bquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:46 schreef DuranK het volgende:
Ik heb trouwens ooit geruchten gehoord dat er misschien nog ooit wat afleveringen van Friends zouden worden gemaakt. Iemand die iets meer hier van weet, of is het gewoon pure bullshit?
Heb ik ook gehoord. Van mij mag er eigenlijk een FILM trilogy komenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:46 schreef DuranK het volgende:
Ik heb trouwens ooit geruchten gehoord dat er misschien nog ooit wat afleveringen van Friends zouden worden gemaakt. Iemand die iets meer hier van weet, of is het gewoon pure bullshit?
Bron?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:52 schreef ed_reeb het volgende:
er zijn één of enkele reunie episodes in de maak
Nee dat is een gerucht, maar nergens bevestigd. Het gaat om dit gerucht: http://www.hollywood.com/news/detail/id/3477372quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:52 schreef ed_reeb het volgende:
er zijn één of enkele reunie episodes in de maak
Ja precies dat is geweldig!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:18 schreef DuranK het volgende:
Valt wel mee. Ze hebben het best vaak over Nederland gehad. The One With the Fake Monica. Vertelt Monica tegen die andere Monica dat ze Monana heet.
Monica: "It's Dutch"
Andere Monica: "I've studied in Amsterdam. Mag ik deze dans van u?"
Monica:Pennsylvania Dutch!
Andere aflevering. The One With all the Football (dacht dat die naam zo was)
Gaan ze Football spelen met zijn allen, komen Chandler en Joey een meisje tegen. Maha, ze is Nederlands.
Chandler: "Joey, where do the Dutch come from?"
Joey: ":{ the Pennsylvania Dutch come from Pennsylvania!"
Chandler: "Don't they come from a land called the Netherlands?"
Joey: "Haha, very funny. That's an imaginary land with Peter Pan"
En nog 1 in seizoen 9 ergens, dat een buurvrouw van Ross sterft. En die is Nederlands. Gaat Gunther hem nog uitschelden voor Ezel en dat hij sex met Ezels heeft![]()
Ach, we verslaan België en Duitslandquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja precies dat is geweldig!
Jammer dat ze het nog vaker over Frankrijk hebben![]()
Zo heet de eerste aflevering. Dat ze bij elkaar komen.quote:
Raar dat dat Nederlandse meisje tijdens t Football-wedstrijdje duidelijk niet uit Nederland komt, en dat Angela Visser ook een keer meespeelt. Ze hadden haar toen weer moeten nemen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:18 schreef DuranK het volgende:
Valt wel mee. Ze hebben het best vaak over Nederland gehad.
De actrice die de rol kreeg deed auditie zonder te vertellen dat ze eigenlijk gewoon Amerikaanse was. De producers hadden duidelijk geen idee hoe een Nederlands accent klonk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Raar dat dat Nederlandse meisje tijdens t Football-wedstrijdje duidelijk niet uit Nederland komt, en dat Angela Visser ook een keer meespeelt. Ze hadden haar toen weer moeten nemen.
Ze hadden ook wel iets leuks kunnen doen met Rebbeca Romijn. The dirty girlquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
De actrice die de rol kreeg deed auditie zonder te vertellen dat ze eigenlijk gewoon Amerikaanse was. De producers hadden duidelijk geen idee hoe een Nederlands accent klonk.
Ze heeft een Nederlandse vader, maar ze is gewoon in Amerika geboren. Wellicht heeft ze de taal nooit geleerd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:59 schreef DuranK het volgende:
Haha, ik wou er eigenlijk nog bij zetten: net als Nederlanders die Engels praten. Maar Rebecca Romijn spreekt wel gewoon Nederlanders mag ik hopenDus die hadden ze wel iets Nederlands kunnen laten zeggen
![]()
dat kun je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
De actrice die de rol kreeg deed auditie zonder te vertellen dat ze eigenlijk gewoon Amerikaanse was. De producers hadden duidelijk geen idee hoe een Nederlands accent klonk.
quote:
Joey spreekt geen Italiaans, hij kent alleen de scheldwoorden. (Vaffanaculo!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:42 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik trouwens een hele grote fout vond is dat Joey niet kon verstaan wat Paolo zei.
Dat je familie Italiaans is wil inderdaad nog niet zeggen dat je zelf de taal ook spreektquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:33 schreef washandje het volgende:
[..]
Joey spreekt geen Italiaans, hij kent alleen de scheldwoorden. (Vaffanaculo!)
1. In Central Perk, wanneer: 10e seizoen dacht ik, hij wil Joey slaan omdat die iets met Rachel heeft maar z'n hand komt ipv op Joey terecht op de deur van het ingang van het café. Toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:08 schreef Breuls het volgende:
Okay, paar quizvraagjes, eens zien wie zich in dit topic vertonen.
1. Wanneer, waar, hoe en waarom brak Ross zijn hand?
2. Wie is Vikram?
3. June Gable heeft, voordat ze voor het eerst te zien was als Estelle, nog een andere rol in Friends gespeeld. Welke?
En niet de antwoorden opzoeken, je krijgt er toch geen punten voor.
Ohja, zat al te twijfelen tussen 9 en 10quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:15 schreef Breuls het volgende:
Driemaal goed, alleen was het seizoen 9 ipv 10. De ruzie had te maken met het feit dat Joey Rachel had doen geloven dat hij haar ten huwelijk had gevraagd.
Check.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:58 schreef Nesle het volgende:
Joey heeft zich in een fatsuit gehesen, hij dacht toen na hoe het zou zijn als hij met monica was getrouwd. En dan was hij heel dik enzo omdat hij zoveel at
Mike is toch de man van Phoebe?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:50 schreef Breuls het volgende:
Volgende:
1. Fat Monica kennen we allemaal. Wie heeft zich nog meer in een fatsuit gestoken en waarom?
2. Wat is Shutterspeed?
3. Wie is Mike Ganderson?
Vegas, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:40 schreef SuperSiem het volgende:
Is het die film die in Las Vegas zou worden opgenomen, maar waarvoor toen in een keer geen geld meer was? Of is het die film waarvoor hij besneden moest zijn?
Ik gok op het eerste eigenlijk.
Dat is Mike Hanigan. Mike Ganderson is in de betreffende aflevering bekend onder een bijnaam, afgeleid van zijn eigen naam.quote:
Niet dat ik weet. Hij is wel eens in een armadillo- en een aardappelpak gezien.quote:En ik dacht dat Ross ook in een fat suit gehesen werd.
Gandalf! De Partywizardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is Mike Hanigan. Mike Ganderson is in de betreffende aflevering bekend onder een bijnaam, afgeleid van zijn eigen naam.
[..]
1. Hij sloeg zijn hand tegen die paal in de coffeehouse toen chandler zei dat hij hem mocht slaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:08 schreef Breuls het volgende:
Okay, paar quizvraagjes, eens zien wie zich in dit topic vertonen.
1. Wanneer, waar, hoe en waarom brak Ross zijn hand?
2. Wie is Vikram?
3. June Gable heeft, voordat ze voor het eerst te zien was als Estelle, nog een andere rol in Friends gespeeld. Welke?
En niet de antwoorden opzoeken, je krijgt er toch geen punten voor.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:15 schreef washandje het volgende:
Iets zegt me dat Rachel ook wel eens een fatsuit aan heeft gehad, maar ik weet niet meer wanneer.
Nee, Joey zei dat, toen ie had gezoend met Rachel,quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:14 schreef washandje het volgende:
[..]
1. Hij sloeg zijn hand tegen die paal in de coffeehouse toen chandler zei dat hij hem mocht slaan
Lezen, SunChaser.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:15 schreef Breuls het volgende:
De ruzie had te maken met het feit dat Joey Rachel had doen geloven dat hij haar ten huwelijk had gevraagd.
Richard en Monica nadat zxe elkaar weer tegenkwamen en in bed belanddenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:22 schreef Breuls het volgende:
Okay, quotes:
1. "What if we're friends who don't see other people?"
Ghunter vertelde door aan Rachel dat Ross was vreemdgegaan met t kopieermeisjequote:2. "I'm sorry, was I not supposed to?"
Rachel tegen de date van Ross om een goed woordje te doen.quote:I didn't know you were married?" - "Oh we were, but that was just a big drunken mistake."
Wie tegen wie, waar, waarom, etc.
1. eerste is de zus van Rachel over die ouwe vent die ze wil gaan trouwenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:37 schreef Breuls het volgende:
Meer:
1. "Do you love him?" - "Yeah, sure, ... , whatever!"
2. "Don't worry honey, we'll make yours funnier!"
3. "You see, it's stuff like this why you are burning in hell!"
(quotes kunnen overigens een paar woorden verschillen, ik weet niet alles letterlijk uit m'n hoofd)
1. Ross over hoe hij Phoebe leert fietsen nadat Phoebe kwaad was Ross haar los lietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:51 schreef Breuls het volgende:
Yes, correct.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen:
1. "What? It's a legitimate learning technique.."
2. "Fine, be mirky!"
3. "Hey, that's just like my name!"
Phoebe nadat Ross heeft gezegd dat ze moet stoppen zijn aura op te schonen? Uit de pilot-aflevering.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:51 schreef Breuls het volgende:
Yes, correct.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen:
2. "Fine, be mirky!"
oeehquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:23 schreef Breuls het volgende:
Yes.
Next:
1. "I couldn't.. bend that way."
2. "What did we JUST talk about, {naam}?"
3. "I don't remember a lot of things that never happened."
I couldnt bend that way is van 401 als het goed is. Iig plastte Chandler toen over Monica heen, nadat ze door een kwal gestoken wasquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:34 schreef Breuls het volgende:
Ik bedoel je dat je de helft goed hebt. Jeweetwel, omdat je de andere helft nog moet.De naam is goed, maar waar is de quote van, en 3 is ook goed.
1. Monica over het plassen over haarzelfquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:23 schreef Breuls het volgende:
Yes.
Next:
1. "I couldn't.. bend that way."
2. "What did we JUST talk about, {naam}?"
3. "I don't remember a lot of things that never happened."
Correct.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
I couldnt bend that way is van 401 als het goed is. Iig plastte Chandler toen over Monica heen, nadat ze door een kwal gestoken was
What did we just talk about Ben is van dat Rachel op Ben moet passen en hem allemaal practical jokes leert. Ross neemt dan wraak op Rachel door een scene op te zetten met Ben, waarbij die een pop van zichzelf de trap afgooit
1. Het is een Chandler-imitatie, door... hemzelf?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:45 schreef DuranK het volgende:
Oke , ik heb ook wel wat quotes voor de liefhebbers.
1. "The sound.. OF music"
2. "Hey Chandler Bing. *PING*. Nice to meet you Chandler Bing. *PING!!!*
3. "You can't do ANYTHING!"
Okay, Ross?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:16 schreef DuranK het volgende:
1. Het is een Chandler-imitatie maar niet door hemzelf.
Hm, wie weet ik dan niet, maar ik weet dat hij in Monica's appartement stond, achter de bank, toen hij het zei.quote:2. Het is geen collega, maar meer iemand die hij zoekt
Tweede gokje: Joey tegen Chandler?quote:3. Deze is gewoon helemaal fout.
Jep Ross.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Okay, Ross?
[..]
Hm, wie weet ik dan niet, maar ik weet dat hij in Monica's appartement stond, achter de bank, toen hij het zei.
[..]
Tweede gokje: Joey tegen Chandler?
1. Damnit Ross, how much do you weight!? (Als ze aan de brandtrap hangen)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef Breuls het volgende:
Next:
1. "I prefer not to answer that right now, I'm still carrying a little holiday weight."
2. "We still have it, but now we call it the beach house."
3. "That would be the work of a blowfish."
1. Rossquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef Breuls het volgende:
Next:
1. "I prefer not to answer that right now, I'm still carrying a little holiday weight."
2. "We still have it, but now we call it the beach house."
3. "That would be the work of a blowfish."
oja!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:39 schreef DuranK het volgende:
[..]
2. Het geld dat voor de bruiloft van Monica bedoelt was
1. Ross?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:43 schreef Breuls het volgende:
Correct!
1. "Why is it inside out?"
2. "We might have to repopulate the earth."
3. "You're a door. You just like knock-knock jokes."
1 weet ik niet, 2 herken ik, maar ik kan 'm even niet plaatsen, 3 gaat over de ride-along, waar Ross natuurlijk de schijterd uithangt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:48 schreef DuranK het volgende:
1. "I ended with the frase, Yes indeedio"
2. "Now I'm depressed!"
3. "in the death seat!!??"
Oh maar is het niet die keer met ross en rachel ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:52 schreef DuranK het volgende:
Nee het is alle 3 fout. Bij de ride-along is Chandler juist de schijterd en doet Ross gaaf omdat hij voorin mag zitten
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:53 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Oh maar is het niet die keer met ross en rachel ?
Dan is het de Porsche. Ik twijfelde al.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:52 schreef DuranK het volgende:
Nee het is alle 3 fout. Bij de ride-along is Chandler juist de schijterd en doet Ross gaaf omdat hij voorin mag zitten
Ik dacht juist dat hij die ook bedoelde! andere 2 weet ik zo nietquote:
1. ik dacht al chandler, maar wanneer weet ik echt niet meerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:58 schreef DuranK het volgende:
The ride-along is met gary the cop![]()
Oke hint bij 1: Gaat over iets inspreken
Hint bij 2: op een gebeurtenis die opzichzelf al depressief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |