klopt, ze denken eerder aan Nathanael en Natasia volgende maand of zo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook ! Als Wilgo meldt dat alles goed gaat en voor de kindren wordt goed gezorgd dan is er voor Nataas geen reden om naar huis te komen. Dit opent de deueren voor de overige om haar naar te ontslaan. Echter ik heb nergens gelezen in de verslagen dat de bewoners daar inmiddels ook al achter zijn.
Ik snap deze theorie niet. De overige bewoners kunnen Nataasia er toch ook uitwerken als thuis niét alles goed is, en er niét meer goed op de kinderen wordt gepast? Het maakt niet uit of Nataasia zelf het huis uit wil of juist niet: zodra ze er unaniem uitgestemd wordt door de rest, houdt ze haar 10K.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook ! Als Wilgo meldt dat alles goed gaat en voor de kindren wordt goed gezorgd dan is er voor Nataas geen reden om naar huis te komen. Dit opent de deueren voor de overige om haar naar te ontslaan. Echter ik heb nergens gelezen in de verslagen dat de bewoners daar inmiddels ook al achter zijn.
Ik dacht dat bij afspraken tussen de weggestemde (stem mij maar weg) en de rest ingegrepen zou worden... geen 10k dan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap deze theorie niet. De overige bewoners kunnen Nataasia er toch ook uitwerken als thuis niét alles goed is, en er niét meer goed op de kinderen wordt gepast? Het maakt niet uit of Nataasia zelf het huis uit wil of juist niet: zodra ze er unaniem uitgestemd wordt door de rest, houdt ze haar 10K.
linkje / copie ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
Verhaal over Natasia in de krant
[afbeelding]
geen ideequote:
Huub gaat dat ook doen en vooral op een rustige manier, want daar hebben ze zdngmw het hardst mee.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gaat ook dingen veranderen, iedere keer als Natasia iets zegt waar hij het niet mee eens is, gaat hij er tegenin.
Ilona ook, alleen niet op een schreeuwende manier.
Mwah.. je kan moeilijk iemand gaan verbieden om "veelbetekend" te zeggen dat hij / zij geen zin meer heeft om nog veel langer in het huis te zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:08 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat bij afspraken tussen de weggestemde (stem mij maar weg) en de rest ingegrepen zou worden... geen 10k dan.
Waffel houden is niet Huub's sterkste punt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:23 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen hij deelt het nu wel met Ilona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |