Ik geloof het graag. Het waait ook nog steeds hard.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:27 schreef highway101 het volgende:
Komen nog steeds veel stormschademeldingen binnen...
Klopt, hier (Arnhem) waait het nog behoorlijk..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik geloof het graag. Het waait ook nog steeds hard.
gewoon opstoken he.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:16 schreef addie het volgende:
[..]
Klopt, hier (Arnhem) waait het nog behoorlijk..
Ze hebben de boom hier alleen maar in stukken gezaagd, maar niet weggehaald
waarin?quote:
Dat is nog beterquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:23 schreef Jodelaar het volgende:
heb liever lekker veel wind bij sneeuw![]()
Dan zouden er waarschijnlijk erg veel daken zijn ingestort, veel verkeersongelukken zijn gebeurd, veel mensen overleden en zwaar gewond..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is nog beterwat een super gezicht zou dat zijn geweest
zware sneeuwval met windstoten van 130 km/h
![]()
uh uh.. dan ligt Nederland dagen op zijn kop. Niet fijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is nog beterwat een super gezicht zou dat zijn geweest
zware sneeuwval met windstoten van 130 km/h
![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uh uh.. dan ligt Nederland dagen op zijn kop. Niet fijn.
de 30e alweerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:39 schreef addie het volgende:
[..]
Dat dus
wanneer ga jij eigenlijk terug naar Indonesie?
boeiendquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uh uh.. dan ligt Nederland dagen op zijn kop. Niet fijn.
whehe.. Nee, dat zie ik toch niet zomaar gebeuren.. als het uberhaupt al gaat sneeuwenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
boeiend
ik wil 't nog wel een keer meemaken![]()
later als ik kleinkinderen heb: "ja, toen in 2007 ..."![]()
Wat niet? Isdatzo met kleinkinderen of sneeuwstormen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. Nee, dat zie ik toch niet zomaar gebeuren.. als het uberhaupt al gaat sneeuwen
denk erom hèquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:42 schreef addie het volgende:
[..]
Wat niet? Isdatzo met kleinkinderen of sneeuwstormen?
allereerst die sneeuw, die kleinkinderen daar ga ik niet overquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:42 schreef addie het volgende:
[..]
Wat niet? Isdatzo met kleinkinderen of sneeuwstormen?
Da's niet echt heel hoog zeg maar. Dan gaan ze lekker snel dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
De luchtdruk in Hamar (Noorwegen is 968 mBar en dalend.
Volgens Frank Snoeks
schijnt in duitsland dan ook behoorlijk wat schade te zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef 61neorej het volgende:
Overigens complimenten aan de NS/ProRail/Politie.
Ik hoorde vanmorgen dat in Grote delen van Duitsland het treinverkeer nog steeds platligt.
Hebben ze hier toch goed gedaan om het vrijdagochtend al weer compleet op orde te hebben.
Duitsland is ook veel bosrijker. Veel meer omgevallen bomen enzo.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:23 schreef addie het volgende:
[..]
schijnt in duitsland dan ook behoorlijk wat schade te zijn
Ligt ook aan het gebied dan weerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:25 schreef highway101 het volgende:
[..]
Duitsland is ook veel bosrijker. Veel meer omgevallen bomen enzo.
moet je hier eens in 't bos gaan kijkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:25 schreef highway101 het volgende:
[..]
Duitsland is ook veel bosrijker. Veel meer omgevallen bomen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |