Volgens mij had hij het over die 36 van Nelquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:10 schreef Kinga het volgende:
Ah huub heeft toch zelf die cp gejat
ja bedoelde ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over die 36 van Nel
"heel kort" zei Herma "en daarna een vriend"quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub wil niet dat Herma over zijn cp actie praat met de anderen ánders ontsla ik je hoor'
Herma: je komt er nog wel achter dat je me kunt vertrouwen.
Ze vertelt Huub dat Nath wél zijn moeder heeft gebeld met die 'gevonden' cp's
Dat was nieuwe info voor Huub want hij geloofde Nath niet.
Niks mis mee toch...doe mij ook zo'n baan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:15 schreef rooie3 het volgende:
NL gaat naar zijn werk.
wat doet die man altijd gewichtig met zijn agenda en boeken.
Alleen jammer dat hij nooit iets doet.
Was mij ook al opgevallen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Waarom klinkt toch alles wat Yvonne tegen Huub zegt als een rotopmerking?
'Ja, jij bent klein he en kleine mannetjes willen zichzelf bewijzen'
'Da's niet bedoelt als een belediging hoor' zegt ze er maar achteraan
Wat doet hij dan voor goed werk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
Niks mis mee toch...doe mij ook zo'n baan.![]()
Ach...je kan veel zeggen...maar hij gaat in ieder geval niet heel de dag op z'n kont zitten wachten tot de redactie weer een "activiteit" de villa in bonjourt.
Zit in kantoor met zijn vrienden ....quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:50 schreef Eppie_NL het volgende:
Satan nog niet terug?
bedoelde die nu examen heeftquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zit in kantoor met zijn vrienden ....
Die heeft het vast weer niet, lijkt me sterk dat ze het heeft nu terwijl ze de vorige keer nog 12 fouten had....Ik gok dat ze nu stuk of 8 heeft...quote:
Als ie eens begint met NU zijn mond houden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:16 schreef avonne het volgende:
Brian wil minder malen in zijn hoofd (stress door het spel, Nena etcetera) en wil de lol terug
Hij wil beter kunnen slapen
Wie gaat bellen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:22 schreef knorretje het volgende:
euhmm help fok.nl bellen !! kijkt naar foon![]()
![]()
nathanael stelde net voor aan huub om fok.nl te bellen en in te schakelen voor die spaarlampen actiequote:
En zie nu die reclame voor me..Brian onder de naaldjes en dan BRAND!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:08 schreef avonne het volgende:
Acupunturist komt binnen.
Brian is de eerste patient
Ja zag dat ook.. hij mag niet op de site komen..ben benieuwd wat hij dan probeerdquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:25 schreef knorretje het volgende:
[..]
nathanael stelde net voor aan huub om fok.nl te bellen en in te schakelen voor die spaarlampen actie
oh shit .... dat wordt dan een dilemma voor mij. Gun mijn doosje (van de spaarlamp dan he?) wel aan Huub maar zeker niet aan Nath. Wat nu?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:22 schreef knorretje het volgende:
euhmm help fok.nl bellen !! kijkt naar foon![]()
![]()
hoorde van danny dat NL it-er is ofzo en dan is het niet heel moeilijk natuurlijk om huub te vertellen waar hij het nummer vinden kan ( users weten mijn foonnummer ook te vinden)quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:26 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ja zag dat ook.. hij mag niet op de site komen..ben benieuwd wat hij dan probeerd
dat zei ik net ook al tegen danny, huub steunen prima maar hij zit in het verkeerde team..quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
oh shit .... dat wordt dan een dilemma voor mij. Gun mijn doosje (van de spaarlamp dan he?) wel aan Huub maar zeker niet aan Nath. Wat nu?
ik heb kids dus bewaar doosjes wel, maar kom niet verder dan 3 stuks (en dan moet ik mijn reserve lampje dus losbewaren)quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:28 schreef Copycat het volgende:
Ik ben misschien raar, maar ik bewaar doosjes van (spaar)lampen nooit, maar gooi ze bij het oud papier.
Definitely raar !quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:28 schreef Copycat het volgende:
Ik ben misschien raar, maar ik bewaar doosjes van (spaar)lampen nooit, maar gooi ze bij het oud papier.
Ik gooi ook altijd meteen alle verpakkingen weg en dat blijf ik ook doen. Die spaarlampen zijn trouwens ook geen dingen waarvan ik er elke week 5 haal.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:28 schreef Copycat het volgende:
moeten ze elke week doorgevenquote:
Jij bent dan ook certified raar!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:36 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gooi ook altijd meteen alle verpakkingen weg en dat blijf ik ook doen.
Nee, dat lijkt me inderdaad een beetje erg indruisen tegen het idee van spaarlampen. Niet dat ik ook maar één spaarlamp in huis hebquote:Die spaarlampen zijn trouwens ook geen dingen waarvan ik er elke week 5 haal.
waarom moeten ze punten tellen ????quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:38 schreef snetje het volgende:
nu 16 ! die goeie man kan ook nog eens niet rekenen ...![]()
nu weer 26 ..................pffffffffffffff......
Huub is echt een slimme jongen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef snkr-xxx het volgende:
'Ja kijk als ik er nou 40 kwijt was dan eh ja"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk alleen die 2 ilona bleef rustig zitten ....en waarom ..geen ideequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub is echt een slimme jongen.![]()
Moest iedereen punten tellen of alleen NL en Bart
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:54 schreef demins het volgende:
Gezakt!!!
Ik denk dat ze echt heel blij is dat ze weer is gezakt, nu kan ze nog ff wegblijvenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou ze zit er echt mee dat ze gezakt is en nog niet naar huis kan.
Vuile teringhoer.
(sorry)
Rust weer verstoord.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:56 schreef demins het volgende:
Nee Natasia, je zakte met 7 (zeven) fout!!!!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia:
Ik wéét het allemaal wel en dát is belangrijk
De "wetten van intelligentie", normaal kan ik ze zó opdreunen... Help me even...quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mens tart echt elke wet van intelligentie. Als je het allemaal weet, dan maak je geen fouten lijkt mij.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:02 schreef demins het volgende:
De "wetten van intelligentie", normaal kan ik ze zó opdreunen... Help me even...
Ik weet het! Ik weet het! Mijnheer, mijnheer... Mag ik het zeggen...?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef Villalux het volgende:
IQ kelly (bb) Natasia (dgk) 75----- gelijk aan een............
[offtopic]quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef Villalux het volgende:
IQ kelly (bb) Natasia (dgk) 75----- gelijk aan een............
de eerste letter dan!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik weet het! Mijnheer, mijnheer... Mag ik het zeggen...?
Pas maar op, dadelijk gaat Danny weer zeiken over "we"...quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
en we gaan nog niet naar huis
nog lange niet - nog lange niet
Oh ... dank je wel!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:10 schreef demins het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk gaat Danny weer zeiken over "we"...
Zo lang als je wilt. De effectiviteit zal echter niet echt toenemen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Oh ... dank je wel!
Hoe lang kan ik volhouden dat ik hier nieuw ben en nog niet op de hoogte van het 'we'-wetje'?
lastig hoor, het lijkt wel een belspelquote:
gewoon zeggen dat je blont bent.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Oh ... dank je wel!
Hoe lang kan ik volhouden dat ik hier nieuw ben en nog niet op de hoogte van het 'we'-wetje'?
ook jij een cquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:14 schreef demins het volgende:
[..]
Zo lang als je wilt. De effectiviteit zal echter niet echt toenemen!![]()
je strikje beweegt niet meerquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian is verkouden. Als je je oren een beetje naar links draait is het net of je prins Bernhard hoort.
niet smokkelen he, haar IQ was 52quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:09 schreef Boxkeeper het volgende:
[..]
[offtopic]
IQ Bonnie St Clair 56![]()
[/offtopic]
ik hou ook van jou, maarre weer offtopic en ik wil day niet achter me aan krijgenquote:
Waar loopt ie nu weer over te zeiken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:16 schreef petraa het volgende:
Brainless gaat weer over Nena tekeer bij de accupuncturist.
Hoe blont kun je worden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:16 schreef petraa het volgende:
Brainless gaat weer over Nena tekeer bij de accupuncturist. Wat een leuk woord trouwens is ook iets voor een belspel.![]()
offtopic maar weer eens. De Brain weblog doet ut niet bij mijquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian:
"Buiten de kooi ben ik een meer volwassenerer vrouw gewend dan Nena"
Z'n moeder.
Toch wel lief zo'n konijn met het IQ van een sprinkhaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian:
"Buiten de kooi ben ik een meer volwassenerer vrouw gewend dan Nena"
Z'n moeder.
Bij mij wel hoor...quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef kleinzusje het volgende:
[Bij mij regent het niet meer...]
je strikje beweegt niet meer
Jullie wel, ja!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
we zijn blond
Ja, moet de hele inhoud veranderen en er duidelijk opzetten dat het niet de blog van Brian is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:19 schreef petraa het volgende:
[http://goudenbrain.web-log.nl is offline]
offtopic maar weer eens. De Brain weblog doet ut niet bij mij
grrr je was iets te vroeg met quote, ik had het al veranderd hoor. ik weet heus wel dat accu's in auto's zitten enzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:18 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe blont kun je worden?![]()
Wat doet die man met accu's? Acupuncturist werkt toch met naalden...
13 naalden in zn tong en 54 door zn lul: opgelostquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian:
'ze doet de laatste paar dagen dingetjes waarvan ik denk héhé, eindelijk'
'en het rare daarvan is door veel met haar in contact te staan weet je, dat er veel bij haar los komt, want ze is er gesloten. we zijn beiden rammen, door dat, zeg maar, voel ik ook, zeg maar, dat er iets niet klopt.
what the fuck .......
Okay, weer een echte Brianiaanse non-monoloog.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian:
'en het rare daarvan is door veel met haar in contact te staan weet je, dat er veel bij haar los komt, want ze is er gesloten. we zijn beiden rammen, door dat, zeg maar, voel ik ook, zeg maar, dat er iets niet klopt.
what the fuck .......
Hoezo egocentrisch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian:
what the fuck .......
Wat is een auto ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:22 schreef petraa het volgende:
[..]
grrr je was iets te vroeg met quote, ik had het al veranderd hoor. ik weet heus wel dat accu's in auto's zitten enzo![]()
Avonne: Hij is een beetje domquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoezo egocentrisch?
Heeft hij niet door dat het samenvalt met het vele contact met Huub?
Jammer, het zou leuker zijn geweest als hij vet jaloers was geweest.
iets met vier wielen volgens mij offe waren het er nu 2 ???quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
13 naalden in zn tong en 54 door zn lul: opgelost
IK snap ook niet waarom altijd op de meeste irritante personen van het huis 2 streams moeten staan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:27 schreef Ecila111 het volgende:
BRIAN, SHUT THE FUCK UP!!!!!
Hoop dat ze met bal en al in een gleuf valtquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef demins het volgende:
Natasia wil zaterdag gaan bowlen met de hele groep, omdat ze (met maar één fout) is gezakt!
past ze niet in, dus vergeet dat maarquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoop dat ze mat bal en al in een gleuf valt
nog meer drugs ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
oh .. gaat nu Nena onder de naalden?
arme arme Brian..................zal zn gedichten missenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:29 schreef Ecila111 het volgende:
Weet je wat een lekker acupunctuurpuntje is voor Brian om een naald in te draaien? Je lever. Zit onder je duim aan de binnenkant van je hand, 't kussentje. Als je 'em precies in de roos prikt stuiter je tegen het plafond van de pijn.
zoeken ja, maar doen neequote:Op donderdag 18 januari 2007 12:30 schreef avonne het volgende:
Maar ik moet wel toegeven dat Brian de laatste week erg bezig is met zoeken naar zinvolle invulling van zijn verblijf. Dat vind ik wel positief van hem.
Hij is ook onder de indruk bijvoorbeeld, hoe intensief Huub bezig was met het pokerboek en uitgebreid aantekeningen maakte. Dat wil hij ook.
Maar ik snap nog steeds niet waarom hij vorige week de hele tijd zo onsamenhangend aan het praten was. Zou hij ook "achter" drugs hebben gehad?
jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zou Natasia denken dat ze volgende week precies dezelfde vragen krijgt ofzo?
Ze wil een klitpiersing ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
Acu-man: wat kan ik voor je doen
Nena: wat is er zoal mogelijk?
MAG IK - MAG IK - MAG IK ??????
bewoog die danquote:
Dat lijkt me het enige lichaamsdeel waar nog leven in zit. Kan dat er ook nog uitgeacupunctueert worden?quote:
Alleen door Brianquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:37 schreef demins het volgende:
[..]
Dat lijkt me het enige lichaamsdeel waar nog leven in zit. Kan dat er ook nog uitgeacupunctueert worden?
ho wacht even .... de erotisch masseur komt morgen toch langs?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:37 schreef demins het volgende:
[..]
Dat lijkt me het enige lichaamsdeel waar nog leven in zit. Kan dat er ook nog uitgeacupunctueert worden?
Ze is gewoon een lui persoon, want je ziet haar ook nooit iets doen in het huis..quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Nena wil afvallen, maar heeft geen zin om te trainen.
Nena wil eigenlijk vrij weinig, ook die zangles ging de eerste keer al de mist in.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:39 schreef noekje het volgende:
Ze is echt 10 kilo aangekomen.
Carlos wil haar niet helpen omdat ze niet wil trainen. Volgens mij gaat dat om een dieet ofzo.
Daar word ze dan weer prikkelbaar vanquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
Kan ze toch gewoon een naalden dieet volgen
Dat is toch dat dieet waarbij je aan het eind een figuur als een naald hebt...?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
Kan ze toch gewoon een naalden dieet volgen
Dat is een dieet waar je misschien wel niet levend van af komtquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is toch dat dieet waarbij je aan het eind een figuur als een naald hebt...?
Nena wil alleen dingen doen die ze goed kan. Maar daar is ze weer te preuts voor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nena wil eigenlijk vrij weinig, ook die zangles ging de eerste keer al de mist in.
Ik geloof zelf dat er buiten gewoontegedrag ook onzekerheid een rol speelt, dat zag je bij dat zingen duidelijk.
DE tijd gaat nu inquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:42 schreef bosb het volgende:
kijk eens wie we daar hebben....
Rene, lang niet gezien
als je sex bedoelt heb ik mn twijfelsquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:43 schreef demins het volgende:
[..]
Nena wil alleen dingen doen die ze goed kan. Maar daar is ze weer te preuts voor.
Ze zei eerder dat ze het met 3 verschillende mannen gedaan heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
als je sex bedoelt heb ik mn twijfels
Ik luister niet naar ZDNGMWquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef bosb het volgende:
Natasia zegt nu dat ze gezakt is "met 43 goede antwoorden fout"
maar over de kwaliteit zegt het ook niksquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zei eerder dat ze het met 3 verschillende mannen gedaan heeft.
Het stereotype beeld van het blondje sletje dat met iedereen in bed duikt, klopt igg niet.
Vannacht zeker niet gekeken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:43 schreef demins het volgende:
[..]
Nena wil alleen dingen doen die ze goed kan. Maar daar is ze weer te preuts voor.
Wat blijft er over van het ego als je ieders mening als een gedachte van Jezelf zou zien?quote:
foei, geen excusequote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik was heel even benieuwd naar de reactie van rene op het zakken van zdngmw
een jaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef Day het volgende:
Natasia is weer gezakt?
Dat wordt dus nog een maand langer in dat huis!
Ik eerlijk gezegd ook. Maar dan denk ik weer, zo'n voetballer laat haar niet voor niks elke maand 10.000 euro opmaken, vier jaar lang, voor helemaal niks...quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
als je sex bedoelt heb ik mn twijfels
kan ook zijn voor een goed gesprekquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook. Maar dan denk ik weer, zo'n voetballer laat haar niet voor niks elke maand 10.000 euro opmaken, vier jaar lang, voor helemaal niks...
Nee hoor, ze mag maandag weer, en wil geen camara`s mee.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef Day het volgende:
Natasia is weer gezakt?
Maandag herkansing!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef Day het volgende:
Natasia is weer gezakt?
En the bitch wil geen camera's mee. Ik mag toch hopen dat DGK daar niet intrapt.quote:
Nou sta ik met mijn mond vol tanden!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
kan ook zijn voor een goed gesprek![]()
Hoop dat Wilgo haar komt helpenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze mag maandag weer, en wil geen camara`s mee.
Natasia heeft gisteren Brian en Nathanael zowat ópgedragen om Huub en Sylvia af te branden. Brian deed vanmorgen een zwakke poging waaruit bleek dat hij er duidelijk geen zin in had. Nath iets meer maar ook niet echt een serieuze poging.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
Haar positie is echt wat aan het veranderen, sinds die constante vertrekdreiging en het beter in de groep vallen van Huub.
dat maakt je aantrekkelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:53 schreef demins het volgende:
[..]
Nou sta ik met mijn mond vol tanden!
Zou het niet weten, vandaar de vraagteken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat blijft er over van het ego als je ieders mening als een gedachte van Jezelf zou zien?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:00 schreef Wireless het volgende:
[..]
Zou het niet weten, vandaar de vraagteken.
wijsneus
Ze denkt toch niet dat ze ook aan het voorlezen is voor alle andere Nederlandse kindjes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh ... Natasia leest elke avond de kindertjes voor en roept dalijk alle mamma's op om hun doosjes op te sturen.
De doosjes fabrikant denk ik dan he !quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ikea bellen omdat de spaarlampen daar binnenkomen in paletten.
Dus als de spaarlampen van Ikea straks zonder verpakking verkocht worden, is het iig duidelijk hoe dat komt.![]()
De fabrikant bellen zou natuurlijk wel een optie zijn.
Ik vind opdrachten waardeloos.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:16 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik vind het een waardeloze opdracht
Nee, het lag eraan dat ze te nauwkeurig is zelf.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind opdrachten waardeloos.
Ongelooflijk zeg, dat Nataasia er wederom in geslaagd is om te zakken.
Had ze het weer "te goed geleerd", net als vorige keer? Of lag het op de een of andere manier aan Huub en/of Sylvia?
Ik denk wel 2 pakjes per dagquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:31 schreef Fikkert het volgende:
hoeveel rookt die huub eigenlijk per dag, ik zie die gast altijd met een peuk zitten
voor elke peuk die ik mee krijg maak ik maar een cap, als je hjfkjahfa gaat negeren kom je toch al snel bij huub uitquote:
Das de poolboy, nee die doet niet zoveelquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:36 schreef T-lex het volgende:
Doet die figuur in het wit eigenlijk wel is wat??![]()
hij denkt dat hij er 16 kwijt is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:38 schreef uitgeslapen het volgende:
Hoe zit dat nou met die punten dan? Heeft die Nathanael het nou al door? Die is natuurlijk helemaaal de tel kwijt met zijn benevelde hersenpan
Aah....had al zo'n vermoeden. Maar heb hem nog niet in actie gezien volgens mij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Das de poolboy, nee die doet niet zoveel
'fair enough'quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:39 schreef petraa het volgende:
[..]
hij denkt dat hij er 16 kwijt is.
Zou leuk zijn als ie echt opsteeg met Zdngmw erbij zodat we er gelijk vanaf zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
Die loopband klinkt inderdaad als een opstijgend vliegtuig.
En hij denkt dat het Huub niet kan zijn, want die zou er 40 nemenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:39 schreef petraa het volgende:
[..]
hij denkt dat hij er 16 kwijt is.
Lijkt me vrij sterk dat iets opstijgt terwijl Nathasia er op staatquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ie echt opsteeg met Zdngmw erbij zodat we er gelijk vanaf zijn.![]()
en ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat hij een brief krijgt waarin staat dat het wel Huub is....quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:44 schreef avonne het volgende:
[..]
En hij denkt dat het Huub niet kan zijn, want die zou er 40 nemen
[sarcasme mode]Ja, maar dat zien we verkeerd,.........ze wil heel graag naar huis.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef Day het volgende:
Natasia is weer gezakt?
Ik denk dat dat er uit word gecensureerd, want huub heeft ook nog geen brief gehad waarin staat wie zijn contactpunten heeft gestolen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:46 schreef 2live het volgende:
[..]
en ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat hij een brief krijgt waarin staat dat het wel Huub is....![]()
nee, maar dat is nooit duidelijk te zien geweest. En op tv is het ook niet rechtstreeks gezegd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er uit word gecensureerd, want huub heeft ook nog geen brief gehad waarin staat wie zijn contactpunten heeft gestolen.
Op tv werd volgens mij gezegd, dat Bart en NL het hadden gedaan. Oke gesuggereerd is beter gezegd, maar ik denk dat je daar wel vanuit kan gaan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:48 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, maar dat is nooit duidelijk te zien geweest. En op tv is het ook niet rechtstreeks gezegd.
er wordt zoveel gesuggereerdquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Op tv werd volgens mij gezegd, dat Bart en NL het hadden gedaan. Oke gesuggereerd is beter gezegd, maar ik denk dat je daar wel vanuit kan gaan.
yep, en later een andere tatoo er over,.. das dan wel weer een goede grapquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:03 schreef Danny het volgende:
OMFG Huub laat Sylvia op z'n rug tatoeëren
LOL ECHT?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:03 schreef Danny het volgende:
OMFG Huub laat Sylvia op z'n rug tatoeëren
zeker weten.quote:
Oh ja, dat heb ik nog mee gekregen ja! Ik dacht al van HUH, waar is die troela dan.... Nu lig ik ook in een deuk...quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
zeker weten.
vanmorgen heb ik zeker een uur in een deuk gelegen om hem.
Hoe hij daar alleen aan tafel zat en net deed of iedereen er zat.
hij zei ook nog goh natasia wat ben je rustig.
![]()
En daarna tegen Ivon.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik nog mee gekregen ja! Ik dacht al van HUH, waar is die troela dan.... Nu lig ik ook in een deuk...
waar is die poolgast van?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:16 schreef ozewiesewoze het volgende:
owwwwww nu verklapt ie het aan de poolgozert.... huupje... rustig aan ventje!
Zou best wel eens kunnen crohntje .... die wil haar inleg niet kwijt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:08 schreef crohntje het volgende:
Ik heb zitten denken ( ja, het was moeilijk!) Die hele brieven van Natasia haar zus en Wilgo zijn nep. Een opdracht van de redactie. Ze wil zich er nm laten uitstemmen met behoud van geld en dat kan alleen maar als ze zelf niet wil. Nu lijkt het net of alles koek en ei is thuis en ze niet wil, maar ik geloof het niet. Ze maakt expres ruzie met iedereen ( is niet zo moeilijk voor haar). Gisteren viel ze uit tegen Ilona. Die zei toen; ga je toch lekker naar huis...Even later stonden ze te fluisteren en zei Natasia iets van "schreeuwen". Nee, fluisterde Ilona; dat kan ik niet, ik schreeuw nooit.![]()
Ik herken wel wat van Huub in mezelf.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:16 schreef ozewiesewoze het volgende:
owwwwww nu verklapt ie het aan de poolgozert.... huupje... rustig aan ventje!
ach ja, wacht maar tot huub die naald voelt, uiteindelijk zit hij met de pijn en heeft ie alleen zichzelf ermee, ben ook benieuwd of de rest er niet achter komt want het is voor huub nogal lastig om zn mond te houden over dit soort actiesquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:14 schreef Kinga het volgende:
Als ie het echt doet, dan is ie echt the man.... dan lach ik me dood!
Tijdelijk vanwege het weer dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb het niet zo gevolgd... Wat is er nou met de vlieglessen van Ilona gebeurd? Helemaal geschrapt of nu even tijdelijk vanwege het weer?
Ik hoop het laatste, ze had er echt plezier in!
Bart krijgt daar toch de schuld van? Gisteren liep toch de laptop vast waar Bart bijzat , toen zdngmw erbij zat, en haar proefexamens aan het maken was? Ik dacht dat toen al vastgestels was dat ze zou zakken en dat gezien de omstandigheden Bart de schuld krijgtquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hoe lang duurt het voordat Natasia Sylvia de schuld geeft dat ze gezakt is?
jaaaaaahahaquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:31 schreef Kinga het volgende:
Is die schreeuwerd gezakt?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:31 schreef Kinga het volgende:
Is die schreeuwerd gezakt?
Dat idee had ik dus ook ! Als Wilgo meldt dat alles goed gaat en voor de kindren wordt goed gezorgd dan is er voor Nataas geen reden om naar huis te komen. Dit opent de deueren voor de overige om haar naar te ontslaan. Echter ik heb nergens gelezen in de verslagen dat de bewoners daar inmiddels ook al achter zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:08 schreef crohntje het volgende:
Ik heb zitten denken ( ja, het was moeilijk!) Die hele brieven van Natasia haar zus en Wilgo zijn nep. Een opdracht van de redactie. Ze wil zich er nm laten uitstemmen met behoud van geld en dat kan alleen maar als ze zelf niet wil. Nu lijkt het net of alles koek en ei is thuis en ze niet wil, maar ik geloof het niet. Ze maakt expres ruzie met iedereen ( is niet zo moeilijk voor haar). Gisteren viel ze uit tegen Ilona. Die zei toen; ga je toch lekker naar huis...Even later stonden ze te fluisteren en zei Natasia iets van "schreeuwen". Nee, fluisterde Ilona; dat kan ik niet, ik schreeuw nooit.![]()
Ik dacht dat jij zo anti-Huub was?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:12 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Huub is echt loco aan het worden![]()
klopt, ze denken eerder aan Nathanael en Natasia volgende maand of zo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook ! Als Wilgo meldt dat alles goed gaat en voor de kindren wordt goed gezorgd dan is er voor Nataas geen reden om naar huis te komen. Dit opent de deueren voor de overige om haar naar te ontslaan. Echter ik heb nergens gelezen in de verslagen dat de bewoners daar inmiddels ook al achter zijn.
Ik snap deze theorie niet. De overige bewoners kunnen Nataasia er toch ook uitwerken als thuis niét alles goed is, en er niét meer goed op de kinderen wordt gepast? Het maakt niet uit of Nataasia zelf het huis uit wil of juist niet: zodra ze er unaniem uitgestemd wordt door de rest, houdt ze haar 10K.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook ! Als Wilgo meldt dat alles goed gaat en voor de kindren wordt goed gezorgd dan is er voor Nataas geen reden om naar huis te komen. Dit opent de deueren voor de overige om haar naar te ontslaan. Echter ik heb nergens gelezen in de verslagen dat de bewoners daar inmiddels ook al achter zijn.
Ik dacht dat bij afspraken tussen de weggestemde (stem mij maar weg) en de rest ingegrepen zou worden... geen 10k dan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap deze theorie niet. De overige bewoners kunnen Nataasia er toch ook uitwerken als thuis niét alles goed is, en er niét meer goed op de kinderen wordt gepast? Het maakt niet uit of Nataasia zelf het huis uit wil of juist niet: zodra ze er unaniem uitgestemd wordt door de rest, houdt ze haar 10K.
linkje / copie ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
Verhaal over Natasia in de krant
[afbeelding]
geen ideequote:
Huub gaat dat ook doen en vooral op een rustige manier, want daar hebben ze zdngmw het hardst mee.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gaat ook dingen veranderen, iedere keer als Natasia iets zegt waar hij het niet mee eens is, gaat hij er tegenin.
Ilona ook, alleen niet op een schreeuwende manier.
Mwah.. je kan moeilijk iemand gaan verbieden om "veelbetekend" te zeggen dat hij / zij geen zin meer heeft om nog veel langer in het huis te zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:08 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat bij afspraken tussen de weggestemde (stem mij maar weg) en de rest ingegrepen zou worden... geen 10k dan.
Waffel houden is niet Huub's sterkste punt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:23 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen hij deelt het nu wel met Ilona.
jajaja sorry was nog niet zo snel;quote:
quote:Geluk
Natasja uit de Gouden Kooi snapt werkelijk helemaal niets van het échte leven (Tel. 16/ 01). Sinds wanneer hangt het geluk van je kinderen af van een buikwandcorrectie, nieuwe borsten en een rijbewijs? Natasja is ervan overtuigd dat ’deze nieuwe mama dan beter voor haar kinderen kan zorgen’. Ze kan beter eens een goed boek gaan lezen, waarin wordt uitgelegd wat kinderen écht hard nodig hebben in de korte tijd dat ze bij jou zijn: aandacht, gezelligheid en liefde en niet te vergeten de lekker ouderwetse drie r’en: rust, reinheid en regelmaat.
Makkum, Anja de Graaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |