Bron?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef Nolius het volgende:
Het is echt bar en boos. Eerste doden zijn ook gevallen in Ede.
Van de fpquote:
quote:Oproep: Allemaal binnen blijven
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: donderdag 18 januari 2007 @ 16:17
Het Nationaal Crisiscentrum (NCC) van het ministerie van Binnenlandse Zaken adviseert mensen zeer dringend vandaag niet meer naar buiten te gaan. ''Blijf binnen. Ook wanneer u niet op de plek van bestemming bent'', aldus het ministerie.
Het is voor het eerst dat het NCC een dergelijke waarschuwing afgeeft. Het centrum vreest vooral rondvliegende objecten, waardoor mensen geraakt kunnen worden.
Verwacht wordt dat de storm minstens tot 21.00 uur aanhoudt en dat de wind draait van zuid-west naar noord-west. Daardoor kunnen meer spullen losraken en schade veroorzaken. Daarom vindt het Crisis Centrum dat mensen de straat niet op moeten gaan. Het KNMI voorspelt tot middernacht nog windkracht 9 en 10, aan de kust én in het binnenland.
Twee nog onbekende personen kwamen vanmiddag om het leven toen een omgewaaide boom op hun auto viel. Dat gebeurde op de N224, de provinciale weg van Arnhem naar Ede. Een derde inzittende moest uit het wrak worden losgezaagd en is overgebracht naar een ziekenhuis.
Zelfs de Lek had flinke schuimkoppenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef IedeK. het volgende:
Het water in het IJsselmeer kwam behoorlijk hoog, joekels van golven.
En bij de weg staat een boom op knakken.![]()
Balgstuw bij Ramspol is ook omhoog. Zo maar eens kijken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef IedeK. het volgende:
Het water in het IJsselmeer kwam behoorlijk hoog, joekels van golven.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:55 schreef Nolius het volgende:
ff met je lul buiten gaan hangen. Vast prettig met al die rukwinden.
Leuk om dat ook eens te zien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:06 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Balgstuw bij Ramspol is ook omhoog. Zo maar eens kijken.
[afbeelding]
En die is geknakt, en alweer opgeruimd met behulp van de kettingzaag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef IedeK. het volgende:
117,5 kmph(stoot) om 15:07 weet alleen niet of dit het hoogste isquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Rondje MAX?
Max wind: 67.4km/h
Max stoot: 112.6km/h
whehequote:Op donderdag 18 januari 2007 22:27 schreef i2Them2 het volgende:
Misschien volgende week dinsdag. En er kan daarna nog meer vallen.
[afbeelding]
Dat las ik net ook, is echt maar 5 km bij mij vandaan. Vergeleken met de schade in de rest van NL valt het wel mee hier of alles wat weg zou kunnen waaien in Zeeland is al een keer weggewaaidquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Hardste windstoot was 133 km/u in Wilhelminadorp volgens het KNMI.
valt vooralsnog mee, maar ik weet niet wat er nog aankomt natuurlijk:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:37 schreef Dr.Aart het volgende:
Ik las net ergens dat de Maas rap aan het stijgen is. Iemand nog nieuws daarover?
Nah, volgens het KNMI eventjes koud, maar 6-9 dagen vooruit alweer 'boven gemiddeld warm'quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:43 schreef INViCTuS het volgende:
De rivieren zullen flink stijgen en voor de maas is er al extra bewaking. Hier in Zutphen gaan de uiterwaarden er zo i zo onder de komende dagen. Er komt vandaag en morgen nog meer regen. Voor hier maakt dat niet zoveel uit want dat is met een dag wel weg maar in het stroomgebied o.a in Duitsland wordt nog wel meer regen verwacht.
Volgende week begin de winter dus als het meezit. Wind uit de oosthoek. Mischien krijgen we wel weer zo'n sneeuw chaos...
Ja hoor, dat kan zeer zeker nog.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:48 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat raar, het waait hier nu behoorlijk en net een flinke windstoot![]()
dat was een laatkomertje danquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:50 schreef fok_king_me het volgende:
hier is nog een boom omvergegaan vanmorgen hier in zeeland
boven op een auto
Woohoooquote:
De weersverwachting van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op vrijdag 19 januari 2007 om 06.04 uur.
Eerst veel bewolking en wat lichte regen, later af en toe zon en droog.
Overdag is het eerst bewolkt met wat lichte regen maar later wordt het droog met wat zon. In de namiddag en avond gaat de bewolking van het zuidwesten uit weer toenemen en tegen de avond gevolgd door wat (mot)regen. De middagtemperatuur wordt een graad of 11. De zuidwestenwind is boven land matig tot vrij krachtig, aan de kust en op het IJsselmeer hard, windkracht 7, in het noordelijke kustgebied tijdelijk stormachtig, 8.
Zaterdag is het een meest bewolkte dag met af en toe regen. De temperatuur ligt veelal rond de 12 graden. Het waait nog stevig door. Boven land is de zuidwestenwind krachtig, aan de kust en op het IJsselmeer hard tot stormachtig, windkracht 7 tot 8, mogelijk storm, windkracht 9.
Tja, ik heb hier liever een 11 a 12, weinig schade te bekennen in het park...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:34 schreef INViCTuS het volgende:
morgen mischien windkracht 9... hmm da skiet nie op. 10 is meer beleving maar 9 is alleen maar vervelend.
sneeuw? Nah, dinsdag wat kouder, maar sneeuw..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:07 schreef -skippybal- het volgende:
Fuckerdefuck. Waaropm komen die sneeuwverwachtingen nu altijd net als ik belangrijke tentamens heb![]()
misschien wel !! dan maak je dat ook nog is mee in je vakantie hier in Nederlandquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sneeuw? Nah, dinsdag wat kouder, maar sneeuw..
eerlijk gezegd zit ik er niet om te springen.. vieze sneeuw dan he..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:39 schreef fok_king_me het volgende:
[..]
misschien wel !! dan maak je dat ook nog is mee in je vakantie hier in Nederland
Extreme Temperaturen Storm sneeuw vorst![]()
In nederland is het altijd zo vies sneeuw in de nacht.. regen / dooi overdag, als dat nu is anders is dan maakt het me niet uit. Maar gaat me meer om dat het gaat sneeuwen in Oostenrijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zit ik er niet om te springen.. vieze sneeuw dan he..
weerman Bas schijf heeft het hoog in zn bol zittenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zit ik er niet om te springen.. vieze sneeuw dan he..
www.weerbericht.nuquote:Vooruitzichten voor de langere termijn
Het ziet er naar uit dat we de komende week met winterweer te maken gaan krijgen. Maandag wordt het nog 5/6° met winterse buien, maar dinsdagnacht gaat het kwik al tot onder het vriespunt dalen. Dinsdag kunnen we echte sneeuwbuien verwachten en komt de temperatuur in het oosten en zuidoosten niet boven het vriespunt. Ook woensdag en donderdag kunnen we sneeuw van betekenis verwachten met temperaturen overdag rond het vriespunt. In de nachten gaat het dan licht tot matige vriezen. In het volgende weekend zou er mogelijk nog veel meer sneeuw gaan vallen. We gaan dus echt de winter in met alle ongemakken van dien. De natuur gaat nu eindelijk voor de koude kant kiezen.
wat een onzin, dat is vast zijn wens, want er zijn volgens mij geen weerkaarten te vinden die een koude periode langer dan 24 uur verwachten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:50 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
weerman Bas schijf heeft het hoog in zn bol zitten![]()
[..]
www.weerbericht.nu
pp gaat ook voor sneeuw volgende week alleen is hij nog wat voorzichtiger
die gast draaid doorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:50 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
weerman Bas schijf heeft het hoog in zn bol zitten![]()
[..]
www.weerbericht.nu
pp gaat ook voor sneeuw volgende week alleen is hij nog wat voorzichtiger
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:42 schreef Keromane het volgende:
13 februari Elfstedentocht 2019
veel zwakke bomen zijn donderdag omgegaan natuurlijk.quote:Storm dreigt voor westkust
Uitgegeven: 20 januari 2007 10:50
Laatst gewijzigd: 20 januari 2007 10:51
AMSTERDAM - De westelijke kustprovincies moeten zaterdagnacht opnieuw rekening houden met storm. In de loop van zaterdag trekt de wind aan, waardoor in de nacht van zaterdag op zondag een westerstorm kan huishouden, kracht negen.
Vooral in het kustgebied is er dan ook kans op zware windvlagen met snelheden tot honderd kilometer per uur. Dat meldt het KNMI.
Zaterdag overdag waait er al een vrij krachtige tot krachtige wind, langs de kust zelfs hard tot stormachtig. In de middag neemt de wind eerst iets af, maar zware windstoten blijven mogelijk, waarschuwt het weerinstituut.
De zware storm die donderdag over Noord-Europa raasde, kostte aan zeker 27 mensen het leven. In Nederland vielen door het natuurgeweld zeven doden.
Is afkomstig van een complex wat vanavond boven denemarken ligt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:23 schreef Againzender het volgende:
kan venijnig worden vannacht met die wind. ff in de gaten houden.
Nee joh, misschien kortstondig een 9, maar dat is het wel hoor. Niets om voor wakker te blijven.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:23 schreef Againzender het volgende:
kan venijnig worden vannacht met die wind. ff in de gaten houden.
waar haal je dat vandaan?vertel....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:42 schreef Keromane het volgende:
13 februari Elfstedentocht
Uit zijn duimquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan?vertel....
Begint goed te waaien, de bomen zijn al flink los gerukt, dus het kan wel kloppen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:27 schreef highway101 het volgende:
Komen nog steeds veel stormschademeldingen binnen...
Ik geloof het graag. Het waait ook nog steeds hard.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:27 schreef highway101 het volgende:
Komen nog steeds veel stormschademeldingen binnen...
Klopt, hier (Arnhem) waait het nog behoorlijk..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik geloof het graag. Het waait ook nog steeds hard.
gewoon opstoken he.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:16 schreef addie het volgende:
[..]
Klopt, hier (Arnhem) waait het nog behoorlijk..
Ze hebben de boom hier alleen maar in stukken gezaagd, maar niet weggehaald
waarin?quote:
Dat is nog beterquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:23 schreef Jodelaar het volgende:
heb liever lekker veel wind bij sneeuw![]()
Dan zouden er waarschijnlijk erg veel daken zijn ingestort, veel verkeersongelukken zijn gebeurd, veel mensen overleden en zwaar gewond..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is nog beterwat een super gezicht zou dat zijn geweest
zware sneeuwval met windstoten van 130 km/h
![]()
uh uh.. dan ligt Nederland dagen op zijn kop. Niet fijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is nog beterwat een super gezicht zou dat zijn geweest
zware sneeuwval met windstoten van 130 km/h
![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uh uh.. dan ligt Nederland dagen op zijn kop. Niet fijn.
de 30e alweerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:39 schreef addie het volgende:
[..]
Dat dus
wanneer ga jij eigenlijk terug naar Indonesie?
boeiendquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. Nee, dat zie ik toch niet zomaar gebeuren.. als het uberhaupt al gaat sneeuwenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
boeiend
ik wil 't nog wel een keer meemaken![]()
later als ik kleinkinderen heb: "ja, toen in 2007 ..."![]()
Wat niet? Isdatzo met kleinkinderen of sneeuwstormen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. Nee, dat zie ik toch niet zomaar gebeuren.. als het uberhaupt al gaat sneeuwen
denk erom hèquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:42 schreef addie het volgende:
[..]
Wat niet? Isdatzo met kleinkinderen of sneeuwstormen?
allereerst die sneeuw, die kleinkinderen daar ga ik niet overquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:42 schreef addie het volgende:
[..]
Wat niet? Isdatzo met kleinkinderen of sneeuwstormen?
Da's niet echt heel hoog zeg maar. Dan gaan ze lekker snel dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
De luchtdruk in Hamar (Noorwegen is 968 mBar en dalend.
Volgens Frank Snoeks
schijnt in duitsland dan ook behoorlijk wat schade te zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef 61neorej het volgende:
Overigens complimenten aan de NS/ProRail/Politie.
Ik hoorde vanmorgen dat in Grote delen van Duitsland het treinverkeer nog steeds platligt.
Hebben ze hier toch goed gedaan om het vrijdagochtend al weer compleet op orde te hebben.
Duitsland is ook veel bosrijker. Veel meer omgevallen bomen enzo.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:23 schreef addie het volgende:
[..]
schijnt in duitsland dan ook behoorlijk wat schade te zijn
Ligt ook aan het gebied dan weerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:25 schreef highway101 het volgende:
[..]
Duitsland is ook veel bosrijker. Veel meer omgevallen bomen enzo.
moet je hier eens in 't bos gaan kijkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:25 schreef highway101 het volgende:
[..]
Duitsland is ook veel bosrijker. Veel meer omgevallen bomen enzo.
hier ook jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
moet je hier eens in 't bos gaan kijken![]()
duizenden bomen om![]()
Maar er wonen ook meer mensen, die kunnen opruiimenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:26 schreef addie het volgende:
[..]
Ligt ook aan het gebied dan weer
Sowieso is Duitsland groter, dus meer schade
Ja heel handig daar, Polar Low's dagen van te voren voorspellenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:38 schreef highway101 het volgende:
Komt er nog een Polar Low? Las ik op ww.
Hier lagen ook complete bossen op sommige spoor trajecten, en ze hebben hier ook het complete spoornetwerk moeten controleren op bomen op het spoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:23 schreef addie het volgende:
[..]
een nieuw mediumquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja heel handig daar, Polar Low's dagen van te voren voorspellen
Dat is wel weer minder, maar idd het uitzichtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:26 schreef addie het volgende:
[..]
Dan zouden er waarschijnlijk erg veel daken zijn ingestort, veel verkeersongelukken zijn gebeurd, veel mensen overleden en zwaar gewond..
Maar het uitzicht was zonder twijfel fantastisch geweest![]()
Maar toch, hier is NL niet op voorbereid lolquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, niet zomaar een paar uur.. nee bijna 1 week tevoren.. handig voor TRUquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze voorspellen geen PL, ze geven alleen aan dat de situatie gunstig is. En dat is zoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar staat bij het KNMI de huidige maandgemiddelde statistiek?
aah, die bovenste inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:37 schreef Caesu het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.knmi.nl/klimat(...)and_260_grafiek.html
*meldt*quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:57 schreef TommyGun het volgende:
Btw vandaag al paar keer stroom dipjes gehad. Meer mensen last van gehad?
Dacht zelf dat dit door de aankomende storm zou komen. (Stormpje, ook goed)
Vandaag niet, maar afgelopen donderdag erg vaak. Schijnt te komen doordat er hoogspanningskabels tegen elkaar aan komen door de wind.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:57 schreef TommyGun het volgende:
Btw vandaag al paar keer stroom dipjes gehad. Meer mensen last van gehad?
Dacht zelf dat dit door de aankomende storm zou komen. (Stormpje, ook goed)
Klopt op de radio hoorde ik 1 milj euro aan stormschade... Maar goed Duitsland is ook iets groter dan Nederland. Qua verhouding en zo doen ze niet veel onder.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:23 schreef addie het volgende:
[..]
Ja en nee, qua baken is dit topic iets meer dan SC (altijd al zo geweest). Ik zou het eerder een low-level overleg topic willen noemen in een speciale catergorie. Hebben we wel een SC-nodig is een betere vraag en zo ja met welk doel ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:19 schreef addie het volgende:
[..]
waarin?
Overigens ff wat anders: is het niet een idee om een afzonderlijk SC-topic te maken, of in ieder geval middels [SC] duidelijk te maken dat dit het SC topic is? "Nieuwe DE-ers" weten dan ook waar ze kunnen SC-en en waar niet
Duidelijke zin weer
Het is hier (in Brabant, omgeving Eindhoven) definately meer dan windkracht 7.quote:Op zondag 21 januari 2007 08:07 schreef Klonk het volgende:
http://www.knmi.nl/actueel/images/windbftgmt.png
voor een windkracht 7 een weeralarm geven, zo gek zijn ze gelukkig nog niet, het waait gewoon, je woont in Nederland daar gebeurt dat wel vaker....
Jaa, het onweerde wel wat..quote:Op zondag 21 januari 2007 09:00 schreef Virusje het volgende:
hier is het nou ook al flink gekalmeerd, maar om een uur of 6-7 was het toch flink heftig...
quote:
Vond er geen zak aan want ik werd er wakker van.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:17 schreef ta1lormad3 het volgende:
[..]
Hier ook ja, met wat hagel erbij. Was wel gezellig, dat getik op de ruiten!
![]()
Dit is DE, geen TTKquote:Op zondag 21 januari 2007 09:17 schreef IedeK. het volgende:
Mooi verslag SpeedyGJ.
Alleen die spelfouten.![]()
issie dan al mooi geweest? Ik heb nog geen standvastige winter op de kaarten zien staan.. helaas.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:10 schreef addie het volgende:
[..]
Dit is DE, geen TTK
Winterverwachting wordt weer somber
Nee.. maar er was hoopquote:Op zondag 21 januari 2007 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
issie dan al mooi geweest? Ik heb nog geen standvastige winter op de kaarten zien staan.. helaas.
Thnxquote:Op zondag 21 januari 2007 09:17 schreef IedeK. het volgende:
Mooi verslag SpeedyGJ.
Alleen die spelfouten.![]()
Zou kunnen het zag er ten oosten van Eindhoven donker uit.. Maar het waait rap verder.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:33 schreef Gitanki het volgende:
Onweer? (hele korte hagel bui net nabij helmond) en ik dacht een flits te zien, maar het is weer opgehouden
waar is hier?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:04 schreef 61neorej het volgende:
Lekker hagelbuitje net hier, het is begonnen![]()
ik was wakker (en buitenquote:Op zondag 21 januari 2007 07:34 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij slaapt iedereen nog. Hier waait het ongeveer net zo hard als afgelopen donderdag.
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:10 schreef -skippybal- het volgende:
Buitjes op komst uit België/NW-Frankrijk
hier ook niet zo te zienquote:Op zondag 21 januari 2007 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
We gaan 't hier niet drooghouden, zie ik.
whehe.. da's meer dan in de stad waar mijn huisje staat, terwijl het regenseizoen isquote:Op zondag 21 januari 2007 14:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Beginnen steeds meer buien te ontstaanheerlijk
en heb al 120mm deze maand!
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. da's meer dan in de stad waar mijn huisje staat, terwijl het regenseizoen is
Jah.. erg vervelend, maar gisteren en eergisteren heeft het weer flink geregend, net genoeg om de tuin nat te houden.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]hoezo, het klimaat is in de war
volgens mij hebben wij nu een regenseizoen
Whehehe oke danquote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah.. erg vervelend, maar gisteren en eergisteren heeft het weer flink geregend, net genoeg om de tuin nat te houden.
Alert gereageerd, wellicht heeft dat slachtoffers voorkomen.quote:VELSERBROEK - Bewoners van ongeveer honderd woningen in het Noord-Hollandse Velserbroek moesten zondag tijdelijk hun huizen verlaten vanwege een windhoos. Zij werden omstreeks 06.00 uur door de politie gealarmeerd, omdat de windvlaag in vier straten veel schade aan het aanrichten was. Niemand raakte gewond.
Door de hevige wind vlogen dakpannen van de huizen en werden ruiten en auto's vernield. De bewoners zijn tijdelijk opgevangen in sporthal Het Polderhuis. Een woordvoerder van de gemeente spreekt van een 'forse materiële schade'.
Deze?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:22 schreef Drugshond het volgende:
Komt er ook onweer deze kant op.
Wat was trouwens het linkje van blitzspion Nederland ? Die mis ik nog.
We hadden vroeger toch ook een versie waar Nederland er helemaal op stond ?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Deze?
http://www.blids.de/spion/spion.php
hehe.. ja, even naar de hoofdpagina gaan, dan kun je NL ook selecteren.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We hadden vroeger toch ook een versie waar Nederland er helemaal op stond ?
Die ziet er wel mooi uit, maar die kan ik actueel niet doorlinkenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik gebruikte altijd Strikestar.eu, maar die doet het niet meer ofzo
bij mij wel, maar dan zonder die komma op het eind:quote:Op zondag 21 januari 2007 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik gebruikte altijd http://www.strikestareu.com/, maar die doet het niet meer ofzo
Ik zag het op de buienradar.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:22 schreef Drugshond het volgende:
Komt er ook onweer deze kant op.
Wat was trouwens het linkje van blitzspion Nederland ? Die mis ik nog.
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
psst.. doe je ogen eens open
Wat hij zegtquote:Op zondag 21 januari 2007 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. ja, even naar de hoofdpagina gaan, dan kun je NL ook selecteren.
Ik ben nog niet wakkerquote:Op zondag 21 januari 2007 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
hehe.. ja, even naar de hoofdpagina gaan, dan kun je NL ook selecteren.
natte sneeuw? nah, lijkt me wel heel sterk.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
regende net ff lekker in v-town
dacht zelfs wat natte sneeuw gezien te hebben maar ik kan (verwacht) me te vergissen..
nu wordt 't al weer minder![]()
huh? waarom is dat? Ik zie wel dat er mensen aan het spelen zijn met de PM-envelopjes.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:47 schreef DemonRage het volgende:
Ah ik heb het probleem al gevonden... m'n posts zijn niet weg, maar ik kan ze alleen zien als ik uitgelogd ben.
true.. verschillende topics lopen er nu over.. ik heb 't ook af en toequote:Op zondag 21 januari 2007 15:47 schreef DemonRage het volgende:
Ah ik heb het probleem al gevonden... m'n posts zijn niet weg, maar ik kan ze alleen zien als ik uitgelogd ben.
ja daarom.. mja ik dacht dat ik 't zag.. zal wel te moe zijn ofzoquote:Op zondag 21 januari 2007 15:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
natte sneeuw? nah, lijkt me wel heel sterk.![]()
Ik nietquote:Op zondag 21 januari 2007 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
true.. verschillende topics lopen er nu over.. ik heb 't ook af en toe![]()
Waarschijnlijk, lijkt me te warm voor natte sneeuw eerlijk gezegdquote:Op zondag 21 januari 2007 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja daarom.. mja ik dacht dat ik 't zag.. zal wel te moe zijn ofzo
handig.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
true.. verschillende topics lopen er nu over.. ik heb 't ook af en toe![]()
Ik kreeg een oude pagina te zien als ik ingelogd was, maar een nieuwe als ik uitlogde... maar nu is het weer opgelost. Ff de hele internet cache weggedonderd (en verplaatst). IE7 maakte er een rommel van.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
huh? waarom is dat? Ik zie wel dat er mensen aan het spelen zijn met de PM-envelopjes.
Het lag niet aan IE7quote:Op zondag 21 januari 2007 16:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik kreeg een oude pagina te zien als ik ingelogd was, maar een nieuwe als ik uitlogde... maar nu is het weer opgelost. Ff de hele internet cache weggedonderd (en verplaatst). IE7 maakte er een rommel van.
Magoed ff ontopic... nog steeds donker hier. En hopelijk haalt het onweer wat in het westen op de loer ligt het tot Eindhoven.
Aha... dan maken de admins er een zooitje van.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het lag niet aan IE7
PM-icoontje geïmplenteerd: posts niet zichtbaar.
Vanacht hier (Zoetermeer) wel hoor. Erge hagel met onweer. Werd er wakker van. En ik werd niet eens wakker toen ze op mijn kamer.. Jawel mijn kamer een Dakkapel aan het plaatsen warenquote:Op zondag 21 januari 2007 16:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
Het was hier ook niet echt lang, of veel. Maar wel bijzonder![]()
't was hier net 4.5 gradenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:52 schreef addie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, lijkt me te warm voor natte sneeuw eerlijk gezegd
whehe.. in een SUB, worden de sm ilies ook kleinquote:Op zondag 21 januari 2007 16:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aha... dan maken de admins er een zooitje van.
Btw... m'n inbox is geactiveerd. Ik kan nu hate-mail ontvangen. [afbeelding]
Dat doe ik ook maar expresquote:Op zondag 21 januari 2007 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. in een SUB, worden de sm ilies ook klein
testje![]()
ooh.. niet bij mij..
Ik wel.. Me fiets viel omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ski, Schnee & Schnaps!
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:52 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ik wel.. Me fiets viel omwaarom zit dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in een spoiler?
![]()
Is het zo koud? De thermometer geeft hier 10.9 aan.. Uiteraard een simpel ding, dus hoeft niet gelijk te hebbenquote:Op zondag 21 januari 2007 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't was hier net 4.5 graden
en natte sneeuw kan in theorie tot 12 graden vallen (natte bol temperatuur ed)
maar ik zal me wel weer eens vergist hebben![]()
Toch ff je gelijk halen?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef Isdatzo het volgende:
op weerwoord werd ook nasse schnee gemeldet
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
uiteraard hè
in luyksgestel en eindhoven ook kletsnatte sneeuw
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:03 schreef addie het volgende:
[..]! Ok, bij deze:
Isdatzo had gelijk!
en nu ga ik verder leren, morgen weer terug![]()
heel nat dan...quote:Op zondag 21 januari 2007 17:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
uiteraard hè
in luyksgestel en eindhoven ook kletsnatte sneeuw
![]()
yupquote:Op zondag 21 januari 2007 17:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Er gaat nu trouwens een flinke bui ten Z van Eindhoven langs zo te zien.
gaat wel rap inderdaad.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
yup
hier in valkenswaard regende het flink net
nu weer droog
als er geen sneeuw valt, of bijna niets, dan wordt het zeker geen -8, want dat is vast berekend op een wit laagje. Maakt het wel spannend, de eerste sneeuw van het seizoen tegen het eind van Januari.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:22 schreef 61neorej het volgende:
Klopt het moet precies goed vallen. Iets te ver naar het oosten en het regent overal, iets te ver naar het westen en het blijft gewoon droog.
Deze run laat overigens wel een dekje ontstaan gezien de minima die de nacht hierop tot -8 gaan in het binnenland.
L1.nlquote:In Hunsel is vanmiddag een vrouw uit Den Bosch gewond geraakt toen haar auto van de snelweg afwaaide. De auto kwam naast de berm van de A2 in een sloot terecht.
De vrouw zat bekneld in haar auto en moest door de brandweer bevrijd worden. Ze is met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
Precies! Toch ziet het er leuk uitquote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is 5 cm sneeuw, maar 1 uurtje wind uit het westen en het is +7 en het regent.
Kom je thuis van een dagje toeren, zie je dit op NU.nl staan. Je loopt naar buiten en verdikke, dat ding is echt van je aanhangwagen af gevallen.quote:Een witte badkuip was zaterdag de veroorzaker van een groot verkeersongeval op de snelweg A27 ter hoogte van Hank. Bij het ongeluk waren zeven auto's betrokken. Dat maakte de politie zondag bekend.
De badkuip sloeg vermoedelijk door de harde wind los van een aanhangwagen. Automobilisten moesten uitwijkmanoeuvres maken om een aanrijding met het witte gevaarte te voorkomen. Het bad spatte op het wegdek kapot, waarna vier auto's werden geraakt door rondvliegende brokstukken. Drie andere voertuigen botsten op elkaar.
Bij het ongeval raakte niemand gewond. De eigenaar van de badkuip is nog onbekend.
Daarom heb ik er maar een topic over geopend.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:16 schreef addie het volgende:
Overigens denk ik dat je wel iets eerder merkt dat je je badkuip kwijt bent
da's offtopic hier hequote:Op zondag 21 januari 2007 18:19 schreef addie het volgende:
maar zoals ik in je topic al zei: je zult er maar 1 op je af zien komen met die snelheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |