quote:Op zondag 21 januari 2007 14:10 schreef -skippybal- het volgende:
Buitjes op komst uit België/NW-Frankrijk
hier ook niet zo te zienquote:Op zondag 21 januari 2007 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
We gaan 't hier niet drooghouden, zie ik.
whehe.. da's meer dan in de stad waar mijn huisje staat, terwijl het regenseizoen isquote:Op zondag 21 januari 2007 14:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Beginnen steeds meer buien te ontstaanheerlijk
en heb al 120mm deze maand!
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. da's meer dan in de stad waar mijn huisje staat, terwijl het regenseizoen is
Jah.. erg vervelend, maar gisteren en eergisteren heeft het weer flink geregend, net genoeg om de tuin nat te houden.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]hoezo, het klimaat is in de war
volgens mij hebben wij nu een regenseizoen
Whehehe oke danquote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah.. erg vervelend, maar gisteren en eergisteren heeft het weer flink geregend, net genoeg om de tuin nat te houden.
Alert gereageerd, wellicht heeft dat slachtoffers voorkomen.quote:VELSERBROEK - Bewoners van ongeveer honderd woningen in het Noord-Hollandse Velserbroek moesten zondag tijdelijk hun huizen verlaten vanwege een windhoos. Zij werden omstreeks 06.00 uur door de politie gealarmeerd, omdat de windvlaag in vier straten veel schade aan het aanrichten was. Niemand raakte gewond.
Door de hevige wind vlogen dakpannen van de huizen en werden ruiten en auto's vernield. De bewoners zijn tijdelijk opgevangen in sporthal Het Polderhuis. Een woordvoerder van de gemeente spreekt van een 'forse materiële schade'.
Deze?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:22 schreef Drugshond het volgende:
Komt er ook onweer deze kant op.
Wat was trouwens het linkje van blitzspion Nederland ? Die mis ik nog.
We hadden vroeger toch ook een versie waar Nederland er helemaal op stond ?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Deze?
http://www.blids.de/spion/spion.php
hehe.. ja, even naar de hoofdpagina gaan, dan kun je NL ook selecteren.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We hadden vroeger toch ook een versie waar Nederland er helemaal op stond ?
Die ziet er wel mooi uit, maar die kan ik actueel niet doorlinkenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik gebruikte altijd Strikestar.eu, maar die doet het niet meer ofzo
bij mij wel, maar dan zonder die komma op het eind:quote:Op zondag 21 januari 2007 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik gebruikte altijd http://www.strikestareu.com/, maar die doet het niet meer ofzo
Ik zag het op de buienradar.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:22 schreef Drugshond het volgende:
Komt er ook onweer deze kant op.
Wat was trouwens het linkje van blitzspion Nederland ? Die mis ik nog.
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
psst.. doe je ogen eens open
Wat hij zegtquote:Op zondag 21 januari 2007 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. ja, even naar de hoofdpagina gaan, dan kun je NL ook selecteren.
Ik ben nog niet wakkerquote:Op zondag 21 januari 2007 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
hehe.. ja, even naar de hoofdpagina gaan, dan kun je NL ook selecteren.
natte sneeuw? nah, lijkt me wel heel sterk.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
regende net ff lekker in v-town
dacht zelfs wat natte sneeuw gezien te hebben maar ik kan (verwacht) me te vergissen..
nu wordt 't al weer minder![]()
huh? waarom is dat? Ik zie wel dat er mensen aan het spelen zijn met de PM-envelopjes.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:47 schreef DemonRage het volgende:
Ah ik heb het probleem al gevonden... m'n posts zijn niet weg, maar ik kan ze alleen zien als ik uitgelogd ben.
true.. verschillende topics lopen er nu over.. ik heb 't ook af en toequote:Op zondag 21 januari 2007 15:47 schreef DemonRage het volgende:
Ah ik heb het probleem al gevonden... m'n posts zijn niet weg, maar ik kan ze alleen zien als ik uitgelogd ben.
ja daarom.. mja ik dacht dat ik 't zag.. zal wel te moe zijn ofzoquote:Op zondag 21 januari 2007 15:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
natte sneeuw? nah, lijkt me wel heel sterk.![]()
Ik nietquote:Op zondag 21 januari 2007 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
true.. verschillende topics lopen er nu over.. ik heb 't ook af en toe![]()
Waarschijnlijk, lijkt me te warm voor natte sneeuw eerlijk gezegdquote:Op zondag 21 januari 2007 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja daarom.. mja ik dacht dat ik 't zag.. zal wel te moe zijn ofzo
handig.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
true.. verschillende topics lopen er nu over.. ik heb 't ook af en toe![]()
Ik kreeg een oude pagina te zien als ik ingelogd was, maar een nieuwe als ik uitlogde... maar nu is het weer opgelost. Ff de hele internet cache weggedonderd (en verplaatst). IE7 maakte er een rommel van.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
huh? waarom is dat? Ik zie wel dat er mensen aan het spelen zijn met de PM-envelopjes.
Het lag niet aan IE7quote:Op zondag 21 januari 2007 16:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik kreeg een oude pagina te zien als ik ingelogd was, maar een nieuwe als ik uitlogde... maar nu is het weer opgelost. Ff de hele internet cache weggedonderd (en verplaatst). IE7 maakte er een rommel van.
Magoed ff ontopic... nog steeds donker hier. En hopelijk haalt het onweer wat in het westen op de loer ligt het tot Eindhoven.
Aha... dan maken de admins er een zooitje van.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het lag niet aan IE7
PM-icoontje geïmplenteerd: posts niet zichtbaar.
Vanacht hier (Zoetermeer) wel hoor. Erge hagel met onweer. Werd er wakker van. En ik werd niet eens wakker toen ze op mijn kamer.. Jawel mijn kamer een Dakkapel aan het plaatsen warenquote:Op zondag 21 januari 2007 16:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
Het was hier ook niet echt lang, of veel. Maar wel bijzonder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |