Kheb m pas op lvl 6 dus er komt nog wel 60 a 80 bovenopquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:44 schreef jorryt het volgende:
Leuke equipment
Alleen ren je niet zo snel...
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:31 schreef jorryt het volgende:
Ik heb ooit in de allereerste iRose met scriptkiddy gepartied, toen was je bourg, klopt dat?
Geel vanaf 139.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:19 schreef evdl het volgende:
[..]
Ja dat klopt
@dafang: holy shit dat is wel zieke exp, welke kleur is ie voor jou op welk lvl? anders moet ik ook maar eens gaan hunten o_o
Met een beetje overkill (triple shot ofzo) kan er misschien nog wel 50k bovenop komen![]()
Class kiezen waarvan je denkt dat je de grootste lol mee kunt hebben, en lees eens een guide of 2 (www.roseguru.com) voordat je al gruwelijk de mist in bent gegaan rond lvl 30, das namelijk zondequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef Amadeo het volgende:
Ik heb nog nooit ROSE gespeeld en ga nu op deze server vanavond eens wat proberen
Heeft iemand tips etc. ?
Als je problemen hebt lees ff mn post een paar naarboven, op die manier heb ik het direct aan de praat gekregen op mn laptop vorige week.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:15 schreef kijhart het volgende:
bijna klaar met installen
edit: tering wat is dat veel van dat chinese gebrabbel.
Update: aja nu heb ik wat engels staan
Dan is je account nog niet geactiveerd, maar de installatie is goed gegaanquote:Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef kijhart het volgende:
Kan niet inloggen staat dat ik het later weer moet proberen.
Soms zijn er idd wat problemen (laatste 2 weken weer wat) maar het gaat een stuk beter dan voor de reset iigquote:Op maandag 29 januari 2007 19:24 schreef kijhart het volgende:
pff wat een lag bij dit spel joh
Pm me ergens in de middag/avond op Malfunction dan kom ik je wel ff opzoeken voor de clan. Heb je direct wat live hulp voor build enzoquote:Op maandag 29 januari 2007 23:25 schreef DJKoster het volgende:
En hij doet het![]()
Al een tijdje, straks weer even spelen en morgen ff wat guides doorlezen.
Ow ja, Hornets zijn irritant(heb je er opeens 4 om je heen vliegen/steken..)
Mjah, morgen ofzo weer..Ik behoor tegenwoordig tot de werkende bevolking (niet meer tot diep in de ochtend rangen als een malle dusquote:Op maandag 29 januari 2007 23:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Pm me ergens in de middag/avond op Malfunction dan kom ik je wel ff opzoeken voor de clan. Heb je direct wat live hulp voor build enzo
Kan wel een tijdje duren met dat defragmenteren.quote:Server Maintenance
Febuary 03, 2006
Windows Updates will be applied to the server during todays maintenance, the logs database will be trimmed and both harddisks will be defragmented.
Ragezone. Alleen ff registreren, daarna is er een complete Guide op het forum. Het is ff prutsen, vooral het maken van de database enzo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:38 schreef Chapter_V het volgende:
hehe waar heb je de server bestandjes vandaan dafanwil ik ook wel ken ik zelf lekker prutsen
Hoe lvl jij zo snel ik ben pas 147 wil fokking graag 156 >.>quote:
Solo @ Eldeon heerstquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:40 schreef evdl het volgende:
[..]
Hoe lvl jij zo snel ik ben pas 147 wil fokking graag 156 >.>
Heeft iemand toevallig slotted reverse met leuke hit te koop?
Neuh wisselt een beetje. Voor mij hangt het er vooral van af of bepaalde spots bezet zijn, dan switch ik gewoon.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:07 schreef Thormodo het volgende:
Ik ga ook maar weer eens beginnen met Rose, tijdje de beta gedaan, alleen 3x exp is wel beter.
Zal zometeen beginnen met downloaden, maar FOK! zit dus op Athena?
Juh is wel te doen volgens mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:55 schreef Thormodo het volgende:
Ah ok, Athena en Aegis zijn dus gewoon twee channels geen twee servers. En is Muse -> Mage een beetje goed om te soloën ? Leek me nu wel leuk om die te doen aangezien ik in de beta een Soldier had.
Thanks. Die downloadlink werkt idd. Het Ruff-Rose forum werkt om de een of andere reden niet bij mij.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef DaFan het volgende:
http://forum.ruff-rose.com/index.php?showtopic=11257
En de 'normale' kROSE downloaden werkt ook! Je moet m alleen niet laten updaten maar eerst de andere bewerkingen doen zoals ze staan uitgelegd.
Deze werkt gewoon: ftp://download.sevenheart(...)/rose_736_736_kr.exe
Die is idd regelmatig down.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:57 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Thanks. Die downloadlink werkt idd. Het Ruff-Rose forum werkt om de een of andere reden niet bij mij.
Level 61quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:43 schreef DJKoster het volgende:
Level 40
Niet echt maar volgens mij gaat het wel prima met je. Kheb nog amper vragen gezien over je build enzo dus hoop dat het nog de goede kant op gaatquote:
Hitrate boeit idd niet zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:20 schreef Weizz het volgende:
Als bourg moet je echt sterke wapens hebben... Dat is het enige dat je hebt, die vette atk op afstand. Dat is dus 9 lvls sparen voor een erg goed wapen, iedere keer weer....
Equip, Active skills en Character Status:quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:23 schreef DJKoster het volgende:
Ik zal vanavond wel even wat screenshots hier neerzetten, het lijkt me allemaal wel goed te gaan..
Die krijg je volgens mij pas als je van Birth Island af bent.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef MilaNL het volgende:
waarom staat de party skill niet tussen mijn basic skills?
Kloptquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die krijg je volgens mij pas als je van Birth Island af bent.
MaM heb je nodig om Mana/Ice omhoog te krijgen -,- . Level 8 Magic arms Mastery voor level 5 mana Bolt dacht ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:01 schreef DaFan het volgende:
Zou gewoon mana/ice gaan maxen (dus ook spell). Zou afblijven van MaM.
Ah op die fiets. Dat wist ik nietquote:Op zondag 18 februari 2007 19:45 schreef Thormodo het volgende:
[..]
MaM heb je nodig om Mana/Ice omhoog te krijgen -,- . Level 8 Magic arms Mastery voor level 5 mana Bolt dacht ik.
Ik weet dat eerste hit alleen noodzakelijk is, maar het was gisteren zo druk rond 11 uur 's avonds dat ik het maar opgegeven heb.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:04 schreef DJKoster het volgende:
Het is daar altijd druk, ik geef je weinig kans..![]()
Neuh, zolang je maar de eerste hit hebt op de king heb je je item al (in principe, items droppen niet elke keer).
Geen eerste hit? Kun je het vergeten![]()
Morgen eens kijken of ik level 70 haal, nu nog maar level 68(10%), stomme server die lag te kloten tussen 7 en 10![]()
Ik heb vaak genoeg first hit gehad op Krawfy King toen ik daar aan het lvlen was. Nu is het alleen een stuk irritanter.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:16 schreef Weizz het volgende:
Op het heuveltje dat je tegen komt als je vanaf die schotten bij die huisjes rechtdoor gaat tegen komt gaan staan. Dan dat deel bij die boom en naar de stenen in de gaten houden, zwaar uitgezoomed uiteraard, geen skills. Alleen blijven schieten, de rest slacht em wel af voor je... Das het voordeel van drukte, je moet alleen wel snel zijn
Ik las eergisteren(?) wel in een announcement dat ze geen accounts meer activeren. Ik weet alleen niet of dat alleen voor die dagen gold of niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:54 schreef hugl3s. het volgende:
Weet er iemand of er nog accounts geactiveerd worden?
Want heb me gister al aangemeld en hij is nog steeds niet geactiveerd.
Ik ben nu ook de lul...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg first hit gehad op Krawfy King toen ik daar aan het lvlen was. Nu is het alleen een stuk irritanter.![]()
Sniping kost me teveel skillpoints want ik heb die andere active skill daar niet voor, Hard Shot is dat denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef DaFan het volgende:
Sniping! Zuly Storm is wel aardig in Gorge of Silent maar meer dan lvl 1 zou ik nog ff bij wegblijven. De mobs op Luna hebben ook allemaal vrij hoge magic deff dus zou je Zuly Pink ook iets lager houden.
Vanaf lvl 16 triple mét hoge Con en goede buffs kan je wel al bijna elke keer max dmg halen (wat je kan zien boven het beest zn hoofd, de dmg zelf is dan wel hoger!) dus is niet slecht. Sniping is ook erg fijn maar heb je natuurlijk wel Aim/Hard (hoe heet dat ook alweeR) lvl 10 voor nodig en is niet goedkoop.
Probeer in ieder geval weg te blijven bij de Summon Tree, dat kan je altijd nog doen als je de rest maxed hebt.
Mjah, schoot ook niet echt op..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:12 schreef DaFan het volgende:
Je kan ook helemaal zuidwest in Gorge rangen, moet je 2 bruggen over. Maar met jouw lvl moet je wel hopen dat het een beetje druk is en je moet bereid zijn flink wat dood te gaan
Nee met de altsquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:10 schreef Weizz het volgende:
Met je lvl 150 char zeker
Slap die GMG!!! haha
Kheb ook al 2 weken geen lvl gedaan...toevallig maandag omdat ik pas dinsdag hoefde te beginnen met stage. Ik kan altijd alleen na 19:00 uur spelen en dan ga ik óf CF met mn alt en die van morianti, óf ff rondrennen met Malfunction en TG enzo, want mn spot in Shady is dan altijd al bezetquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:53 schreef evdl het volgende:
Ik probeer nu een beetje te stoppen, telkens als je hoog lvl wordt gebeurt er weer iets, zoals dupes, gm's die onderling ruzie krijgen, DDOS, of iets anders dergelijks waardoor het weer op de klippen loopt.
Ik ben nogsteeds 150, heb inmiddels max buying trick, en lvl 9 selling trick.
Ook de mensen waar ik normaal mee lvl zitten veel in CF enzo
Geen Heart Hit. Zou gaan voor Aim Shot max zodat je na scout job Hawk Shot -> Eagle Shot kan nemen. Daarnaast is na je jobchange Trap Shot 6 erg handig. Double Shot doet veel dmg, die naar lvl 10 maar wachten met upgraden naar Triple Shot totdat je die in een keer naar 16 kan doen (anders doe je minder dmg).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef RICK17 het volgende:
Ik ben ook maar weer begonnen met Rose, ben inmiddels al lvl 37 met men bowhawker. Ik vroeg me af of het nuttig is om nu trap shot en heart hilt te nemen of double shot en aim shot eerst te maxxen ?
Btw, mocht iemand plek hebben in z'n clan houdt ik mij aanbevolen
Ik ben bourg, jeweetquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kheb ook al 2 weken geen lvl gedaan...toevallig maandag omdat ik pas dinsdag hoefde te beginnen met stage. Ik kan altijd alleen na 19:00 uur spelen en dan ga ik óf CF met mn alt en die van morianti, óf ff rondrennen met Malfunction en TG enzo, want mn spot in Shady is dan altijd al bezet
Dodged, wat is je succesrate op G6 en G7 trouwens met Low Enthiric en Enthiric? Moet nog klein beetje Hime en wat Enthirics en dan kan ik m makenGigante heeft 7 nog niet en 6 durf ik niet met m aan (sorry mori
), vandaar
Ik doe t wel met Thorax ofzo danquote:Op zondag 25 februari 2007 00:05 schreef evdl het volgende:
[..]
Die is lvl 101Ik haal voor grade 4 gems met elixer 97%
Geen doen dus![]()
Als jullie nou gewoon bij Vaffanculo komen (we hebben nog wel 8 a 10 plekken) kunnen jullie mooi ons meehelpen. Morianti en ik hebben het wel gehad met CF (allebei lvl 100 nu) en gaan temple farmen, maar jullie kunnen nog mooi puntjes voor ons verdienenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:35 schreef jorryt het volgende:
Neuh CF houden wij ons niet zo veel mee bezig...
Nee gewoon als je 5k cp hebt naar burtland de clanowner gaan, en zeggen dat je je clan wil upgraden naar grade 3.. Wordt ie geel, krijg je clanhouse (daar staat een npc die kan refinen, repairen, al die dingen) en kan je clan 25 man houden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:27 schreef DaFan het volgende:
Nee das pas op 5000
Dodged: Volgens mij meot je ook nog een quest ofzo doen toch, of een aantal items verzamelen om grade 3 te kunnen worden?
DJKoster: Als je dan nog iets harder je best doet kan je mss met ons mee partyenIk denk dat mori en ik over een maand 120-130 zijn
Nee volgens mij is 4 de laagste.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:24 schreef DJKoster het volgende:
En dat is ook op volgorde van sterkte?
Oja daar heb jij natuurlijk een maand rondgehangenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef jorryt het volgende:
Mount Eruca
Tis van een liedjequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:40 schreef Weizz het volgende:
En je bedenkt nieuwe dingen in je sig??? dat kan echt niet hoor, zon geitewollen sokken signature...![]()
twee maanden...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oja daar heb jij natuurlijk een maand rondgehangen
Ik post te snel Ik verveel me.
Over 2 weken gaan mori en ik P7.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu wil ik weten wat er stond![]()
Pff ik ben gister uitgeweest dus ben zo brak nu.. men laatste uren college ook maar geskiptEn ik heb nog steeds geen zin in rose
Even gekeken, Little Reindeer *proest*quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef jorryt het volgende:
Mount Eruca
No shitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:52 schreef Gabez het volgende:
Hey er is een nieuwe server bij, Izar
quote:* TuRb0 changes topic to SITE: http://ruff-rose.com | FILES: http://ruffmods.wask.org/ | STATUS: http://zasz.net/ruff/status.php | NEWS: Server DOWN! | ENGLISH ONLY Im happy to say. Ruffrose will reset. All chars will be now from level 1. You can download new patch on www.ruffrose.com'
Ja is lvl 88. Ik heb nog wel een Legend Mariner, weet alleen niet precies voor welk lvl dat is. Matige dr (16) met con+3, mag je wel hebben!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:20 schreef DJKoster het volgende:
Jaguar Equip? Leuk voor een Hawker (ik dus)
Nah, ik ga eerst wel even op zoek naar Mariner equip (die zit tussen black pirate en jaguar in?) ofzo..
Een Muse had gisteren een complete Shadow-set gedropt gekregen tijdens 2 uurtjes partyen met mij en nog iemand.. hoeveel geluk kun je hebben..![]()
Kheb wel elven mariner suit (2) voor je.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:20 schreef DJKoster het volgende:
Jaguar Equip? Leuk voor een Hawker toch? (ik dus)
Nah, ik ga eerst wel even op zoek naar Mariner equip (die zit tussen black pirate en jaguar in?) ofzo..
Een Muse had gisteren een complete Shadow-set gedropt gekregen tijdens 2 uurtjes partyen met mij en nog iemand.. hoeveel geluk kun je hebben..![]()
aha!quote:<p4ra> I've "ordered" to turn off servers
<p4ra> just as prevention
<p4ra> hope you can understand it
Right.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:45 schreef DaeDaluz het volgende:
Dacht ik net, laat ik maar weer eens inloggen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:05 schreef DaeDaluz het volgende:
Nee, is toch net zoals low level, alleen dan anders.
Helaas, ik behoor nu tot de werkende bevolking, gelukkig maar 3 dagen in de week..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:27 schreef Gabez het volgende:
pfff djkoster om half 12 al bedtijd, ik ben anders van je gewend hoor....
Ja, beetje actief Fok!Forum in de gaten houden heeft zijn voordelenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Djkoster heeft gewoon een gratis printer![]()
Gratis printer bij wehkamp deeltje 3!!!![]()
Nieuwe lisents droppen in march of ghosts (Het is daar rood op begin 180)quote:Op zondag 25 maart 2007 05:55 schreef DaFan het volgende:
Waar droppen die nieuwe lisents dan? Ik heb vanavond T2 gedaan maar hoger dan Na dropt daar niet volgens mij?
Ik doe mijn best, maar bezig met mijn nieuwe flatje dus helaas in het weekend weinig tijd..quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:46 schreef Weizz het volgende:
Misschien volgende week met Koster verder ranken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |