quote:Op zondag 21 januari 2007 11:12 schreef p_iglet het volgende:
Spuuglokje??
Jij en wouter deden toch veel met neopets? Ik doe eigenlijk alleen de spelletjes als bankhang/bezigheidtherapie, maar mijn voorwerpen en neopoints lopen een beetje de spuigaten uit.
Kan ik jullie daar blij mee maken?
hahaha nou zie PM, ik denk dat jij en wouter wel weer even vooruit kunnen met alles wat ik heb liggen..quote:Op zondag 21 januari 2007 11:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Jaaaaaaaaaaa p_iglet!!!
Ik wil je ook even in het openbaar bedanken hoor! Ik vind het zó geweldig!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:09 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hahaha nou zie PM, ik denk dat jij en wouter wel weer even vooruit kunnen met alles wat ik heb liggen..
ik kan manlief wel keer aankijken of die tijd heeftquote:Op zondag 21 januari 2007 12:41 schreef phluphy het volgende:
Snoop, it's the thought that counts!![]()
Githa, op zich weet ik hoe het allemaal gedaan moet worden, maar ik dacht altijd dat ik het niet goed deed omdat ik zo zat te pielen. Maar ik wil hoe dan ook graag voorbeeldjes zien, altijd goed om ideeën op te doen.
Nebelung, da's niet helemaal wat ik bedoelde, maar kan ook leuk zijn om te gebruiken. Hoe hebbie dat zo gedaan? (Als het eenvoudig uit te leggen is hoor).
Lishe daar heb ik ook aan gedacht, maar ik ben dan zo bang dat je van die zeikreacties krijgt, zoalsheb je weer zo'n noob, of een berisping dat je niet eerst tig oude topics doorgespit hebt om te kijken of diezelfde vraag al eens gesteld is. Misschien ga ik het toch eens proberen...
Fluf, gewoon doenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:41 schreef phluphy het volgende:
Snoop, it's the thought that counts!![]()
Githa, op zich weet ik hoe het allemaal gedaan moet worden, maar ik dacht altijd dat ik het niet goed deed omdat ik zo zat te pielen. Maar ik wil hoe dan ook graag voorbeeldjes zien, altijd goed om ideeën op te doen.
Nebelung, da's niet helemaal wat ik bedoelde, maar kan ook leuk zijn om te gebruiken. Hoe hebbie dat zo gedaan? (Als het eenvoudig uit te leggen is hoor).
Lishe daar heb ik ook aan gedacht, maar ik ben dan zo bang dat je van die zeikreacties krijgt, zoalsheb je weer zo'n noob, of een berisping dat je niet eerst tig oude topics doorgespit hebt om te kijken of diezelfde vraag al eens gesteld is. Misschien ga ik het toch eens proberen...
Dank voor het aanbod! Site's bouwen heb ik vroeger als beroep gedaan en vooralsnog ziet het er naar uit dat ik nog weet hoe het moet. Maar wellicht loop ik tegen dingen aan die buiten mijn kennisgebied liggen, met name wat scriptjes. Dan trek ik nog aan de bel.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:03 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Phluph als je hulp nodig hebt met de html/codering kant van je site weet je me te vinden hè? Durf te zeggen dat ik daar wel iets vanaf weet.
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:21 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Ik ben vast spuit elf hier maar ik vind het reuze handig dat er nu een envelopje bij is gekomen om iemand rechtstreeks te pm-en.
Ja is het misschien ook, ze had gisteren wel een bokkenpruik op. Ze wordt dit jaar 70 (20-07-2007) en ze had het erover om de avond ervoor weg te gaan... wij keken allemaal zeer verbaasd toen ze dat zei.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:19 schreef phluphy het volgende:
Misschien dat je oma ook nog bijtrekt Diaan, als ze jullie blijdschap en zo wat vaker ziet. Ach, ze moet misschien ook nog even aan het idee wennen. Zijn de ouders van Pacman () wel enthousiast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |