Nee hoor, het zou heel goed kunnen zijn dat ook buitenaardse volken sociaal groepsgedrag tonen zoals wij dat ook kennenquote:Op maandag 5 februari 2007 10:29 schreef huupia het volgende:
[..]
en daarom is deze these dan ook volstrekt nutteloos
idd zou kunnen, met de nadruk op zou. breng het dan ook niet als een vaststaand feit.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:35 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nee hoor, het zou heel goed kunnen zijn dat ook buitenaardse volken sociaal groepsgedrag tonen zoals wij dat ook kennen
Ik breng het toch ook niet als een vaststaand feitquote:Op maandag 5 februari 2007 11:51 schreef huupia het volgende:
[..]
idd zou kunnen, met de nadruk op zou. breng het dan ook niet als een vaststaand feit.
maargoed het blijft een wellus/nietus
gaan we weer ontopic , nl de o'hare sighting ?
Knap dat je dit al met zekerheid durft te zeggenquote:Op maandag 5 februari 2007 10:34 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
4)Je hebt gelijk maar: dat is niet de plek waar we buitenaards leven moeten zoeken. Er moet aan een aantal voorwaarden voldaan worden wil er leven ontstaan, en dat is op weinig plekken in het ons bekende heelal het geval.
En nog belangrijker: wat doen ze boven zo'n kut vliegveld ipv dat ze gelijk boven het witte huis gaan cirkelen.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Stel, stel die "vliegende schotels" zijn buitenaardse bezoekers, waarom is er dan nog nooit serieus bewijs voor gevonden maar zijn het altijd vage foto´s ofzo?
Precies, als ze een boodschap hebben zouden ze bij Larry King zitten en zeker niet korencirkels maken.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:17 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
En nog belangrijker: wat doen ze boven zo'n kut vliegveld ipv dat ze gelijk boven het witte huis gaan cirkelen.
Again:quote:Op maandag 5 februari 2007 12:05 schreef ThaMadEd het volgende:
http://www.sterrenkunde.nl/jwg/eindhoven/page3/files/UFOs.pdf
In een eerdere post heb ik intelligent bij leven tussen haakjes gezet. Dit had een reden. Er zijn genoeg plekken waar eenvoudig leven kan ontstaan, en mogelijk is er ook eenvoudig leven binnen ons zonnestelsel geweest. Maar zoals je ook in de pdf kan lezen moet er voor intelligent leven aan meer voorwaarden voldaan worden.
En nog belangrijker.... waarom zouden ze moeten denken als ons! Of zich uberhaupt kenbaar WILLEN maken.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:17 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
En nog belangrijker: wat doen ze boven zo'n kut vliegveld ipv dat ze gelijk boven het witte huis gaan cirkelen.
Als ze zich niet kenbaar willen maken wat doen ze dan boven een vliegveldquote:Op maandag 5 februari 2007 12:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En nog belangrijker.... waarom zouden ze moeten denken als ons! Of zich uberhaupt kenbaar WILLEN maken.
Voor zover ik weet kan de wetenschap daar anders genoeg over zeggen. Mijn natuurkunde kennis gaat echter nog niet verder dan vwo-niveau dus zeker weten doe ik het nietquote:Op maandag 5 februari 2007 12:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Again:
En durf al helemaal niet te zeggen dat wij uberhaupt weten welke voorwaarden aanwezig zijn op planeten rondom die sterren.
Laat staan dat we alle voorwaarden van leven weten. We kennen namelijk enkel ons eigen op koolstof gebaseerde levensvormen.
Of misschien hebben ze er helemaal geen erg in en doen ze waar ze zin in hebben?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:37 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Als ze zich niet kenbaar willen maken wat doen ze dan boven een vliegveldHun GPS raakte zeker in de war door de chemtrails
![]()
Levensvormen gebaseerd op Silicon (weet niet zeker) waren ook een mogelijkheid.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:41 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan de wetenschap daar anders genoeg over zeggen. Mijn natuurkunde kennis gaat echter nog niet verder dan vwo-niveau dus zeker weten doe ik het niet. Ik vraag me overigens af of er wel andere levensvormen kunnen zijn dan op koolstof gebaseerde.
Afstanden kunnen mogelijk overbrugd worden door middel van meerdere dimensies. Denk hierbij aan wormholes e.d. Zaken die we nu al kunnen bedenken (en theoretisch niet onmogelijk zijn) met onze 50-100 jarige ontwikkelingen in de luchtvaart en ruimtevaart. En hiermee is snelheid dus ook geen punt.quote:Maar dat leidt allemaal af van de eerdere stellingen: afstanden zijn te groot voor hen, snelheid en tijd zijn beperkingen.
Dit is onzin. UFO's zijn van alle tijden. Echter werden deze in de oudheid toegewezen aan zaken waaraan zij toen konden relateren... god/goden.quote:ufo's lijken een fenomenen die gekomen zijn met het luchtvaarttijdperk etc.
Nou nou dat kan ook wel wat vriendelijker zegquote:je kennis van ufo's ligt daar nog ver onder
man zout toch een keer op met je onzin. ga je eerst eens ff inlezen in het ufo gebeuren .
- afstanden zijn misschien groot maar hoeven niet te groot te zijn ( je weet immers niet de stand van hun technische kennis)
- ufo's zijn van alle tijden, allang voordat wij vlogen ( zoek eens naar de ufo flap van 1896 , of sightings van lang daarvoor![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef ThaMadEd het volgende:
Het is nog arroganter en dommer om te denken dat zeer hoog ontwikkelde beschavingen de moeite zouden nemen om ons te komen bezoeken. Tevens zijn ufo's eigenlijk de goden van vroeger: we kunnen een fenomeen niet verklaren, dus wordt er een buitenaards etiketje opgeplakt.
En ufo's zijn van alle tijden? Bron? Ik heb nog nooit gelezen dat er bijv. in de Romeinse tijd over schotelvormige objecten werd geschreven door bijv. schrijvers als Tacitus, Livius etc. Je zou toch zeker zeggen dat zij als geschiedschrijvers dit het vermelden waard vonden.
Wormholes kunnen overigens niet gebruikt worden voor ruimtereizen. Als ik me niet vergis zijn wormholes verbindingen tussen twee zwarte gaten. Uit een zwart gat kan niks ontsnappen, zelfs licht niet. Je moet dus >C kunnen reizen wil je uit een zwart gat ontsnappen. En >C is zoals eerder gezegd, NIET mogelijk.
Alexander de grote had een ufo sighting, nou dan moet het waar zijn hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef huupia het volgende:
[..]
eigenwijs heerschap , alexander de grote had een ufo sighting , verder als je ff zoekt op ufo historie kan je een schat aan data verzamelen, maar ik denk dat je verder nog weinig over dit onderwerp hebt gelezen, gezien je antwoorden
Net te laat met je reactie, kijk maar naar mijn 1 na laatste postquote:Op maandag 5 februari 2007 14:42 schreef merlin693 het volgende:
Dus Tacitus, Livius kun je dan ook met een koreltje zout nemen want waar geloofden die in...juist
nee hoor dit was een rectie op die post...maar je ziet het punt niet zoals gewoonlijkquote:Net te laat met je reactie, kijk maar naar mijn 1 na laatste post
euhh, daar gaat het niet om.( valt nu nog moeilijk na te trekken, wat hij precies zag)quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Alexander de grote had een ufo sighting, nou dan moet het waar zijn hoorWist je ook dat Zeus een kind in zijn dijbeen had genaaid? Zolang ik geen verhalen heb gehoord van serieuze schrijvers uit die tijd weiger ik het voor waar aan te nemen. En zelfs dan kan je het nog met een korreltje zout nemen, aangezien iedereen in die tijd nog in goden geloofde en men haast niks kon verklaren.
Onzin. Je weet nooit of hij daadwerkelijk een ufo zag en hoe dat ding eruit zag. In die tijd zag iedereen wel eens wat en kan je feit moeilijk van fictie onderscheiden. En geef mij maar de bron die zegt dat hij een ufo sighting had.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:50 schreef huupia het volgende:
[..]
euhh, daar gaat het niet om.( valt nu nog moeilijk na te trekken, wat hij precies zag)
het punt was dat jij stelde dat ufo gebeuren uit onze vliegtuig tijd komt. en dat is niet juist.![]()
Wij onderzoeken zelfs de meest simpele bacterien op aarde... waarom zou zo'n buitenaardse beschaving ons dan niet onderzoeken?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef ThaMadEd het volgende:
Het is nog arroganter en dommer om te denken dat zeer hoog ontwikkelde beschavingen de moeite zouden nemen om ons te komen bezoeken. Tevens zijn ufo's eigenlijk de goden van vroeger: we kunnen een fenomeen niet verklaren, dus wordt er een buitenaards etiketje opgeplakt.
Zoals Huupia zegt. Alexander's leger had ooit een "vliegende schild" gezien.quote:En ufo's zijn van alle tijden? Bron? Ik heb nog nooit gelezen dat er bijv. in de Romeinse tijd over schotelvormige objecten werd geschreven door bijv. schrijvers als Tacitus, Livius etc. Je zou toch zeker zeggen dat zij als geschiedschrijvers dit het vermelden waard vonden.
Met onzin huidige kennis van zaken zou ik nog niet zo'n definitieve uitspraken durven doen.quote:Wormholes kunnen overigens niet gebruikt worden voor ruimtereizen. Als ik me niet vergis zijn wormholes verbindingen tussen twee zwarte gaten. Uit een zwart gat kan niks ontsnappen, zelfs licht niet. Je moet dus >C kunnen reizen wil je uit een zwart gat ontsnappen. En >C is zoals eerder gezegd, NIET mogelijk.
nog een keer dan UFO unindentyfied Flying objectquote:Onzin. Je weet nooit of hij daadwerkelijk een ufo zag en hoe dat ding eruit zag
Precies wat ik eerder zei dus.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
En zelfs dan kan je het nog met een korreltje zout nemen, aangezien iedereen in die tijd nog in goden geloofde en men haast niks kon verklaren.
En dat weet je zeker?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:58 schreef ThaMadEd het volgende:
Meerdere dimensies heeft weinig met reizen te maken. Het is niet dat de vierde dimensie een dimensie is die naast de onze bestaat, waarin een totaal andere wereld bestaat, en als je een truukje uitvindt dat je ff tussen dimensies kunt switchen.
UFO's passen zich niet aan. Mensen geven er hun eigen draai aan gezien hun tijdsbeeld. Vroeger waren het goden en draken en vliegende steden / schilden etc. Toen werden hun vijandige spookvliegtuigen (Foofighters) tijdens de 2e wereldoorlog. En nu doordat we veel science fiction hebben en al een lange historie van UFOsightings geven ook wij weer er onze eigen draai aan.quote:Vliegende gouden steden? Ik denk dat die Inca's iets te veel cocaplanten hebben gebruikt
En wat Pietverdriet zegt: Ufo's lijken zich aan te passen aan de tijd. Nogal vreemd.
mensen maken een beschrijvenis in termen die ze op dat moment kennen.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef ThaMadEd het volgende:
En dat is juist een argument waarom het niet bestaat. Als ze bestaan, zou het een universeel iets moeten zijn wat qua beschrijvingen altijd overeenkomt. Maar juist omdat het eerst als een vliegende stad wordt omschreven en nu als een schotel, is voor mij des te meer een bewijs dat het niet bestaat.
Nee, maar hoe mensen de UFO beschrijven is altijd heel erg in stijl van de tijd waarin de waarneming wordt gedaan, in de jaren 50 zag men van die typische jaren 50 ufo`s...quote:
Jajaquote:Op maandag 5 februari 2007 15:39 schreef Monidique het volgende:
Aliens ontwikkelen zich ook.
Dat zou inderdaad een goede verklaring zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jaja
Daarom zien de ufo`s er de laatste 60 jaar ook steeds anders uit
Of wij passen ons idee aan aan wat we zien. Bovendien, veranderen ze nou echt? Het blijven voornamelijk lichtbollen en schotels.quote:, en passen ze zich aan hoe wij denken dat ze er uit zouden moeten zien.
Vurige paarden lol. Dat lijkt erg op een vliegende schotel inderdaadquote:Op maandag 5 februari 2007 15:33 schreef huupia het volgende:
[..]
mensen maken een beschrijvenis in termen die ze op dat moment kennen.
daarom in de tijd van alexander maakte hij een vergelijking met een vliegend schild.
in de bijbel staan ook ufo's vermeld. daar hebben ze het weer over " rokende ovens in de lucht" en vurige paarden
http://www.bibleufo.com Kan je nog wat van leren.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:45 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Vurige paarden lol. Dat lijkt erg op een vliegende schotel inderdaad. Bovendien is de Bijbel al helemaal geen bron, dat sprookjesboek heeft net zoveel waarde als Hans en Grietje
![]()
En mensen mogen dan een beschrijvenis maken in termen die ze op dat moment kennen, de cirkel was altijd al bekend. Als men een vliegende schotel zag beschreef men dus een cirkelvormig object, en geen vliegende stad of een vurig paard![]()
Waarom komen jullie altijd met van die vage websites aanzetten? Elke lul kan wat beweren op het internet. Bovendien, iemand die zich op de Bijbel baseert kan ik niet serieus nemenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:52 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
http://www.bibleufo.com Kan je nog wat van leren.
En meng je eens in mijn out of the blue topic als je zo graag het bestaan van UFO's wilt ontkennen. Natuurlijk zie ik je in dat topic niet.
Mooi zo dan zie ik je daar wel. Wat is er vaag aan de website? Snap je de boodschap niet? Bedoel je dat soms met 'vaag'? Ik neem de bijbel ook niet zo serieus als je denkt, maar dat het geheel op onzin is gebaseerd gaat er bij mij ook niet in. Daar had men toen helemaal geen behoefte aan, om een mega dik sprookjesboek te schrijven. Dus als je dat gelooft zegt het in ieder geval al voldoende over je mate van kortzichtigheid. Tot ziens in het andere topic.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:55 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Waarom komen jullie altijd met van die vage websites aanzetten? Elke lul kan wat beweren op het internet. Bovendien, iemand die zich op de Bijbel baseert kan ik niet serieus nemen. En ik kom later ook nog wel in dat topic, want daar durf ik net zo goed het bestaan te ontkennen
mijnheer wil wetenschappelijk onderzoek?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:48 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik kortzichtig? Iemand die zich op de bijbel baseert is pas enorm kortzichtig. Hoe kan je nou een boek als de bijbel als bron nemen waar leugen na leugen in staat.
En met vaag bedoel ik: het zijn nooit wetenschappelijke websites waarop zoiets staat. Maar het moge voor zich spreken waarom niet.
het gaat niet perse om de bijbel maar om het feit dat in oude geschriften ook al ufo sightings zijn te vinden.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:48 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik kortzichtig? Iemand die zich op de bijbel baseert is pas enorm kortzichtig. Hoe kan je nou een boek als de bijbel als bron nemen waar leugen na leugen in staat.
En met vaag bedoel ik: het zijn nooit wetenschappelijke websites waarop zoiets staat. Maar het moge voor zich spreken waarom niet.
En terecht, iedereen kan wat beweren. Foto's: ik heb nog nooit een echt overtuigende / niet gesoupte / niet getruukte gezien.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef huupia het volgende:
[..]
mijnheer wil wetenschappelijk onderzoek?
lees dan het cometa rapport ( maar dat zal ook wel niet goed zijn )
dat is het probleem met oer skeppies ala randi , hulspassen, en een aantal lieden hier
1- getuigenverklaringen tellen niet omdat ze ggen foto's hebben gemaakt
2 foto's/ film tellen niet omdat ze gefaket of gesouped zijn
maar een wetenschappelijk rapport lezen hoo maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |