Precies.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:40 schreef Falco het volgende:
Ja dat uitstellen is ook prachtigIk houd me ook nooit aan al die voorop bedachte schema's om op tijd alle stof te hebben geleerd.
Beter dat, dan andersom.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:43 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet een herstelversie van m'n paper maken. Eigenlijk moet ik dat nu gewoon doen. Maar ik heb echt geen zin.
Commentaar: "inhoud is bijzonder goed, vorm is waardeloos"
Plan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:59 schreef Mikkie het volgende:
Godver, het is vijf uur en ik heb vandaag wéér niks gedaan
Morgen mezelf toch maar opsluiten in de bieb, ofzo.
Nee, ik ook niet, maar het plan ligt erquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En vervolgens hou ik mezelf er toch niet aan
Leve de herren!
Haha, ja bij mij dus ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:40 schreef Corelli het volgende:
ik ga het toch wel halen dus ik kan wel even uitgebreid gaan fokken
en zo gaat het al een paar dagen lang
Statistiek bij geneeskunde?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:01 schreef Nuna het volgende:
Aaaargh. Weliswaar geen tentamen, maar ik haat Statistiek en loop dus achter
Uhuhquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:37 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Statistiek bij geneeskunde?![]()
Ik heb ook statistiek, loop ook achter(over 3,5 week tentamen)
Oh ok, mijn broertje doet ook GNK en die heeft geen statistiek... Maarja, ook pas 2e jaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:43 schreef Nuna het volgende:
[..]
Uhuh. Je moet toch weten of een diagnostische test betrouwbaar is. Er is altijd kans dat de test zegt dat je niet ziek bent, terwijl je eigenlijk wél ziek bent bijvoorbeeld. En we hebben iets met hypothesen en de normale verdeling enzo.
Volgens mij niet eens de moeilijke statistiek, maar wel bijzonder saai.
Ik heb over een week tentamen![]()
Haha, ligt ook aan de faculteit denk ik. Ik zit namelijk pas in het eerste jaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:08 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Oh ok, mijn broertje doet ook GNK en die heeft geen statistiek... Maarja, ook pas 2e jaar![]()
Ik heb wel ingewikkelde statistiek, echt zwaar k*t! (terwijl ik er al zo slecht in ben!)
Hij zit op UU...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, ligt ook aan de faculteit denk ik. Ik zit namelijk pas in het eerste jaar
Klopt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:43 schreef Nuna het volgende:
[..]
Volgens mij niet eens de moeilijke statistiek, maar wel bijzonder saai.
Ik heb de wel moeilijke statistiek en het is ook nog eens bijzonder saai...quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:33 schreef Falco het volgende:
Altijd denk ik "Had ik maar een of twee dagen meer" voor een tentamen.
Een week de tijd en dan schiet je al in de stress?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik heb er ook last van, de hele dag wat computeren, stad in enzo
Nog een mooi verhaal van vorig jaar: we hadden presentatie en een week ervoor wilde ik beginnen (veel en veel te laat, helemaal in de stress). Toen werden al onze computers gestolen en de deadline werd verschoven naar 1 week later. Ik heb die hele fucking week op het strand gelegen om uiteindelijk toch weer nog maar één week te hebbenwel gehaald uiteindelijk.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet me eerst nog aankleden, douchen etc
Hehehe ook heel herkenbaarquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:47 schreef Corelli het volgende:
studieboeken op de werkplek utigestald, naar de juiste bladzijdes gebladerd, wel weer genoeg gedaan voor dit uur, breakje verdient
Dat lijkt me ook een lastige opgave.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ga ik straks ook. Misschien.
Ik twijfel alleen of 't gaat lukken om m'n tentamen binnen drie uur te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |