Nee hoor, het zou heel goed kunnen zijn dat ook buitenaardse volken sociaal groepsgedrag tonen zoals wij dat ook kennenquote:Op maandag 5 februari 2007 10:29 schreef huupia het volgende:
[..]
en daarom is deze these dan ook volstrekt nutteloos
idd zou kunnen, met de nadruk op zou. breng het dan ook niet als een vaststaand feit.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:35 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nee hoor, het zou heel goed kunnen zijn dat ook buitenaardse volken sociaal groepsgedrag tonen zoals wij dat ook kennen
Ik breng het toch ook niet als een vaststaand feitquote:Op maandag 5 februari 2007 11:51 schreef huupia het volgende:
[..]
idd zou kunnen, met de nadruk op zou. breng het dan ook niet als een vaststaand feit.
maargoed het blijft een wellus/nietus
gaan we weer ontopic , nl de o'hare sighting ?
Knap dat je dit al met zekerheid durft te zeggenquote:Op maandag 5 februari 2007 10:34 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
4)Je hebt gelijk maar: dat is niet de plek waar we buitenaards leven moeten zoeken. Er moet aan een aantal voorwaarden voldaan worden wil er leven ontstaan, en dat is op weinig plekken in het ons bekende heelal het geval.
En nog belangrijker: wat doen ze boven zo'n kut vliegveld ipv dat ze gelijk boven het witte huis gaan cirkelen.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Stel, stel die "vliegende schotels" zijn buitenaardse bezoekers, waarom is er dan nog nooit serieus bewijs voor gevonden maar zijn het altijd vage foto´s ofzo?
Precies, als ze een boodschap hebben zouden ze bij Larry King zitten en zeker niet korencirkels maken.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:17 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
En nog belangrijker: wat doen ze boven zo'n kut vliegveld ipv dat ze gelijk boven het witte huis gaan cirkelen.
Again:quote:Op maandag 5 februari 2007 12:05 schreef ThaMadEd het volgende:
http://www.sterrenkunde.nl/jwg/eindhoven/page3/files/UFOs.pdf
In een eerdere post heb ik intelligent bij leven tussen haakjes gezet. Dit had een reden. Er zijn genoeg plekken waar eenvoudig leven kan ontstaan, en mogelijk is er ook eenvoudig leven binnen ons zonnestelsel geweest. Maar zoals je ook in de pdf kan lezen moet er voor intelligent leven aan meer voorwaarden voldaan worden.
En nog belangrijker.... waarom zouden ze moeten denken als ons! Of zich uberhaupt kenbaar WILLEN maken.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:17 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
En nog belangrijker: wat doen ze boven zo'n kut vliegveld ipv dat ze gelijk boven het witte huis gaan cirkelen.
Als ze zich niet kenbaar willen maken wat doen ze dan boven een vliegveldquote:Op maandag 5 februari 2007 12:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En nog belangrijker.... waarom zouden ze moeten denken als ons! Of zich uberhaupt kenbaar WILLEN maken.
Voor zover ik weet kan de wetenschap daar anders genoeg over zeggen. Mijn natuurkunde kennis gaat echter nog niet verder dan vwo-niveau dus zeker weten doe ik het nietquote:Op maandag 5 februari 2007 12:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Again:
En durf al helemaal niet te zeggen dat wij uberhaupt weten welke voorwaarden aanwezig zijn op planeten rondom die sterren.
Laat staan dat we alle voorwaarden van leven weten. We kennen namelijk enkel ons eigen op koolstof gebaseerde levensvormen.
Of misschien hebben ze er helemaal geen erg in en doen ze waar ze zin in hebben?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:37 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Als ze zich niet kenbaar willen maken wat doen ze dan boven een vliegveldHun GPS raakte zeker in de war door de chemtrails
![]()
Levensvormen gebaseerd op Silicon (weet niet zeker) waren ook een mogelijkheid.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:41 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan de wetenschap daar anders genoeg over zeggen. Mijn natuurkunde kennis gaat echter nog niet verder dan vwo-niveau dus zeker weten doe ik het niet. Ik vraag me overigens af of er wel andere levensvormen kunnen zijn dan op koolstof gebaseerde.
Afstanden kunnen mogelijk overbrugd worden door middel van meerdere dimensies. Denk hierbij aan wormholes e.d. Zaken die we nu al kunnen bedenken (en theoretisch niet onmogelijk zijn) met onze 50-100 jarige ontwikkelingen in de luchtvaart en ruimtevaart. En hiermee is snelheid dus ook geen punt.quote:Maar dat leidt allemaal af van de eerdere stellingen: afstanden zijn te groot voor hen, snelheid en tijd zijn beperkingen.
Dit is onzin. UFO's zijn van alle tijden. Echter werden deze in de oudheid toegewezen aan zaken waaraan zij toen konden relateren... god/goden.quote:ufo's lijken een fenomenen die gekomen zijn met het luchtvaarttijdperk etc.
Nou nou dat kan ook wel wat vriendelijker zegquote:je kennis van ufo's ligt daar nog ver onder
man zout toch een keer op met je onzin. ga je eerst eens ff inlezen in het ufo gebeuren .
- afstanden zijn misschien groot maar hoeven niet te groot te zijn ( je weet immers niet de stand van hun technische kennis)
- ufo's zijn van alle tijden, allang voordat wij vlogen ( zoek eens naar de ufo flap van 1896 , of sightings van lang daarvoor![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef ThaMadEd het volgende:
Het is nog arroganter en dommer om te denken dat zeer hoog ontwikkelde beschavingen de moeite zouden nemen om ons te komen bezoeken. Tevens zijn ufo's eigenlijk de goden van vroeger: we kunnen een fenomeen niet verklaren, dus wordt er een buitenaards etiketje opgeplakt.
En ufo's zijn van alle tijden? Bron? Ik heb nog nooit gelezen dat er bijv. in de Romeinse tijd over schotelvormige objecten werd geschreven door bijv. schrijvers als Tacitus, Livius etc. Je zou toch zeker zeggen dat zij als geschiedschrijvers dit het vermelden waard vonden.
Wormholes kunnen overigens niet gebruikt worden voor ruimtereizen. Als ik me niet vergis zijn wormholes verbindingen tussen twee zwarte gaten. Uit een zwart gat kan niks ontsnappen, zelfs licht niet. Je moet dus >C kunnen reizen wil je uit een zwart gat ontsnappen. En >C is zoals eerder gezegd, NIET mogelijk.
Alexander de grote had een ufo sighting, nou dan moet het waar zijn hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef huupia het volgende:
[..]
eigenwijs heerschap , alexander de grote had een ufo sighting , verder als je ff zoekt op ufo historie kan je een schat aan data verzamelen, maar ik denk dat je verder nog weinig over dit onderwerp hebt gelezen, gezien je antwoorden
Net te laat met je reactie, kijk maar naar mijn 1 na laatste postquote:Op maandag 5 februari 2007 14:42 schreef merlin693 het volgende:
Dus Tacitus, Livius kun je dan ook met een koreltje zout nemen want waar geloofden die in...juist
nee hoor dit was een rectie op die post...maar je ziet het punt niet zoals gewoonlijkquote:Net te laat met je reactie, kijk maar naar mijn 1 na laatste post
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |