Dat dat voor jou werkt, prima, maar voor mij zou dat absoluut geen succes zijn. Ik zou onderweg alleen maar stressen, om nog te zwijgen over de reputatie die je krijgt onder docenten/medestudenten...quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: te laat komen. Ik heb vorig jaar niet anders gedaan. Je hoeft niet in de rij te staan, de eerste vijf minuten is het toch nog wat rumoerig dus amper iemand heeft er last van als je later binnenkomt. Mogelijk gezeik is al opgelost, en je heb mooi een plekje waar je zo uit kan als je vroeg klaar bent.
Ik kwam vandaag als voorlaatste binnen in m'n zaal, niks van gezeik meegekregen, alleen dat we wat lang moesten wachten tot het tentamen uitgedeeld werd...
Ik heb vanavond een natuurkunde tentamen, nog niks voor geleerd, en ik ben al zo goed in natuurkundequote:Op donderdag 25 januari 2007 10:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
ik heb vanmorgen al van alles gedaan.. boodschappen, honden uitlaten etc.. maar niet leren!
Ben ik nu mee bezig, maar shit was is het saai
Wie haalt me over om toch echt te gaan leren?
Dan moeten we beide schop onder onze kont hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een natuurkunde tentamen, nog niks voor geleerd, en ik ben al zo goed in natuurkundeHeb ook de hond uitgelaten, naar de pruikendokter geweest, en ben nu aan het chillen, maar heb totaal geen zin om te leren. Tegen beter weten in uiteraard.
Preciesquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan moeten we beide schop onder onze kont hebben
Maar dit is gewoon übersaai.. daar kan ik natuurlijk ook niks aan doen![]()
Dat is ook mijn startpunt.. werkt dat motiverend voor je? Het idee dat vanaf 12 uur 'massaal' geleerd wordt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Precies
Natuurkunde is ook ubersaai. Ik heb dit jaar alleen maar baggervakken trouwens
wiskunde, natuurkunde, scheikunde en eco.
12 uur, dan ga ik echt leren![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:18 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Dat is ook mijn startpunt.. werkt dat motiverend voor je? Het idee dat vanaf 12 uur 'massaal' geleerd wordt?![]()
Ik moet 130 bladzijden natuurkunde leren, gaat me niet lukken voor 12:15quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn doel is om alle sheets voor 12.15 (als ik even naar fysio moet) 1 x gelezen moet hebben.. als ik dan terugkom wil ik ze nog allemaal een keer lezen/leren!
ik 63 sheets en een reader..quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet 130 bladzijden natuurkunde leren, gaat me niet lukken voor 12:15
haha, nee, dat wordt krapjes zo..quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
ik 63 sheets en een reader..
ik wil de sheets vanmiddag doen en de reader dan vanavond of morgenochtend nog!
Het is maar een doel he, als ik zo doorga lukt het toch niet
Ga dan nu aan de slagquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, nee, dat wordt krapjes zo..
63 sheets bekijken lukt nog wel, maar dan blijft het ook wel bij 'bekijken'
Je hebt het in elk geval al beter gepland dan ik, want ik moet dus nog alles leren voor vanavond, en ik ben vanmiddag rond de klok van 3 ook nog eens een uur weg
Sorryquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ga dan nu aan de slag![]()
Ik ben bij sheet 37..
Er is er maar een die daar wat aan kan doen hequote:Op donderdag 25 januari 2007 11:56 schreef S-Two het volgende:
Yippie, was Federer - Roddick snel afgelopen, kan ik goed gaan leren dacht ik nog.
Maar goed, nog niets van gekomen dus, en ben benieuwd of het vanmiddag wat gaat worden.
Ben nu bij sheet 51, verder ben ik niet gekomen! Maar moet nu weg.. vanmiddag nog meer werk dusquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sorry![]()
Kwartiertje nog
Dan is het 12 uur.
Ik heb alvast een samenvatting gevonden van m'n leerstof dus dat scheelt ook weer![]()
Even zoveel mogelijk in m'n rekenmachine zetten
Anyway, je bent alvast over de helft
Van de sheets dan
Goed bezig.
hehe..ik begin nu ook, hoor! Naja 12.24 of 12.00, who caresquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
En nu is het tijd.![]()
Ik ga leren (denk ik)![]()
succes allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |