Net thuis!?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 06:24 schreef Mikkie het volgende:
En omdat de TS moet beginnen:
Net thuis. Moe. Morgen productiviteit vereist, maar zware onderproductiviteit verwacht. Helaasch.
Dan is het echt 'n kwestie van overleven, zeker als het zo'n goed weer is vind ik dat altijd tegenvallen. Mijn bespreking zal straks wel als een trein gaan. Maar ik moet dan ook nog 'n aantal uren op school hangen daarna en daar krijg ik nix gedaanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:00 schreef MouseOver het volgende:
Op dit moment zoek ik juist SOG omdat ik m'n stagedag toch vol moet krijgen. Ik heb andere mensen bij m'n opdracht nodig maar ik krijg ze niet bij de planner losgeweekt
Zonde, vooral met dit lekkere zonnetjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:12 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dan is het echt 'n kwestie van overleven, zeker als het zo'n goed weer is vind ik dat altijd tegenvallen. Mijn bespreking zal straks wel als een trein gaan. Maar ik moet dan ook nog 'n aantal uren op school hangen daarna en daar krijg ik nix gedaan
Om maar voor Mikkie te spreken (die is voorlopig toch nog van de wereld vrees ik):quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:52 schreef MrBean het volgende:
[..]
Net thuis!?
Stappen? In de tentamenweek?
Tja, als je pas om half 7 je nest in duikt en blijkbaar vanavond voetbal wil aanschouwen, zou ik geen grote productiviteit verwachten nee...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 06:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste morgen
Als ik zie wat ik allemaal moet doen, en dat de openingswedstrijd rond 18.00 is (en die moet ik wel zien natuurlijk)... dan wordt het niks qua productiviteit...
Ik relax al de hele dag!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:08 schreef Stansfield het volgende:
Vanochtend van 9 tot 12 bezig geweest, nu ff relaxen dus en straks nog even mijn cv en sollicitatiebrief in elkaar zetten. Druk genoeg geweest voor vandaag.
Dat is wel een erg kansloze stagebezigheid!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:06 schreef The6thgate het volgende:
ik heb een nieuwe sog activiteit op stage gevonden....vliegtuigen spotten
heb hier uitzicht op de aanvliegroute van het vliegveld en dan op de site ervan kijken of ze op tijd zijn
eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat is wel een erg kansloze stagebezigheid!![]()
OMGquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:06 schreef The6thgate het volgende:
heb hier uitzicht op de aanvliegroute van het vliegveld en dan op de site ervan kijken of ze op tijd zijn
Hahahahaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:06 schreef The6thgate het volgende:
Wil je er over praten joh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |