Connexxion is ook tot 20:45 blijven rijden hier :wquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Daar had ik overheen gelezen. Maar tijdens de storm heeft er in Nederland vrijwel geen openbaar vervoer gereden, behalve de bussen van Arriva![]()
Hier zitten ze ook vol alleen is er wel nog altijd een zitplaatsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:27 schreef Xbox_360 het volgende:
Wees dan maar blij dat je niet op de Maaslijn hoeft te reizenDie ellendige treinen zitten bijna altijd vol.
Gister viel er in Heerlen ook een trein uit. Hij stond bovenop een overweg en kwam ook niet verderquote:Verder vallen er wel erg vaak treinen uit vanwege het zoveelste mankement aan de moderne lightrails![]()
Hier zitten ze in de ochtendspits meestal zodanig vol dat sommige mensen er gewoon niet meer in passenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hier zitten ze ook vol alleen is er wel nog altijd een zitplaats
[..]
Gister viel er in Heerlen ook een trein uit. Hij stond bovenop een overweg en kwam ook niet verder. En da's de enige uitval die ik meegemaakt heb
En respect voor je OP
Connexxion heeft hier ook de hele dag (stipt) gereden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Daar had ik overheen gelezen. Maar tijdens de storm heeft er in Nederland vrijwel geen openbaar vervoer gereden, behalve de bussen van Arriva![]()
Had de overheid maar net zoveel met ons te doenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:38 schreef Nuna het volgende:
Hm, toen ik vanochtend in Nijmegen uitstapte zag ik ook zo'n Veolia trein, bomvol natuurlijk. Serieus, ik heb het met jullie te doen.
"There is no Limburg". Ontkenning. Werkt prima!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:51 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Had de overheid maar net zoveel met ons te doen![]()
Maaslijn loopt ooke een stukje door Noord-brabantquote:Op maandag 29 januari 2007 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
"There is no Limburg". Ontkenning. Werkt prima!
Ik moet 5 dagen in de week braklopenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:02 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vrijdag weer met een braklopertje treinen op de Maaslijn, woehoe!
Ze hebben in Cuijk trouwens de 11-kroegen tocht, mocht je interesse hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vrienden van me wonen daar, kom ik als Harderwieker maar een weekje carnaval vieren
Je kunt ook naar het pittoreske Oldenzaal gaanquote:Op maandag 12 februari 2007 19:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik volg hun wel. En hoezo offtopic, als ik carnaval wil vieren moet ik met de Maaslijn en die is $*@(@(@
Zo, weer ontopic!
Lol, daar heb ik (nog) niks van gemerkt. Dit betekent natuurlijk weer een treinstel minder?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef Wouser het volgende:
Whehehe gewoon echt te chic vandaag... Ik had vandaag hertentamen... Ik gister zo tegen me moeder, ja kun je moet brengen naar Venlo, want zometeen is er weer iets met de maaslijn... En vandaagnet alsof ik het heb afgeroepen ramt een Veolia trein een auto die stilstond op de spoorwegovergang of iets dergelijks... had ik even geluk
Ik plan m'n rijles als het kan dat ik na school begin met lessen zodat ik niet met de trein hoefquote:Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Jup, als het goed is heb je me al in dat andere topic voorbij zien komen
Dus ben helaas nog afhankelijk van der zug
Thanksquote:Op maandag 12 februari 2007 19:40 schreef Crazykill het volgende:
Damn, wat een OP (voor een KLB topic)
Over fucking vol gesproken. Vrees dat ik vrijdag eind van de middag in Nijmegen aankom. Spits!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:40 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik plan m'n rijles als het kan dat ik na school begin met lessen zodat ik niet met de trein hoefMaarja, die ene keer dįt er even niks anders op zit dan met de trein terug, zit die natuurlijk f*cking vol en kan ik een half uur wachten
![]()
Bij centraal kan je er (min of meer) nog wel in. Heyendaal wordt al lastigerquote:Op maandag 12 februari 2007 20:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Over fucking vol gesproken. Vrees dat ik vrijdag eind van de middag in Nijmegen aankom. Spits!![]()
En dan nog wat van die 'poo-spray' ofzo meenemenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Misschien dat de rest van de week niet douchen wel helpt. Dat niemand bij me wil staan/zitten
Mijn broertje zei dat ie vandaag in een trein zat van 6 treinstellen lang. Hij zag daartussen ook een treinstel wat getatoeėerd was met NoordNed logo's.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
Na al die ongelukken op de maaslijn is er voor jullie ook nog goed nieuws. Wadloper 3225 is in het zuiden des lands gearriveerd, compleet met NoordNed logo's![]()
noordned rulez blijkt maar weer :pquote:Op maandag 12 februari 2007 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
En dat terwijl NoordNed al sinds 11 december 2005 niet meer bestaat![]()
En ook de 3207 rijdt er inmiddels rond en ook met NN logo'squote:Op maandag 12 februari 2007 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
Na al die ongelukken op de maaslijn is er voor jullie ook nog goed nieuws. Wadloper 3225 is in het zuiden des lands gearriveerd, compleet met NoordNed logo's![]()
Het klinkt wel goed. Op de noordelijke dieseltrajecten komen we niet verder dan stoptreinen en op Leeuwarden-Groningen nog een sneltrein.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Afgelopen weekend voor het eerst in een Veolia trein gezeten en geen enkel probleem.
Alleen een beetje jammer dat ze die kleine stoptreintjes als intercity op de borden aageven.
Echte ongelukken zijn er nog niet geweest gelukkig, alleen overvolle, uitgevallen treinen en veel, heel veel vertragingen.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
Nog maar een toevoeging dan. Ook de 3226 is naar het zuiden gereisd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En ook de 3207 rijdt er inmiddels rond en ook met NN logo's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |