Inderdaad, niet handig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:19 schreef S-Two het volgende:
Waarom is er altijd een Grand-Slam toernooi als ik moet leren.
Wel een mooie pot.
Nadal er gelukkig uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:01 schreef Kauki het volgende:
[..]
Inderdaad, niet handig.
Ik had mijn wekker gezet, nog even blijven liggen omdat ik vannacht ook al Eurosport had liggen kijken, rond een uur of half 11 er toch maar uit gekomen. Nu zit ik dus Nadal te kijken, in plaats van mijn psychodiagnostiek voor vanavond of sociale context voor morgen door te nemen...![]()
Vannacht rond een uur of drie heb ik overigens wel de samenvattingen van zo'n 40 artikelen uit geprint![]()
Ik had eigenlijk graag Clijsters gezien, maar ik vrees dat dat er niet in gaat zitten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nadal er gelukkig uitEn dan morgenvroeg om half 10 Federer tegen Roddick. Gaan we daarna wel leren denk ik
.
Een (groot) aantal ja, maar om een of andere reden krijg ik die niet naar jou verstuurd...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, heb jij samenvattingen van Sociale Context?
he, kom nou. Een proeftentamen kan je toch wel zonder antwoorden af. En die 3 uur zijn nooit verloren. Je bent toch met de stof bezig geweest!?!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:35 schreef Bravebart het volgende:
Ik net helemaal fanatiek een proeftentamamen doen, blijken er geen antwoorden bij te zitten
Dag 3 uur werk
Ja, maar een proeftentamen zonder antwoorden is zo zinloos, omdat je dan nog niet weet of je het goed doetquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:36 schreef Corelli het volgende:
[..]
he, kom nou. Een proeftentamen kan je toch wel zonder antwoorden af. En die 3 uur zijn nooit verloren. Je bent toch met de stof bezig geweest!?!
Nee maar je hebt dagen, zo niet weken om het MET boeken er bij uit te vogelen. Als dat al niet lukt ....quote:Ja, maar een proeftentamen zonder antwoorden is zo zinloos, omdat je dan nog niet weet of je het goed doet
Clijsters is toch 's nachts? (nederlandse tijd)quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:02 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk graag Clijsters gezien, maar ik vrees dat dat er niet in gaat zitten.
Federer wil ik ook zien, maar dan weet ik zeker dat het tentamen van morgenmiddag een ramp gaat worden, aangezien ik vanavond daar ook niet echt veel aan zal doen (eerst vanavond tentamen en dan moet ik nog een reflectieverslag schrijven)...
Wij hebben geen boekquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef Corelli het volgende:
[..]
Nee maar je hebt dagen, zo niet weken om het MET boeken er bij uit te vogelen. Als dat al niet lukt ....
ik weet niet hoe je studie er uit ziet maar met een proeftentamen sta je een sutk sterkjer dan zonder. Ook al heb je geen antwoorden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij hebben geen boekEn ze zijn zo fijn om op het tentamen de manier van vragen compleet anders te doen dan bij de gewone colleges. Dar loop ik dus op vast, niet op de opgaves zelf, want die zijn idd gewoon simpel te checken.
Na Williams - Vaidisova en die beginnen om 3.30u...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
Clijsters is toch 's nachts? (nederlandse tijd)
Wij hebben een compleet geflipte studiequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:59 schreef Corelli het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je studie er uit ziet maar met een proeftentamen sta je een sutk sterkjer dan zonder. Ook al heb je geen antwoorden.
Dat zou je kunnen doen ja. Of het verstandig is is iets anders.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:59 schreef Kauki het volgende:
[..]
Na Williams - Vaidisova en die beginnen om 3.30u...
Ik kan natuurlijk mn wekker om een uur of 5 zetten, zodat ik meteen na de wedstrijd verder kan studeren...![]()
En vanavond ga je wel aan de gang?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:03 schreef Repeat het volgende:
vrijdag tentamen, vandaag tot laat in de middag in mn nest gelegen en de rest zitten fokken
waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
En vanavond ga je wel aan de gang?![]()
Ik had er ook weinig vertrouwen inquote:
Succesquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:09 schreef Mikkie het volgende:
Over n half uur tentamen, twee uur geleerd en kansloos.
Morgen tentamen om 12.45, moet nog beginnen, dat wordt ook kansloos.
Why, oh why?
Je staat inderdaad onlinequote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
betrapt
zo maar eens de 5 afleveringen van 24 kijken
Het vinden van een plek waar je ook mocht zitten, was inderdaad moeilijker dan het tentamen op zichquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tnx. 'T viel nog mee, alleen zit ik nu te bedenken, dat als ik vanaf vanochtend enkel de sheets had geleerd, vijf uur lang, dan had ik bijna alles geweten. Toch jammer
Ik ga maar eens beginnen...quote:
Ik doe meequote:Op donderdag 25 januari 2007 00:00 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik ga maar eens beginnen...![]()
Ik heb tv gekeken, mn kamer een beetje opgeruimd, een broek in de was gezet, met mn cavia zitten dollen en op msn gehangen, maar nu is het toch echt tijd om een lulverhaaltje in elkaar te zetten voor mn reflectieverslag.
Tentamenstof van morgenmiddag neem ik morgenvroeg wel door. Ofzo. Ik aanbid degene die het fenomeen hertentamens heeft uitgevonden...
Nou ja, dat heb ik dus voor elkaar gekregen vanavondquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:00 schreef Kauki het volgende:
[..]
... nu is het toch echt tijd om een lulverhaaltje in elkaar te zetten voor mn reflectieverslag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |