oeh, eerste antwoord tegen de paal, toch was schaap's antwoord volledigerquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:59 schreef schaap001 het volgende:
Dan is het antwoord John Mayall's Bluesbreakers met Eric Clapton en Mick Taylor![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:02 schreef schaap001 het volgende:
Straks zit Knoei in die andere te kijken waar het antwoord blijft![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:38 schreef bukgeit het volgende:
Het plaatje is zo Engels als wat maar ik kom niet verder dan Amerikanen James Taylor en Jackson Browne.
Geen Gilmourquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:45 schreef bukgeit het volgende:
David Gilmour heeft meer hangogen he?
Mike is correct!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef bukgeit het volgende:
Nee wacht, Mike Oldfield natuurlijk!
De meeste, dus die ga ik belonen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:43 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb toch geen tijd meer, dus ik post mijn hersenkronkels nog even:
1. Gov't Mule
2. (Neil Young and ) Crazy Horse
3. Five Horse Johnson
4. 16 Horsepower
5. Four Horsemen
6. Stone Ponys
7. Wild Horses
8. Bonfire![]()
9.
10.
Een mule is een paard en ezel.quote:
Ik had er 10.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:47 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De meeste, dus die ga ik belonen.
quote:Er is een moordenaar op de weg
Zijn hersenen kronkelen zoals een pad
Neemt een lange vakantie
Liet uw kinderenspel
Als je deze man een rit geef
Het zoete geheugen zal sterven
Moordenaar op de weg, ja
quote:Born into a war and peace
Forced to choose between a right and wrong
Each man kills the thing he loves
For better or for worse
Face to face with a ragged truth
Mixed up and torn in two
And turned your back on the only thing
That could save you from yourself
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef bartrid het volgende:
OPgezocht, nooit van dat nummer gehoord.
J E W E E T D A T J E G E E N G O O G L E M A G G E B R U I K E N ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:34 schreef sharonfactor het volgende:
A L A R M
Berkery +1quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef Berkery het volgende:
[afbeelding] Where were you hiding when the storm broke?
Jup, kennik. t is wel ff geleden dat ik die gehoord heb.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:26 schreef cafca het volgende:
Hm, volgens mij toch één van hun bekendste nummers...
typische jaren 80 band (met typische jaren 80 kapsels). Vervolgvraag ook
D A T H A N G T E R V A N A F O F J E G O O G L E H E B T G E B R U I K T O F N I E T . . .quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:57 schreef sharonfactor het volgende:
willen jullie een nieuwe of niet?
E N D A N N O G I S H E T B E R K E R Y ' S B E U R T .quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
D A T H A N G T E R V A N A F O F J E G O O G L E H E B T G E B R U I K T O F N I E T . . .
Dat staat zo raar. Wat is er mis met gewoon typen? Nu lijkt het net of het gekopieerd is van 1 of andere lyrics site....quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:54 schreef sharonfactor het volgende:
waarom niet? Jeetje zeg.
Heb je de OP gelezen? Spelregels enzo....?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:07 schreef sharonfactor het volgende:
dus niet! ben veertiger, weet wel wat!
Nou komt ie, uit mn jeugd:
you fell in love when I was only ten..
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:16 schreef Neleos het volgende:
Mike & The Mechanics
Nee, het is geen vervolgvraag. En het heeft ook niks met het weer te maken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef cafca het volgende:
Hij heet vast Mike
Newbie + 1quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jacco (Jacob) de Greeuw
quote:While lowering clouds accumalate
Midges dancing above the lake
The haymakers, they go away
hiding for a storm
A flash of lightening struck
Beat the nature
Down gushes the rain
and wind cracks the trees
hm, ga toch twijfelen of het wel of niet Pete Burns is, ach het antwoord staatquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:38 schreef Knoei het volgende:
Dead or alive
wat met het weer? die 2 dode misschien, of het trein verkeer wat dood is, geen idee :s
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:44 schreef MadMaster het volgende:, dat was een band waar zanger Pete Burns soms wel een ooglap droeg en die er nu zo uitziet:
[afbeelding]
-hquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Wheather Girls
Hoe kennen we dit nummer beter en van wie?quote:![]()
I'll remain standing
I'll go on
Just believe me
Whether it's with or without you
![]()
Even if it's a hurricane
If you can no longer find any solid ground
![]()
Zou je dat nou wel doen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:27 schreef knars het volgende:
ha, die Da was van een ander stormliedje. Mooi voor een vervolgvraag, maar ik ben treinen
Toch prettig als anderen Google'n en op basis daarvan hints geven...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:57 schreef Knoei het volgende:
vast weer iets songfestivallachtigsmaar dat had ik stiekum opgezocht.....
Marcha eigenlijk, kennelijk is het nodig om bij het songfestival je naam te veranderen zoals Sandra Reemer (Xandra) ook al eens deed...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:01 schreef jerver73 het volgende:
songfestival en het huidige weer?
marga bult - rechtop in de wind
Kan niet missen, he?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Kool & The Gang
quote:, one of the most innovative hip-hop acts of all time, was founded by
, who was born in Jamaica, though his family soon moved to Canada and ended up in New York by the late 1970s. During high school,
wanted to be in a band but couldn't find anyone who wanted to be in a band with him, so he bought a Roland TR-606 drum machine and a Roland TB-303 bass machine, and mastered them quickly.
Ga die discussie maar niet aan. Wat sommige mensen fout noemen vinden anderen geweldig en andersom.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:56 schreef MadMaster het volgende:
Zo fout is dit niet, volgens mij...
Goed gedacht.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:09 schreef bukgeit het volgende:
Mantronix denk ik, Kurtis Mantronic. (Die niet echt zo heet)
Welke hit?quote:reached the top of the U.S. Billboard Hot 100, and went platinum the following month. The group continued to record until 1985 with a changing line-up but never saw the success they did with their first hit. The song quickly came to symbolize the energetic, experimental Twin Cities music scene.
The song was a worldwide hit reaching number one in the United States, United Kingdom, Australia, Canada, Denmark, Holland, Israel, New Zealand, Norway, Spain and West Germany.
In 1987, it was covered by Australian band Pseudo Echo, who gave the song a different direction, moving away from the early eighties' electronica towards later eighties' rock, including a guitar solo in the middle. Pseudo Echo's version spent six weeks at number one in Australia, beating's record by one week, and was also a top-ten US hit in July of that year.
Eens.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Ga die discussie maar niet aan. Wat sommige mensen fout noemen vinden anderen geweldig en andersom.
Nee, maar vrijdag is vaak wel 'fouter' dan donderdag of maandag.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens.
Maar is vrijdag hier per definitie 'foute' vrijdag?
Hangt er wel van af wie er online zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:27 schreef bukgeit het volgende:
Nee, maar vrijdag is vaak wel 'fouter' dan donderdag of maandag.
*meldtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Hangt er wel van af wie er online zijn
*ook meldtquote:
Als het aan jou lag hadden we MeidenMaandag, Dellerige Dinsdag, Wulpse Woensdag enzquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wulpse woensdag is trouwens nog steeds mijn favoriet. Moeten we ook maar weer in ere gaan herstellen![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Als het aan jou lag hadden we MeidenMaandag, Dellerige Dinsdag, Wulpse Woensdag enz
Min of meer een vervolgvraag (en volgens mij wel passend bij een foute vrijdag):quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:33 schreef ranja het volgende:
Risqué?
bukgeit +1quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:35 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Picknick van Boudewijn de Groot
Laat maar horen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:38 schreef Bicks het volgende:
Mag ik meedoen? Ik weet het!!!
Kut, typ ik daarvoor die tekstquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:48 schreef jerver73 het volgende:
Fok beetje dood geloof ik, maar goed................
nina?
hier nog éénquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:27 schreef jerver73 het volgende:
Opgezocht en voel me nu heel dom....
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:29 schreef Mark het volgende:
Jammer dat je gezocht hebt, zoals gezegd kent iedereen dit nummer.
Hintje: "punk"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:31 schreef Charmian het volgende:
[..]swell waar ....maar ik zit het nummer nu te luisteren en ik voel me nog steeds dom, ik ga het nu net zo lang op repeat laten staan tot ik dit onthou,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat stukje Frans is anders, dacht ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Talking Heads - Psycho Killer bedoel je...
Deze hint hoefde niet meer:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Talking Heads - Psycho Killer bedoel je...![]()
JAAA dat was hem, sjit!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Talking Heads - Psycho Killer bedoel je...![]()
Ik snap je logica, maar het is niet Seal.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:56 schreef jerver73 het volgende:
seal - killer?
Ben even 15 minuten weg...quote:Prrrr motone ki elille
a keki prrr keki wanne ki elille
Boomala tomala a malonga
aryki prrrr takana a pitonga
komt een heel eind in de buurt, ik denk wel dat MM daar het punt voor geeft. Doe maar een nieuwe vraag.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef Charmian het volgende:
Ramaya kukuku ramaya of zoiets(geen idee hoe je het schrijft of wat het betekent)
Yep, bekend natuurlijk vanwege 'pappie ik zie tranen in uw ohogen'quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:30 schreef cafca het volgende:
Arno en Gradje ?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:39 schreef knars het volgende:
Grad Damen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:39 schreef knars het volgende:
Grad Damen
quote:The babe they called '
',
He grew,... grew, grew, and grew--
Grew up to be-- grew up to be
A boy called ''--
A boy called ''.
He had arms... and legs... and hands... and feet,
This boy... whose name was '',
And he grew,... grew, grew, and grew--
Grew up to be--
Yes, he grew up to be
A teenager called ''--
tuurlijk. knars +1quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:44 schreef knars het volgende:
Life of Brian
quote:is a song from the movie
, (...) which deals with Catholicism and Catholic views on sex. (...) The song is a tongue-in-cheek take on the mis-represented Catholic teachings which supposedly stress that sex is exclusively for procreation and not for pleasure.
Mark +1quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:33 schreef Mark het volgende:
OMD
Sack ook weer tevreden gehoudenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nailbomb - Point Blank
Ik vraag 'm omdat jij online bent. Als iemand anders 't weet dan is 't waarschijnlijk een toevalstreffer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:46 schreef bartrid het volgende:
En iets zegt me dat ik die band ook wel zou moeten kennen.
Niet Duits, niet echt synthpopperig ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:51 schreef bartrid het volgende:
Het zegt me voorlopig nog helemaal niks hoor
iets duits synthpopperig?
quote:is a Norwegian aggrotech group, albeit currently situated in the United States.
Ruigerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:53 schreef bartrid het volgende:
Apoptygma Bezerk dan.
quote:In 2003 Andy LaPlegua from Icon of Coil wrote a few power noise/techno cross over tracks under the name of DRIVE. This was later changed towhen the debut album, The Joy of Gunz was set to be released on Out of Line. The follow up EPs and the clamour for live shows sent
out on the road where they would become known for strong and energetic performances.
Ah, je wist 'm al. Ik vind Combichrist best wel erg gaaf, persoonlijkquote:
Als "Pa"?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:57 schreef bartrid het volgende:
Hoe kent Sack Stephan Groth beter?
Neuh dat hele hellektro gebeuren of waar het volgens Side Line magazine onder zou moeten vallen laat mij persoonlijk erg koudquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ah, je wist 'm al. Ik vind Combichrist best wel erg gaaf, persoonlijk![]()
Bartrid+1
Zoals ie daar nu zit....quote:
Dom beuken met schminck op je harses is coolquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:00 schreef bartrid het volgende:
[..]
Neuh dat hele hellektro gebeuren of waar het volgens Side Line magazine onder zou moeten vallen laat mij persoonlijk erg koud
Die inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat moet dan haast wel meneer A. Berzerk zijn
TSEquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Cradle of Filth
Jup.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:06 schreef bartrid het volgende:
Alsof ze het ruikt dat er een metalvraag gesteld wordt
En Monolith, Lock-up, Brujeria en tegenwoordig Benediction.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:07 schreef bartrid het volgende:
Dimmu Borgir en Old mans child.
quote:Drum'n'bass consisting of J.S. Clayden (vocals, programming), J.A. Carter (guitar, programming), M.D. Clayden (bass), and D. (live drums), British bandstarted out in the early-'90s industrial underground as aggressive social confronters hearkening back to the early days of British punk and American hardcore (ā la the Minutemen and Dead Kennedys
Nee.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Filter?
quote:Ais an audio processor that changes the pitch of an audio signal. Originally marketed by Eventide as the Harmonizer effects processor, advances in digital signal processors soon made higher-quality pitch shifting and harmonic pitch shifting possible.
Since the mid-1990s, formant correction has been available to avoid the "chipmunk voice" effect that typically occurs when shifting vocal pitch upwards
knars +1quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:26 schreef knars het volgende:
Pitch Shifter
Nog steeds nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:46 schreef knars het volgende:
Hier doe-ie het, probeer eens te F5'en?
Gokken loont weer eensquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:03 schreef knars het volgende:
Het Dorp van Wim Sonneveld en In ons Dorp van Fratsen, inderdaad van beide heren cabaretiers.
bukgeit +1
Hmm? ik heb helaas geen Fratsen cds of cassettes, maar volgens deze site is het echt In ons Dorp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |