ik moet dus zo ook voor het eerst, helaas met de auto want er is hier in de wijk een groep opgehevenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:29 schreef Noli. het volgende:
Maarja wij hoeven verder ook niet de deur uit. Ja naar de PSZ maar dat doen we lopend.
Ja het is ook erg spannend. Een nieuwe groep. Een nieuwe kamer. Nieuw werk. Nieuwe vrijetijds bestedingen. Nieuwe begeleiders.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:29 schreef kozakken het volgende:
Oxy, wat fijn
Wat zul je het allemaal spannend vinden zeg!
En dan al per 1 maart
Dat is jammerquote:
Ws. rondkijken in huis waar hij het snelste naar binnen en naar buiten kan. En ook kijken wat er aan spullen te halen valt... althans... at gevoel heb ik erbij...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:08 schreef Noli. het volgende:
Het smelt hier alweer een klein beetje
Vicky getver zeg.
Maar ergens zou ik dan ook weer nieuwsgierig zijn wat ie dan nou eigenlijk wou..
Phluphy, ik heb het idee dat je bij blOemetje veel beter af bentquote:Op maandag 22 januari 2007 14:53 schreef phluphy het volgende:
Mieters !
Ik had al een verzoekje geplaatst in FOT maar nog geen reactie gekregen. Dus dit komt wel mooi uit ! Ik zal je wel mailen met een toelichting enzo, kijken of we tot "zaken" kunnen komen.(Overigens is de site die in je profiel staat érg mooi !!)
Githa, ik ben jouw aanbod ook niet vergeten hoor. Als je graag wil bijdragen moet je het laten weten (kan de foto's verdelen), maar als je te druk bent of zo, is het dus verder geen punt.
* Blij is *
Hij is al wat grijzer gewordenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
mooie auto anitra
die is tenminste wél blauw(en schoon)
ik moet vandaag voor de 2e keuring naar het uwv. eigenlijk moet ik donderdag maar dan heb ik cursus. ik belde gisteren op om te zeggen dat ik niet kwam, kreeg ik toch een botte boer aan de telefoon
waarom ik donderdag niet kon komen en dat ik dan maar dinsdag moet komen (vandaag dus) en op zo'n toon van: jij werkt niet dus je zit de hele dag koffie te drinken.
en het was de man die ik dus zo straks ga spreken. ben bang dat het niet een prettig gesprek gaat worden. maar goed, ik blijf vriendelijk, ik zal m heel laten (adem in- adem uit - )
wauw gaaafquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef Anitra het volgende:
Oeh trots daar heb ik er ook 1 van!
Dje had afgelopen zaterdag haar eerste karate toernooi en mevrouw kwam gewoon even thuis met de 2e plaatsZe heeft haar eerste sportprijs binnen
![]()
Strijken is but. Ik moet tegenwoordig ook strijken, Djen d'r karate pak en Rick die zo nu en dan een overhemd draagt.
ik ga me best doen, hangt er van af of arwen mee werktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:52 schreef Noli. het volgende:Arwen en Djen
Hmmm Vicky, je maakt me aan het twijfelen.. Ik wil eigenlijk ook wel een cake bakken maar de suiker is op dus die zou ik dan moeten halen..
Oh en Evenstar we willen natuurlijk wel foto's van arwen met stiekies he?![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:58 schreef Vicky het volgende:
Noli, ik had een pak chococake van Homemade. Daar hoeft alleen maar water bij
De gele slip?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:40 schreef Anitra het volgende:
Ze is zo trots op haar prijs en van het weekend mg ze examen doe voor de gele slip. Ze heeft er super veel aanleg voor zegt de meester (karate leraar is ook haar meester).
volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:15 schreef Noli. het volgende:Snoop
Karate doen om ondergoed te verzamelen..
Euh maar die slip dat is toch als in dat geval wat je om je middel knoopt? Daar het uiteinde van heeft een kleur en heet dan slip toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |