, eten, ff de stad in, internetten, tv kijken, weer eten en fitnissen (ok, daar is niks mis mee) dat is het moment waarop ik er altijd weer spijt van krijg dat ik niet geleerd heb..
Maar het leuke is, de volgende keer gaat het weer precies zo![]()
Resultaat: 8 studiepunten (zonder 2 her's die ik nog terug moet krijgen) terwijl ik er ongeveer al 26 had kunnen hebben![]()
Komende week vrij, dus mooi de tijd om maar is mijn portfolio in elkaar te gaan zetten.. Moet die week daarop compleet worden ingeleverd, en heb er dus eigenlijk nog niet zoveel aan gedaan.. Klote is ook dat ik een POP moet gaan schrijven (persoonlijk ontwikkelings plan) Daar wordt je dus niet vrolijk van..
Heb jij dat ook altijd dat je aan begin vd periode denkt van, nu ga ik alles bijhouden, naar de colleges, lezen etc?quote:Op zondag 4 februari 2007 10:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb 't komende week weer stervensdruk
Die planning om goed te beginnen aan m'n nieuwe periode wordt al lastig, aangezien ik deze week gewoon 0 tijd heb voor m'n studie..
jaquote:Op zondag 4 februari 2007 13:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb jij dat ook altijd dat je aan begin vd periode denkt van, nu ga ik alles bijhouden, naar de colleges, lezen etc?
Wat herkenbaar en wat leuk om te zien dat anderen dat ook hebbenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:11 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ja
en de eerste week ga ik dan meestal ook naar alle colleges...
vanaf de tweede week echter ...
Tja als het echt simpelweg het boek opdreunen tijdens het tentamen is dan ben ik na een week of 2 ook verdwenen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat herkenbaar en wat leuk om te zien dat anderen dat ook hebben
De eerste week, soms 2 weken, ga ik altijd naar alle colleges om te kijken wat het is.. en soms kom ik dan niet meer terug![]()
Vergeet je VWO cijferlijst nietquote:Op zondag 4 februari 2007 16:01 schreef Corelli het volgende:
nou goed, moet nog even het cijfer afwachten maar verwacht dat het voldoende is en daarmee is dit blok weer helemaal op z'n pootjes terecht gekomen, zoals bijna altijd. Pauperen en toch een diploma halen. Im lovin'it. Nou nog even de headhunters overtuigen dat ik echt wel een talent ben
natuurlijk, ik moest gewoon even mijn jaloezie uitenquote:Op zondag 4 februari 2007 13:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb al 5 tentamen gehad, mag ik even?![]()
Nee hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 18:32 schreef mjan het volgende:
[..]
natuurlijk, ik moest gewoon even mijn jaloezie uiten
maar is dat bij jullie normaal, een week vrij na de tentamenweek?
Zooo herkenbaar! Hahaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die colleges overigens niet altijd, omdat die vaak knap zinloos zijn. Dat lezen en bijhouden enzo echter wel. Het probleem ermee is: zo gauw je een achterstand oploopt, denk je daarna van: ah, dan kan dat beetje achterstand er ook nog wel bij. Dat denk je een week of 8, en dan heb je nog een week voor de tentamens en is 't weer zover...
Dit heeft een van mijn vriendinnen afgelopen week ook nog letterlijk gezegd!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb geen tentamens meer dus het SOGgen voor tentamens zit er niet meer in.
Nee, het is nu veel erger: scriptie schrijven! Daar zie ik een beetje tegenop.
Het onderzoek doen is leuk, maar alles documenteren is saai werk. Gelukkig heb ik nog tot juli de tijd.
Vriendin kwam uiteindelijk toch niet: door haar slechte studieplanning moest ze nog een verslag afraffelen...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:33 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik zit nu al bijna anderhalf uur op een pc te kloten, terwijl ik eigenlijk twee verslagen af wil maken (moeten woensdag ingeleverd worden)... Aangezien ik zit te wachten op een vriendin om samen onze studieboeken te halen en bij te kletsen, denk ik niet dat ik de komende twee uur actief iets aan mn studie ga doen...![]()
en nog maar 11 en een half uur.. (jaja, ik ook)quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef ssebass het volgende:
Nou laat ik eens beginnen. Over uh 12 uur tentamen
en, wat is je onderwerp?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef klausch het volgende:
Ik ben bezig met een pws niet leuk
Als het niet leuk is, waarom heb je dat onderwerp dan gekozen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef klausch het volgende:
Ik ben bezig met een pws niet leuk
Gefeli!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:32 schreef Etcetera het volgende:
dit is denk ik het beste topic hiervoorIk heb mijn propedeuse
vandaag mail binnen gehad dat het laatst P-vak voldoende is
ik ben echt zo blij he
Feli!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:32 schreef Etcetera het volgende:
dit is denk ik het beste topic hiervoorIk heb mijn propedeuse
vandaag mail binnen gehad dat het laatst P-vak voldoende is
ik ben echt zo blij he
dank jequote:
en dank jequote:
Maar dat is middelbare school, wie SOG't daar nu nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:39 schreef Stupiditeit het volgende:
Zo... Al mijn cijfers terug! Ook al ''SOG'' ik heel graag, zo nadelig is het ook allemaal weer niet...
Mijn behaalde cijfers:
Geschiedenis: 8.8
Economie: 8
Wiskunde: 8.2
AK: 5.6
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:25 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar dat is middelbare school, wie SOG't daar nu niet.
Dat had ik dus aan het eind van vorig collegejaar, met als gevolg dat ik nu een overvol collegerooster hebquote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had een vijf. Dat wordt echt een trend bij mij, een vijf halen voor m'n tentamen
en straks komt ook nog topgearquote:Op zondag 11 februari 2007 18:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
... terwijl ik nu tv zit te kijken enzo
ik heb 'word' al geopend, nu er ook nog wat inzettenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:27 schreef immortalsean het volgende:
...
het gaat er echt nooit van komen vandaag
Zelfs dat heb ik nog niet gedaan...quote:Op zondag 11 februari 2007 19:28 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik heb 'word' al geopend, nu er ook nog wat inzetten
hoeveel geld krijg je van dat bedrijf om er reclame over te maken, of ben je zelf werkzaam bij dat bedrijf? In alle vier je posts op dit forum gaat het over die site. Flikker op met je spam.quote:
Ik had vorige week alweer collegesquote:Op maandag 12 februari 2007 18:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag weer de eerste colleges gehad.. pff, dat was even weer wennen
Ik in 2 dagen al 3 uur college gemistquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:12 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik had vorige week alweer collegesTot nu toe heb ik ze wel allemaal gevolgd
![]()
Ik zou nu eigenlijk een poster in elkaar moeten flansen voor morgenvroeg, maar ik heb totaal geen zin.![]()
aaahwquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Mikkie het volgende:
Mijn SOG heeft me teleurstellende tentamenresultaten opgeleverd
Volgende keer toch maar wat beter doen dus. Nu heb ik allemaal herren
Das minder. Ik heb af en toe op maandag van 8.45u tot 10.30u college en dan pas weer om 15.45u.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik in 2 dagen al 3 uur college gemist
Moeten ze maar geen 5 a 6 tussenuren in roosteren!
Ik herinnerde me vandaag dat ik woensdagmorgen een hertentamen heb. Dat gaat vrij kansloos worden, aangezien ik 5 dagen carnaval ga vierenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Na een hele dag te zitten lamballen ga ik me nu vol op Marketing storten die ik volgende week heb.
Zo herkenbaar ditquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:38 schreef pfaf het volgende:
De mooiste is dat ik mezelf nu constant voorhoud dat ik zondag ook nog wel kan leren. Dat hang ik weer depressief over de boeken 'dit lukt me nooit' Ik wéét het, maar doe er niets aan.
Hmm. Dat was bij ons gewoon onmogelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:05 schreef crossover het volgende:
Zo heb ik mijn profielwerkstuk op de middelbare ook in 1 zondag gemaakt.
Als je dat niet haalt... Ik wou dat ik die tijd had om 50 pagina's te lezen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:44 schreef luckass het volgende:
ik moet nog zo'n 50 pagina's literatuurgeschiedenis leren, heb nog ongeveer 8 uur, eitje toch?![]()
Ik begin ook altijd op tijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als je dat niet haalt... Ik wou dat ik die tijd had om 50 pagina's te lezen.
tja, accepteren... ik leg me erbij neer. C'est la viequote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:56 schreef crossover het volgende:
Je zegt nu al dat je donderdagavond pas zal gaan beginnen. Dat lijkt een beetje op acceptatie.
en ja hoor!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:32 schreef Repeat het volgende:
vrijdag een tentamen en ben weer onwijs aan het soggen. ik zal wel weer donderdagavond moeten beginnen
Stom tentamen! Hadden ze niet eerder kunnen laten weten dat het morgen wasquote:
Same here, ik zit al vanaf 15u tegen een opdracht aan te hikken... Ga zo maar eens pitten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef viagraap het volgende:
Ik heb het nu. Moet nog ff een werkstuk aardrijkskunde afronden. Hooguit drie kwartier werk. Maar toch he...
....nog niet geleerd ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:56 schreef Repeat het volgende:
Morgen een vreselijk tentamen en raad eens....
Nee, is het ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |