http://weblog.only-jeroen.nl/quote:
nee, houden we helemaal geen geld overquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:40 schreef Maikalo het volgende:
Kunnen ze nou verdorie niet eens voor twee seizoenen hetzelfde uitshirt dragen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:25 schreef Luni het volgende:
[..]
http://weblog.only-jeroen.nl/
Archive for the 'Marco Borsato' Category
S.I.R.
dinsdag, januari 16th, 2007
Heb jij dat ook wel eens? Je koopt/download een dvd van een bepaalde artiest, deze luister je een keertje en daarna haast niet meer. Dat had ik ook met Symphonica in Rosso. De dvd-registratie van het concert was gewoon goed maar met het concert had ik niets. Tot ik een aantal dagen geleden een paar fragmenten in een reclamestukje zag, de dvd nog een keer aanzet en een aantal keer in tranen uitbarst.
Hij krijgt het toch altijd wel weer voor elkaar. Borsato is de man van de muziek met emotie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope over een paar weken is het carnavalquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
Nac supporters die nu feesten terwijl ze over paar weken weer janken
![]()
Hebben die NACfans tenminste een reden tot feestquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nope over een paar weken is het carnaval![]()
Juistquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Als ik me verveel ga ik nog wel eens irritant doen in topics, beetje stoken enzo"
Komen jullie nou maar terug als jullie weer eens op de 'Goalsingel' staan, dan beloof ik jullie een biertjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:52 schreef TJDoornbos het volgende:
kansloos die NACsupporters
ik schijt op nac, jij schijt op nac, wij schijten allemaal op nac nac, en op vak gquote:
Ga jij nou maar weer lekker op de bank zitten met een doos tissues en je Borsato DVD en pleur hier op.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Komen jullie nou maar terug als jullie weer eens op de 'Goalsingel' staan, dan beloof ik jullie een biertje![]()
Daar ging mn colaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer lekker op de bank zitten met een doos tissues en je Borsato DVD en pleur hier op.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer lekker op de bank zitten met een doos tissues en je Borsato DVD en pleur hier op.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Vriend je vergeet 8-5-2002 en uiteraard elke winst op Ajax, PSV en andere zogenaamde grootmachten!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..], zal ik doen even kijken welke ik op zet, misschien wel die in de Kuip dat is het enige goede wat daar is gebeurt.
![]()
Hee Hee Hee Heequote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vriend je vergeet 8-5-2002 en uiteraard elke winst op Ajax, PSV en andere zogenaamde grootmachten!
En maar verdietig zijn dat ze uit de uefa cup zijn gegooidquote:Op zondag 21 januari 2007 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja dan pakken ze een groep van 3 man ofzo. Maar nooit vallen jullie het uitvak aan.. Andersom gebeurd dat nog weleens...
Niet relevant?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En maar verdietig zijn dat ze uit de uefa cup zijn gegooid![]()
Ik heb echt medelijden met de club, maar voor die kansloze 'supportertjes' vind ik het wel lekker. Misschien dat ze nu eens inzien dat ze 'hun' eigen clubje de goot in helpen![]()
Waar heb je t over.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet relevant?
Die quote heeft zowiezo niets met dat geblaat te maken?.
Uitvak aanvallen en uit de UEFA Cup getrapt worden heeft niet echt wat met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar heb je t over.
Ik kom voor de zoveelste keer weer zo'n opmerking van JVDH tegen. Wat ik dan niet snap is dat zo'n gozer die zegt dat hij van Feijenoord houdt, niet snapt dat hij zn eigen club helemaal kapot maakt.
het gezellige Etten-Leurquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:57 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hee Hee Hee Hee
HUP eN Aa Cee, HUP eN Aa Cee, HUP eN Aa Cee
Hee Hee Hee Hee
HUP eN Aa Cee- Zal nooit verloren gaan!
Nee, behalve tijdens het faillisement van 1987..
NACBoeren kutclub
heb godverdomme elk plattelandveldje gezien omdat die teringcombi zo vroeg vertrok.. Breda
NAC
Jeweet toch JVDH is die hooligan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En maar verdietig zijn dat ze uit de uefa cup zijn gegooid![]()
Ik heb echt medelijden met de club, maar voor die kansloze 'supportertjes' vind ik het wel lekker. Misschien dat ze nu eens inzien dat ze 'hun' eigen clubje de goot in helpen![]()
Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef Vakkie_W het volgende:
De selectie was vandaag weer een dagje vrij![]()
koemanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef Vakkie_W het volgende:
De selectie was vandaag weer een dagje vrij![]()
Het seizoen met het wervelende Feyenoord waar Song Twente vernederdequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
Welk seizoen was deze? Kan het mij echt niet meer herinneren...
Precies!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het seizoen met het wervelende Feyenoord waar Song Twente vernederde![]()
Ohja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
alleen de maker ziet hetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:19 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zie geen groen in dat uitshirt
Kutsongquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ohja.De enige wedstrijd die Song goed speelde.
Mwah Ono was zijn laatste seizoenen ook een man van glas. Telkens weer geblesseerd was ie.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kutsong
Wel zonde van Ono en Buffel![]()
Daarom.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:02 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Mwah Ono was zijn laatste seizoenen ook een man van glas. Telkens weer geblesseerd was ie.
Godverdomme! Ik was die gast vergeten!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |