Nee joh dit jaar is gewoon een tussenjaarquote:Op zondag 21 januari 2007 17:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Laat het bestuur zich trouwens maar meer bezig gaan houden met het versterken van de selectie ipv nadenken over een vrouwenvoetbal en een stadion van 70.000 toeschouwers.
Als het zo door gaat word 2008 geen jubileumjaar, maar een rouwjaar.
Net als NAC jaquote:Op zondag 21 januari 2007 17:59 schreef Messenga het volgende:
RKC moet volgende week wel te pakken zijn, toch?
RKC win je, is iedereen weer blij. Verlies je van de joden, loopt iedereen weer te kankerenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:59 schreef Messenga het volgende:
Weet je de uitslag van vorig jaar nogquote:Op zondag 21 januari 2007 17:59 schreef Messenga het volgende:
dat bedoel ik dusquote:Op zondag 21 januari 2007 17:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Nee maar ff serieus. Ajax heeft Stam en Huntelaar als sterren. PSV heeft Alex, Gomez, Cocu. En wij...... roep het maar.
RKC boiet niet, niets meer tot de play-offsquote:Op zondag 21 januari 2007 18:02 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
RKC win je, is iedereen weer blij. Verlies je van de joden, loopt iedereen weer te kankeren
Nah.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:59 schreef Messenga het volgende:
Twente en ado interesseren me nou totaal niet. Alleen de wedstrijd tegen de joden telt, maarja met dit zooitje ben je daar harstikke kansloos.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
RKC boiet niet, niets meer tot de play-offs
alleen moet je niet verliezen van ajax,twente anders zet je je zelf voor lul
en niet verliezen bij ado,
staan we nog niet voor lul dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
RKC boiet niet, niets meer tot de play-offs
alleen moet je niet verliezen van ajax,twente anders zet je je zelf voor lul
en niet verliezen bij ado,
Vandaag stond die in de 2e helft goed te ballen hoor, verdedigend vooralquote:Op zondag 21 januari 2007 18:08 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer gaat Koeman de Guzman eens naar het 2e verbannen? Die gozer is het hele seizoen al een het kutten. Word 1 wedstrijd aan de kant gehouden. Dan valt hij in en scoort, maar daarna heb je weer niets van hem gezien.
Weer een talent dat word verneukt door Feyenoord. Ik hoop dat hij naar PSV of Ajax gaat en dan na 2 jaar voor 25 miljoen verkocht word.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:08 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer gaat Koeman de Guzman eens naar het 2e verbannen? Die gozer is het hele seizoen al een het kutten. Word 1 wedstrijd aan de kant gehouden. Dan valt hij in en scoort, maar daarna heb je weer niets van hem gezien.
Waarom verhuren we onze talenten niet voor een jaar of 3 aan PSV? Die kunnen hem mooi opleiden en dan verkopen wij ze!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Weer een talent dat word verneukt door Feyenoord. Ik hoop dat hij naar PSV of Ajax gaat en dan na 2 jaar voor 25 miljoen verkocht word.
Door een rijke nederlander,rus die eens 20/30 miljoen beschikbaar stelt voor transfersquote:Op zondag 21 januari 2007 18:16 schreef R81 het volgende:
Feyenoord is vervloekt!
Hoe moet onze club nou gered worden?
briefpapier blijft natuurlijk zoals het isquote:Op zondag 21 januari 2007 18:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Hebben we trouwens wel geld voor een "Gouden" logo?![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:17 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom verhuren we onze talenten niet voor een jaar of 3 aan PSV? Die kunnen hem mooi opleiden en dan verkopen wij ze!
Zegt degene die Kolkka en Collen in Feyenoord 1 wilt zienquote:Op zondag 21 januari 2007 18:08 schreef Vakkie_W het volgende:
Beter lezen. Ik vind Kolkka niet overdienstelijk spelen. Hij doet het beter dan Huysegems en Vincken bij elkaar. Bij gebrek aan beter zie ik Kolkka graag in de basis ja.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zegt degene die Kolkka en Collen in Feyenoord 1 wilt zien!
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:54 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Beter lezen. Ik vind Kolkka niet overdienstelijk spelen. Hij doet het beter dan Huysegems en Vincken bij elkaar. Bij gebrek aan beter zie ik Kolkka graag in de basis ja.
Een vraagje he... Kom jij wel eens in de Kuip? Of kijk jij alleen de samenvattingen?quote:
Ik ben er elke wedstrijd. En jij?quote:Op zondag 21 januari 2007 19:00 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Een vraagje he... Kom jij wel eens in de Kuip? Of kijk jij alleen de samenvattingen?
Ja dan hadden we denk ik wel met 4-5 gewonnenquote:Op zondag 21 januari 2007 19:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Zonneveld had er echt met rood af gemoeten![]()
Uiteraardquote:Op zondag 21 januari 2007 19:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja dan hadden we denk ik wel met 4-5 gewonnen![]()
multifunctionele spelersquote:Op zondag 21 januari 2007 20:08 schreef Vakkie_W het volgende:
We hebben al 40 doelpunten tegen gehad, nog 2 erbij en we hebben er even veel gemaakt als tegen gekregenNog mooier, onze topscoorder is een middenvelder. En onze top 5 topscoorders bestaat uit 1spits, 3 middenvelders, en een verdediger
![]()
Inderdaad!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Zonneveld had er echt met rood af gemoeten![]()
ja man, die moet je koesteren, die zijn hun gewicht in euro's waard. (ong 'n euro de kilo...)quote:
Ophoeren met die gast.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:54 schreef Erasmusch het volgende:
Timmer snel verkopen. Hoewel ie dit seizoen 1 vd beteren is.
Koevermansquote:Op maandag 22 januari 2007 10:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja man, die moet je koesteren, die zijn hun gewicht in euro's waard. (ong 'n euro de kilo...)
Tyfus de tyfus, wat 'n teringzooi. Een doelsaldo van +2Krijgen we nog 'n 'n paar goede nieuwe spelers. Gewoon gescout voordat ze meer dan 10 miljoen kosten... Mensen zoals Suarez, Koevermans en Alves, hoe kunnen wij die nou niet scouten
Ik snap er de balle van
![]()
Op radio 538 zeiden ze net dat hij heeft getekent bij Villareal.quote:
Nee, want daar kan Feyenoord niet mee om gaan, hebben zat van die kutgasten gehad, die toch allemaal wel een aardig balletje kunnen trappen. Moet je kijken waar je nu mee loopt, had je toch beter die kutgasten kunnen hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Koevermans
Alves, hoef je niet rouwig om te zijn. Volgens mij is dat een kutgast om in de groep te hebben.
Verliezen van ons Joden begint langzaam routine te worden in 010quote:Op zondag 21 januari 2007 18:02 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
RKC win je, is iedereen weer blij. Verlies je van de joden, loopt iedereen weer te kankeren
Hihihiahahahahahaahahaha.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Verliezen van ons Joden begint langzaam routine te worden in 010![]()
![]()
![]()
Goed denk ikquote:Op maandag 22 januari 2007 14:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe staat het met Timmer?
Goed nieuws komt altijd verlaat?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Evers meldde vanmorgen dattie op zou zouten maar nergens zie ik de bevestiging.......
Want?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal Feyenoord nog een nieuwe keeper contracteren eigenlijk, als Timmer vertrekt?
Nog zo'n Vinckenfan, wat zien jullie toch in die jongen, ok is wel beter dan Kolka, maar toch ook een middelmatige speler.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:36 schreef TJDoornbos het volgende:
ze kennen toch Graafland van Woudestijn plukken?
Liever eigen middelmaat, dan gekochte middelmaat (Castelen).quote:Op maandag 22 januari 2007 14:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Nog zo'n Vinckenfan, wat zien jullie toch in die jongen, ok is wel beter dan Kolka, maar toch ook een middelmatige speler.
Dat onder andere. Verder heeft de jongen een goede trap in z'n benen wat betreft voorzetten, oog voor medespelers en heeft hij snelheid. Hij heeft nog wel meer. Probleem is alleen dat hij nu ook wat zelfvertrouwen mist. Hij doet haast nooit een actie om te speler heen uit angst dat hij zal mislukken. Dat mag best wel een keertje.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Nog zo'n Vinckenfan, wat zien jullie toch in die jongen, ok is wel beter dan Kolka, maar toch ook een middelmatige speler.
"Hoe staat het met" is nou niet echt een discussie beginnen vind je wel?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef TJDoornbos het volgende:
ik begon een discussie over timmer niet over vincken. Over Vincken kunnen we namelijk niet discusieren die hoort in Feyenoord 1. Laat die Romeo maar goud zoeken zoals die wil!!
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef TJDoornbos het volgende:
ik begon een discussie over timmer niet over vincken. Over Vincken kunnen we namelijk niet discusieren die hoort in Feyenoord 1. Laat die Romeo maar goud zoeken zoals die wil!!
als je dergelijke teksten als onderschrift hebt is het niet vreemd als er iemand over begintquote:Op maandag 22 januari 2007 15:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga nu toch ook niet huilen dat Vaduz Bugs als plaatje heeft of jij de site in je onderschrift heb?
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:44 schreef twi het volgende:
Geen paniek jongens, statistisch gezien moeten jullie na volgend seizoen binnen 10 jaar een keertje kampioen worden.
Ik had de oplossing allang gegeven, dus de "discussie" was al ten eindequote:Op maandag 22 januari 2007 15:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Neej okej maar je snapt wat ik bedoel ik begin over Timmer en daarna gaan andere over zn opvolging, iemand kopen, ekramy e.d. verder en uit het niets gaat er 1 over Vincken zeuren.
Ik ga nu toch ook niet huilen dat Vaduz Bugs als plaatje heeft of jij de site in je onderschrift heb?
Waarschijnlijk rond Sint-Juttemis.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Maargoed wie weet wanneer castelen weer spelen kan?
Je hebt geloof ik niet door dat Pierre stopt na dit seizoenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Boussaboun, Charisteas, Collen, Derijck, Kolkka, Pardo, Saidi, Tiendalli, Van Hooijdonk, Vincken.... Verkopen![]()
En Vlaar was toch de nieuwe Jaap Stam die Ajax wilde maar op de één op andere manier naar Feyenoord is gegaan, waarom bakt hij er dan nu niet zoveel van?
En Castelen is toch een uitstekende speler en international? Niet afkraken dan.
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:17 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom verhuren we onze talenten niet voor een jaar of 3 aan PSV? Die kunnen hem mooi opleiden en dan verkopen wij ze!
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
En Castelen is toch een uitstekende speler en international? Niet afkraken dan.
Waar staat die dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:50 schreef DenniZZ het volgende:
Nou het nieuwe uitshirt is het lelijkste in jaren, wat een vreselijk shirt is dat zeg. Zwart past wel bij de rouwstemming natuurlijk.
Ik zie er ook geen gouden logo op en ik meen toch ergens gelezen te hebben dat we in 2008 met een speciaal authentiek shirt zonder sponsor zouden spelen.
Uitshirt ziet er nog wel gek uit. Alleen lijkt beetje op die jode-baan in het middenquote:
Wat een kut lelijk shirtquote:
Is ook vaag ja. Dacht dat ze afgesproken hadden dat het uitshirt altijd de kleuren van Rotterdam kreeg.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:59 schreef DenniZZ het volgende:
Ik vind het een beetje op het uitshirt van AZ lijken
Wat was er mis met blauw? Of groen wit? Dit ziet er niet uit natuurlijk.
En waar is het gouden logo??
Wat een stakkersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:51 schreef denthemen het volgende:
22 januari 2007
Oproep aan alle NAC supporters
Na nog maar net te zijn bijgekomen van het orgastische gevoel van de prachtige overwinning op de droeftoeters hebben wij van De Rat besloten ze nog een schopje na te geven.
Wat willen we gaan doen. Iedereen die er zin in heeft mag vandaag met het volgende nummer bellen: 010-2926888 (Algemene zaken Feyenoord) en stel een hele simpele vraag, namelijk wat Feyenoord gisteren heeft gedaan. En of er nog kaarten te verkrijgen zijn voor de uefacup wedstrijd tegen Tottenham Hotspur. We hopen natuurlijk dat er veel gebeld gaat worden en dat die gasten in dordt-noord helemaal gek van ons worden.
Bron : De Rat op maandagmorge
Het stijgt ze naar hun hoofd
http://weblog.only-jeroen.nl/quote:
nee, houden we helemaal geen geld overquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:40 schreef Maikalo het volgende:
Kunnen ze nou verdorie niet eens voor twee seizoenen hetzelfde uitshirt dragen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:25 schreef Luni het volgende:
[..]
http://weblog.only-jeroen.nl/
Archive for the 'Marco Borsato' Category
S.I.R.
dinsdag, januari 16th, 2007
Heb jij dat ook wel eens? Je koopt/download een dvd van een bepaalde artiest, deze luister je een keertje en daarna haast niet meer. Dat had ik ook met Symphonica in Rosso. De dvd-registratie van het concert was gewoon goed maar met het concert had ik niets. Tot ik een aantal dagen geleden een paar fragmenten in een reclamestukje zag, de dvd nog een keer aanzet en een aantal keer in tranen uitbarst.
Hij krijgt het toch altijd wel weer voor elkaar. Borsato is de man van de muziek met emotie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope over een paar weken is het carnavalquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
Nac supporters die nu feesten terwijl ze over paar weken weer janken
![]()
Hebben die NACfans tenminste een reden tot feestquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nope over een paar weken is het carnaval![]()
Juistquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Als ik me verveel ga ik nog wel eens irritant doen in topics, beetje stoken enzo"
Komen jullie nou maar terug als jullie weer eens op de 'Goalsingel' staan, dan beloof ik jullie een biertjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:52 schreef TJDoornbos het volgende:
kansloos die NACsupporters
ik schijt op nac, jij schijt op nac, wij schijten allemaal op nac nac, en op vak gquote:
Ga jij nou maar weer lekker op de bank zitten met een doos tissues en je Borsato DVD en pleur hier op.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Komen jullie nou maar terug als jullie weer eens op de 'Goalsingel' staan, dan beloof ik jullie een biertje![]()
Daar ging mn colaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer lekker op de bank zitten met een doos tissues en je Borsato DVD en pleur hier op.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer lekker op de bank zitten met een doos tissues en je Borsato DVD en pleur hier op.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Vriend je vergeet 8-5-2002 en uiteraard elke winst op Ajax, PSV en andere zogenaamde grootmachten!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..], zal ik doen even kijken welke ik op zet, misschien wel die in de Kuip dat is het enige goede wat daar is gebeurt.
![]()
Hee Hee Hee Heequote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vriend je vergeet 8-5-2002 en uiteraard elke winst op Ajax, PSV en andere zogenaamde grootmachten!
En maar verdietig zijn dat ze uit de uefa cup zijn gegooidquote:Op zondag 21 januari 2007 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja dan pakken ze een groep van 3 man ofzo. Maar nooit vallen jullie het uitvak aan.. Andersom gebeurd dat nog weleens...
Niet relevant?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En maar verdietig zijn dat ze uit de uefa cup zijn gegooid![]()
Ik heb echt medelijden met de club, maar voor die kansloze 'supportertjes' vind ik het wel lekker. Misschien dat ze nu eens inzien dat ze 'hun' eigen clubje de goot in helpen![]()
Waar heb je t over.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet relevant?
Die quote heeft zowiezo niets met dat geblaat te maken?.
Uitvak aanvallen en uit de UEFA Cup getrapt worden heeft niet echt wat met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar heb je t over.
Ik kom voor de zoveelste keer weer zo'n opmerking van JVDH tegen. Wat ik dan niet snap is dat zo'n gozer die zegt dat hij van Feijenoord houdt, niet snapt dat hij zn eigen club helemaal kapot maakt.
het gezellige Etten-Leurquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:57 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hee Hee Hee Hee
HUP eN Aa Cee, HUP eN Aa Cee, HUP eN Aa Cee
Hee Hee Hee Hee
HUP eN Aa Cee- Zal nooit verloren gaan!
Nee, behalve tijdens het faillisement van 1987..
NACBoeren kutclub
heb godverdomme elk plattelandveldje gezien omdat die teringcombi zo vroeg vertrok.. Breda
NAC
Jeweet toch JVDH is die hooligan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En maar verdietig zijn dat ze uit de uefa cup zijn gegooid![]()
Ik heb echt medelijden met de club, maar voor die kansloze 'supportertjes' vind ik het wel lekker. Misschien dat ze nu eens inzien dat ze 'hun' eigen clubje de goot in helpen![]()
Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef Vakkie_W het volgende:
De selectie was vandaag weer een dagje vrij![]()
koemanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef Vakkie_W het volgende:
De selectie was vandaag weer een dagje vrij![]()
Het seizoen met het wervelende Feyenoord waar Song Twente vernederdequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
Welk seizoen was deze? Kan het mij echt niet meer herinneren...
Precies!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het seizoen met het wervelende Feyenoord waar Song Twente vernederde![]()
Ohja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
alleen de maker ziet hetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:19 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zie geen groen in dat uitshirt
Kutsongquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ohja.De enige wedstrijd die Song goed speelde.
Mwah Ono was zijn laatste seizoenen ook een man van glas. Telkens weer geblesseerd was ie.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kutsong
Wel zonde van Ono en Buffel![]()
Daarom.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:02 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Mwah Ono was zijn laatste seizoenen ook een man van glas. Telkens weer geblesseerd was ie.
Godverdomme! Ik was die gast vergeten!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
quote:Ingeklapte long Collen na medische fout
23/1/2007 19:26
Feyenoorder Pieter Collen ligt tot zeker eind deze week in het ziekenhuis met een ingeklapte long, die het resultaat is van een medische misser.
Collen ging vorige week naar het Rotterdamse ziekenhuis Ikazia voor een operatie aan een gebroken ringvinger. Het werd een ingreep met vervelende gevolgen: de Belgische verdediger ligt in het ziekenhuis met een ingeklapte long.
Aanvankelijk ging Collen gewoon naar huis na de operatie aan zijn vinger. Enkele dagen later hij keerde terug in het ziekenhuis, omdat hij last bleef houden van zijn longen. Na onderzoek bleek de Belg te maken te hebben met een ingeklapte long.
Bij het verdoven voor de vingeroperatie was het misgegaan in het Rotterdamse ziekenhuis, waardoor er vocht in de longen kon komen. Woensdag wordt duidelijk hoe lang Collen nodig heeft om weer helemaal te herstellen.
Het is werkelijk niet te geloven, hij heb echt altijd wat!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor je vinger naar het ziekenhuis en met een klaplong terug komen
Jezus, wie heeft dit geschreven?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor je vinger naar het ziekenhuis en met een klaplong terug komen
de vi meldt datquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jezus, wie heeft dit geschreven?
"Collen had last van een gebroken ringvinger en ging naar het ziekenhuis. Dit resulteerde in een ingeklapte long! Hij ging naar het ziekenhuis voor een operatie aan zijn vinger, maar hij kreeg in een ingeklapte long. Er ging iets fout bij de verdoving en nu heeft hij een... ingeklapte long!"
Kom eens to the point VI!
Maar wel lullig voor hem.
Boekhoudkundig is 'ie al afgeschreven hoor!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:07 schreef Staanplaats het volgende:
Hahaha die Collen, wordt echt nooit meer wat..
Had er ooit nog wel eens vertrouwen in, maar laat maar. Gewoon afschrijven die handel.
Zeker waar, hij traint mee. Misschien 4/2 basis gooien ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef Maikalo het volgende:
Wordt echt tijd dat Castelen weer fit is![]()
Als je wat verder kijkt dan je neus lang is dan zie je misschien dat het wel met elkaar te maken heeft. Het gaat om de mentaliteit van die 'zogenaamde' supporters. Het stoer vinden om te rellen, waar dat ook is. Het niet inzien dat ze met dat soort acties hun eigen club schaden. Ze zeggen dat ze van Feyenoord houden, maar denk je dat Feyenoord van hun houdt? Feyenoord is die 'supporters' liever kwijt dan rijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Uitvak aanvallen en uit de UEFA Cup getrapt worden heeft niet echt wat met elkaar te maken.
Daarnaast is het knap als JvdH het uitvak kan aanvallen (zit op vak X meen ik).
tja, slechter dan nu kan toch nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker waar, hij traint mee. Misschien 4/2 basis gooien ?
gaafquote:Moet je op me site rechts de banners kijken
Heb er wat sponsors bij![]()
Helemaal mooi! Dan hebben we bij verkoop gewoon 'pure' winst!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Boekhoudkundig is 'ie al afgeschreven hoor!
Kijk, jij snapt 't!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Helemaal mooi! Dan hebben we bij verkoop gewoon 'pure' winst!
Feyenoord houdt van niemand. Het liefst hebben ze gewoon pa, ma en de kinderen in de Kuip.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je wat verder kijkt dan je neus lang is dan zie je misschien dat het wel met elkaar te maken heeft. Het gaat om de mentaliteit van die 'zogenaamde' supporters. Het stoer vinden om te rellen, waar dat ook is. Het niet inzien dat ze met dat soort acties hun eigen club schaden. Ze zeggen dat ze van Feyenoord houden, maar denk je dat Feyenoord van hun houdt? Feyenoord is die 'supporters' liever kwijt dan rijk.
Hoe voelt dat nou om te houden van een club die niet van jou houdt?
dat zou echt het einde zijn van onze club... Wat 'n nachtmerrie. Beginnen we onze eigen FCquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Feyenoord houdt van niemand. Het liefst hebben ze gewoon pa, ma en de kinderen in de Kuip.
Wat een lulkoek.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Feyenoord houdt van niemand. Het liefst hebben ze gewoon pa, ma en de kinderen in de Kuip.
Ik dacht dat net de puinhopen van 1 jaar Gullit+Wotte waren opgeruimd?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:40 schreef ForzaRob het volgende:
het komt wel goed met feyenoord kan niet verwachten dat het binnen 2 maanden is opgelost. Om de huidige puinzooi op te ruimen is feyenoord nog wel een jaartje of 2 bezig. Maar dan staat er gewoon een topteam in 2010. Hoop ik ...
De schulden zijn afgelost maar daarom is er nog geen geld voor versterkingen op dit moment. ik hoop daarom op een financiele gift in 2008quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik dacht dat net de puinhopen van 1 jaar Gullit+Wotte waren opgeruimd?
kloptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:59 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de schulden zijn afgelost? Meen pas geleden gelezen te hebben, dat ze niet eens geld hebben om schulden af te lossen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:53 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
De schulden zijn afgelost maar daarom is er nog geen geld voor versterkingen op dit moment. ik hoop daarom op een financiele gift in 2008
Feijenoord houdt alleen van je als je 5 minuten voor de match verschijnt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je wat verder kijkt dan je neus lang is dan zie je misschien dat het wel met elkaar te maken heeft. Het gaat om de mentaliteit van die 'zogenaamde' supporters. Het stoer vinden om te rellen, waar dat ook is. Het niet inzien dat ze met dat soort acties hun eigen club schaden. Ze zeggen dat ze van Feyenoord houden, maar denk je dat Feyenoord van hun houdt? Feyenoord is die 'supporters' liever kwijt dan rijk.
Hoe voelt dat nou om te houden van een club die niet van jou houdt?
Beetje het Manchester United/ FC of Manchester idee? .. Vetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:30 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
dat zou echt het einde zijn van onze club... Wat 'n nachtmerrie. Beginnen we onze eigen FC![]()
Volgens mij hebben ze liever dat je je misselijk eet aan die stinkbroodjes van Koebruggequote:Op woensdag 24 januari 2007 07:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Feijenoord houdt alleen van je als je 5 minuten voor de match verschijnt.
Op je stoeltje gaat zitten, geniet van je meegebrachte bammetje en pakje appelsap.
Braaf klapt als de opstelling opgeroepen word en boos kijkt naar iedereen die ook maar een verkeerd woordje zegt.
Have fun in de Bioscoop "De Kuip".
De echte supporters, of die nou een keer zichzelf laten gaan of niet, houden van Feijenoord.
Die witte-boorden-criminelen in Het Maasgebouw beantwoorden die liefde alleen niet.
Als je wil weten hoe Feijenoord over zijn supporters denkt, moet je misschien eens proberen geholpen te worden door de "klantenservice".
idd, maak daar maar gewoon klantenbalie van, want de service is ver te zoekenquote:Op woensdag 24 januari 2007 07:56 schreef Keltie het volgende:
Als je wil weten hoe Feijenoord over zijn supporters denkt, moet je misschien eens proberen geholpen te worden door de "klantenservice".
quote:23-01-2007
ELEKTRONISCH BOARDING SYSTEEM ZONDAG IN GEBRUIK
De supporters die zondag de eerste thuiswedstrijd van 2007 bijwonen, maken kennis met een geheel vernieuwd boarding systeem. Tegen RKC neemt Feyenoord een elektronisch systeem in gebruik. Daarmee volgt Feyenoord het voorbeeld van topclubs uit vooraanstaande competities als Engeland en Spanje. Dinsdagmiddag werd het systeem opgeleverd in aanwezigheid van de directie, die zeer te spreken was over het resultaat.
Marketing directeur Chris Woerts en financieel directeur Onno Jacobs kwamen superlatieven tekort over het innovatieve systeem. ‘Ik vind het prachtig’, zei Woerts, die daarna inging op de beweegredenen achter het besluit. ‘Het biedt veel meer mogelijkheden op het vlak van exposure. Het is daarnaast rustig, van hoogstaande kwaliteit en we gaan mee met de ontwikkelingen in de topcompetities waar al langer gebruik wordt gemaakt van dergelijke boarding systemen. Voor sponsors biedt dit meer mogelijkheden, omdat de attentiewaarde verhoogd wordt. En uiteraard heeft het tot doel meer inkomsten te genereren dan de boarding waar tot dusver mee gewerkt werd.’
Onderzoeksmodellen uit Engeland hebben aangegeven dat de attentiewaarde van de zogenaamde ‘LED Boarding’ voor de neutrale kijker vele malen hoger ligt dan de statische- en roterende vinylboarding. Het boarding systeem bedraagt in totaal 204 meter en is van unieke kwaliteit. Gebruikelijk bij dergelijke systemen is dat het aantal ‘leds’ van beneden naar boven 48 bedraagt. Het systeem in De Kuip heeft 56 ‘leds’, wat een hoge en unieke resolutie garandeert.
De statische boarding zal overigens niet in zijn totaliteit verdwijnen. Aan de korte zijde tot aan de goal zullen er nog wel vier posities met dergelijke boarding resteren.
idd en qua uiterlijk Drenthe, Greene en Davidsquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:06 schreef TJDoornbos het volgende:
bij die vrouwen kunnen bijv Kolkka en Leonard meespelen
de rat sitequote:De belactie die we gisteren in het leven hebben geroepen om de droeftoeters nog iets droeviger te krijgen schijnt goed geslaagd te zijn.
Vandaag heeft Theo Mommers van schepenschrobber onno jacobs het verzoek gekregen om aan de Ratdaxie heel lief te vragen te stoppen met de belactie. Wat is er aan de hand? Gisteren werd in dordt-noord het nieuwe thuis- en uitshirt gepresenteerd en omdat er vanuit Breda en omstreken zo massaal is gebeld naar de administratie van de nerds zijn de telefoonlijnen aldaar zo zwaar belast dat men de shirts niet aan de man kan brengen. Het telefoonteam, wat bestaat uit onder andere theo lucius en pierre van hooijdonk zit de gehele dag al uit de neus te eten. Het wordt daar schijnbaar een gewoonte om spelers na een nederlaag vrijaf te geven, maar heren, eet smakelijk.
Oh ja, voor we het vergeten te vermelden, onno, de boodschap is aangekomen bij ons.
Godver de godver, stelletje baflulle, ipv dat ze zich druk maken over het feit dat we 'n half elftal hebben dat onder de maat presteert, en gewoon niet beter kan.... Nee hoor, dit zet zoden aan de dijkquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Optyfen met die LED reclame! Tis geen speelhal.
KK bestuur![]()
De installateurs van die lichtjes zijn geen scouts/TDquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
opzich niks maar ze zijn constant met randzaken ipv voetbal bezig!!!
weet ik maar bedoel woerts loopt zich overal tegen aan te bemoeien ipv te zorgen dat de al jaren falende scouting veranderd word enzoquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
De installateurs van die lichtjes zijn geen scouts/TD
Alles wat nieuws is kut, snap dat dan. Als er een nieuw grassprietje groeit, moet ook maar heel het kkbestuur optyfen. Duh. Uitleg overbodig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef Erasmusch het volgende:
Wat is er in hemelsnaam mis met nieuwe reclameborden![]()
Ooit wel eens over nagedacht dat Feyenoord ook inkomsten nodig heeft? En dat Woerts zich niet 24/7 kan bezighouden met de fouten van anderen maar ook Feyenoord financieel erboven op moet helpen? Dat Feyenoord een heel bedrijf is met alles wat daarbij hoort?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
weet ik maar bedoel woerts loopt zich overal tegen aan te bemoeien ipv te zorgen dat de al jaren falende scouting veranderd word enzo
quote:De Ceulaer: "Feyenoord was een lelijke ervaring"
24 januari 2007
In mei 2006 kon Benjamin de Ceulaer zijn geluk niet op. De Belg had zojuist van Erwin Koeman te horen gekregen dat hij, na een seizoen op huurbasis bij RKC Waalwijk, de overstap zou gaan maken naar Feyenoord. De rechtsbuiten droomde van een mooie toekomst in de Kuip, maar driekwart jaar later is hij, een illusie armer, alweer terug in het Mandemakers Stadion. Gewogen en te licht bevonden bij Feyenoord, gaat De Ceulaer bij RKC op zoek naar eerherstel. FCUpdate.nl sprak met hem over zijn vertrek bij Feyenoord en zijn nieuwe start in Waalwijk.
Het zag er aanvankelijk allemaal goed uit voor Benjamin de Ceulaer. De Belg leek met Romeo Castelen en Tim Vincken te moeten strijden om de positie rechts voorin bij Feyenoord. Castelen viel al snel geblesseerd weg, terwijl De Ceulaer de concurrentiestrijd met Vincken in zijn voordeel leek te beslissen. De Belg begon in de basis in de eerste competitiewedstrijd bij FC Groningen en leek zich op te maken voor een mooi seizoen in Rotterdamse dienst.
Het liep anders. Na het debacle van Groningen (Feyenoord ging met 3-0 de boot in), werd De Ceulaer geslachtofferd. De Belg was één van de vier spelers die bij het volgende duel, thuis tegen Heracles, op uit basis verdwenen was. De Ceulaer mocht tijdens deze wedstrijd nog wel invallen, maar raakte vervolgens volledig uit de gratie. De zestien minuten die hij als invaller meepikte tegen Heracles, bleken zelfs zijn laatste minuten voor Feyenoord. Opgeteld met zijn 62 minuten tegen FC Groningen was de rol van De Ceulaer bij Feyenoord na 78 minuten dus al uitgespeeld.
"Tsja, ik kan mezelf weinig verwijten", verzucht De Ceulaer, als hij terugdenkt aan zijn korte avontuur in Rotterdam-Zuid. "Ik heb altijd mijn stinkende best gedaan, tijdens iedere training heb ik mijn beste beentje voor gezet. Het is de keuze van de trainer geweest, daar kon ik op een gegeven moment niets meer aan veranderen."
De Ceulaer kwam zelfs niet meer in aanmerking voor een plaats op de bank en speelde zijn wedstrijdjes met Jong Feyenoord, wachtend op het moment dat de transfermarkt weer open zou gaan. "Ik weet ook niet precies wat er plotseling gebeurde. De trainer had me van de ene op de andere dag niet meer nodig, zo simpel was het. Waarom dit was, weet ik nog steeds niet. En, om eerlijk te zijn, interesseert het me ook niet meer. Het was een heel lelijke ervaring, waar ik het liefst niet meer over wil praten. Ik moet dit achter me laten."
Toen eenmaal bleek dat De Ceulaer mocht vertrekken uit Rotterdam-Zuid, toonden een handvol clubs direct interesse. De Ceulaer koos voor een terugkeer naar RKC en zal dus de komende maanden moeten strijden tegen degradatie. Dat is geen probleem, vindt de Belg. "De sfeer is hier heel goed, dat is het belangrijkste. Ik vind het heerlijk om nu weer gewoon relaxed te voetballen, ik voel me bevrijd. En RKC heeft echt wel voldoende kwaliteit om er in te blijven, hoor. Iedereen is nu nog wat nerveus aan de bal, dat moeten we er uit zien te krijgen. We hebben genoeg kwaliteit om deelname aan de nacompetitie te ontlopen, daar ben ik zeker van. De vijftiende plek is haalbaar."
RKC moet snel punten pakken, weet De Ceulaer. De uitwedstrijd tegen Feyenoord, komende zondag, is daarvoor een eerste mogelijkheid. Met name voor De Ceulaer zou het extra mooi zijn om uitgerekend in Rotterdam-Zuid een goede wedstrijd op de mat te leggen. Het lijkt logisch dat de Belg vol revanchegevoelens zit, maar niets is minder waar. "Och, ik ga niet met een vreemd gevoel naar Rotterdam. Het lijkt me schitterend om weer in de Kuip te spelen, maar wraakgevoelens heb ik niet. Het wordt ongetwijfeld mooi om iedereen weer te zien. Ik heb er zin in."
Door: Roland Mather
En dat dit in het nieuws word gebracht als "afleiding"?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ooit wel eens over nagedacht dat Feyenoord ook inkomsten nodig heeft? En dat Woerts zich niet 24/7 kan bezighouden met de fouten van anderen maar ook Feyenoord financieel erboven op moet helpen? Dat Feyenoord een heel bedrijf is met alles wat daarbij hoort?
Hebben ze heel het seizoen al goed nieuws te melden danquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dat dit in het nieuws word gebracht als "afleiding"?
Jacobs: "Wat kunnen we doen om het slechte nieuws allemaal om te laten slaan?"
Woerts: "Van Hanegem een functie geven?"
Jacobs: "Neuh, die ouwe magnetronverpatser blijft maar lekker analyses geven"
Woerts: "Supporterdagje organiseren?"
Jacobs: "Neuh, Na de speeltuin in Frankrijk is het wel genoeg geweest vind je ook niet?"
Woerts: "Ik weet het al, we brengen de nieuwe borden in het nieuws"
Jacobs: "Jah, dan zijn ze vast al het slechte nieuws weer vergeten!"
![]()
Nee, daarom juistquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hebben ze heel het seizoen al goed nieuws te melden dan
fuckin naiëf jij. Waarom is het nodig dat er een heel stuk aan gewijd wordt?! Het is gewoon een waardeloze manier van een poging tot zoet houden, terwijl de hele directie zich zich moet concentreren op de spelers op 't veld, en op de schulden, ipv dit soort gelul. Maar ga jij maar lekkerquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ooit wel eens over nagedacht dat Feyenoord ook inkomsten nodig heeft? En dat Woerts zich niet 24/7 kan bezighouden met de fouten van anderen maar ook Feyenoord financieel erboven op moet helpen? Dat Feyenoord een heel bedrijf is met alles wat daarbij hoort?
Omdat dit een nieuw systeem is, waarmee Feyenoord voorop loopt in Nederland.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
fuckin naiëf jij. Waarom is het nodig dat er een heel stuk aan gewijd wordt?!
Alsof ze denken dat nu iedereen 'halleluja' roept?quote:Het is gewoon een waardeloze manier van een poging tot zoet houden,
Het spijt me maar jij hebt er niet echt zicht op. Woerts is financieel directeur, en die moet op zoveel mogelijk manieren zorgen dat er geld binnenkomt en dit is daar 1 manier van. Het is volgens mij ook niet gauw goed hé?quote:terwijl de hele directie zich zich moet concentreren op de spelers op 't veld, en op de schulden, ipv dit soort gelul.
Wacht... Kloon van VakkieWquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
fuckin naiëf jij. Waarom is het nodig dat er een heel stuk aan gewijd wordt?! Het is gewoon een waardeloze manier van een poging tot zoet houden, terwijl de hele directie zich zich moet concentreren op de spelers op 't veld, en op de schulden, ipv dit soort gelul. Maar ga jij maar lekkeren
doen, als je wat ouder wordt zie je misschien het licht ook nog eens...
Nee hoor, jullie lopen weer achter de joden aanquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:42 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Omdat dit een nieuw systeem is, waarmee Feyenoord voorop loopt in Nederland.
aha, ik wist niet dat een financieel directeur zich niet bezig houdt met schulden ed. Bedankt slimmerd, je hebt mijn ogen geopendquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:42 schreef dlebrok het volgende:
Het spijt me maar jij hebt er niet echt zicht op. Woerts is financieel directeur, en die moet op zoveel mogelijk manieren zorgen dat er geld binnenkomt en dit is daar 1 manier van. Het is volgens mij ook niet gauw goed hé?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
aha, ik wist niet dat een financieel directeur zich niet bezig houdt met schulden ed. Bedankt slimmerd, je hebt mijn ogen geopend![]()
btw, hoe hoog denk je dat die sponsergelden zijn volgend seizoen, met deze spelers...
Nee, als er iemand 0,0 zicht op heeft ben jij het wel. Een directie moet zich bezig houden met de dingen waarmee het slecht gaat. En pas als al het belangrijke, en bij een voetbalclub is dat toch echt je elftal/trainer, op rolletjes loopt, mogen ze wat mij betreft hele stukken wijten aan dit soort gelul. Eerder is het gewoon een verkapte goednieuws-show, waar geen echte suporter op zit te wachten.
hack gevoeligquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor, jullie lopen weer achter de joden aan![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]!!!!
Ga door, ik lach me kapot hier
Hoe bekrompen kunnen je gedachten zijn zegquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:27 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ga jij nou maar lekker met je pieletje spelen terwijl je door de Feyenoord Krant bladert
![]()
je mag de tyfus krijgenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe bekrompen kunnen je gedachten zijn zeg. Schitterend
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:39 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
je mag de tyfus krijgen
Ik heb jou trouwens op nog geen één post inhoudelijk zien reageren, ik verdenk jou ervan loek te zijn
Dat is prima in orde, ga jij nou maar verder met aan woerts z'n piel trekken terwijl jullie samen de Feyenoord Krant lezenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien moet je naast leren denken en discussieren ook nog maar leren lezen.
Spammertquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja, op www.fr-fotopage.nl is nu ook dagelijks Feyenoord nieuws te lezen,
Kan dit voortaan ook in de OP![]()
Weer?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
heb je al gezegd en staat al in de OPquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja, op www.fr-fotopage.nl is nu ook dagelijks Feyenoord nieuws te lezen,
Kan dit voortaan ook in de OP![]()
Ok, dat bleek niet uit het artikel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat heeft Woerts te maken met Koeman en de resultaten van een elftal? Het enige wat ie moet doen is zorgen voor geld en dit beheren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
aha, ik wist niet dat een financieel directeur zich niet bezig houdt met schulden ed. Bedankt slimmerd, je hebt mijn ogen geopend![]()
btw, hoe hoog denk je dat die sponsergelden zijn volgend seizoen, met deze spelers...
Nee, als er iemand 0,0 zicht op heeft ben jij het wel. Een directie moet zich bezig houden met de dingen waarmee het slecht gaat. En pas als al het belangrijke, en bij een voetbalclub is dat toch echt je elftal/trainer, op rolletjes loopt, mogen ze wat mij betreft hele stukken wijten aan dit soort gelul. Eerder is het gewoon een verkapte goednieuws-show, waar geen echte suporter op zit te wachten.
Je moet wat, want ze blijven nooit staanquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Komt er ook nog een inhoudelijke reactie of kan je alleen maar als een achterlijke debiel lachen? Vanwaar je positivisme? Misschien interesseert het je gewoon niet? Kan, maar doe dan niet zo dom en laat mensen gewoon kankeren op het armoedige beleid wat er wordt gevoerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe bekrompen kunnen je gedachten zijn zeg. Schitterend
ik weet niet wat lachwekkender is, die shirts of het feit dat die 2 sjappies als beste spelers van feyenoord worden gezienquote:
wat zou Woerts verder moeten melden over de spelers dan? Die heeft geen hol verstand van voetbal, gaat puur over de centen. Ik snap jullie opzich wel hoor dat er belangerijkere dingen spelen momenteel maar dat staat los van Woerts.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt er ook nog een inhoudelijke reactie of kan je alleen maar als een achterlijke debiel lachen? Vanwaar je positivisme? Misschien interesseert het je gewoon niet? Kan, maar doe dan niet zo dom en laat mensen gewoon kankeren op het armoedige beleid wat er wordt gevoerd.
Alleen maar 'positieve' dingen horen over nieuwe reclame'borden' (wat goed is hoor!) etc, maar geen woord over het verbeteren van het elftal (vervanging voor Vincken enzo), wat imo vele malen belangrijker is dan het vervangen van wat reclameborden.
het is lachwekkend dat jij denkt dat de shirts door de 2 beste spelers worden geshowdquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:42 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ik weet niet wat lachwekkender is, die shirts of het feit dat die 2 sjappies als beste spelers van feyenoord worden gezien![]()
Dat staat niet los van Woerts. Hij is degene die de afgelopen jaren heeft vermeld of spelers wel of niet kwamen en of ze in onderhandeling waren met de betreffende speler. Gisteren of eergisteren wist hij ons nog te melden dat Timmer niet naar Villareal ging. Jacobs en hij vormen de twee mannen die als 'woordvoerders' in de media verschijnen en een beetje met semi-positief nieuws op de proppen komen. En dat alleen maar om de gemoederen een beetje te bedaren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:44 schreef dlebrok het volgende:
[..]
wat zou Woerts verder moeten melden over de spelers dan? Die heeft geen hol verstand van voetbal, gaat puur over de centen. Ik snap jullie opzich wel hoor dat er belangerijkere dingen spelen momenteel maar dat staat los van Woerts.
Voor een 35-jarige keeper. Rightquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat "hele goede" bod van Villarreal is volgens de Telegraaf 1.1 miljoen
Ik zat aan 3/4 miljoen te denken
Dat is een zeer goed bod voor een 35-jarige Timmer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat "hele goede" bod van Villarreal is volgens de Telegraaf 1.1 miljoen
Ik zat aan 3/4 miljoen te denken
Ik kreeg er in Celta De Vigo schele hoofdpijn vanquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef Erasmusch het volgende:
Wat is er in hemelsnaam mis met nieuwe reclameborden![]()
Er zal achter de schermen ongetwijfeld aan het versterken van de selectie worden gewerkt. Hier brengt m'n niet iedere dag een update over, om onderhandelingen ten goede te laten komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt er ook nog een inhoudelijke reactie of kan je alleen maar als een achterlijke debiel lachen? Vanwaar je positivisme? Misschien interesseert het je gewoon niet? Kan, maar doe dan niet zo dom en laat mensen gewoon kankeren op het armoedige beleid wat er wordt gevoerd.
Alleen maar 'positieve' dingen horen over nieuwe reclame'borden' (wat goed is hoor!) etc, maar geen woord over het verbeteren van het elftal (vervanging voor Vincken enzo), wat imo vele malen belangrijker is dan het vervangen van wat reclameborden.
Van welk geld?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zal achter de schermen ongetwijfeld aan het versterken van de selectie worden gewerkt.
Je kunt natuurlijk niet verwachten dat Woerts kan toveren, die doet ook maar wat ie kan, iemand anders had het op zijn plek niet beter gedaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Het geld wat Woerts allemaal aan het binnenhalen is.![]()
Die investeerders die ieder 5 miljoen zouden investerenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Het geld wat Woerts allemaal aan het binnenhalen is.![]()
24/1/2007 - Derksen: investeerders zetten geld even in de ijskastquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:02 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Die investeerders die ieder 5 miljoen zouden investeren![]()
zou mooi zijn als we toch nog mogen spelenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef dlebrok het volgende:
24/1/2007 - Feyenoord neigt naar beroep tegen straf UEFA
(Gepost door K)
BRON: Feyenoord.nl
Op de bijeenkomst van het FSP heeft Feyenoord laten weten dat de kans groot is dat Feyenoord in beroep gaat tegen de straf die de Beroepscommissie van de UEFA heeft opgelegd. Ondanks dat de directie de argumentatie voor het vonnis nog niet heeft ontvangen, neigt het ernaar de uitsluiting in de UEFA Cup voor het lopende seizoen aan te vechten. De mededeling werd met luid applaus begeleid.
Feyenoord Netwerk
Eén dezer dagen hoopt Feyenoord de argumentatie te ontvangen. Pas als de motivatie van de straf bestudeerd is, volgt een besluit over een eventueel beroep. Feyenoord heeft de mogelijkheid de straf, die het kreeg opgelegd naar aanleiding van de rellen in Nancy, aan te vechten bij het CAS, het hof voor sportarbitrage in Lausanne. Jacobs: ‘Wij willen deze uitspraak juridisch graag laten toetsen. Op basis van de feiten vinden we niet dat we gestraft moeten worden. Als er toch een straf moet volgen, mag dat in onze ogen niet in deze hoedanigheid. We hebben overwogen ons verlies te nemen, maar het gevoel overheerst dat de club onrecht is aangedaan. We verwachten eind deze week duidelijkheid te kunnen geven, op het moment dat we de argumentatie uitgebreid hebben bestudeerd.’
Volgens mij speelt NAC niet eens europees, en met zo'n brol instelling heb je niks in europa te zoeken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou mooi zijn als we toch nog mogen spelen![]()
bla bla blaquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Volgens mij speelt NAC niet eens europees, en met zo'n brol instelling heb je niks in europa te zoeken.
Blijven jullie maar mooi jaartje of 3 aan de kant staan, huil lekker uit 4 februari s'avonds en ga bidden dat het goed komt.
Ja tuurlijk en dan gaat hij straks net als Van Persie , Leonardo en Kalou voor veel te weining geld weg om vevrolgens ook bij een top club te komen ja jij hebt er verstand vanquote:Op zondag 21 januari 2007 18:08 schreef Vakkie_W het volgende:
whehe door het feyenoord meisjequote:Op donderdag 25 januari 2007 01:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je ben net gedumpt, ga iets nuttigs doen.![]()
quote:Lorenzo Davids was zelf klaar voor een overstap naar NEC Nijmegen, maar zijn werkgever Feyenoord wil hem niet voor een schijntje laten vertrekken. De linkervleugelverdediger is dan ook teleurgesteld in de Rotterdamse club.
De reden is volgens zijn zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf duidelijk: Feyenoord wilde teveel geld vangen; onterecht zo vindt hij. "Lorenzo is dit seizoen weliswaar aan de A-selectie toegevoegd, maar hij heeft nog geen hele competitiewedstrijd gespeeld. Toch heeft Feyenoord zich opgesteld alsof het om een volwaardige eerste-elftalspeler ging."
"Lorenzo heeft daar wel even van gebaald, ja. Hij zit nu bij een club die het niet echt in hem ziet zitten en waar de kans op speeltijd nihil is, zeker nu Jacob Lensky aan de selectie is toegevoegd. Natuurlijk kan hij van trainen met mannen als Pierre van Hooijdonk nog veel leren, maar voor zijn ontwikkeling als voetballer was het nog veel béter geweest als hij nu bij NEC had gezeten", aldus Hoogewerf tegenover Sportweek.
Het contract van de 20-jarige Davids loopt eind deze zomer af, waardoor de kans groot zal zijn dat hij transfervrij kan vertrekken uit Rotterdam-Zuid. Wel heeft de ploeg nog een optie om het contract met twee jaar te laten verlengen.
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Natuurlijk kan hij van trainen met mannen als Pierre van Hooijdonk nog veel leren
Kun je wel sarcastisch doen, klopt wel natuurlijk. Zou graag zien dat de jeugd de mentaliteit en professionaliteit van die lange hadden...quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW![]()
Daar is elke spelert jaloers op.
Generatieverschil.quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Kun je wel sarcastisch doen, klopt wel natuurlijk. Zou graag zien dat de jeugd de mentaliteit en professionaliteit van die lange hadden...
Hij heeft volgens mij nog een conrtract tot 2010, dus zal heus niet zo maar de deur uit lopen. hij heeft dit seizoen nog geen bal geraakt, dus mag hij er een x naast gezet worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en dan gaat hij straks net als Van Persie , Leonardo en Kalou voor veel te weining geld weg om vevrolgens ook bij een top club te komen ja jij hebt er verstand van![]()
Vinckenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Davids hoort gewoon 4 wedstrijden de kans te krijgen evenals Vincken (Kolkka faalt x op x op x op x) en van mij part houden ze Timmer er naast voor Ekramy en sturen ze nog wat jeugdjongens dat veld in liever met jeugd (die nog leren kan) naar de klote, dan met aangekochte mafkezen!
Ga je ff trekken op Heitinga terwijl je jammert dat je voor 4000 euro niet eens 1 keer goede seks teruggehad hebtquote:
Als je wilt weten waarom die niet speelt moet je bij Koeman en zn rukkers wezen, hoop Feyenoordfans snappen het ook niet!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Davids was toch het talent?
Castelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Vincken![]()
Nog even en Castelen komt er weer aan.
Ben ook absoluut geen fan van hem, maar alles beter dan Kolka of Vincken. Hij zorgt tenminste een beetje voor gevaar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Castelen.. Neuh.. Eerder: Castelen
![]()
Haha wie het balletje kaatst krijgt hem 4 februari hard in z'n muil terug hèquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:56 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ga je ff trekken op Heitinga terwijl je jammert dat je voor 4000 euro niet eens 1 keer goede seks teruggehad hebt
Je snapt m'n opmerking nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Kuijt kan er volgens mij weinig aan doen, die heeft altijd gezegd na Feyenoord naar een grotere club te willen. Dat Feyenoord dan niet slim genoeg handelt is niet zijn zaak! Het doet Dirk ook pijn dat we onder f*cking twente staan!!
Agh gut, is het menneke gefrustreerd?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Haha wie het balletje kaatst krijgt hem 4 februari hard in z'n muil terug hè
Oh wat wordt het hier dan leuk
Nee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Keltie jij doelt er toch op dat DK steeds melden te blijven en ineens alsnog ging??
Om te tekenen bij, bijvoorbeeld, Newcastle en daar te zeggen dat'ie graag z'n carriere afsluitquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:39 schreef TJDoornbos het volgende:
ow zoja dat kan idd niet. Zie hem eerlijk gezegd eerder naar FC Utreg gaan dan Feyenoord als die Liverpool op zn 35ste verlaat. Maar het blijft voetbal wie weet is die al eerder weg van Anfield Road
Als z'n kuiten het volhouden wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan die Lensky een beetje voetballen? Zijn oudere broer loopt stage bij FC Den Bosch.
Hoeveel wedstrijden zou ie hebben gespeeld in 6 jaar Feyenoord ofzoquote:Collen: ‘Ik zat niet ver van de Feyenoord-basis af’
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 25-jan 12:29
Pieter Collen is weer thuis na een hachelijk avontuur in het ziekenhuis. De Belgische rechtsback van Feyenoord ging naar het Ikazia-ziekenhuis voor een simpele ingreep. Hij moest een pennetje laten zetten in een gebroken ringvinger. Tijdens de verdoving voor die ingreep werd een van zijn longen geraakt, die vervolgens inklapte. Collen: “Eerst voelde ik niets, maar de dagen erna kon ik niet goed ademhalen. Toen moest ik dus weer terug naar het ziekenhuis voor een paar dagen.”
Collen baalt van de vertraging. Hij was net weer fit na een schouderoperatie, maar moet nu weer ongeveer een maand toekijken. “Op het trainingskamp in Turkije ging het heel goed. Ik zat niet ver van de basis af voor mijn gevoel. Er waren toch wat problemen op de rechtsbackpositie. Nu moet ik het weer rustig opbouwen, goed opletten hoe die long zich houdt. Ik kan niet meteen gaan rennen en zo.” Collen accepteert zijn lot. “Het is natuurlijk een fout van het ziekenhuis, maar ik ben niet gaan schelden. Al moet er wel iets van gezegd worden, vind ik. Dit kost me toch een paar weken extra.”
Bart Vlietstra - Sportweek
Wiki:quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:53 schreef TJDoornbos het volgende:
stuk of 10?
quote:Gisteravond was er na lange tijd weer een bijeenkomst van het Feyenoord Supporters Platform (FSP). De redactie van Lunaticnews.nl heeft op hun site een verslag geplaatst van deze avond. Dit verslag is opgesteld door een aanwezige supporter. Hieronder treft u het complete verslag aan.
Om 19h30 werd de vergadering geopend door voorzitter Leo verbeek. Namens Feyenoord waren Chris Woerts, Onno Jacobs, Ton Strooband en Peter Bosz aanwezig. Verder waren er twee afgevaardigden van het stadion, was Bernard Gerritsma er namens Burau Veiligheid en waren Joop Verschuren en Eric van Dorp er namens de FSV.
Nadat de voorzitter de bijeenkomst geopend heeft, geeft hij direct het woord aan Chris Woerts die wederom iedereen welkom heet en vertelt over het moeilijke jaar van Feyenoord, zowel sportief als financieel. Woerts houdt een presentatie met de titel Op weg naar één Feyenoord. Eigenlijk is de presentatie een samenvatting van wat er het laatste jaar bij Feyenoord allemaal gebeurd is. Woerts heeft het over de onrust, de commissie Kerkum en de nieuwe raad van commissarissen. Hij maakt duidelijk dat de directie het gezicht naar buiten zal worden en de commissarissen de toezichthouders worden. Zij zullen zich niet bezig houden met de dagelijkse gang van zaken, maar de directie toetsen op het uitgevoerde beleid en de strategie voor de toekomst uitzetten.
Verder kondigt Woerts aan dat er een Stichting Administratie Feyenoord Rotterdam komt met winstbewijzen waarin 30 procent van de aandelen verhandeld zullen worden om op die manier meer geld te genereren. Er zal ook hard worden gewerkt om de banden tussen Feyenoord en de stichting aan te halen. Dit komt ook naar voren in het volgende deel van de presentatie waarin gesproken wordt over een nieuw stadion. Dit is een ambitieus plan. Volgens Woerts zullen er geen concessies gedaan worden en moet er in 2016 een echt voetbalstadion staan dat plaats biedt aan 70.000 toeschouwers, en een cabriodak en 10.000 parkeerplaatsen heeft. Ook is het de bedoeling dat de staanplaatsen gedeeltelijk terugkomen en dat er goede voorzieningen komen voor supporters en bedrijfsleven. Ook bereikbaarheid is een belangrijk punt. Over een locatie wordt verder niet gesproken.
Daarna heeft Woerts het over het 100-jarig bestaan. Het logo wordt gepresenteerd en er wordt bekend gemaakt dat er vanaf het seizoen 2008/2009 weer met de gouden F op het shirt wordt gespeeld. Tot die tijd is de gouden F al op sommige artikelen terug te vinden in de fanshop. Drie evenementen springen eruit: het openingsfeest in januari 2008 in Ahoy, het toernooi in de zomer van 2008 met Celtic, Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund, en het slotfeest in december 2008 in de Kuip.
De Open Dag zal op 19 juli 2008 zijn; dit is op de oprichtingsdatum van Feyenoord. Ook de gouden seizoenkaart komt aan bod. Deze is twee seizoenen geldig en geeft automatisch toegang tot de wedstrijden in de competitie en de drie hoofdactiviteiten.
Verder vertelt Woerts dat er op dit moment onderzocht wordt om een lidmaatschap van Feyenoord in de wereld te brengen. SCC-houders zullen automatisch lid worden. Onderzocht wordt nog in hoeverre er stemrecht verkregen kan worden. Hij noemt Benfica als voorbeeld die met 167.000 leden op dit moment de grootste is. Als laatste vertelt Woerts dat de Feyenoord Pravda (eindelijk) verdwijnt en er een nieuw glossy magazine voor in de plaats komt. Woerts benadrukt tot slot nogmaals dat samen het sleutelwoord is en haalt hierbij een quote van JFK aan om dit te onderstrepen.
Nadat Woerts zijn zegje heeft gedaan wordt het pas echt interessant, want dan komt Onno Jacobs aan het woord. Hij geeft een presentatie over de jaarcijfers. De omzet over 2005/2006 is lager uitgevallen, omdat Feyenoord maar één ronde UEFA Cup heeft gespeeld en dat was ook nog eens zonder publiek. De lasten zijn gestegen door de salarissen en de netto-omzet bedroeg 37,9 miljoen euro. Wat opvalt (in hoeverre dat nog niet bekend is) dat we zonder de verkoop van K2 er wel heel erg slecht voor zouden hebben gestaan. Feyenoord verdiende afgelopen seizoen 17 miljoen aan transfers. 60% van de bedrijfslasten bestaat uit salariskosten. De bedrijfslasten zullen nog verder dalen door het beëindigen van veel samenwerkingsverbanden en de sanering van de selectie die nog gaande is. Het eigen vermogen is van -3 miljoen naar -0,6 miljoen gegaan.
De verwachting over 2006/2007 is licht negatief. Aan bod komt ook categorie 1 van de licentiecommissie van de KNVB waar Feyenoord nu in zit. Volgens Jacobs is dit geen curatele omdat er geen curator aangesteld is. Het enige wat categorie 1 betekent is dat je als club een plan van aanpak moet maken waarin je aangeeft hoe je uit deze positie komt en weer op kan schuiven naar categorie 2. Ook moet je iedere drie maanden de cijfers aan de KNVB presenteren. Jacobs verwacht dat Feyenoord in juni of oktober weer terechtkomt in categorie 2 en dus weer veilig is.
Opmerkelijk is verder dat Van den Herik nog steeds voorzitter is van het stichtingbestuur. Volgens Jacobs is dit echter een formaliteit. Die formaliteit duurt alleen wel erg lang! Ook over Ghana wordt gepraat. Dit staat voor 12% in de boeken en de onderhandelingen zijn in de afrondende fase. Als Feyenoord dit bedrag in een keer moet betalen dan komen ze niet direct in de problemen.
Na de pauze neemt Jacobs nog even het woord om te vertellen over een eventueel beroep bij het CAS. Feyenoord neigt ernaar om in beroep te gaan. Het CAS is inmiddels ook op de hoogte van het feit dat Feyenoord hier nog mee bezig is. Deze week wil Feyenoord een beslissing nemen. Eerst wil Feyenoord de onderbouwing van de UEFA doornemen (deze is nog niet binnen) over het tot stand komen van de straf. Mocht Feyenoord in beroep gaan bij het CAS, dan gaan drie arbiters zich buigen over het beroep. Een persoon van het CAS, een persoon die aangedragen wordt door Feyenoord, en een die aangedragen wordt door de UEFA. De algemene opinie van de 70 aanwezigen in de zaal is gewoon in beroep gaan!
Als laatste komt Peter Bosz aan het woord. Vanuit de zaal wordt duidelijk gemaakt dat supporters niet zitten te wachten op de voetballers die er nu staan, maar een elftal willen waar je trots op kunt zijn en die iedere wedstrijd alles geven. Bosz kan zich dat goed voorstellen en geeft aan dat de nadruk moet liggen op Feyenoord 1. Hij is bezig met de lange termijn en met het schrijven van een technisch beleidsplan.
Er staan nu nog maar 32 contractspelers op de loonlijst bij Feyenoord, terwijl dat er een jaar geleden nog meer dan 60 waren. Het streven is om een selectie te hebben van 23 spelers. Drie keepers en 20 veldspelers zodat je iedere positie dubbel bezet hebt. Er wordt ook gesproken over de mentaliteit van de huidige jeugdspelers. Nadat Bosz vertelt dat alle verhalen over Lindenbergh onzin
Klopt alleen liep die op huurbasis bij NAC te ballen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:11 schreef Keltie het volgende:
Die 19 en 32, toen was'ie ook nog in dienst van Feijenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |