1 weet ik niet, 2 herken ik, maar ik kan 'm even niet plaatsen, 3 gaat over de ride-along, waar Ross natuurlijk de schijterd uithangt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:48 schreef DuranK het volgende:
1. "I ended with the frase, Yes indeedio"
2. "Now I'm depressed!"
3. "in the death seat!!??"
Oh maar is het niet die keer met ross en rachel ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:52 schreef DuranK het volgende:
Nee het is alle 3 fout. Bij de ride-along is Chandler juist de schijterd en doet Ross gaaf omdat hij voorin mag zitten
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:53 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Oh maar is het niet die keer met ross en rachel ?
Dan is het de Porsche. Ik twijfelde al.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:52 schreef DuranK het volgende:
Nee het is alle 3 fout. Bij de ride-along is Chandler juist de schijterd en doet Ross gaaf omdat hij voorin mag zitten
Ik dacht juist dat hij die ook bedoelde! andere 2 weet ik zo nietquote:
1. ik dacht al chandler, maar wanneer weet ik echt niet meerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:58 schreef DuranK het volgende:
The ride-along is met gary the cop![]()
Oke hint bij 1: Gaat over iets inspreken
Hint bij 2: op een gebeurtenis die opzichzelf al depressief is.
jack! Sportuitslag!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:35 schreef DuranK het volgende:
Nog een hint voor die 2e dan. Het gebeurt op een begravenis en op een gegeven moment gebeurt er iets waardoor [naam] "now I'm depressed' zegt
Duh.. Ross zn vader op de begrafenis van nana; luistert ie met Joey naar de sportuitslag en dan wint de verkeerde clubquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:35 schreef DuranK het volgende:
Nog een hint voor die 2e dan. Het gebeurt op een begravenis en op een gegeven moment gebeurt er iets waardoor [naam] "now I'm depressed' zegt
nummer 1 is niet helemaal goed, Joey legt uit dat het een reflex is om weg te duiken als je geslagen wordt, en terwijl hij dat zegt slaat hij Ross in z'n gezicht met de verwachting dat hij weg duikt. Dit doet ross niet en daarom mag ross hem terug slaan. Maar Joey duikt wel weg en Ross slaat tegen de paal die achter Joey staat...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
1. In Central Perk, wanneer: 10e seizoen dacht ik, hij wil Joey slaan omdat die iets met Rachel heeft maar z'n hand komt ipv op Joey terecht op de deur van het ingang van het café. Toch?![]()
2. De zogenaamde ex van Phoebe, verzonnen door Ross.
3. Als zuster bij de geboorte van Ross' kind, dachr ik.. iig als zuster.
Nee. Joey daagt Ross uit hem te slaan, en dat doet Ross vervolgens, maar Joey duikt uit reflex weg en hij raakt de paal. Als reactie daarop: "als iemand je slaat, dan duik je weg, let maar op" en hij demonstreert het door Ross te slaan, in de verwachting dat die zijn hoofd wegtrekt. Wat niet zo is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:56 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nummer 1 is niet helemaal goed, Joey legt uit dat het een reflex is om weg te duiken als je geslagen wordt, en terwijl hij dat zegt slaat hij Ross in z'n gezicht met de verwachting dat hij weg duikt. Dit doet ross niet en daarom mag ross hem terug slaan. Maar Joey duikt wel weg en Ross slaat tegen de paal die achter Joey staat...
volgens mij was ie zo.![]()
JA inderdaad nou oke bijna helemaal goed op de volgorde na danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee. Joey daagt Ross uit hem te slaan, en dat doet Ross vervolgens, maar Joey duikt uit reflex weg en hij raakt de paal. Als reactie daarop: "als iemand je slaat, dan duik je weg, let maar op" en hij demonstreert het door Ross te slaan, in de verwachting dat die zijn hoofd wegtrekt. Wat niet zo is.
Later demonstreert hij het opnieuw bij Chandler. Die duikt echter weer wel weg, waardoor Joey alsnog Ross raakt.
nee hij had echt veel truien over elkaar heen!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:11 schreef greatgonzo het volgende:
had Joey ook geen fatsuit aan toen ie steeds door z'n vriendin geslagen werd? Volgens hem had die 6 truien aan, maar het leek eerder die fatsuit...
Ober tegen Rachel die alleen een bijgerecht kan betalen. Het antwoord is: een glas waterquote:Op zondag 21 januari 2007 00:01 schreef Breuls het volgende:
Nieuwe quotes!
2. "And what would that be on the side of?"
Rachel over Paolo hoe goed hij kan neuken?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:01 schreef Breuls het volgende:
Nieuwe quotes!
1. "He can rattle the head board like a sailor on leave."
Goed.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ober tegen Rachel die alleen en biojgerecht kan betalen. Het antwoord is: een glas water
Fout.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Rachel over Paolo hoe goed hij kan neuken?
Erg grappig ja. Ik heb er vanmiddag smakelijk om gelachen.quote:
Redenen waarom Chandler in de doos zit. (als Cathy binnenkomt en vraagt waarom Chandler in de doos zit, maar hij niks meer mag zeggen)quote:Op zondag 21 januari 2007 00:01 schreef Breuls het volgende:
3. "They were threefold."
Dan eet phoebe bij de ouders van mike, en dan gaat het over sex, iets in die richtingquote:Op zondag 21 januari 2007 00:01 schreef Breuls het volgende:
Nieuwe quotes!
1. "He can rattle the head board like a sailor on leave."
Dan vertellen ross en monica allemaal dingen over elkaar tegen hun ouders en dan zegt de moeder dat dus. nog meer details, het was met thanksgiving en het begon met dat monica en chandler verloofd waren.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:33 schreef Breuls het volgende:
1. "That's a lot of information to get in 30 seconds."
Ook goed.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dan vertellen ross en monica allemaal dingen over elkaar tegen hun ouders en dan zegt de moeder dat dus. nog meer details, het was met thanksgiving en het begon met dat monica en chandler verloofd waren.
die ander weet ik zo even niet
Het begon met dat ze uberhaupt iets met elkaar hadden. Althans, dat riep Ross in die hele reeks informatie er tussendoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:43 schreef Nesle het volgende:
verloofd of samenwonen. dat weet ik niet meer![]()
Dat vind ik één van de meer briljante momenten. De ouders van Monica komen langs en horen dat Monica met Chandler gaat, Chandler niet degene was die drugs rook maar Ross, een of andere orkaan niet de schommel brak maar Monica, Rachel geen vlees in de taart had moeten stoppen, en Phoebe verliefd is op Jaques Cousteau. En dan vergeet ik er vast nog een paar.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:33 schreef Breuls het volgende:
1. "That's a lot of information to get in 30 seconds."
Even de quote er bij gezocht, verder terug vond ik het niet:quote:Op zondag 21 januari 2007 00:48 schreef Breuls het volgende:
Joey en Ross zouden die avond naar de hot dancer friends van Janine gaan, dus Joey zegt nog "I wanna goooooooo". En Ross stal Jacks Playboys.
quote:Mrs. Geller [to Ross]: It was you?
Monica: "And Dad, you know that mailman you got fired? He didn't steal your Playboys. Ross did!"
Ross: "Yeah, well hurricane Gloria didn't break the porch swing. Monica did!"
Monica: "Ross hasn't worked at the museum for a year!"
Ross: "Monica and Chandler are living together!"
Monica: "Ross married Rachel in Vegas and got divorced... again!"
Phoebe: "I love Jacques Cousteau!
Rachel: "I wasn't supposed to put beef in the trifle!"
Joey: "I wanna go!"
Mrs. Geller: "That's a lot of information to get in 30 seconds."
Ja die was leuk.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Even de quote er bij gezocht, verder terug vond ik het niet:
[..]
1. De hond van phoebe die Joey krijgt om ff te vergeten dat hij verliefd is op Rachel en haar niet kan krijgenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:43 schreef Breuls het volgende:
1. "I broke the dog!"
2. "Look alive, Judy!"
3. "Damn it! Did you move?"
"Well, you're cute, but you're not very smart."quote:Op zondag 21 januari 2007 01:06 schreef Nesle het volgende:
Ik wist het net weer van I broke the dog![]()
Get the ball!
Getchaaa baallll
Monica, als ze ontdekt dat richard over haar sexvideo heeft gevideotaped.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:05 schreef Breuls het volgende:
1. "He taped over me?"
quote:Op zondag 21 januari 2007 01:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
"Well, you're cute, but you're not very smart."
En dan komt-ie met een tweede bal terug.
Goed.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
Monica, als ze ontdekt dat richard over haar sexvideo heeft gevideotaped.
1. Monica over Richard's sextape van haarquote:Op zondag 21 januari 2007 01:05 schreef Breuls het volgende:
1. "He taped over me?"
2. "And then the kingdom was his for ever, the end!"
3. "What kind of a man am I?"
zou wel de meest logische zijn van de 3.. Of mss Chandler danquote:Op zondag 21 januari 2007 01:10 schreef DuranK het volgende:
Is die 3e toevallig door Ross gezegd?
Nee.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:10 schreef DuranK het volgende:
Is die 3e toevallig door Ross gezegd?
quote:Op zondag 21 januari 2007 01:16 schreef Breuls het volgende:
Ja, ga effe namen afstrepen.Ik zeg niks.
Bedoel je niet de scene waarin Joey aan Phoebe laat zien dat ie roze meisjesondergoed aan heeft?quote:Op zondag 21 januari 2007 01:05 schreef Breuls het volgende:
3. "What kind of a man am I?"
1. Chandler tegen die cop van Phoebequote:Op zondag 21 januari 2007 01:20 schreef Breuls het volgende:
1. "It's time we had a conversation from man to, well, me."
2. "Whatever dude, you kissed a guy!"
3. "He's afraid of bra's -- can't work 'em."
1. Chandler tegen Gary the copquote:Op zondag 21 januari 2007 01:20 schreef Breuls het volgende:
Dat in atlantic city chandler een vent heeft gekust ipv een vrouw. en dat zegt ross tegen de restquote:
1: Chandler tegen Frank jrquote:Op zondag 21 januari 2007 01:20 schreef Breuls het volgende:
Tegen Monica, nadat Chandler the taco story aan haar had verteld. Is een beetje dezelfde situatie als eerder met de 30 seconden aan info: dat ze een reeks info over elkaar uitstorten.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat in atlantic city chandler een vent heeft gekust ipv een vrouw. en dat zegt ross tegen de rest
quote:Op zondag 21 januari 2007 01:23 schreef Breuls het volgende:
1. "You can kiss your gazebo goodbye!"
2. "I don't need this right now!"
3. "You wanted it to be a surprise..."
Hierna ga ik trouwens pitten, dus de quotes die ik nog heb klaarstaan komen morgen.
2. Ross in een ruzie...quote:Op zondag 21 januari 2007 01:23 schreef Breuls het volgende:
1. "You can kiss your gazebo goodbye!"
2. "I don't need this right now!"
3. "You wanted it to be a surprise..."
Hierna ga ik trouwens pitten, dus de quotes die ik nog heb klaarstaan komen morgen.
2 fout, zie bovenquote:Op zondag 21 januari 2007 01:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
1: Chandler tegen Frank jr
2: Joey tegen Ross
3. Joey tegen Phoebe, als ze zogenaamd CHandler gaat versieren om achter t geheim te komen
3 goed, 2 goed, maar het gaat wel om de contextquote:Op zondag 21 januari 2007 01:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
2. Ross in een ruzie...
3. Monica vraagt Chandler ten huwelijk
ja, maar die weet ik niet meer.. Kan met Rachel zijn nadat ze verteld heeft dat ze wat voor em voelt, kan ook later zijn..quote:Op zondag 21 januari 2007 01:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
3 goed, 2 goed, maar het gaat wel om de context
Yup.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:25 schreef DuranK het volgende:
2. Als rachel haar liefde verklaart voor ross, maar ross met Julie zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |