LOL ECHT?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:03 schreef Danny het volgende:
OMFG Huub laat Sylvia op z'n rug tatoeëren
zeker weten.quote:
Oh ja, dat heb ik nog mee gekregen ja! Ik dacht al van HUH, waar is die troela dan.... Nu lig ik ook in een deuk...quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
zeker weten.
vanmorgen heb ik zeker een uur in een deuk gelegen om hem.
Hoe hij daar alleen aan tafel zat en net deed of iedereen er zat.
hij zei ook nog goh natasia wat ben je rustig.
![]()
En daarna tegen Ivon.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik nog mee gekregen ja! Ik dacht al van HUH, waar is die troela dan.... Nu lig ik ook in een deuk...
waar is die poolgast van?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:16 schreef ozewiesewoze het volgende:
owwwwww nu verklapt ie het aan de poolgozert.... huupje... rustig aan ventje!
Zou best wel eens kunnen crohntje .... die wil haar inleg niet kwijt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:08 schreef crohntje het volgende:
Ik heb zitten denken ( ja, het was moeilijk!) Die hele brieven van Natasia haar zus en Wilgo zijn nep. Een opdracht van de redactie. Ze wil zich er nm laten uitstemmen met behoud van geld en dat kan alleen maar als ze zelf niet wil. Nu lijkt het net of alles koek en ei is thuis en ze niet wil, maar ik geloof het niet. Ze maakt expres ruzie met iedereen ( is niet zo moeilijk voor haar). Gisteren viel ze uit tegen Ilona. Die zei toen; ga je toch lekker naar huis...Even later stonden ze te fluisteren en zei Natasia iets van "schreeuwen". Nee, fluisterde Ilona; dat kan ik niet, ik schreeuw nooit.![]()
Ik herken wel wat van Huub in mezelf.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:16 schreef ozewiesewoze het volgende:
owwwwww nu verklapt ie het aan de poolgozert.... huupje... rustig aan ventje!
ach ja, wacht maar tot huub die naald voelt, uiteindelijk zit hij met de pijn en heeft ie alleen zichzelf ermee, ben ook benieuwd of de rest er niet achter komt want het is voor huub nogal lastig om zn mond te houden over dit soort actiesquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:14 schreef Kinga het volgende:
Als ie het echt doet, dan is ie echt the man.... dan lach ik me dood!
Tijdelijk vanwege het weer dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb het niet zo gevolgd... Wat is er nou met de vlieglessen van Ilona gebeurd? Helemaal geschrapt of nu even tijdelijk vanwege het weer?
Ik hoop het laatste, ze had er echt plezier in!
Bart krijgt daar toch de schuld van? Gisteren liep toch de laptop vast waar Bart bijzat , toen zdngmw erbij zat, en haar proefexamens aan het maken was? Ik dacht dat toen al vastgestels was dat ze zou zakken en dat gezien de omstandigheden Bart de schuld krijgtquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hoe lang duurt het voordat Natasia Sylvia de schuld geeft dat ze gezakt is?
jaaaaaahahaquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:31 schreef Kinga het volgende:
Is die schreeuwerd gezakt?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:31 schreef Kinga het volgende:
Is die schreeuwerd gezakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |