abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 22 januari 2007 @ 22:35:00 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45585410
heb jij een houten vloer of een betonnen vloer in je badkamer, karin?
pi_45585553
M@x van harte en meeneem@x ook

Oxy ook van harte met je nieuwe woning!!!!!!

De echo was goed. Nisk bijzonders te zien
Hij dacht dat t misschien toch van de endometriose kon zijn. Zou dit ook aan de huisarts schrijven dat die het in die richting moest gaan zoeken.Maar ik weet het ff allemaal niet meer. Net ook weer flinke pijnscheuten in mijn buik. Ben nu niet ongesteld ofzo. Ik weet het gewoon niet meer. Morgen de uitslag van mijn bloed nog. Als dat ook goed is dan ben ik ook wel blij dat dat in orde is. Je lever enzo is toch een belangrijk orgaan. Maar t blijft wel knagen wat ik dan toch heb. Maar ja ik probeer het allemaal op me af te laten komen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45585845
Fijn dat de echo goed was Jessie, maar kl*te dat j nu weer geen stap verder bent. Hopenlijk vinden ze snel wat het is

Ik zou de auto nog showen
pi_45586108
De auto waar je t laatst over had waar de rolstoel inpast? Mooi joh!!!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45586210
Ja daar past hij in, maar echt op de mm, maar hij past en dat is ht belangrijkste! Het is een geweldige auto! In de vakantie hadden we zo'n auto als vervangend vervoer en wij nog tegen elkaar zeggen dat we nooit van ons leven in zo'n mooie auto konden rijden En zie nu!
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 07:23:13 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45587184
mooie auto anitra
die is tenminste wél blauw (en schoon)

ik moet vandaag voor de 2e keuring naar het uwv. eigenlijk moet ik donderdag maar dan heb ik cursus. ik belde gisteren op om te zeggen dat ik niet kwam, kreeg ik toch een botte boer aan de telefoon
waarom ik donderdag niet kon komen en dat ik dan maar dinsdag moet komen (vandaag dus) en op zo'n toon van: jij werkt niet dus je zit de hele dag koffie te drinken.
en het was de man die ik dus zo straks ga spreken. ben bang dat het niet een prettig gesprek gaat worden. maar goed, ik blijf vriendelijk, ik zal m heel laten (adem in- adem uit - )
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:26:21 #157
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_45587555
* Noli. komt samen met Wilyan binnenwalsen en rennen drie rondjes rond het bankje *

HET SNEEUWT HIER ! HET SNEEUWT HIER !

Er ligt nu een lekker laagje maar het begint wel minder te sneuwen nu. Wilyan is nu helemaal hyper
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:27:11 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_45587565
en dat is leuk?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:28:07 #159
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_45587581
Wilyan vind van wel
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:28:57 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_45587594
ik denk dat Liam het ook helemaal geweldig zou vinden ja
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:29:07 #161
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_45587597
Maarja wij hoeven verder ook niet de deur uit. Ja naar de PSZ maar dat doen we lopend.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:29:25 #162
103793 kozakken
Living the life
pi_45587599
Oxy, wat fijn
Wat zul je het allemaal spannend vinden zeg!
En dan al per 1 maart
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:30:51 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_45587615
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 08:29 schreef Noli. het volgende:
Maarja wij hoeven verder ook niet de deur uit. Ja naar de PSZ maar dat doen we lopend.
ik moet dus zo ook voor het eerst, helaas met de auto want er is hier in de wijk een groep opgeheven
stormy waters...
sailin'
pi_45587684
Goedemorgen!!!

Oxy wat gaaf dat je gaat verhuizen!! Heel veel plezier!

Hier nog geen sneeuw.. maar Michel moest wel krabben..

Hmm wij hadden gister weer eens iets raars.. ALthans.. Michel.
Gistermiddag wrd er aangebeld en Michel roept door de intercom Wie is daar. Nou werd er gezegd, ik ben Jeremy van Eneco en ik kom praten over alarminstallaties en beveiligingen. Mag ik binnen komen. Nou zegt Michel, daar heb ik helemaal geen zin in en geen behoefte aan. Michel vond het ook al raar want volgens hem doet Eneco helemaal niets met alarminstallaties.
Hij vertelde het me en ik kreeg er een raar gevoel bij. Mijn huidige werkgever is 100% dochter van Eneco en ik wist ook zeker dat Eneco niet aan alarminstallaties doet. Heb het voor de zekerheid even nagevraagd bij mijn ex-collega (die zit nu bij Eneco) en die zei ook dat er van dat verhaal van die Jeremy helemaal niets klopte. Hij ging het vandaag gelijk doorgeven aan de afdeling Security want het was allemaal zo nep als de pest....
Mijn buurman is er ook niet ingetrapt maar ik weet verder niet waar hij wel geweest is.. Had er gisteravond een knoop van in mijn maag en Michel is voor de zekerheid het raampje in de keuken maar dicht gaan doen.. BRRR
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:41:31 #165
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_45587704
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 08:29 schreef kozakken het volgende:
Oxy, wat fijn
Wat zul je het allemaal spannend vinden zeg!
En dan al per 1 maart
Ja het is ook erg spannend. Een nieuwe groep. Een nieuwe kamer. Nieuw werk. Nieuwe vrijetijds bestedingen. Nieuwe begeleiders.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_45587920
Oxy gefeliciteerd. Wat snel al 1 maart, spannend en leuk! Heel veel succes met meubels uitzoeken en verhuiskaartjes schrijven en alle andere verhuis-voorbereidingen

Sjieke auto Anitra!

Noli. blaas die sneeuw ff deze kant op, ik wil ooook .

Vicky, he getsie...
Fake it till you make it...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:08:12 #167
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_45588048
Het smelt hier alweer een klein beetje

Vicky getver zeg.
Maar ergens zou ik dan ook weer nieuwsgierig zijn wat ie dan nou eigenlijk wou..
Maxi, Midi & Mini
pi_45588063
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:08 schreef Noli. het volgende:
Dat is jammer

En nu ga ik eerst maar eens wat doen voor morgen, want ik krijg bezoek op mn werk en ik heb er totaal geen zin in (maar dan ben ik er tenminste wel vanaf )
Fake it till you make it...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:11:16 #169
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45588099
Vicky wat raar zeg, gelukkig zijn jullie er allemaal niet ingetrapt

Anitra wat een mooie auto

Jessie wat fijn dat er niets gevonden is aan de ene kant, aan de andere kant hopelijk straks echt eindelijk van je pijn af

en nu ook weg is
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45588138
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:08 schreef Noli. het volgende:

Vicky getver zeg.
Maar ergens zou ik dan ook weer nieuwsgierig zijn wat ie dan nou eigenlijk wou..
Ws. rondkijken in huis waar hij het snelste naar binnen en naar buiten kan. En ook kijken wat er aan spullen te halen valt... althans... at gevoel heb ik erbij...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:19:57 #171
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45588223
pff.. Ik haat wachten
Om 9 uur zou de wijkverpleegkundige hier zijn voor de intake van Tijn... Nou kan je best 10 minuten later zijn omdat je plots je autoruiten moet krabben.. Maar 't is nu al 20 minuten

En bellen kan natuurlijk pas tussen 12 en 13
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 09:34:04 #172
81992 Githa
pi_45588448
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef phluphy het volgende:
Mieters !
Ik had al een verzoekje geplaatst in FOT maar nog geen reactie gekregen. Dus dit komt wel mooi uit ! Ik zal je wel mailen met een toelichting enzo, kijken of we tot "zaken" kunnen komen. (Overigens is de site die in je profiel staat érg mooi !!)

Githa, ik ben jouw aanbod ook niet vergeten hoor. Als je graag wil bijdragen moet je het laten weten (kan de foto's verdelen), maar als je te druk bent of zo, is het dus verder geen punt.

* Blij is *
Phluphy, ik heb het idee dat je bij blOemetje veel beter af bent maar mocht het nodig zijn dan doe ik het graag hoor.
Het gaat om het mooiste resultaat en niet wie hem maakt, toch
pi_45590159
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
mooie auto anitra
die is tenminste wél blauw (en schoon)

ik moet vandaag voor de 2e keuring naar het uwv. eigenlijk moet ik donderdag maar dan heb ik cursus. ik belde gisteren op om te zeggen dat ik niet kwam, kreeg ik toch een botte boer aan de telefoon
waarom ik donderdag niet kon komen en dat ik dan maar dinsdag moet komen (vandaag dus) en op zo'n toon van: jij werkt niet dus je zit de hele dag koffie te drinken.
en het was de man die ik dus zo straks ga spreken. ben bang dat het niet een prettig gesprek gaat worden. maar goed, ik blijf vriendelijk, ik zal m heel laten (adem in- adem uit - )
Hij is al wat grijzer geworden maar volgend weekend is zijn wasbeurt, gewoon door de wasstraat heen want hier kunnen we niet met de slang en stofzuiger bij e auto komen.
Ben nog steeds erg happy met de auto Zo ben ik voor 2 weken geleden gaan winkelen en thuis gekomen met een laptop en een boel leesboeken. En wezen winkelen met Djen voor nieuwe kleding. het was zo heerlijk om weer even te winkelen dat ik veels t veel geld uitgegegeven heb

Vicky wat eng, je hebt het goed gedaan!

ET ik hoop dat ze opschiet want wachten is prut
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:02:45 #174
3011 E.T.
pi_45590286
ze was er uiteindelijk om 9.35.. ze was in een verkeerde wijk aan t zoeken ..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_45590464
Das niet handig. Maar ze is geweest.

Kreeg net telefoon Djulian mag vanaf 1 februari naar de PSZ
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:14:13 #176
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45590590
Das al snel

Vicky bah
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:15:36 #177
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45590631
oh mag ik hier gewoon ff ongeneerd ook trots doen? Arwen heetf haar eerste drie pasjes los gelopen

Nu mag ze bij komen en ben ik aan de strijk maar jah gekreukelde broeken aan je kont is ook niet wat
pi_45590683
Oeh trots daar heb ik er ook 1 van!
Dje had afgelopen zaterdag haar eerste karate toernooi en mevrouw kwam gewoon even thuis met de 2e plaats Ze heeft haar eerste sportprijs binnen

Strijken is but. Ik moet tegenwoordig ook strijken, Djen d'r karate pak en Rick die zo nu en dan een overhemd draagt.
pi_45590712
Ik moet ook strijken mar ik heb een kind dat neit wil slapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:32:42 #180
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45591137
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef Anitra het volgende:
Oeh trots daar heb ik er ook 1 van!
Dje had afgelopen zaterdag haar eerste karate toernooi en mevrouw kwam gewoon even thuis met de 2e plaats Ze heeft haar eerste sportprijs binnen

Strijken is but. Ik moet tegenwoordig ook strijken, Djen d'r karate pak en Rick die zo nu en dan een overhemd draagt.
wauw gaaaf
gefeliciteeeeeerd

vicky kom amber maar brengen dan
pi_45591265
evenstar.. graag

Ik word gek van dat kind momenteel.. Ze is doodop, lag steeds op de grond, wrijven in haar ogen.. heb haar nu voor de 2e keer op bed gelegd en ze blijft gillen.... ARRGHHHH

rustig blijven, rustig blijven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45591399
Ze is zo trots op haar prijs en van het weekend mg ze examen doe voor de gele slip. Ze heeft er super veel aanleg voor zegt de meester (karate leraar is ook haar meester).

Vicky adem in en adem uit
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:46:43 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45591583
Vind het echt heel heel knap van der

Zo even strijkijzer af laten koelen voor ik dat aapje boven uit bed haal
En stiekjes halen om staartjes) te maken bij dat aapje.
En misschien appeltaart mix om appeltaart te maken
En..
En..

ik wil te veel

Lady? ben je al terug? hoe was het gegaan?
pi_45591639
Tis stil.. geloof ik

Maar nu heb ik geen zin meer om te strijken.. doe het vanmiddag wel.. denk ik

Heb wel een chocoladecake in de oven staan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45592338
oeh jullie maken lekkere dingen!!
Hmmm ik heb nog 2 appes liggen en ik heb nog bladerdeeg, denk dat ik zo maar weer eens appelflappen ga bakken.
pi_45592398
oeehh ook lekker Anitra!!

Chococake is ondertussen klaar en hij is weer heeeeeeeeeeeeerlijk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:14:52 #187
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_45592402
Vicky, ik had een tijdje geleden een meisje van Nuon aan de deur. Ze had het over een actie die Nuon had waarbij je in ruil voor reclame voor Nuon gratis een alarminstallatie kon krijgen. Aangezien ik geen vaste telefoon heb en je die wel nodig hebt voor een alarminstallatie hield het voor mij op en weet ik niet wat de verdere voorwaarden of addertjes onder het gras waren. Ze wilde in ieder geval niet binnenkomen ofzo en kon zich legitimeren. Misschien dat Eneco ook zo'n soort actie heeft?
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_45592765
Jambo, ik heb het verhaal dus doorgegeven aan een excollega die nu werkt voor Eneco en die wist mij te melden dat Eneco echt NIETS doet met alarminstallaties enzo. Hij heeft het doorgegeven aan de afdeling Security and Integrity en die vonden het ook raar...

Daarnaast lijkt het me dat, als er zo'n soort actie is, de klant van te voren ingelicht wordt via de post of via de televisie ofzi...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:40:47 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45593143
Nuon is bij ons ook langs geweest en tijdje terug. Ze liepen toen met een paar mensen rond. Als me goed herinner had hij ook wel een Nuon trui of jas aan.

Maar nu bedenk ik me dat het idd ook een hele sneaky wijze is om erachter te komen of iemand een alarm heeft of niet. Wij wel, dus dat heb ik hem ook gezegd. Hmmm... jakkes...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:52:38 #190
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_45593458
Arwen en Djen

Hmmm Vicky, je maakt me aan het twijfelen.. Ik wil eigenlijk ook wel een cake bakken maar de suiker is op dus die zou ik dan moeten halen..

Oh en Evenstar we willen natuurlijk wel foto's van arwen met stiekies he?
Maxi, Midi & Mini
pi_45593595
Noli, ik had een pak chococake van Homemade. Daar hoeft alleen maar water bij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:59:29 #192
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45593621
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:52 schreef Noli. het volgende:
Arwen en Djen

Hmmm Vicky, je maakt me aan het twijfelen.. Ik wil eigenlijk ook wel een cake bakken maar de suiker is op dus die zou ik dan moeten halen..

Oh en Evenstar we willen natuurlijk wel foto's van arwen met stiekies he?
ik ga me best doen, hangt er van af of arwen mee werkt
zo boodschapjes doen en dan ben ik klaar voor vandaag joechhei
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:01:21 #193
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_45593673
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:58 schreef Vicky het volgende:
Noli, ik had een pak chococake van Homemade. Daar hoeft alleen maar water bij
Die heb ik ook niet in huis..
Maxi, Midi & Mini
pi_45593881
Ik ga zo maar eens naar de kinderboerderij denk ik.. Tis megamooi weer buiten... althans, de zon schijnt.. geen idee of het koud is.. maar daar kan je je op kleden...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45593935
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:40 schreef Anitra het volgende:
Ze is zo trots op haar prijs en van het weekend mg ze examen doe voor de gele slip. Ze heeft er super veel aanleg voor zegt de meester (karate leraar is ook haar meester).
De gele slip?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:15:24 #196
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_45594037
Snoop

Karate doen om ondergoed te verzamelen..

Euh maar die slip dat is toch als in dat geval wat je om je middel knoopt? Daar het uiteinde van heeft een kleur en heet dan slip toch?
Maxi, Midi & Mini
pi_45594072
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:15 schreef Noli. het volgende:
Snoop

Karate doen om ondergoed te verzamelen..

Euh maar die slip dat is toch als in dat geval wat je om je middel knoopt? Daar het uiteinde van heeft een kleur en heet dan slip toch?
volgens mij wel ja
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45594134
Wat Noli zegt idd
Als je gele slip heb dan ga je voor de gele band bij het volgende examen. verder heb ik ook geen bal verstand van karate.
pi_45594189
ik dacht al, weer wat nieuws zeker.
Leuk voor Djen dat ze het zo goed doet
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:21:46 #200
3011 E.T.
pi_45594192
Ik moet even een laptop halen in de binnenstad (R'dam).
Saskia ligt nu te slapen (althans.. we doen een poging tot) en zowieso is haar meenemen wel ff een hoop meoite en gedoe voor 'even heen weer' (en dan wordt 't ook meteen zo laat) Zou ik oma kunnen vragen om even op te passen.. Ik kan ook morgenochtend in alle rust gaan, dan zit Saskia op het kdv nl.

Swets ziet me het liefst vanmiddag gaan, des te eerder heeft ie z'n nieuwe laptop.. ik neig naar morgenochtend (dan kan ik ook weer eens bij Villa Happ naar binnen lopen.. ben al zoooo lang niet in de stad geweest en wil zo graag even).
Dilemma, dilemma...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')