Het is hier (in Brabant, omgeving Eindhoven) definately meer dan windkracht 7.quote:Op zondag 21 januari 2007 08:07 schreef Klonk het volgende:
http://www.knmi.nl/actueel/images/windbftgmt.png
voor een windkracht 7 een weeralarm geven, zo gek zijn ze gelukkig nog niet, het waait gewoon, je woont in Nederland daar gebeurt dat wel vaker....
Jaa, het onweerde wel wat..quote:Op zondag 21 januari 2007 09:00 schreef Virusje het volgende:
hier is het nou ook al flink gekalmeerd, maar om een uur of 6-7 was het toch flink heftig...
quote:
Vond er geen zak aan want ik werd er wakker van.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:17 schreef ta1lormad3 het volgende:
[..]
Hier ook ja, met wat hagel erbij. Was wel gezellig, dat getik op de ruiten!
![]()
Dit is DE, geen TTKquote:Op zondag 21 januari 2007 09:17 schreef IedeK. het volgende:
Mooi verslag SpeedyGJ.
Alleen die spelfouten.![]()
issie dan al mooi geweest? Ik heb nog geen standvastige winter op de kaarten zien staan.. helaas.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:10 schreef addie het volgende:
[..]
Dit is DE, geen TTK
Winterverwachting wordt weer somber
Nee.. maar er was hoopquote:Op zondag 21 januari 2007 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
issie dan al mooi geweest? Ik heb nog geen standvastige winter op de kaarten zien staan.. helaas.
Thnxquote:Op zondag 21 januari 2007 09:17 schreef IedeK. het volgende:
Mooi verslag SpeedyGJ.
Alleen die spelfouten.![]()
Zou kunnen het zag er ten oosten van Eindhoven donker uit.. Maar het waait rap verder.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:33 schreef Gitanki het volgende:
Onweer? (hele korte hagel bui net nabij helmond) en ik dacht een flits te zien, maar het is weer opgehouden
waar is hier?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:04 schreef 61neorej het volgende:
Lekker hagelbuitje net hier, het is begonnen![]()
ik was wakker (en buitenquote:Op zondag 21 januari 2007 07:34 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij slaapt iedereen nog. Hier waait het ongeveer net zo hard als afgelopen donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |