De voorfilmpjes zien er erg goed uit. Hopelijk beter dan Idols.quote:7-delige Zoektocht waarin te zien is hoe er uit de 7000 aanmeldingen een ideale Lama geselecteerd zal worden. Met personeelsadvertenties in dagbladen en op tv heeft BNN mensen met humor opgeroepen te solliciteren naar de functie van Lama m/v (parttime). Na een aantal grote auditierondes zal er met een groep van acht potentiële Lama\'s hard gewerkt worden om de improvisatietalenten aan te scherpen en de humor op het gewenste niveau te krijgen.
Ik moet vaker lachen dan met de 'echte' Lama's.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:51 schreef welkominspace het volgende:
ik vind er weinig leuke mensen tussen zitten
ik heb nog maar 1 aflevering gezienquote:Op zondag 21 januari 2007 12:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik moet vaker lachen dan met de 'echte' Lama's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Mike op 21-01-2007 18:45:45 ]
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:37 schreef Agrafes het volgende:Okee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 21-01-2007 18:45:54 ]
Ja echt hequote:Op maandag 22 januari 2007 16:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sinds dat kind met dat niet zo smakelijke gebit, durf ik niet meer te kijken..
Haha klopt.. ik ging de filmpjes kijken met de hoogste waardering, dat was nog slechter dan de slechtste op tv volgens mijquote:Op maandag 22 januari 2007 16:17 schreef Suijk het volgende:
Ik heb nog even wat auditie's op internet gekeken, dat is nog een ronde voordat het op tv komt volgens mij, zonder publiek. Echt, de meeste begrafenissen zijn nog grappiger dan die mensen.
"Ik ben wel niet jarig, maar ik zet 'em toch maar even op!" --> *Zeer pijnlijke stilte*quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:10 schreef Smots het volgende:
Ik heb zitten te genieten van de tweede aflevering op uitzendinggemist.
Heerlijk, dat soort intens pijnlijke NIET grappige mensen!
Wat mij betreft is het programma nu al geslaagd.
Die lamlul met dat pilonnetje op z'n hoofd, dat is zo mooi....
Dat zei ik ook gelijk! Hij past er ook echt tussen, bijna de perfecte Lama. Plus dat een Belg de Lama's wat extra dimensie zou geven.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:17 schreef Bupatih het volgende:
Jawel, die Belg.Heeft een heel ander soort humor dan de Rubens, maar wel een leuk soort humor.
Hij moet gewoon de nieuwe Lama worden.
Ik denk dat ze zich verkijken op de moeilijkheid van de spelletjes die ze moeten doen. Ze zien de relatief makkelijke dingen op tv en denken 'Oh, dat kan ik ook wel', zoals de vragenronden, de dierenwinkel, het moordspel, een letter niet mogen zeggen en dergelijke.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:18 schreef Don_Gurgen het volgende:
Tenenkrommend af en toe! Echt verschrikkelijk, hebben die mensen geen zelfkennis?
jah! ein volch, ein reich, und EIN LAMA!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kwam er net ff een hitler met adhd voorbij.
Inderdaad, een soort lachgraadmeter in het publiek moet voldoende zijn...quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:13 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb de eerste aflevering helemaal dubbel gelegen om die grap met die twee gasten met die slang, toen die ene gast die slang in zijn broek stopte en die andere dus met zijn lul zat te 'communiceren'.Dan zegt de 'jury' dat dat niet kan en stom is. Wie bepaald voor mij wat humor is.
Het kan heus wel en een keer en het is niet per definitie stom. Maar over het algemeen moet je als Lama wel kunnen en wíllen meespelen met de grap van een ander, zonder dat je de boel gaat versjteren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:13 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb de eerste aflevering helemaal dubbel gelegen om die grap met die twee gasten met die slang, toen die ene gast die slang in zijn broek stopte en die andere dus met zijn lul zat te 'communiceren'.Dan zegt de 'jury' dat dat niet kan en stom is. Wie bepaald voor mij wat humor is.
Goh, Bassie, dat is toch bij élk programma zo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:29 schreef skiczukie het volgende:
Uiteraard. Maar een mening van een jury is ook maar een mening. Dat bedoel ik.
Jah, klopt, daarom heb ik het eigenlijk ook niet zo op dat soort programma's.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie, dat is toch bij élk programma zo?
Ik niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:29 schreef skiczukie het volgende:
Uiteraard. Maar een mening van een jury is ook maar een mening. Dat bedoel ik.
En niet alleen met een tv-programma. Wie gaat nou voor iemand anders bepalen wat goed en slecht is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie, dat is toch bij élk programma zo?
Wat wil je dan? Dat we moeten gaan sms'en welke lama doorgaat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En niet alleen met een tv-programma. Wie gaat nou voor iemand anders bepalen wat goed en slecht is.Heb je zelf geen smaak ofzo ..
Goed idee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat we moeten gaan sms'en welke lama doorgaat?
Dan bepaald het publiek toch voor jou wat humor is? Wat is het verschil?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Inderdaad, een soort lachgraadmeter in het publiek moet voldoende zijn...
Weet ik niet hoor, niets zo goed om de stemming erin te brengen als een goede Cruyff imitatiequote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
zoals die kerel met die bril de vorige keer, maar dat is dan nog geen goede lama.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:41 schreef Janetje het volgende:
Ik stem overigens tégen een nieuwe vrouwelijke lama...
Ze zijn gewoon níet grappig..
zegt een man..
Jup...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:43 schreef Smeich het volgende:
haha, geweldig antwoord van die meid wel
Ben ik helemaal met je eens, vrouwen kunnen dit gewoon op een of andere manier nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:41 schreef Janetje het volgende:
Ik stem overigens tégen een nieuwe vrouwelijke lama...
Ze zijn gewoon níet grappig..
zegt een vrouw..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |