*proest*quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:25 schreef snoopy het volgende:
Als het een Apple is zou ik hem nu halen en anders lekker morgen![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
*proest*
het is een nieuwe MacBook.. Ik krijg Swets z'n PB en mijn iBook is verkocht.Vrijdag moet mijnes 'kaal' zijn en alles overgezet.
ik ben net terug jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Vind het echt heel heel knap van der
Zo even strijkijzer af laten koelen voor ik dat aapje boven uit bed haal![]()
En stiekjes halen om staartjes) te maken bij dat aapje.
En misschien appeltaart mix om appeltaart te maken
En..
En..
ik wil te veel![]()
Lady? ben je al terug? hoe was het gegaan?
burger king heeft een heerlijek chicken royale al heet dat tegenwoordig anders, langwerpigbroodjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben net terug ja![]()
wat een onderneming zeg! even met de trein naar alkmaar heen en weer.
er was storing en de treinen reden onregelmatig . ik heb een 3 kwartier staan blauwbekken op station uitgeest.
maar goed. het gesprek was wel aardig. en de man in kwestie viel best mee achteraf.
ik heb mezelf op de terugweg getrakteerd op een soort van kipburgen bij de burger king (het ding had een hele aparte naam, maar die ben ik weer vergeten) nu ben ik helemaal niet dol op fast food maar deze was echt heel smakelijk
maar al met al ben ik vanochtend om half 10 de deur uit gegaan en was ik om half 2 terug.
voor een gesprek van een half uur bij het uwv![]()
ik hou vooral van topics over fastfoodquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:00 schreef kozakken het volgende:
Hoe was het bij het UWV Lady-wrb?
-dol is op fastfood-
Nu al?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond ga ik lekker naar de kapper![]()
voor een nieuwe look.
quote:
iddquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
et, moet je je ticker niet aanpassen?
en toen viel ik in slaap... sorry hoor jij speciaal verhuizen naar hier, ga ik mijn bed induikenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:58 schreef Vivi het volgende:
Die mensen op RTL 4 moeten echt uit de ouderlijke macht ontzet worden
Ik had al een donkerbruin vermoedenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:52 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
en toen viel ik in slaap... sorry hoor jij speciaal verhuizen naar hier, ga ik mijn bed induiken
het gaat vandaag al een stuk beter met Twan, gelukkig. We hebben net wat spelletjes gedaan en hij ligt nu lekker op de bank even rustig tv te kijken. Zwemles vanavond slaan we maar over. We krijgen wel van de huisarts een verwijzing naar de KNO arts omdat wij denken dat Twan wel vaak keelpijn heeft, maar het niet zegt en daardoor ook zeer slecht eet. Vrijdag horen we wanneer hij kan komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
agossie, beterschap twan
diaan: fotoooooo
Leuk hequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:35 schreef Spooky4u het volgende:
Toch steeds die V&D he Bar!
Nee warm is anders, maar doordat er vingertoppen op zitten kan ik beter kracht houden met mijn handen... klinkt lekker vaag maar dat is het ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef phluphy het volgende:
Bar, ik ben toch wel erg nieuwsgierig, waarom het perse vingerloze handschoenen moeten zijn.
Da's toch veel te koud !
En de site: http://www.boetebemiddelingsbureau.nl/quote:Hoge boetes seponeren
Maar ook veel hogere boetes, bijvoorbeeld bij snelheidsovertredingen kunnen vaak worden teruggedraaid, aldus de oprichter van het Boete Bemiddelings Bureau. Als u bent geflitst, kunt u de foto en ijkrapporten opvragen. Deze moeten binnen zes weken bij u op de mat liggen. Lukt dit niet (en dat is heel vaak het geval) dan kan het goed zijn dat de zaak wordt geseponeerd. Niet betalen dus. Taps neemt alle rompslomp die met een dergelijke aanvraag gemoeid is, graag op zich. En die zeven euro is nog altijd een stuk minder dan de gemiddelde verkeersboete.
Daar hou ik persoonlijk niet zo van.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:22 schreef Syrena het volgende:
AHA, ik heb mijn Google skills nog! Ik had alleen onthouden dat ie Erik heette
[..]
En de site: http://www.boetebemiddelingsbureau.nl/
Ja ok, dat gaat ook wel heel hard idd, maar ik bedoelde eigenlijk 'wees blij dat ze niet allemaal zo zijn'.quote:
Jaaa dat is wel zo, vind zes alleen wel erg gortig. Het is ook maar de vraag of het gaat helpen natuurlijk maar ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar hou ik persoonlijk niet zo van.
Ik heb te hard gereden, dan zal ik ook moeten betalen ook.
Bij onterechte boetes is kwijtschelding prima, maar te hard is te hard, had ik maar op moeten letten.
Mee eens hoor maar het was niet zo heel hard elke keer, 85 waar ik 80 mocht en allemaal daar rondom heen. Echt ik ben geen heel hard rijderquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:43 schreef _evenstar_ het volgende:
wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
Ik snap dat hard rijden nooit zo.. then again ik heb zelf geen rijbewijs dus dat scheelt misschien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |