Ik ben het wel met de jury eens dat hij steeds beter wordt.quote:
Ze waren bang dat hij tijdens de aflevering zou afghaan.quote:
Als er nog vier over zijn, geloof ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:54 schreef Piles het volgende:
Wanneer zouden ze de echte Lama's er nou bij halen?
Of gaan die helemaal niet mee doen?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze waren bang dat hij tijdens de aflevering zou afghaan.
Viel me ook al op. Ook met die zoen, gelijk die tong erinquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:01 schreef Veerboot het volgende:
Die gozer met die oranje trui is wel erg handtastelijk (en als het nou nog bij een hand bleef) steeds zeg
Snoepduik?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef BigFire het volgende:
die Belg roept wat met z'n leuke accent en voila iedereen vindt hem grappig.![]()
Rob en die gast met de snoepduik zijn wel oke.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef veldmuis het volgende:
HOORDE JE DAT DIE ENE VOND HET NAAR EEN VELDMUIS SMAKEN ALSOF MANNEN MIJ MOGEN PROEVEN DE VUILAK!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
wtf is bambi?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:00 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Die David, die eruit lag en die het sprookje vertelde, maakt hij geen filmpjes voor het progamma Jensen! van Robert Jensen? Of is dit al genoemd en ben ik weer een spuitelf?![]()
Die stem en die kop lijken er namelijk precies op...
Die gast was helemaal niet grappig tijdens de audities. Ze lieten in dat "de volgende mensen zijn ook door-filmpje" een "grap" van hem zien: "Halloooo ik ben een sneeuwpop, ik hou van diepvriesmaaltijden"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:00 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Die David, die eruit lag en die het sprookje vertelde, maakt hij geen filmpjes voor het progamma Jensen! van Robert Jensen? Of is dit al genoemd en ben ik weer een spuitelf?![]()
Die stem en die kop lijken er namelijk precies op...
Ik heb dat filmpje niet gezien, ik zat soms niet op te lettenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Die gast was helemaal niet grappig tijdens de audities. Ze lieten in dat "de volgende mensen zijn ook door-filmpje" een "grap" van hem zien: "Halloooo ik ben een sneeuwpop, ik hou van diepvriesmaaltijden"![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |