Zou je dat nou wel doen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:27 schreef knars het volgende:
ha, die Da was van een ander stormliedje. Mooi voor een vervolgvraag, maar ik ben treinen
Toch prettig als anderen Google'n en op basis daarvan hints geven...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:57 schreef Knoei het volgende:
vast weer iets songfestivallachtigsmaar dat had ik stiekum opgezocht.....
Marcha eigenlijk, kennelijk is het nodig om bij het songfestival je naam te veranderen zoals Sandra Reemer (Xandra) ook al eens deed...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:01 schreef jerver73 het volgende:
songfestival en het huidige weer?
marga bult - rechtop in de wind
Kan niet missen, he?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Kool & The Gang
quote:, one of the most innovative hip-hop acts of all time, was founded by
, who was born in Jamaica, though his family soon moved to Canada and ended up in New York by the late 1970s. During high school,
wanted to be in a band but couldn't find anyone who wanted to be in a band with him, so he bought a Roland TR-606 drum machine and a Roland TB-303 bass machine, and mastered them quickly.
Ga die discussie maar niet aan. Wat sommige mensen fout noemen vinden anderen geweldig en andersom.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:56 schreef MadMaster het volgende:
Zo fout is dit niet, volgens mij...
Goed gedacht.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:09 schreef bukgeit het volgende:
Mantronix denk ik, Kurtis Mantronic. (Die niet echt zo heet)
Welke hit?quote:reached the top of the U.S. Billboard Hot 100, and went platinum the following month. The group continued to record until 1985 with a changing line-up but never saw the success they did with their first hit. The song quickly came to symbolize the energetic, experimental Twin Cities music scene.
The song was a worldwide hit reaching number one in the United States, United Kingdom, Australia, Canada, Denmark, Holland, Israel, New Zealand, Norway, Spain and West Germany.
In 1987, it was covered by Australian band Pseudo Echo, who gave the song a different direction, moving away from the early eighties' electronica towards later eighties' rock, including a guitar solo in the middle. Pseudo Echo's version spent six weeks at number one in Australia, beating's record by one week, and was also a top-ten US hit in July of that year.
Eens.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Ga die discussie maar niet aan. Wat sommige mensen fout noemen vinden anderen geweldig en andersom.
Nee, maar vrijdag is vaak wel 'fouter' dan donderdag of maandag.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens.
Maar is vrijdag hier per definitie 'foute' vrijdag?
Hangt er wel van af wie er online zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:27 schreef bukgeit het volgende:
Nee, maar vrijdag is vaak wel 'fouter' dan donderdag of maandag.
*meldtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Hangt er wel van af wie er online zijn
*ook meldtquote:
Als het aan jou lag hadden we MeidenMaandag, Dellerige Dinsdag, Wulpse Woensdag enzquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wulpse woensdag is trouwens nog steeds mijn favoriet. Moeten we ook maar weer in ere gaan herstellen![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Als het aan jou lag hadden we MeidenMaandag, Dellerige Dinsdag, Wulpse Woensdag enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |