De voorfilmpjes zien er erg goed uit. Hopelijk beter dan Idols.quote:7-delige Zoektocht waarin te zien is hoe er uit de 7000 aanmeldingen een ideale Lama geselecteerd zal worden. Met personeelsadvertenties in dagbladen en op tv heeft BNN mensen met humor opgeroepen te solliciteren naar de functie van Lama m/v (parttime). Na een aantal grote auditierondes zal er met een groep van acht potentiële Lama\'s hard gewerkt worden om de improvisatietalenten aan te scherpen en de humor op het gewenste niveau te krijgen.
Ik moet vaker lachen dan met de 'echte' Lama's.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:51 schreef welkominspace het volgende:
ik vind er weinig leuke mensen tussen zitten
ik heb nog maar 1 aflevering gezienquote:Op zondag 21 januari 2007 12:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik moet vaker lachen dan met de 'echte' Lama's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Mike op 21-01-2007 18:45:45 ]
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:37 schreef Agrafes het volgende:Okee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 21-01-2007 18:45:54 ]
Ja echt hequote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sinds dat kind met dat niet zo smakelijke gebit, durf ik niet meer te kijken..
Haha klopt.. ik ging de filmpjes kijken met de hoogste waardering, dat was nog slechter dan de slechtste op tv volgens mijquote:Op maandag 22 januari 2007 16:17 schreef Suijk het volgende:
Ik heb nog even wat auditie's op internet gekeken, dat is nog een ronde voordat het op tv komt volgens mij, zonder publiek. Echt, de meeste begrafenissen zijn nog grappiger dan die mensen.
"Ik ben wel niet jarig, maar ik zet 'em toch maar even op!" --> *Zeer pijnlijke stilte*quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:10 schreef Smots het volgende:
Ik heb zitten te genieten van de tweede aflevering op uitzendinggemist.
Heerlijk, dat soort intens pijnlijke NIET grappige mensen!
Wat mij betreft is het programma nu al geslaagd.
Die lamlul met dat pilonnetje op z'n hoofd, dat is zo mooi....
Dat zei ik ook gelijk! Hij past er ook echt tussen, bijna de perfecte Lama. Plus dat een Belg de Lama's wat extra dimensie zou geven.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:17 schreef Bupatih het volgende:
Jawel, die Belg.Heeft een heel ander soort humor dan de Rubens, maar wel een leuk soort humor.
Hij moet gewoon de nieuwe Lama worden.
Ik denk dat ze zich verkijken op de moeilijkheid van de spelletjes die ze moeten doen. Ze zien de relatief makkelijke dingen op tv en denken 'Oh, dat kan ik ook wel', zoals de vragenronden, de dierenwinkel, het moordspel, een letter niet mogen zeggen en dergelijke.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:18 schreef Don_Gurgen het volgende:
Tenenkrommend af en toe! Echt verschrikkelijk, hebben die mensen geen zelfkennis?
jah! ein volch, ein reich, und EIN LAMA!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kwam er net ff een hitler met adhd voorbij.
Inderdaad, een soort lachgraadmeter in het publiek moet voldoende zijn...quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:13 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb de eerste aflevering helemaal dubbel gelegen om die grap met die twee gasten met die slang, toen die ene gast die slang in zijn broek stopte en die andere dus met zijn lul zat te 'communiceren'.Dan zegt de 'jury' dat dat niet kan en stom is. Wie bepaald voor mij wat humor is.
Het kan heus wel en een keer en het is niet per definitie stom. Maar over het algemeen moet je als Lama wel kunnen en wíllen meespelen met de grap van een ander, zonder dat je de boel gaat versjteren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:13 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb de eerste aflevering helemaal dubbel gelegen om die grap met die twee gasten met die slang, toen die ene gast die slang in zijn broek stopte en die andere dus met zijn lul zat te 'communiceren'.Dan zegt de 'jury' dat dat niet kan en stom is. Wie bepaald voor mij wat humor is.
Goh, Bassie, dat is toch bij élk programma zo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:29 schreef skiczukie het volgende:
Uiteraard. Maar een mening van een jury is ook maar een mening. Dat bedoel ik.
Jah, klopt, daarom heb ik het eigenlijk ook niet zo op dat soort programma's.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie, dat is toch bij élk programma zo?
Ik niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:29 schreef skiczukie het volgende:
Uiteraard. Maar een mening van een jury is ook maar een mening. Dat bedoel ik.
En niet alleen met een tv-programma. Wie gaat nou voor iemand anders bepalen wat goed en slecht is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie, dat is toch bij élk programma zo?
Wat wil je dan? Dat we moeten gaan sms'en welke lama doorgaat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En niet alleen met een tv-programma. Wie gaat nou voor iemand anders bepalen wat goed en slecht is.Heb je zelf geen smaak ofzo ..
Goed idee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat we moeten gaan sms'en welke lama doorgaat?
Dan bepaald het publiek toch voor jou wat humor is? Wat is het verschil?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Inderdaad, een soort lachgraadmeter in het publiek moet voldoende zijn...
Weet ik niet hoor, niets zo goed om de stemming erin te brengen als een goede Cruyff imitatiequote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
zoals die kerel met die bril de vorige keer, maar dat is dan nog geen goede lama.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:41 schreef Janetje het volgende:
Ik stem overigens tégen een nieuwe vrouwelijke lama...
Ze zijn gewoon níet grappig..
zegt een man..
Jup...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:43 schreef Smeich het volgende:
haha, geweldig antwoord van die meid wel
Ben ik helemaal met je eens, vrouwen kunnen dit gewoon op een of andere manier nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:41 schreef Janetje het volgende:
Ik stem overigens tégen een nieuwe vrouwelijke lama...
Ze zijn gewoon níet grappig..
zegt een vrouw..
http://www.imdb.com/name/nm2304323/quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:58 schreef Canisfire het volgende:
Heeft die jongen die als eerste A was vandaag niet in gtst gespeelt ?
Ja maar die is gewoon lekkerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:54 schreef Janetje het volgende:
Die belg is tof.. maar ik stem toch voor dat joch in die blauwe trui uit de eerste aflevering.
Das waar..quote:
Die Afghaan heeft het wel wat makkelijker.. grappen maken over controversiele onderwerpen als homo-ophangen.quote:En die afghaan is ook wel heel erg goed, ik lag dubbel met z'n callgirl grap "waarom gaat het altijd over jou?"
Er was eerst/ook een andere jury.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hopelijk dat het gebeuren op die avond wel leuk gaat worden. Een vriend van mij heeft ook meegedaan maar hij heeft helemaal niet tegenover deze jury gestaan
Is net als met Idols, de eerste schifting wordt gemaakt door een onbekende jury. Anders zou deze jury ook 6000 (?) lama's moeten beoordenlen. Dat is praktisch niet te doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hopelijk dat het gebeuren op die avond wel leuk gaat worden. Een vriend van mij heeft ook meegedaan maar hij heeft helemaal niet tegenover deze jury gestaan
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Als ik het goed begrijp is iedereen er eigenlijk wel over uit dat die belg het zeker gaat worden?
Euhm, volgens mij werd er bij de aanmeldingen niet verteld wát voor jury er tegenover je te komen zou zitten...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Nee, maar ze zouden daar wel even melding van mogen maken. Zelfs hij was verbaasd dat ze nu een andere jury hadden. Niks verteld.
Dan hadden ze nog steeds wel mogen zeggen dat er een voor-voorronde was.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm, volgens mij werd er bij de aanmeldingen niet verteld wát voor jury er tegenover je te komen zou zitten...
Hij heeft het dus niet gehaald bij de "onbekende jury" en kwam dus ook niet voor de tv-jury te staan.
Euhm, wáárom precies?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Dan hadden ze nog steeds wel mogen zeggen dat er een voor-voorronde was.
Wel raar als er eerst een shift panel is en vervolgens de tv.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm, wáárom precies?
Was het hem alleen te doen om het 'op tv komen' ofzo? Wat boeit het nou voor wat voor jury je moet staan.Je bent goed of je bent het niet.
Ja, da's net als met Idols. De allergrootste en meest opvallende kneuzen laten ze gewoon opdraven door de tv-jury, omdat je anders saaie en eentonige televisie krijgt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wel raar als er eerst een shift panel is en vervolgens de tv.
Als je soms ziet wat er op de tv komt![]()
Ik krijg die belg en die afghaan niet gevonden bij de audities. Waar moet ik dan kijken?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:03 schreef Haunter het volgende:
Ik heb gister even de volledige audities bekeken van die belg en die afghaan op de site, daar zaten af en toe ook wel pijnlijke stiltes tussen![]()
De Belg en de Afghaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik krijg die belg en die afghaan niet gevonden bij de audities. Waar moet ik dan kijken?
tnx heb ze bekeken nu...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef Symer het volgende:
[..]
De Belg en de Afghaan.
Als dat niet werkt kun je proberen te zoeken op naam (resp. Jeroen van der Schaaf en Dala Faiza) of op nummer (resp. 3763 en 6549).
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:06 schreef AirRaid het volgende:
http://www.bnn.nl/page/lamagezochtalleaudities?clip=1123&list=top_rated&title=2927#lamaplayer
lama B, hoe gay kun je zijn![]()
shiiiiitquote:Op zondag 28 januari 2007 18:06 schreef AirRaid het volgende:
http://www.bnn.nl/page/lamagezochtalleaudities?clip=1123&list=top_rated&title=2927#lamaplayer
lama B, hoe gay kun je zijn![]()
Doe dan even een link erbij.. ik zoekenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:04 schreef 7eVeNL het volgende:
Iemand die gozer gezien die vooraf de audities al werd weggestuurd en later weer eigenwijs terug kwam? totaal afgebrand door de jury![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Doe dan even een link erbij.. ik zoekenhehe
Deze dus, wat een sjappie zeg
volgens mij staan nog niet alle audities online, want ik kan ook nog niet alles terug vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:33 schreef AirRaid het volgende:
iemand trouwens de volledige autidie van die bouwvakker, ik vind hem niet zo 1,2,3
Lef? Ik zou het eerder 'een enorme plaat voor je kop' noemen.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Ook gewoon stug blijven staan om z'n gelijk te halen
![]()
Lef heeft ie wel.
Jeeeee...hoe diep kun je zinken?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Doe ik iets verkeerd ofzo? Krijg telkens een andere auditie te zien wanneer ik op de link klikquote:Op zondag 28 januari 2007 19:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik had toen in ieder geval in die Meest bekeken en Hoogste waardering gekeken... en je herkent het doordat er meerdere camera's gebruikt zijn en met de tv-jury (die je ziet in ieder geval). Die gast (lang donker haar met een donker jasje aan) komt als 1e in beeld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:56 schreef kastanova het volgende:
Weet iemand de naam van die vent toevallig nog ofzo?
Heb ze vrijwel allemaal gehad, maar heb hem volgens mij gevonden nu:quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:04 schreef Haunter het volgende:
Ik had toen in ieder geval in die Meest bekeken en Hoogste waardering gekeken... en je herkent het doordat er meerdere camera's gebruikt zijn en met de tv-jury (die je ziet in ieder geval). Die gast (lang donker haar met een donker jasje aan) komt als 1e in beeld.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb ze vrijwel allemaal gehad, maar heb hem volgens mij gevonden nu:
Francis Huldemond, 3e van onderen van de Most viewed bij de juryauditie
Ik ben het wel met de jury eens dat hij steeds beter wordt.quote:
Ze waren bang dat hij tijdens de aflevering zou afghaan.quote:
Als er nog vier over zijn, geloof ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:54 schreef Piles het volgende:
Wanneer zouden ze de echte Lama's er nou bij halen?
Of gaan die helemaal niet mee doen?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze waren bang dat hij tijdens de aflevering zou afghaan.
Viel me ook al op. Ook met die zoen, gelijk die tong erinquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:01 schreef Veerboot het volgende:
Die gozer met die oranje trui is wel erg handtastelijk (en als het nou nog bij een hand bleef) steeds zeg
Snoepduik?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef BigFire het volgende:
die Belg roept wat met z'n leuke accent en voila iedereen vindt hem grappig.![]()
Rob en die gast met de snoepduik zijn wel oke.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef veldmuis het volgende:
HOORDE JE DAT DIE ENE VOND HET NAAR EEN VELDMUIS SMAKEN ALSOF MANNEN MIJ MOGEN PROEVEN DE VUILAK!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
wtf is bambi?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:00 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Die David, die eruit lag en die het sprookje vertelde, maakt hij geen filmpjes voor het progamma Jensen! van Robert Jensen? Of is dit al genoemd en ben ik weer een spuitelf?![]()
Die stem en die kop lijken er namelijk precies op...
Die gast was helemaal niet grappig tijdens de audities. Ze lieten in dat "de volgende mensen zijn ook door-filmpje" een "grap" van hem zien: "Halloooo ik ben een sneeuwpop, ik hou van diepvriesmaaltijden"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:00 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Die David, die eruit lag en die het sprookje vertelde, maakt hij geen filmpjes voor het progamma Jensen! van Robert Jensen? Of is dit al genoemd en ben ik weer een spuitelf?![]()
Ik heb dat filmpje niet gezien, ik zat soms niet op te lettenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Die gast was helemaal niet grappig tijdens de audities. Ze lieten in dat "de volgende mensen zijn ook door-filmpje" een "grap" van hem zien: "Halloooo ik ben een sneeuwpop, ik hou van diepvriesmaaltijden"![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat is hem. hij en z'n broer maken die filmpjes, soms wel leuk moet ik zeggen. improviseren is toch wat anders. daarbij is zijn oudere broer sowieso de grappigste van de 2.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:00 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Ik verstond het steeds niet gisteren, ik dacht wat zeggen ze nouquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:59 schreef Julia_is_lief het volgende:
Voor alle fans van Ken Kinnebak of Bambi: deze uiterst grappige verschijning heet Ad-Just.
![]()
Hij heeft echt een baggerhoofd ja..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:38 schreef Repeat het volgende:
dat jurylid, die zwerver, met die paar pluizen op zn kin en dat vage blonde haar, wat een irritante homo is dat zeg![]()
ik vond hem juist nog wel grappigquote:Op zondag 4 februari 2007 05:57 schreef augurkenkoning het volgende:
De afghaan is neit door! :| ik heb julie reacties nog niet gelezen, maar dit is echt te erg
thanksquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over paar minuten is er weer een aflevering van lama gezocht (herhaling neem ik aan).
Iddquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:15 schreef kevin85 het volgende:
Dat mokkel in het roze is totaal niet grappig..![]()
Waar heb jij het overquote:Op maandag 5 februari 2007 16:29 schreef JanJanJan het volgende:
Hehehe die gast die zich weg liet sturen
Zegt in het begin dat Rob het niet serieus neemt ofzo.
En juist door hem is hij er nu uit![]()
![]()
Die slonzige gozer was echt een kneus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Belg is door, en die kerel in z'n oranje trainingsjack. Ik vind het wel jammer dat die slonzige kerel niet door is
.
Maar om nou te zeggen dat het allemaal echt grappig was............nee.
wtfquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die slonzige gast deed me denken aan iemand die ik ken.![]()
Ja er lopen echt meer van die types rond.quote:
idd, en dat die gast in het oranje door is snap ik niet.. hij lijkt ook behoorlijk aandachtsgeil te zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:16 schreef Rhanna het volgende:
Ik vond die meid met het roze pakje ook niet tof. En Ad-Just vond ik heel erg leuk.
En ik moest wel lachen bij het aan komen vliegen op het podium
Ben jij een van de afvallers?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:39 schreef J-Will het volgende:
een 56k modem is niet echt up to date, dat weet je he
Slimme Schemer iddquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Hij heeft echt een baggerhoofd ja..Hij is van dat liedje van Jelle geloof ik
![]()
Verder ben ik voor die Ad-just maar.. Of Alain![]()
Die vrouwen zijn echt voor het idee door![]()
Dankje, dáár ken ik 'm dus vanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Hij heeft echt een baggerhoofd ja..Hij is van dat liedje van Jelle geloof ik
![]()
Joeghei!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef Intergalactrick het volgende:
Gaat weer beginnen straks. NL3
Met deze zoektocht kun je je natuurlijk gaan afvragen hoe zij daar gekomen zijn. Blijkbaar niet uit een of andere competitie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:56 schreef Knipoogje het volgende:
Zit wel aardig wat talent tussen! Sommigen zijn minstens zo leuk als de echte lama's
Mijn vraag ging eigenlijk over de 'echte' lama's.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:47 schreef BVO het volgende:
Daarom moet je ze eigenlijk eens tussen die lama's zien.
Ik gaf dan ook geen antwoord op jouw vraagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:28 schreef Lod het volgende:
[..]
Mijn vraag ging eigenlijk over de 'echte' lama's.
Eddy Houtveen, geniale kerel, was barman in mn oude stamkroegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:17 schreef welkominspace het volgende:
zit die bouwvakker er nog in
en hoe heet hij?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:51 schreef Haunter het volgende:
Ad-Just moet de nieuwe lama worden!
Van die 3 was Karlijn verreweg het beste. Die reageerde tenminste adrem met d'r typetjes. Al mag ze wel wat aan variatie doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:48 schreef LongOne het volgende:
Vind dat de vrouwen die ver kwamen, en die ene die er nu nog inzit dus to-taal NIET grappig. Kan aan mij liggen hoor.
Hij staat er inmiddels op voor de geinteresseerdenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Verdorie, kan hem nog niet vinden op uitzendinggemist.
Dat was de minst grappige vrouw..quote:Op zondag 11 februari 2007 18:08 schreef augurkenkoning het volgende:
Dat visvwijf is door :|
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:52 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3949784&md5=10885d0e2a5655cce522c66611f3c934
Hier ook niet in FF.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef jimjim1983 het volgende:
het werkt alleen in firefox volgens mij
nou ik vond die Karlijn ofzo, die d'r nog wel ok uitziet, een stuk grappiger dan die doos die doorgingquote:Op maandag 12 februari 2007 01:10 schreef SoupNazi het volgende:
Ad was goed, die bouwvakker ook, zeker met zijn 'teringsocialedienst'.![]()
Verder zijn de juiste mensen weggegaan dit keer.
Nee, hij is walgelijk!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:37 schreef J-Will het volgende:
ben ik de enige die Arjen van de jury zo irritant vindt? Die man benadert humor als een wetenschap waarin hij proffesor is ofzo. Verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |