abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45624172
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:05 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

buiten de spits dan?
Dat denk ik wel ja... anders is er geen doorkomen aan
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_45624923
Veolia reed anders meer op tijd dan de NS.

Behalve op de Maaslijn dan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45625140
Ja, maar de maaslijn is ook zo'n ontzettende ramp dat ik heel veolia niet meer serieus kan nemen. Nou heb ik op de bussen in de parkstad ook gemerkt dat de chauffeurs hun route niet eens kennen en dat als je dus zelf niet bekend bent in de omgeving je echt geluk moet hebben met de juist halte vinden.

En conducteurs op de maaslijn passen er natuurlijk niet meer bij tijdens de spits, volgens mij zouden ook genoeg reizigers ze in hun gezicht uitlachen als ze een kaartje durfde te vragen voor die nu al meer dan een maand durende ellende.
pi_45627071
Zou me niks verbazen als de treinen nu niet zouden rijden vanwege de 'sneeuw'
pi_45627147
Ik hoop het wel, ik heb straks tentamen
pi_45627199
Ik had proefwerkweek.. de dag na de storm was rampzalig 7 uur op station Boxmeer, kwart over 9 op school in Arnhem. En gister had ik theorie-examen, gelukkig ging het toen wel goed
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:09:02 #107
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_45650220
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
Wel degelijk Plan U op de Maaslijn volgens deze site
Die zijn inderdaad opgeknapt speciaal voor Veolia, maar niet voor de Maaslijn (zit ook geen moderne ATB meer in enzo). Naar verluidt wil Veolia die in Slowakije gaan inzetten. Daar zal nu nog wel nóg oudere troep rondrijden zeker.

Overigens had ik niets te klagen gisteren met de Maaslijn, maar dat was dan ook met de verbeterde dienstregeling! Kon nu gewoonweer in Blerick uit deze groene wadloper stappen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 januari 2007 @ 00:15:17 #108
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_45650422
Ach ja, ik denk dat de beheerder van die site niet geheel op de hoogte was van de stand van zaken. Plan U zal pas vanaf 2008 in Slowakije ingezet worden

Overigens vind ik die groene Maasloper in Veolia/NoordNed uitmonstering een leuk gezicht
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_45651002
ik was vandaag vrij maar een vriend van me had tentamens. Hij stond om half 11 in Boxmeer op het station zodat ie 'zeker' op tijd zou zijn voor z'n tentamens (vlakbij Heyendaal) die om half 12 begonnen. Trein van half 11 viel uit en die van 11 uur was dik te laat. Die van 11 uur ging niet verder dan Cuijk en er kwam geen vervangende bus. Daardoor kwam hij dus alsnog te laat Gelukkig wisten de mensen op school dat de Maaslijn één van de beroerdste lijnen van Nederland is en mochten daarom alsnog naar binnen
pi_45657272
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ach ja, ik denk dat de beheerder van die site niet geheel op de hoogte was van de stand van zaken. Plan U zal pas vanaf 2008 in Slowakije ingezet worden

Overigens vind ik die groene Maasloper in Veolia/NoordNed uitmonstering een leuk gezicht
laat ze snel die Plan U ff in dienst zetten

dan pak ik direct mn OV en scheur naar t zuiden
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 januari 2007 @ 12:04:50 #111
Maffe Fries
pi_45657468
Dan zul je niet de enige zijn, want ook ik moet Plan U nog een keer meemaken in een of andere dienst.
pi_45657819
Ik wil ook Plan U!! Niet om te fotograferen, maar meer (en snellere?) treinstellen zijn meer dan welkom
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 januari 2007 @ 12:23:40 #113
Maffe Fries
pi_45657945
Echt sneller zijn ze niet, zeker niet met optrekken. De topsnelheid van Plan U ligt op 125 km/h.

En meer treinstellen zit er de komende weken denk ik echt niet in. Arriva heeft de stellen zelf veel te hard nodig. In de spits is er namelijk helemaal geen reserve stel meer
pi_45658045
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
Echt sneller zijn ze niet, zeker niet met optrekken. De topsnelheid van Plan U ligt op 125 km/h.

En meer treinstellen zit er de komende weken denk ik echt niet in. Arriva heeft de stellen zelf veel te hard nodig. In de spits is er namelijk helemaal geen reserve stel meer
Heb je Wadlopers wel eens zien/horen optrekken Kan me haast niet voorstellen dat ze sneller optrekken dan Plan U.. Verder heb ik gelezen dat de topsnelheid van Wadlopers maar rond de 100 km/h uur ligt.
pi_45658204
Mag ik ook alleen op de Veolia kotsen? Nu de BBA in Den Bosch is overgenomen is het vreselijk. De bussen rijden nog minder op tijd. Ook rijden er veeeeel oudere bussen (oude RET-bussen) die echt afgrijselijk zijn. Bij de helft doet de lichtbak het niet, of heel slecht.

Nee, Veolia heeft het voor mij afgedaan. Zeker door de stomme dienstregeling van ze. Als ik vanuit Utrecht kom moet ik soms bijna een half uur wachten op een bus naar Vught. Zucht!!
pi_45658281
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:27 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Heb je Wadlopers wel eens zien/horen optrekken Kan me haast niet voorstellen dat ze sneller optrekken dan Plan U.. Verder heb ik gelezen dat de topsnelheid van Wadlopers maar rond de 100 km/h uur ligt.
100 is idd max,.

bij Arriva hielden ze geloof ik doorgaans 80 aan
pi_45658342
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef seeya_40 het volgende:
Mag ik ook alleen op de Veolia kotsen? Nu de BBA in Den Bosch is overgenomen is het vreselijk. De bussen rijden nog minder op tijd. Ook rijden er veeeeel oudere bussen (oude RET-bussen) die echt afgrijselijk zijn. Bij de helft doet de lichtbak het niet, of heel slecht.

Nee, Veolia heeft het voor mij afgedaan. Zeker door de stomme dienstregeling van ze. Als ik vanuit Utrecht kom moet ik soms bijna een half uur wachten op een bus naar Vught. Zucht!!
Foto's?
pi_45658360
quote:

Hoi ik ga nu ff de bus van ConneXXion pakken, welke ergens ooit in limburg gereden heeft
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 januari 2007 @ 12:41:42 #119
Maffe Fries
pi_45658433
De ATB max van Wadlopers is 100. De stellen zelf kunnen tussen de 110 en 120.

op de meeste trajecten van Arriva mag maar 80 km/h gereden worden. Op Lw-Gn is dit veel meer variabel, met baanvak snelheden van 80, 100, 120 en 140 met uiteraard voor de stations van Leeuwarden en Groningen een snelheid van 40 km/h. Daar halen de wadlopers wel de 100 km/h, want anders halen ze de dienstregeling niet.

De Maaslijn is een traject dat meer met Leeuwarden-Groningen te vergelijken is dan de andere trajecten van Arriva. Dus ook op de maaslijn zal de maasloper 100 moeten halen om de dienstregeling enigszins te halen
pi_45658489
Hoe zit het trouwens met de geld terug actie van de NS als ik een overstap van of naar veolia moet maken en hierdoor een vertraging van meer dan 1/2 uur oploop?
pi_45658514
Tja.. Blerick was(/is?) doodleuk uit de dienstregeling gehaald vanwege de niet al te snelle Wadlopertjes. De Buffels konden wel harder, maar toch was er constant vertraging
pi_45658523
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:37 schreef Xbox_360 het volgende:
Foto's?
Nog niet, woon momenteel in Leeuwarden/Harlingen dus ben niet meer zo vaak in Vught.
Maar wel even artikeltje erbij:
Afgedankte BBA bussen op straat

Echt jammer, want die BBA bussen hadden echt iets. Zijn toch 'de bussen' van de Boschenaren...
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 januari 2007 @ 12:47:29 #123
Maffe Fries
pi_45658584
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:44 schreef Xbox_360 het volgende:
Tja.. Blerick was(/is?) doodleuk uit de dienstregeling gehaald vanwege de niet al te snelle Wadlopertjes. De Buffels konden wel harder, maar toch was er constant vertraging
Dat heb je al gauw als de dienstregeling wat krapjes is en er grotendeels enkelspoor ligt.
pi_45659177
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat heb je al gauw als de dienstregeling wat krapjes is en er grotendeels enkelspoor ligt.
Ja, klopt, maar er wordt nauwelijks wat aan gedaan om dit te verbeteren. De dienstregeling voor december 2005 werkte anders best goed. 3 treinen in het uur. Één daarvan was een sneltrein, die vanuit Boxmeer direct naar Nijmegen ging. Deze hoefde eigenlijk nooit te wachten op een trein uit de andere richting. Dat waren nog eens tijden
pi_45659215
quote:
Blerick is ook gewoon overbodig, in de Maas duwen dat station.. Is de trein vanuit Venlo net op gang, moet ie daar weer stoppen...
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:14:09 #126
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_45659304
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef Basp1 het volgende:
Hoe zit het trouwens met de geld terug actie van de NS als ik een overstap van of naar veolia moet maken en hierdoor een vertraging van meer dan 1/2 uur oploop?
Als die vertraging de schuld is van een andere vervoerder, krijg je niks terug van NS...
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 januari 2007 @ 13:16:44 #127
Maffe Fries
pi_45659370
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:11 schreef pkeijsers het volgende:

[..]

Blerick is ook gewoon overbodig, in de Maas duwen dat station.. Is de trein vanuit Venlo net op gang, moet ie daar weer stoppen...
Als ik me goed herinner ligt het station precies aan het einde van het rangeerterrein van Venlo. Dan wil het ook niet opschieten nee.
pi_45659408
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:14 schreef ReisT het volgende:

[..]

Als die vertraging de schuld is van een andere vervoerder, krijg je niks terug van NS...
Laatst was Veolia op tijd in Roermond, had de intercity vertraging
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45659932
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:14 schreef ReisT het volgende:

[..]

Krijg je dan wel wat van de andere vervoerder? En als dat niet het geval is, kan iemand van de overheid ons dan vertellen waarom de aanbesteding van deze lijn gedaan is zonder een geld terug bij vertragingen clausule?
pi_45679933
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Krijg je dan wel wat van de andere vervoerder? En als dat niet het geval is, kan iemand van de overheid ons dan vertellen waarom de aanbesteding van deze lijn gedaan is zonder een geld terug bij vertragingen clausule?
Omdat het moest van 'europa'. Ze willen hier ook de hele HTM op straat zetten om dat opnieuw openbaar aan te besteden.
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:03:45 #131
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_45681331
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:33 schreef Fixers het volgende:

[..]

Omdat het moest van 'europa'. Ze willen hier ook de hele HTM op straat zetten om dat opnieuw openbaar aan te besteden.
Dat is niet waar.
Wegens belangenvertrengeling mag een HTM die volledig eigendom is van de stadsregio Haaglanden (of de gemeente Den Haag) niet meedingen naar concessies die uit worden geschreven door diezelfde stadsregio, daar is niets lastigs aan.

Vrij terecht ook nog eens omdat de gemeentelijke vervoerbedrijven enorm inefficiënt zijn, een chauffeur bij de RET zit gemiddeld een uurtje of 15 per week achter het stuur. Als Connexxion die zelfde chauffeur 30 uur per week achter het stuur heeft, lijkt het me vrij logisch dat zij dan de beoogde dienst voor minder geld kunnen uitvoeren.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:07:23 #132
22002 MREn
pi_45681482
quote:

Veolia is BBA, al een behoorlijk aantal jaren.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_45688875
Nou moet ik wel zeggen (ik wil toch iets positiefs toevoegen)
Ik stond gisterochtend in Venray, en je raadt het natuurlijk *ding doing*
quote:
"De stoptrein naar Nijmegen komt over ongeveer 3 minuten binnen"

Wat betreft hebben ze wel geleerd om reizigers te informeren, maar als de NS ooit op dat traject heeft gedaan. Die lieten ons gerust een kwartier in de kou staan zonder een enkele mededeling.

Maar het kan natuurlijk allemaal nog veel beter. (om dan toch maar te klagen)
pi_45688918
In Boxmeer werd het door de NS áltijd omgeroepen .
pi_45688945
quote:
Dat Blerick eruit is vind ik prima, die 10 mensen die gebruik maakten van dat station kunnen net zo goed even de brug over wandelen naar station Venlo 300m verder.
pi_45689799
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ga eens werken
pi_45689814
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:15 schreef Apfel het volgende:

[..]

Ga eens werken
Ik heb niks te doen . Half. Zoiets. Dus. Enzo . Andrea heeft dé computer bezet .
pi_45689981
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef MREn het volgende:

[..]

Dat is niet waar.
Wegens belangenvertrengeling mag een HTM die volledig eigendom is van de stadsregio Haaglanden (of de gemeente Den Haag) niet meedingen naar concessies die uit worden geschreven door diezelfde stadsregio, daar is niets lastigs aan.

Vrij terecht ook nog eens omdat de gemeentelijke vervoerbedrijven enorm inefficiënt zijn, een chauffeur bij de RET zit gemiddeld een uurtje of 15 per week achter het stuur. Als Connexxion die zelfde chauffeur 30 uur per week achter het stuur heeft, lijkt het me vrij logisch dat zij dan de beoogde dienst voor minder geld kunnen uitvoeren.
Er is een verschil tussen een (gedwongen) reorganisatie en de volstrekt onzinnige openbare aanbestedingswoede die er nu gaande is. Op de meeste tracjecten is het spoor (maaslijn, friesland-groningen) er niet bepaald beter op geworden nu er andere vervoerders rijden.
pi_45690108
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
In Cuijk niet dan moet je geluk hebben net zoals het altijd spannend is of je wel of niet nog in kan stappen
Een van de grote hoofden
pi_45690378
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:26 schreef Virus het volgende:

[..]

In Cuijk niet dan moet je geluk hebben net zoals het altijd spannend is of je wel of niet nog in kan stappen
Ja, als bij Cuijk de mensen zie die er gewoon niet inpassen, heb ik wel een beetje medelijde met ze
pi_45692511
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:36 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Ja, als bij Cuijk de mensen zie die er gewoon niet inpassen, heb ik wel een beetje medelijde met ze
Ik heb ook medelijden met mezelf wanneer ik in Cuijk niet in kan stappen
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 januari 2007 @ 12:52:56 #142
Maffe Fries
pi_45692605
Medelijden met jezelf hebben is wel heel erg
pi_45692917
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
Medelijden met jezelf hebben is wel heel erg
Waar moet jij reizen dan?
pi_45693345
in het noorden waar de wadlopertjes vandaan komen
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 januari 2007 @ 13:28:20 #145
Maffe Fries
pi_45693677
Zeker. Vanmiddag moet ik weer met de wadsloper van Groningen naar Leeuwarden. Op hetzelfde traject rijden ook buffels en GTW'tjes, maar alleen op voor mij ongunstige tijden, zodat ik ook veroordeeld ben tot de wadloper. Na zoveel jaren met die trein gereisd te hebben, kan ik die paar extra maanden nog wel wachten op de GTW. De GTW is op Leeuwarden - Groningen niet erg comfortabel moet ik toegeven. Het spoor op het dubbelsporig deel van het traject is niet recht genoeg voor de stellen
pi_45693735
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker. Vanmiddag moet ik weer met de wadsloper van Groningen naar Leeuwarden. Op hetzelfde traject rijden ook buffels en GTW'tjes, maar alleen op voor mij ongunstige tijden, zodat ik ook veroordeeld ben tot de wadloper. Na zoveel jaren met die trein gereisd te hebben, kan ik die paar extra maanden nog wel wachten op de GTW. De GTW is op Leeuwarden - Groningen niet erg comfortabel moet ik toegeven. Het spoor op het dubbelsporig deel van het traject is niet recht genoeg voor de stellen
zal wel komen door dat t gewicht anders verdeelt is
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:34:33 #147
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45693879
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:34 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarom viel die trein eigenlijk vrijdag uit? Ze hebben toch geen bovenleiding dus dan had je minder last van die storm, of niet.
Nog even een reactie op deze post: als er stroomstoringen zijn als gevolg van storm hebben diesellijnen daar wel degelijk last van: seinen en wissels, namelijk.

Trouwens, mooie OP
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_45694030
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:34 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Nog even een reactie op deze post: als er stroomstoringen zijn als gevolg van storm hebben diesellijnen daar wel degelijk last van: seinen en wissels, namelijk.

Trouwens, mooie OP
Thanks

Dat er toen treinen uitvielen.. ok. Maar waarom mijn bus niet reed snap ik nog steeds niet
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 januari 2007 @ 13:43:05 #149
Maffe Fries
pi_45694162
Ze waren denk ik bang dat de bussen van de weg zouden waaien

Arriva heeft uiteindelijk de treindiensten wel gestaakt, maar is met de bussen gewoon door blijven rijden, ook in Noord-Holland waar de storm het meest voelbaar was. Dit werd door de mensen daar zeer gewaardeerd, omdat ze anders niet meer thuis konden komen.
pi_45694310
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Ze waren denk ik bang dat de bussen van de weg zouden waaien
Op de dag na de storm?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 januari 2007 @ 13:52:09 #151
Maffe Fries
pi_45694426
Daar had ik overheen gelezen. Maar tijdens de storm heeft er in Nederland vrijwel geen openbaar vervoer gereden, behalve de bussen van Arriva
pi_45697832
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Daar had ik overheen gelezen. Maar tijdens de storm heeft er in Nederland vrijwel geen openbaar vervoer gereden, behalve de bussen van Arriva
Connexxion is ook tot 20:45 blijven rijden hier :w
pi_45702418
Ik snap van de ene kant heel goed dat mensen klagen maar van de andere kant niet

Ikzelf heb de Heuvellandlijn iedere werkdag om op school te komen en da's gewoon goed. Kwartiersdienst. Altijd plaats (dit itt de kolere NS). En bijna altijd op tijd of even te vroeg .

Maar aan de andere kant; Ik moet de bus hebben om thuis te komen vanaf station Valkenburg (lijn 58 op precies te zijn ). En die vertrekt als de Intercity aankomt maar die verrekte klote-chauffeurs kunnen niet even 2 minuten wachten wat betekent dat ik de gewoon heel vaak mis wat betekent dat ik gewoon mag gaan lopen omdat er maar 2 bussen in het uur komen dus dan ben ik lopend sneller thuis. En dat vind ik wel gewoon klote
pi_45703230
Wees dan maar blij dat je niet op de Maaslijn hoeft te reizen Die ellendige treinen zitten bijna altijd vol. Verder vallen er wel erg vaak treinen uit vanwege het zoveelste mankement aan de moderne lightrails
pi_45703601
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:27 schreef Xbox_360 het volgende:
Wees dan maar blij dat je niet op de Maaslijn hoeft te reizen Die ellendige treinen zitten bijna altijd vol.
Hier zitten ze ook vol alleen is er wel nog altijd een zitplaats
quote:
Verder vallen er wel erg vaak treinen uit vanwege het zoveelste mankement aan de moderne lightrails
Gister viel er in Heerlen ook een trein uit. Hij stond bovenop een overweg en kwam ook niet verder . En da's de enige uitval die ik meegemaakt heb

En respect voor je OP
pi_45704209
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:42 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Hier zitten ze ook vol alleen is er wel nog altijd een zitplaats
[..]

Gister viel er in Heerlen ook een trein uit. Hij stond bovenop een overweg en kwam ook niet verder . En da's de enige uitval die ik meegemaakt heb

En respect voor je OP
Hier zitten ze in de ochtendspits meestal zodanig vol dat sommige mensen er gewoon niet meer in passen

Thanks voor je respect voor m'n OP trouwens
  zaterdag 27 januari 2007 @ 01:09:35 #157
22002 MREn
pi_45715892
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Connexxion heeft hier ook de hele dag (stipt) gereden.
pi_45800306
Waarom rijdt er om half 8 richting Venray een trein met zo'n 6/7 treinstellen waar bijna niemand inzet en richting Nijmegen een trein 3 treinstellen waar vanaf Cuijk mensen moeten staan? En waarom bestaat de trein van 16:07 vanuit Nijmegen maar uit twee treinstellen? Ze moeten echt eens leren waar extra treinstellen het hardst nodig zijn
pi_45800458
Hm, toen ik vanochtend in Nijmegen uitstapte zag ik ook zo'n Veolia trein, bomvol natuurlijk . Serieus, ik heb het met jullie te doen.
pi_45800943
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:38 schreef Nuna het volgende:
Hm, toen ik vanochtend in Nijmegen uitstapte zag ik ook zo'n Veolia trein, bomvol natuurlijk . Serieus, ik heb het met jullie te doen.
Had de overheid maar net zoveel met ons te doen
  maandag 29 januari 2007 @ 20:17:15 #161
141482 Q.
JurassiQ
pi_45801960
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:51 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Had de overheid maar net zoveel met ons te doen
"There is no Limburg". Ontkenning. Werkt prima!
For great justice!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 januari 2007 @ 20:19:30 #162
Maffe Fries
pi_45802051
Wij in het noorden kunnen absoluut nog geen extra wadslopers missen. Dat blijkt wel weer nu de GTW'tjes zo nu en dan nog storingsgevoelig zijn. En er ook nog 2 buffelstellen langs de kant staan.

Vanochtend hebben ze namelijk in Buitenpost in de richting Groningen het aantal mensen van 2,5 treinen in een trein van 4 bakken gepropt. Het paste echt maar net. Dus die toestanden zijn niet alleen in het zuiden

Dus nog eventjes geduld voor er weer wat vrij komt in het noorden.
pi_45802417
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:17 schreef Q. het volgende:

[..]

"There is no Limburg". Ontkenning. Werkt prima!
Maaslijn loopt ooke een stukje door Noord-brabant Of ze zeggen gewoon: "There is no Maaslijn"
pi_45805941
JA wat een draak van een bedrijf dat veolia. Bij NS was het nog zo dat de trein uit nijmegen naar roermond aansloot en evt een minuutje of 2 wachte, nu moet je doodleuk een half uur wachten omdat de treinen 8 van de 10 keer geen aansluiting heeft
pi_46113961
Reden de treinen vandaag nog enigzins?
pi_46114419
Ja ze hebben het vandaag redelijk bij elkaar gehouden volgens mij.
pi_46117046
Hoogstens 10 minuutjes vertraging
pi_46117814
ff hopen dat ze morgen niet rijden Kan ik vast van m'n weekend genieten
pi_46152161
Godvertufystrein Na rijles werd ik bij Nijmegen Heyendaal afgezet en zou ik met de trein van ongeveer 17:40 naar huis gaan. Kuttrein zat stampvol Had met wat duwen mischien net een plaatsje bij de deur kunnen krijgen.. alhoewel, bij de deur, eerder tegen de deur aan geduwd Had even geen zin in om als sardien in blikje behandeld te worden, dus heb ik maar de volgende trein genomen. Kuttreinen
  Redactie Frontpage maandag 12 februari 2007 @ 10:02:05 #170
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_46230438
Vrijdag weer met een braklopertje treinen op de Maaslijn, woehoe!

pi_46241403
quote:
Op maandag 12 februari 2007 10:02 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vrijdag weer met een braklopertje treinen op de Maaslijn, woehoe!

Ik moet 5 dagen in de week braklopen
  Redactie Frontpage maandag 12 februari 2007 @ 16:49:29 #172
J'adore hardcore
pi_46242350
Aaah nou heb medelijden met je

Als ik je volgende week tegenkom in V'beek dan aai ik je wel even over je bolletje
pi_46247126
  Redactie Frontpage maandag 12 februari 2007 @ 19:11:29 #174
J'adore hardcore
pi_46247316
Zo ben ik dan ook weer
pi_46247495
Waarom moet je eigenlijk naar Vierlinsbeek? ;p
  Redactie Frontpage maandag 12 februari 2007 @ 19:17:37 #176
J'adore hardcore
pi_46247605
Vrienden van me wonen daar, kom ik als Harderwieker maar een weekje carnaval vieren
pi_46247747
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vrienden van me wonen daar, kom ik als Harderwieker maar een weekje carnaval vieren
Ze hebben in Cuijk trouwens de 11-kroegen tocht, mocht je interesse hebben Totaal niet off-topic hoor
  Redactie Frontpage maandag 12 februari 2007 @ 19:22:42 #178
J'adore hardcore
pi_46247822
Ik volg hun wel. En hoezo offtopic, als ik carnaval wil vieren moet ik met de Maaslijn en die is $*@(@(@

Zo, weer ontopic!
pi_46248120
Tja, auto is nog geen optie he Jij bent ook nog aan het lessen of niet? (rijles)
pi_46248244
Whehehe gewoon echt te chic vandaag... Ik had vandaag hertentamen... Ik gister zo tegen me moeder, ja kun je moet brengen naar Venlo, want zometeen is er weer iets met de maaslijn... En vandaag net alsof ik het heb afgeroepen ramt een Veolia trein een auto die stilstond op de spoorwegovergang of iets dergelijks... had ik even geluk
  Redactie Frontpage maandag 12 februari 2007 @ 19:32:27 #181
J'adore hardcore
pi_46248260
Jup, als het goed is heb je me al in dat andere topic voorbij zien komen

Dus ben helaas nog afhankelijk van der zug
pi_46248342
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik volg hun wel. En hoezo offtopic, als ik carnaval wil vieren moet ik met de Maaslijn en die is $*@(@(@

Zo, weer ontopic!
Je kunt ook naar het pittoreske Oldenzaal gaan
pi_46248593
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef Wouser het volgende:
Whehehe gewoon echt te chic vandaag... Ik had vandaag hertentamen... Ik gister zo tegen me moeder, ja kun je moet brengen naar Venlo, want zometeen is er weer iets met de maaslijn... En vandaag net alsof ik het heb afgeroepen ramt een Veolia trein een auto die stilstond op de spoorwegovergang of iets dergelijks... had ik even geluk
Lol, daar heb ik (nog) niks van gemerkt. Dit betekent natuurlijk weer een treinstel minder?
pi_46248697
Damn, wat een OP (voor een KLB topic)
pi_46248714
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Jup, als het goed is heb je me al in dat andere topic voorbij zien komen

Dus ben helaas nog afhankelijk van der zug
Ik plan m'n rijles als het kan dat ik na school begin met lessen zodat ik niet met de trein hoef Maarja, die ene keer dát er even niks anders op zit dan met de trein terug, zit die natuurlijk f*cking vol en kan ik een half uur wachten
pi_46248749
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:40 schreef Crazykill het volgende:
Damn, wat een OP (voor een KLB topic)
Thanks Die dag had ik blijkbaar niks beters te doen
  Redactie Frontpage maandag 12 februari 2007 @ 20:17:23 #187
J'adore hardcore
pi_46249830
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:40 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Ik plan m'n rijles als het kan dat ik na school begin met lessen zodat ik niet met de trein hoef Maarja, die ene keer dát er even niks anders op zit dan met de trein terug, zit die natuurlijk f*cking vol en kan ik een half uur wachten
Over fucking vol gesproken. Vrees dat ik vrijdag eind van de middag in Nijmegen aankom. Spits!
pi_46249947
quote:
Op maandag 12 februari 2007 20:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Over fucking vol gesproken. Vrees dat ik vrijdag eind van de middag in Nijmegen aankom. Spits!
Bij centraal kan je er (min of meer) nog wel in. Heyendaal wordt al lastiger
  Redactie Frontpage maandag 12 februari 2007 @ 20:34:40 #189
J'adore hardcore
pi_46250021
Misschien dat de rest van de week niet douchen wel helpt. Dat niemand bij me wil staan/zitten
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 februari 2007 @ 20:36:54 #190
Maffe Fries
pi_46250073
Na al die ongelukken op de maaslijn is er voor jullie ook nog goed nieuws. Wadloper 3225 is in het zuiden des lands gearriveerd, compleet met NoordNed logo's
pi_46250354
quote:
Op maandag 12 februari 2007 20:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Misschien dat de rest van de week niet douchen wel helpt. Dat niemand bij me wil staan/zitten
En dan nog wat van die 'poo-spray' ofzo meenemen
quote:
Op maandag 12 februari 2007 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
Na al die ongelukken op de maaslijn is er voor jullie ook nog goed nieuws. Wadloper 3225 is in het zuiden des lands gearriveerd, compleet met NoordNed logo's
Mijn broertje zei dat ie vandaag in een trein zat van 6 treinstellen lang. Hij zag daartussen ook een treinstel wat getatoeëerd was met NoordNed logo's.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 februari 2007 @ 22:28:38 #192
Maffe Fries
pi_46250764
En dat terwijl NoordNed al sinds 11 december 2005 niet meer bestaat
pi_46257637
quote:
Op maandag 12 februari 2007 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
En dat terwijl NoordNed al sinds 11 december 2005 niet meer bestaat
noordned rulez blijkt maar weer :p
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:27:41 #194
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_46257975
Afgelopen weekend voor het eerst in een Veolia trein gezeten en geen enkel probleem.

Alleen een beetje jammer dat ze die kleine stoptreintjes als intercity op de borden aageven.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 februari 2007 @ 14:58:53 #195
Maffe Fries
pi_46259061
quote:
En ook de 3207 rijdt er inmiddels rond en ook met NN logo's
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 februari 2007 @ 15:00:33 #196
Maffe Fries
pi_46259124
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Afgelopen weekend voor het eerst in een Veolia trein gezeten en geen enkel probleem.

Alleen een beetje jammer dat ze die kleine stoptreintjes als intercity op de borden aageven.
Het klinkt wel goed. Op de noordelijke dieseltrajecten komen we niet verder dan stoptreinen en op Leeuwarden-Groningen nog een sneltrein.
pi_46261777
quote:
Echte ongelukken zijn er nog niet geweest gelukkig, alleen overvolle, uitgevallen treinen en veel, heel veel vertragingen.
pi_46272416
Kuttrein van 8 uur zat weer stampvol vanochtend Kon er niet bij en kon nog net een plaatsje in de bus krijgen. Kom ik op school, blijkt dat ik de eerste zoveel uur vrij was door uitval. Maar dat was niet doorgegeven. Kutschool
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:19:41 #199
141482 Q.
JurassiQ
pi_46274450
Alleen klagen over Veolia hier ja, over school klagen doe je maar ergens anders.
For great justice!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 februari 2007 @ 22:42:55 #200
Maffe Fries
pi_46279281
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

En ook de 3207 rijdt er inmiddels rond en ook met NN logo's
Nog maar een toevoeging dan. Ook de 3226 is naar het zuiden gereisd.

Meer stellen komen er in februari niet beschikbaar voor de maaslijn. In maart gaan er weer 4 stellen naar de maaslijn. Aan de stelnummers te zien die nu nog in het noorden rijden, zullen dat volgens mij de 3211, 3228, 3229 en 3230 zijn. Dus daar moeten jullie nog even op wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')