Connexxion is ook tot 20:45 blijven rijden hier :wquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Daar had ik overheen gelezen. Maar tijdens de storm heeft er in Nederland vrijwel geen openbaar vervoer gereden, behalve de bussen van Arriva![]()
Hier zitten ze ook vol alleen is er wel nog altijd een zitplaatsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:27 schreef Xbox_360 het volgende:
Wees dan maar blij dat je niet op de Maaslijn hoeft te reizenDie ellendige treinen zitten bijna altijd vol.
Gister viel er in Heerlen ook een trein uit. Hij stond bovenop een overweg en kwam ook niet verderquote:Verder vallen er wel erg vaak treinen uit vanwege het zoveelste mankement aan de moderne lightrails![]()
Hier zitten ze in de ochtendspits meestal zodanig vol dat sommige mensen er gewoon niet meer in passenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hier zitten ze ook vol alleen is er wel nog altijd een zitplaats
[..]
Gister viel er in Heerlen ook een trein uit. Hij stond bovenop een overweg en kwam ook niet verder. En da's de enige uitval die ik meegemaakt heb
En respect voor je OP
Connexxion heeft hier ook de hele dag (stipt) gereden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Daar had ik overheen gelezen. Maar tijdens de storm heeft er in Nederland vrijwel geen openbaar vervoer gereden, behalve de bussen van Arriva![]()
Had de overheid maar net zoveel met ons te doenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:38 schreef Nuna het volgende:
Hm, toen ik vanochtend in Nijmegen uitstapte zag ik ook zo'n Veolia trein, bomvol natuurlijk. Serieus, ik heb het met jullie te doen.
"There is no Limburg". Ontkenning. Werkt prima!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:51 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Had de overheid maar net zoveel met ons te doen![]()
Maaslijn loopt ooke een stukje door Noord-brabantquote:Op maandag 29 januari 2007 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
"There is no Limburg". Ontkenning. Werkt prima!
Ik moet 5 dagen in de week braklopenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:02 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vrijdag weer met een braklopertje treinen op de Maaslijn, woehoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |