ja dat is hem. hij en z'n broer maken die filmpjes, soms wel leuk moet ik zeggen. improviseren is toch wat anders. daarbij is zijn oudere broer sowieso de grappigste van de 2.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:00 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Die David, die eruit lag en die het sprookje vertelde, maakt hij geen filmpjes voor het progamma Jensen! van Robert Jensen? Of is dit al genoemd en ben ik weer een spuitelf?![]()
Die stem en die kop lijken er namelijk precies op...
Ik verstond het steeds niet gisteren, ik dacht wat zeggen ze nouquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:59 schreef Julia_is_lief het volgende:
Voor alle fans van Ken Kinnebak of Bambi: deze uiterst grappige verschijning heet Ad-Just.
![]()
Hij heeft echt een baggerhoofd ja..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:38 schreef Repeat het volgende:
dat jurylid, die zwerver, met die paar pluizen op zn kin en dat vage blonde haar, wat een irritante homo is dat zeg![]()
ik vond hem juist nog wel grappigquote:Op zondag 4 februari 2007 05:57 schreef augurkenkoning het volgende:
De afghaan is neit door! :| ik heb julie reacties nog niet gelezen, maar dit is echt te erg
thanksquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over paar minuten is er weer een aflevering van lama gezocht (herhaling neem ik aan).
Iddquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:15 schreef kevin85 het volgende:
Dat mokkel in het roze is totaal niet grappig..![]()
Waar heb jij het overquote:Op maandag 5 februari 2007 16:29 schreef JanJanJan het volgende:
Hehehe die gast die zich weg liet sturen
Zegt in het begin dat Rob het niet serieus neemt ofzo.
En juist door hem is hij er nu uit![]()
![]()
Die slonzige gozer was echt een kneus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Belg is door, en die kerel in z'n oranje trainingsjack. Ik vind het wel jammer dat die slonzige kerel niet door is
.
Maar om nou te zeggen dat het allemaal echt grappig was............nee.
wtfquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die slonzige gast deed me denken aan iemand die ik ken.![]()
Ja er lopen echt meer van die types rond.quote:
idd, en dat die gast in het oranje door is snap ik niet.. hij lijkt ook behoorlijk aandachtsgeil te zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:16 schreef Rhanna het volgende:
Ik vond die meid met het roze pakje ook niet tof. En Ad-Just vond ik heel erg leuk.
En ik moest wel lachen bij het aan komen vliegen op het podium
Ben jij een van de afvallers?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:39 schreef J-Will het volgende:
een 56k modem is niet echt up to date, dat weet je he
Slimme Schemer iddquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Hij heeft echt een baggerhoofd ja..Hij is van dat liedje van Jelle geloof ik
![]()
Verder ben ik voor die Ad-just maar.. Of Alain![]()
Die vrouwen zijn echt voor het idee door![]()
Dankje, dáár ken ik 'm dus vanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Hij heeft echt een baggerhoofd ja..Hij is van dat liedje van Jelle geloof ik
![]()
Joeghei!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef Intergalactrick het volgende:
Gaat weer beginnen straks. NL3
Met deze zoektocht kun je je natuurlijk gaan afvragen hoe zij daar gekomen zijn. Blijkbaar niet uit een of andere competitie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:56 schreef Knipoogje het volgende:
Zit wel aardig wat talent tussen! Sommigen zijn minstens zo leuk als de echte lama's
Mijn vraag ging eigenlijk over de 'echte' lama's.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:47 schreef BVO het volgende:
Daarom moet je ze eigenlijk eens tussen die lama's zien.
Ik gaf dan ook geen antwoord op jouw vraagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:28 schreef Lod het volgende:
[..]
Mijn vraag ging eigenlijk over de 'echte' lama's.
Eddy Houtveen, geniale kerel, was barman in mn oude stamkroegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:17 schreef welkominspace het volgende:
zit die bouwvakker er nog in
en hoe heet hij?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:51 schreef Haunter het volgende:
Ad-Just moet de nieuwe lama worden!
Van die 3 was Karlijn verreweg het beste. Die reageerde tenminste adrem met d'r typetjes. Al mag ze wel wat aan variatie doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:48 schreef LongOne het volgende:
Vind dat de vrouwen die ver kwamen, en die ene die er nu nog inzit dus to-taal NIET grappig. Kan aan mij liggen hoor.
Hij staat er inmiddels op voor de geinteresseerdenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Verdorie, kan hem nog niet vinden op uitzendinggemist.
Dat was de minst grappige vrouw..quote:Op zondag 11 februari 2007 18:08 schreef augurkenkoning het volgende:
Dat visvwijf is door :|
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:52 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3949784&md5=10885d0e2a5655cce522c66611f3c934
Hier ook niet in FF.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef jimjim1983 het volgende:
het werkt alleen in firefox volgens mij
nou ik vond die Karlijn ofzo, die d'r nog wel ok uitziet, een stuk grappiger dan die doos die doorgingquote:Op maandag 12 februari 2007 01:10 schreef SoupNazi het volgende:
Ad was goed, die bouwvakker ook, zeker met zijn 'teringsocialedienst'.![]()
Verder zijn de juiste mensen weggegaan dit keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |