quote:Op zondag 21 januari 2007 11:12 schreef p_iglet het volgende:
Spuuglokje??
Jij en wouter deden toch veel met neopets? Ik doe eigenlijk alleen de spelletjes als bankhang/bezigheidtherapie, maar mijn voorwerpen en neopoints lopen een beetje de spuigaten uit.
Kan ik jullie daar blij mee maken?
hahaha nou zie PM, ik denk dat jij en wouter wel weer even vooruit kunnen met alles wat ik heb liggen..quote:Op zondag 21 januari 2007 11:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Jaaaaaaaaaaa p_iglet!!!
Ik wil je ook even in het openbaar bedanken hoor! Ik vind het zó geweldig!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:09 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hahaha nou zie PM, ik denk dat jij en wouter wel weer even vooruit kunnen met alles wat ik heb liggen..
ik kan manlief wel keer aankijken of die tijd heeftquote:Op zondag 21 januari 2007 12:41 schreef phluphy het volgende:
Snoop, it's the thought that counts!![]()
Githa, op zich weet ik hoe het allemaal gedaan moet worden, maar ik dacht altijd dat ik het niet goed deed omdat ik zo zat te pielen. Maar ik wil hoe dan ook graag voorbeeldjes zien, altijd goed om ideeën op te doen.
Nebelung, da's niet helemaal wat ik bedoelde, maar kan ook leuk zijn om te gebruiken. Hoe hebbie dat zo gedaan? (Als het eenvoudig uit te leggen is hoor).
Lishe daar heb ik ook aan gedacht, maar ik ben dan zo bang dat je van die zeikreacties krijgt, zoalsheb je weer zo'n noob, of een berisping dat je niet eerst tig oude topics doorgespit hebt om te kijken of diezelfde vraag al eens gesteld is. Misschien ga ik het toch eens proberen...
Fluf, gewoon doenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:41 schreef phluphy het volgende:
Snoop, it's the thought that counts!![]()
Githa, op zich weet ik hoe het allemaal gedaan moet worden, maar ik dacht altijd dat ik het niet goed deed omdat ik zo zat te pielen. Maar ik wil hoe dan ook graag voorbeeldjes zien, altijd goed om ideeën op te doen.
Nebelung, da's niet helemaal wat ik bedoelde, maar kan ook leuk zijn om te gebruiken. Hoe hebbie dat zo gedaan? (Als het eenvoudig uit te leggen is hoor).
Lishe daar heb ik ook aan gedacht, maar ik ben dan zo bang dat je van die zeikreacties krijgt, zoalsheb je weer zo'n noob, of een berisping dat je niet eerst tig oude topics doorgespit hebt om te kijken of diezelfde vraag al eens gesteld is. Misschien ga ik het toch eens proberen...
Dank voor het aanbod! Site's bouwen heb ik vroeger als beroep gedaan en vooralsnog ziet het er naar uit dat ik nog weet hoe het moet. Maar wellicht loop ik tegen dingen aan die buiten mijn kennisgebied liggen, met name wat scriptjes. Dan trek ik nog aan de bel.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:03 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Phluph als je hulp nodig hebt met de html/codering kant van je site weet je me te vinden hè? Durf te zeggen dat ik daar wel iets vanaf weet.
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:21 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Ik ben vast spuit elf hier maar ik vind het reuze handig dat er nu een envelopje bij is gekomen om iemand rechtstreeks te pm-en.
Ja is het misschien ook, ze had gisteren wel een bokkenpruik op. Ze wordt dit jaar 70 (20-07-2007) en ze had het erover om de avond ervoor weg te gaan... wij keken allemaal zeer verbaasd toen ze dat zei.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:19 schreef phluphy het volgende:
Misschien dat je oma ook nog bijtrekt Diaan, als ze jullie blijdschap en zo wat vaker ziet. Ach, ze moet misschien ook nog even aan het idee wennen. Zijn de ouders van Pacman () wel enthousiast?
haha phluph volgens sugar ben je tuttigquote:Op maandag 22 januari 2007 07:50 schreef phluphy het volgende:
Mel, fijn dat je je weer even meldt.![]()
KarinToen ik de eerste foto zag dacht ik nog "da's toch best een mooie badkamer"? Maar als je dan de nieuwe foto's ziet, dan is de oude badkamer echt lelijk!
Mooie keuze!
Ga ff lekker zitten stokenquote:Op maandag 22 januari 2007 09:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
haha phluph volgens sugar ben je tuttig
Inderdaadquote:Op maandag 22 januari 2007 10:18 schreef jessie het volgende:
Paradijsvogeltje wacht maar tot Kendahl 2 of 3 is
Idd, je hoort precies waar de slaapkamer is waar hij kabaal maakt omdat hij niet naar bed wil. Dat is 's middags en 's avonds. Soms is het na een uur pas stil...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:42 schreef Spuuglokje het volgende:
11 uur 's avonds? Nou dat lijkt me inderdaad niet normaal.
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:45 schreef snoopy het volgende:
Spannend Jessie. Maar je mag vanavond wel lekker veel punten eten dan
nou zeg datquote:Op maandag 22 januari 2007 10:18 schreef jessie het volgende:
Paradijsvogeltje wacht maar tot Kendahl 2 of 3 is
* lady-wrb komt aanrennen met een tube alabastine en een plamuurmesquote:Op maandag 22 januari 2007 11:16 schreef m@x het volgende:
Ik vind Kai een schatje maar om een uur of 7 ben ik toch echt wel klaar met hem. En hij trouwens ook met ons. Dan gaat hij lopen draken en is hij zo moe dat hij zonder tegensputteren naar boven gaat.Mijn gips is aan het scheuren
Ik kan er moeilijk om gaan huilenquote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:04 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk om gaan huilenHet komt gewoon door die stomme gipsschoen die precies op de verkeerde plekken drukt waardoor de boel wordt ingeduwd. Donderdag naar het ziekenhuis voor extra versteviging. Het blijft zwart hoor Evenstar (ze hebben dit gips niet in het paars
)
op paars kan je met zwarte stift lijnen maken en met zilver en bling bling en en en....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:12 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar op zwart kan je van die leuke zilveren kringels schilderen en strassteentjes plakken
met glitters?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:22 schreef m@x het volgende:
Ik zat te denken aan die kleine zilveren sterretjes![]()
wacht maar tot ik ermee klaar benquote:Op maandag 22 januari 2007 12:33 schreef _Bar_ het volgende:
Leuke auto en een fijn gevoel moet dat bord geven he
action heeft die vaak wel, xenos ook dacht ikquote:Op maandag 22 januari 2007 12:40 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand trouwens waar je van die gruwelijke pluchen dobbelstenen kan kopen?
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:44 schreef lady-wrb het volgende:
ha mooi, binnenkort even kijken daar dan
xenos is toch almet al die spulletjes
Ja maar ja maar, ik bedoelde mooi in de zin van netjes!quote:Op maandag 22 januari 2007 09:12 schreef lady-wrb het volgende:
haha phluph volgens sugar ben je tuttig
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef m@x het volgende:
Hier hebben ze ook van die leuke hondjes voor op je dashboard
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef m@x het volgende:
Hier hebben ze ook van die leuke hondjes voor op je dashboard
Autoparts in wormerveer (achter plein 13) heeft vreselijk veel gruwelijke dingen voor in je auto.......quote:Op maandag 22 januari 2007 12:40 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand trouwens waar je van die gruwelijke pluchen dobbelstenen kan kopen?
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef Oxymoron het volgende:
Voor iedereen is er een plekje. Zelfs voor de doldwaze Oxy.![]()
ah, die ken ik wel. daar moet ik dan heel nodig eens heenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef teig het volgende:
[..]
Autoparts in wormerveer (achter plein 13) heeft vreselijk veel gruwelijke dingen voor in je auto.......
gefeliciteerd oxyquote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef Oxymoron het volgende:
Goed nieuws van Oxymoron.
![]()
In de week van 1 maart 2007 gaat ze verhuizen naar de zorgboerderij.![]()
Wat een leuk begin van de dag, toen ik dat hoorde.De komende weken ga ik nieuwe meubels uitzoeken, verhuiskaarten schrijven en vooral opgelucht zijn.
Voor iedereen is er een plekje. Zelfs voor de doldwaze Oxy.![]()
Bijna thuis...![]()
Ik heb zojuist je email ontvangen en je ook terug gemaild!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef phluphy het volgende:
Mieters !
Ik had al een verzoekje geplaatst in FOT maar nog geen reactie gekregen. Dus dit komt wel mooi uit ! Ik zal je wel mailen met een toelichting enzo, kijken of we tot "zaken" kunnen komen.(Overigens is de site die in je profiel staat érg mooi !!)
Githa, ik ben jouw aanbod ook niet vergeten hoor. Als je graag wil bijdragen moet je het laten weten (kan de foto's verdelen), maar als je te druk bent of zo, is het dus verder geen punt.
* Blij is *
ik moet dus zo ook voor het eerst, helaas met de auto want er is hier in de wijk een groep opgehevenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:29 schreef Noli. het volgende:
Maarja wij hoeven verder ook niet de deur uit. Ja naar de PSZ maar dat doen we lopend.
Ja het is ook erg spannend. Een nieuwe groep. Een nieuwe kamer. Nieuw werk. Nieuwe vrijetijds bestedingen. Nieuwe begeleiders.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:29 schreef kozakken het volgende:
Oxy, wat fijn
Wat zul je het allemaal spannend vinden zeg!
En dan al per 1 maart
Dat is jammerquote:
Ws. rondkijken in huis waar hij het snelste naar binnen en naar buiten kan. En ook kijken wat er aan spullen te halen valt... althans... at gevoel heb ik erbij...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:08 schreef Noli. het volgende:
Het smelt hier alweer een klein beetje
Vicky getver zeg.
Maar ergens zou ik dan ook weer nieuwsgierig zijn wat ie dan nou eigenlijk wou..
Phluphy, ik heb het idee dat je bij blOemetje veel beter af bentquote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef phluphy het volgende:
Mieters !
Ik had al een verzoekje geplaatst in FOT maar nog geen reactie gekregen. Dus dit komt wel mooi uit ! Ik zal je wel mailen met een toelichting enzo, kijken of we tot "zaken" kunnen komen.(Overigens is de site die in je profiel staat érg mooi !!)
Githa, ik ben jouw aanbod ook niet vergeten hoor. Als je graag wil bijdragen moet je het laten weten (kan de foto's verdelen), maar als je te druk bent of zo, is het dus verder geen punt.
* Blij is *
Hij is al wat grijzer gewordenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
mooie auto anitra
die is tenminste wél blauw(en schoon)
ik moet vandaag voor de 2e keuring naar het uwv. eigenlijk moet ik donderdag maar dan heb ik cursus. ik belde gisteren op om te zeggen dat ik niet kwam, kreeg ik toch een botte boer aan de telefoon
waarom ik donderdag niet kon komen en dat ik dan maar dinsdag moet komen (vandaag dus) en op zo'n toon van: jij werkt niet dus je zit de hele dag koffie te drinken.
en het was de man die ik dus zo straks ga spreken. ben bang dat het niet een prettig gesprek gaat worden. maar goed, ik blijf vriendelijk, ik zal m heel laten (adem in- adem uit - )
wauw gaaafquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef Anitra het volgende:
Oeh trots daar heb ik er ook 1 van!
Dje had afgelopen zaterdag haar eerste karate toernooi en mevrouw kwam gewoon even thuis met de 2e plaatsZe heeft haar eerste sportprijs binnen
![]()
Strijken is but. Ik moet tegenwoordig ook strijken, Djen d'r karate pak en Rick die zo nu en dan een overhemd draagt.
ik ga me best doen, hangt er van af of arwen mee werktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:52 schreef Noli. het volgende:Arwen en Djen
Hmmm Vicky, je maakt me aan het twijfelen.. Ik wil eigenlijk ook wel een cake bakken maar de suiker is op dus die zou ik dan moeten halen..
Oh en Evenstar we willen natuurlijk wel foto's van arwen met stiekies he?![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:58 schreef Vicky het volgende:
Noli, ik had een pak chococake van Homemade. Daar hoeft alleen maar water bij
De gele slip?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:40 schreef Anitra het volgende:
Ze is zo trots op haar prijs en van het weekend mg ze examen doe voor de gele slip. Ze heeft er super veel aanleg voor zegt de meester (karate leraar is ook haar meester).
volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:15 schreef Noli. het volgende:Snoop
Karate doen om ondergoed te verzamelen..
Euh maar die slip dat is toch als in dat geval wat je om je middel knoopt? Daar het uiteinde van heeft een kleur en heet dan slip toch?
*proest*quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:25 schreef snoopy het volgende:
Als het een Apple is zou ik hem nu halen en anders lekker morgen![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
*proest*
het is een nieuwe MacBook.. Ik krijg Swets z'n PB en mijn iBook is verkocht.Vrijdag moet mijnes 'kaal' zijn en alles overgezet.
ik ben net terug jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Vind het echt heel heel knap van der
Zo even strijkijzer af laten koelen voor ik dat aapje boven uit bed haal![]()
En stiekjes halen om staartjes) te maken bij dat aapje.
En misschien appeltaart mix om appeltaart te maken
En..
En..
ik wil te veel![]()
Lady? ben je al terug? hoe was het gegaan?
burger king heeft een heerlijek chicken royale al heet dat tegenwoordig anders, langwerpigbroodjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben net terug ja![]()
wat een onderneming zeg! even met de trein naar alkmaar heen en weer.
er was storing en de treinen reden onregelmatig . ik heb een 3 kwartier staan blauwbekken op station uitgeest.
maar goed. het gesprek was wel aardig. en de man in kwestie viel best mee achteraf.
ik heb mezelf op de terugweg getrakteerd op een soort van kipburgen bij de burger king (het ding had een hele aparte naam, maar die ben ik weer vergeten) nu ben ik helemaal niet dol op fast food maar deze was echt heel smakelijk
maar al met al ben ik vanochtend om half 10 de deur uit gegaan en was ik om half 2 terug.
voor een gesprek van een half uur bij het uwv![]()
ik hou vooral van topics over fastfoodquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:00 schreef kozakken het volgende:
Hoe was het bij het UWV Lady-wrb?
-dol is op fastfood-
Nu al?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond ga ik lekker naar de kapper![]()
voor een nieuwe look.
quote:
iddquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
et, moet je je ticker niet aanpassen?
en toen viel ik in slaap... sorry hoor jij speciaal verhuizen naar hier, ga ik mijn bed induikenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:58 schreef Vivi het volgende:
Die mensen op RTL 4 moeten echt uit de ouderlijke macht ontzet worden
Ik had al een donkerbruin vermoedenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:52 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
en toen viel ik in slaap... sorry hoor jij speciaal verhuizen naar hier, ga ik mijn bed induiken
het gaat vandaag al een stuk beter met Twan, gelukkig. We hebben net wat spelletjes gedaan en hij ligt nu lekker op de bank even rustig tv te kijken. Zwemles vanavond slaan we maar over. We krijgen wel van de huisarts een verwijzing naar de KNO arts omdat wij denken dat Twan wel vaak keelpijn heeft, maar het niet zegt en daardoor ook zeer slecht eet. Vrijdag horen we wanneer hij kan komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
agossie, beterschap twan
diaan: fotoooooo
Leuk hequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:35 schreef Spooky4u het volgende:
Toch steeds die V&D he Bar!
Nee warm is anders, maar doordat er vingertoppen op zitten kan ik beter kracht houden met mijn handen... klinkt lekker vaag maar dat is het ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef phluphy het volgende:
Bar, ik ben toch wel erg nieuwsgierig, waarom het perse vingerloze handschoenen moeten zijn.
Da's toch veel te koud !
En de site: http://www.boetebemiddelingsbureau.nl/quote:Hoge boetes seponeren
Maar ook veel hogere boetes, bijvoorbeeld bij snelheidsovertredingen kunnen vaak worden teruggedraaid, aldus de oprichter van het Boete Bemiddelings Bureau. Als u bent geflitst, kunt u de foto en ijkrapporten opvragen. Deze moeten binnen zes weken bij u op de mat liggen. Lukt dit niet (en dat is heel vaak het geval) dan kan het goed zijn dat de zaak wordt geseponeerd. Niet betalen dus. Taps neemt alle rompslomp die met een dergelijke aanvraag gemoeid is, graag op zich. En die zeven euro is nog altijd een stuk minder dan de gemiddelde verkeersboete.
Daar hou ik persoonlijk niet zo van.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:22 schreef Syrena het volgende:
AHA, ik heb mijn Google skills nog! Ik had alleen onthouden dat ie Erik heette
[..]
En de site: http://www.boetebemiddelingsbureau.nl/
Ja ok, dat gaat ook wel heel hard idd, maar ik bedoelde eigenlijk 'wees blij dat ze niet allemaal zo zijn'.quote:
Jaaa dat is wel zo, vind zes alleen wel erg gortig. Het is ook maar de vraag of het gaat helpen natuurlijk maar ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar hou ik persoonlijk niet zo van.
Ik heb te hard gereden, dan zal ik ook moeten betalen ook.
Bij onterechte boetes is kwijtschelding prima, maar te hard is te hard, had ik maar op moeten letten.
Mee eens hoor maar het was niet zo heel hard elke keer, 85 waar ik 80 mocht en allemaal daar rondom heen. Echt ik ben geen heel hard rijderquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:43 schreef _evenstar_ het volgende:
wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
Ik snap dat hard rijden nooit zo.. then again ik heb zelf geen rijbewijs dus dat scheelt misschien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |