abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46210702
een stel geitenwollen sokken dragende hippie's nederlands-leraren, op mijn school heeft dus weer iets leuks bedacht: "peertutoring"

oftewel: twee vierde klassers die schrijven een betoog, die sturen ze beide op naar één 6e klasser ... die kijkt dit na op betoogstructuur inhoud en taalfouten ... waarna deze dit weer doorgeeft aan desbetreffende vierde klassers. die daarna een uiteindelijke versie maken die ze bij de leraar inleveren. en dat de 6e klasser dan een paar punten extra krijgt bij zijn eigen betoog.

maar in de praktijk:
- het is dus niet vrijwillig.
- je krijgt 2 weken na de deadline (volgens de planner), de betogen van die vierde klassers binnen.
- één blijkt al eerder opgestuurd te zijn naar een verkeerd adres.
- waardoor die vierde klasser denkt dat je niets uitvoert en naar de leraar stapt.
- je krijgt op je kop van de leraar, terwijl je stellig overtuigt bent dat je nog compleet niks binnen hebt.
- je probeert het een beetje te sussen, en zegt dat je het nagekeken spul uiterlijk donderdag mailt.
- en dat je maandag het zal gaan bespreken
- het betoog is maar één pagina.
- jij moet 2 pagina's maken per betoog, over de fouten die erin staan.
- de vierde klasser's definitie van betoog, is 'een tekst van internet ff veranderen en opsturen'.
- uiteindelijk blijkt het toch best wel veel werk, en krijg je gigantisch veel last van SOG.
- je overschrijdt je eigen deadline.

and last but not least:
- je hebt op zondag (a.k.a. vandaag) er nog niks aan gedaan.

...

en dan komt er nog eens bij dat je de les van latijn sinds afgelopen week niet meer inmag, en bijna ook niet meer bij natuurkunde ... nee, immortal_sean heeft het goed voor elkaar op school
  zondag 11 februari 2007 @ 17:54:06 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_46210737
Huilen dan.
pi_46210760
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:53 schreef immortalsean het volgende:
immortal_sean
Je kan je eigen username al nieteens normaal typen .
pi_46210812
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Je kan je eigen username al nieteens normaal typen .
achja, hier heet ik dus "immortalsean", ergens anders "immortal_sean" en weer ergens anders "SeanFerdi" .. dus dan wil ik nog wel eens door de war geraken
  zondag 11 februari 2007 @ 17:59:35 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_46210918
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:56 schreef immortalsean het volgende:

[..]

achja, hier heet ik dus "immortalsean", ergens anders "immortal_sean" en weer ergens anders "SeanFerdi" .. dus dan wil ik nog wel eens door de war geraken
leuk leven heb je dan
Huilen dan.
pi_46211286
Welk niveau 4e klassers? Ook vwo neem ik aan?.

Ik doe zelf 4 vwo en ik vind het niveau ook om te janken, mensen die wereldvreemd zijn, de domste dingen vragen, je fout verbeteren enzo .
pi_46211491
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:12 schreef AffenStrudel het volgende:
Welk niveau 4e klassers? Ook vwo neem ik aan?.

Ik doe zelf 4 vwo en ik vind het niveau ook om te janken, mensen die wereldvreemd zijn, de domste dingen vragen, je fout verbeteren enzo .
ik én de vierde klassers zijn VWO idd.

ik wou dat ze havo waren, want dan had ik meer taalfouten om die twee pagina's mee te vullen.
pi_46212030
Geweldig toch ? Redeneringsfouten opsporen etc.
pi_46212067
Nederlands stelt geen ruk voor. Schrijf zelf gewoon even een goed betoog. Dan heb je die extra punten niet nodig.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_46213492
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:38 schreef switchboy het volgende:
Nederlands stelt geen ruk voor. Schrijf zelf gewoon even een goed betoog. Dan heb je die extra punten niet nodig.
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:53 schreef immortalsean het volgende:
...
- het is dus niet vrijwillig.
...
helaas...
pi_46216467
Maar ík heb mijn wiskunde opgaven nog niet af!
pi_46219933
quote:
[b]Op zondag 11 februari 2007 17:53
- jij moet 2 pagina's maken per betoog, over de fouten die erin staan.
Hoe moet je dat dan ooit voor elkaar krijgen?
Ich bin der Führer.
pi_46220029
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:01 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

heel diep op fouten ingaan de theorie quoten. zit je zo aan twee pagina's
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_46222081
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:01 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

precies, dat bedoel ik ... zal wel veel eromheen lullen worden, lekkere grote marges voor de randen van het A4 aan houden, en veel witregels gebruiken.

p.s. ik heb nog steeds niets op papier staan (en nee, voor de grappiggen onder ons, ook niets op de computer) ... maar goed, topgear was leuk
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 02:29:37 #15
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_46227600
Misschen handig als je gewoon tegen je leraar zegt dat je je best gedaan hebt om op papier te zetten wat je wilt en dat je er niet meer uit kan halen aangezien het betoog maar 1 pagina groot was. Voor de rest veel lang schrijven en vooral een lang stuk over dat het betoog te kort is en over de informatie enzo die je mist en beargumentatie die fout is. Spelling zal het al wel aan onderworpen zijn op de site waar hij het vandaan haalde, dus alleen wat hij veranderde zal fout zijn kunnen zijn.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_46228497
Kun je je ouders niet gewoon vragen of je naar een Belgisch jezuïeteninternaat mag?

Niks geen nieuwe leren, geen tweede fase geneuzel en al helemaal geen peren tutoyeren. Je krijgt gewoon ouderwets les van een door de wol geverfde docent, die weinig tijd nodig heeft om te vergaderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door trabant op 12-02-2007 04:27:41 (typo) ]
Farts are jazz to assholes
pi_46228517
Echt gigantisch veel smileys in je OP...Enorm irritant..

Voor de rest klinkt t vrij typisch. Meer werkbesparing voor de docenten als ik t zo lees.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')