Zou het niet weten, vandaar de vraagteken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat blijft er over van het ego als je ieders mening als een gedachte van Jezelf zou zien?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:00 schreef Wireless het volgende:
[..]
Zou het niet weten, vandaar de vraagteken.
wijsneus
Ze denkt toch niet dat ze ook aan het voorlezen is voor alle andere Nederlandse kindjes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh ... Natasia leest elke avond de kindertjes voor en roept dalijk alle mamma's op om hun doosjes op te sturen.
De doosjes fabrikant denk ik dan he !quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ikea bellen omdat de spaarlampen daar binnenkomen in paletten.
Dus als de spaarlampen van Ikea straks zonder verpakking verkocht worden, is het iig duidelijk hoe dat komt.![]()
De fabrikant bellen zou natuurlijk wel een optie zijn.
Ik vind opdrachten waardeloos.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:16 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik vind het een waardeloze opdracht
Nee, het lag eraan dat ze te nauwkeurig is zelf.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind opdrachten waardeloos.
Ongelooflijk zeg, dat Nataasia er wederom in geslaagd is om te zakken.
Had ze het weer "te goed geleerd", net als vorige keer? Of lag het op de een of andere manier aan Huub en/of Sylvia?
Ik denk wel 2 pakjes per dagquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:31 schreef Fikkert het volgende:
hoeveel rookt die huub eigenlijk per dag, ik zie die gast altijd met een peuk zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |