http://www.imdb.com/name/nm2304323/quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:58 schreef Canisfire het volgende:
Heeft die jongen die als eerste A was vandaag niet in gtst gespeelt ?
Ja maar die is gewoon lekkerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:54 schreef Janetje het volgende:
Die belg is tof.. maar ik stem toch voor dat joch in die blauwe trui uit de eerste aflevering.
Das waar..quote:
Die Afghaan heeft het wel wat makkelijker.. grappen maken over controversiele onderwerpen als homo-ophangen.quote:En die afghaan is ook wel heel erg goed, ik lag dubbel met z'n callgirl grap "waarom gaat het altijd over jou?"
Er was eerst/ook een andere jury.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hopelijk dat het gebeuren op die avond wel leuk gaat worden. Een vriend van mij heeft ook meegedaan maar hij heeft helemaal niet tegenover deze jury gestaan
Is net als met Idols, de eerste schifting wordt gemaakt door een onbekende jury. Anders zou deze jury ook 6000 (?) lama's moeten beoordenlen. Dat is praktisch niet te doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hopelijk dat het gebeuren op die avond wel leuk gaat worden. Een vriend van mij heeft ook meegedaan maar hij heeft helemaal niet tegenover deze jury gestaan
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Als ik het goed begrijp is iedereen er eigenlijk wel over uit dat die belg het zeker gaat worden?
Euhm, volgens mij werd er bij de aanmeldingen niet verteld wát voor jury er tegenover je te komen zou zitten...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Nee, maar ze zouden daar wel even melding van mogen maken. Zelfs hij was verbaasd dat ze nu een andere jury hadden. Niks verteld.
Dan hadden ze nog steeds wel mogen zeggen dat er een voor-voorronde was.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm, volgens mij werd er bij de aanmeldingen niet verteld wát voor jury er tegenover je te komen zou zitten...
Hij heeft het dus niet gehaald bij de "onbekende jury" en kwam dus ook niet voor de tv-jury te staan.
Euhm, wáárom precies?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Dan hadden ze nog steeds wel mogen zeggen dat er een voor-voorronde was.
Wel raar als er eerst een shift panel is en vervolgens de tv.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm, wáárom precies?
Was het hem alleen te doen om het 'op tv komen' ofzo? Wat boeit het nou voor wat voor jury je moet staan.Je bent goed of je bent het niet.
Ja, da's net als met Idols. De allergrootste en meest opvallende kneuzen laten ze gewoon opdraven door de tv-jury, omdat je anders saaie en eentonige televisie krijgt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wel raar als er eerst een shift panel is en vervolgens de tv.
Als je soms ziet wat er op de tv komt![]()
Ik krijg die belg en die afghaan niet gevonden bij de audities. Waar moet ik dan kijken?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:03 schreef Haunter het volgende:
Ik heb gister even de volledige audities bekeken van die belg en die afghaan op de site, daar zaten af en toe ook wel pijnlijke stiltes tussen![]()
De Belg en de Afghaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik krijg die belg en die afghaan niet gevonden bij de audities. Waar moet ik dan kijken?
tnx heb ze bekeken nu...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef Symer het volgende:
[..]
De Belg en de Afghaan.
Als dat niet werkt kun je proberen te zoeken op naam (resp. Jeroen van der Schaaf en Dala Faiza) of op nummer (resp. 3763 en 6549).
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:06 schreef AirRaid het volgende:
http://www.bnn.nl/page/lamagezochtalleaudities?clip=1123&list=top_rated&title=2927#lamaplayer
lama B, hoe gay kun je zijn![]()
shiiiiitquote:Op zondag 28 januari 2007 18:06 schreef AirRaid het volgende:
http://www.bnn.nl/page/lamagezochtalleaudities?clip=1123&list=top_rated&title=2927#lamaplayer
lama B, hoe gay kun je zijn![]()
Doe dan even een link erbij.. ik zoekenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:04 schreef 7eVeNL het volgende:
Iemand die gozer gezien die vooraf de audities al werd weggestuurd en later weer eigenwijs terug kwam? totaal afgebrand door de jury![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Doe dan even een link erbij.. ik zoekenhehe
Deze dus, wat een sjappie zeg
volgens mij staan nog niet alle audities online, want ik kan ook nog niet alles terug vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:33 schreef AirRaid het volgende:
iemand trouwens de volledige autidie van die bouwvakker, ik vind hem niet zo 1,2,3
Lef? Ik zou het eerder 'een enorme plaat voor je kop' noemen.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Ook gewoon stug blijven staan om z'n gelijk te halen
![]()
Lef heeft ie wel.
Jeeeee...hoe diep kun je zinken?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Doe ik iets verkeerd ofzo? Krijg telkens een andere auditie te zien wanneer ik op de link klikquote:Op zondag 28 januari 2007 19:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik had toen in ieder geval in die Meest bekeken en Hoogste waardering gekeken... en je herkent het doordat er meerdere camera's gebruikt zijn en met de tv-jury (die je ziet in ieder geval). Die gast (lang donker haar met een donker jasje aan) komt als 1e in beeld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:56 schreef kastanova het volgende:
Weet iemand de naam van die vent toevallig nog ofzo?
Heb ze vrijwel allemaal gehad, maar heb hem volgens mij gevonden nu:quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:04 schreef Haunter het volgende:
Ik had toen in ieder geval in die Meest bekeken en Hoogste waardering gekeken... en je herkent het doordat er meerdere camera's gebruikt zijn en met de tv-jury (die je ziet in ieder geval). Die gast (lang donker haar met een donker jasje aan) komt als 1e in beeld.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb ze vrijwel allemaal gehad, maar heb hem volgens mij gevonden nu:
Francis Huldemond, 3e van onderen van de Most viewed bij de juryauditie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |