bquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:46 schreef DuranK het volgende:
Ik heb trouwens ooit geruchten gehoord dat er misschien nog ooit wat afleveringen van Friends zouden worden gemaakt. Iemand die iets meer hier van weet, of is het gewoon pure bullshit?
Heb ik ook gehoord. Van mij mag er eigenlijk een FILM trilogy komenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:46 schreef DuranK het volgende:
Ik heb trouwens ooit geruchten gehoord dat er misschien nog ooit wat afleveringen van Friends zouden worden gemaakt. Iemand die iets meer hier van weet, of is het gewoon pure bullshit?
Bron?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:52 schreef ed_reeb het volgende:
er zijn één of enkele reunie episodes in de maak
Nee dat is een gerucht, maar nergens bevestigd. Het gaat om dit gerucht: http://www.hollywood.com/news/detail/id/3477372quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:52 schreef ed_reeb het volgende:
er zijn één of enkele reunie episodes in de maak
Ja precies dat is geweldig!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:18 schreef DuranK het volgende:
Valt wel mee. Ze hebben het best vaak over Nederland gehad. The One With the Fake Monica. Vertelt Monica tegen die andere Monica dat ze Monana heet.
Monica: "It's Dutch"
Andere Monica: "I've studied in Amsterdam. Mag ik deze dans van u?"
Monica:Pennsylvania Dutch!
Andere aflevering. The One With all the Football (dacht dat die naam zo was)
Gaan ze Football spelen met zijn allen, komen Chandler en Joey een meisje tegen. Maha, ze is Nederlands.
Chandler: "Joey, where do the Dutch come from?"
Joey: ":{ the Pennsylvania Dutch come from Pennsylvania!"
Chandler: "Don't they come from a land called the Netherlands?"
Joey: "Haha, very funny. That's an imaginary land with Peter Pan"
En nog 1 in seizoen 9 ergens, dat een buurvrouw van Ross sterft. En die is Nederlands. Gaat Gunther hem nog uitschelden voor Ezel en dat hij sex met Ezels heeft![]()
Ach, we verslaan België en Duitslandquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja precies dat is geweldig!
Jammer dat ze het nog vaker over Frankrijk hebben![]()
Zo heet de eerste aflevering. Dat ze bij elkaar komen.quote:
Raar dat dat Nederlandse meisje tijdens t Football-wedstrijdje duidelijk niet uit Nederland komt, en dat Angela Visser ook een keer meespeelt. Ze hadden haar toen weer moeten nemen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:18 schreef DuranK het volgende:
Valt wel mee. Ze hebben het best vaak over Nederland gehad.
De actrice die de rol kreeg deed auditie zonder te vertellen dat ze eigenlijk gewoon Amerikaanse was. De producers hadden duidelijk geen idee hoe een Nederlands accent klonk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Raar dat dat Nederlandse meisje tijdens t Football-wedstrijdje duidelijk niet uit Nederland komt, en dat Angela Visser ook een keer meespeelt. Ze hadden haar toen weer moeten nemen.
Ze hadden ook wel iets leuks kunnen doen met Rebbeca Romijn. The dirty girlquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
De actrice die de rol kreeg deed auditie zonder te vertellen dat ze eigenlijk gewoon Amerikaanse was. De producers hadden duidelijk geen idee hoe een Nederlands accent klonk.
Ze heeft een Nederlandse vader, maar ze is gewoon in Amerika geboren. Wellicht heeft ze de taal nooit geleerd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:59 schreef DuranK het volgende:
Haha, ik wou er eigenlijk nog bij zetten: net als Nederlanders die Engels praten. Maar Rebecca Romijn spreekt wel gewoon Nederlanders mag ik hopenDus die hadden ze wel iets Nederlands kunnen laten zeggen
![]()
dat kun je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
De actrice die de rol kreeg deed auditie zonder te vertellen dat ze eigenlijk gewoon Amerikaanse was. De producers hadden duidelijk geen idee hoe een Nederlands accent klonk.
quote:
Joey spreekt geen Italiaans, hij kent alleen de scheldwoorden. (Vaffanaculo!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:42 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik trouwens een hele grote fout vond is dat Joey niet kon verstaan wat Paolo zei.
Dat je familie Italiaans is wil inderdaad nog niet zeggen dat je zelf de taal ook spreektquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:33 schreef washandje het volgende:
[..]
Joey spreekt geen Italiaans, hij kent alleen de scheldwoorden. (Vaffanaculo!)
1. In Central Perk, wanneer: 10e seizoen dacht ik, hij wil Joey slaan omdat die iets met Rachel heeft maar z'n hand komt ipv op Joey terecht op de deur van het ingang van het café. Toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:08 schreef Breuls het volgende:
Okay, paar quizvraagjes, eens zien wie zich in dit topic vertonen.
1. Wanneer, waar, hoe en waarom brak Ross zijn hand?
2. Wie is Vikram?
3. June Gable heeft, voordat ze voor het eerst te zien was als Estelle, nog een andere rol in Friends gespeeld. Welke?
En niet de antwoorden opzoeken, je krijgt er toch geen punten voor.
Ohja, zat al te twijfelen tussen 9 en 10quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:15 schreef Breuls het volgende:
Driemaal goed, alleen was het seizoen 9 ipv 10. De ruzie had te maken met het feit dat Joey Rachel had doen geloven dat hij haar ten huwelijk had gevraagd.
Check.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:58 schreef Nesle het volgende:
Joey heeft zich in een fatsuit gehesen, hij dacht toen na hoe het zou zijn als hij met monica was getrouwd. En dan was hij heel dik enzo omdat hij zoveel at
Mike is toch de man van Phoebe?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:50 schreef Breuls het volgende:
Volgende:
1. Fat Monica kennen we allemaal. Wie heeft zich nog meer in een fatsuit gestoken en waarom?
2. Wat is Shutterspeed?
3. Wie is Mike Ganderson?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |