ook jij een cquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:14 schreef demins het volgende:
[..]
Zo lang als je wilt. De effectiviteit zal echter niet echt toenemen!![]()
je strikje beweegt niet meerquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian is verkouden. Als je je oren een beetje naar links draait is het net of je prins Bernhard hoort.
niet smokkelen he, haar IQ was 52quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:09 schreef Boxkeeper het volgende:
[..]
[offtopic]
IQ Bonnie St Clair 56![]()
[/offtopic]
ik hou ook van jou, maarre weer offtopic en ik wil day niet achter me aan krijgenquote:
Waar loopt ie nu weer over te zeiken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:16 schreef petraa het volgende:
Brainless gaat weer over Nena tekeer bij de accupuncturist.
Hoe blont kun je worden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:16 schreef petraa het volgende:
Brainless gaat weer over Nena tekeer bij de accupuncturist. Wat een leuk woord trouwens is ook iets voor een belspel.![]()
offtopic maar weer eens. De Brain weblog doet ut niet bij mijquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian:
"Buiten de kooi ben ik een meer volwassenerer vrouw gewend dan Nena"
Z'n moeder.
Toch wel lief zo'n konijn met het IQ van een sprinkhaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian:
"Buiten de kooi ben ik een meer volwassenerer vrouw gewend dan Nena"
Z'n moeder.
Bij mij wel hoor...quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef kleinzusje het volgende:
[Bij mij regent het niet meer...]
je strikje beweegt niet meer
Jullie wel, ja!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
we zijn blond
Ja, moet de hele inhoud veranderen en er duidelijk opzetten dat het niet de blog van Brian is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:19 schreef petraa het volgende:
[http://goudenbrain.web-log.nl is offline]
offtopic maar weer eens. De Brain weblog doet ut niet bij mij
grrr je was iets te vroeg met quote, ik had het al veranderd hoor. ik weet heus wel dat accu's in auto's zitten enzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:18 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe blont kun je worden?![]()
Wat doet die man met accu's? Acupuncturist werkt toch met naalden...
13 naalden in zn tong en 54 door zn lul: opgelostquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian:
'ze doet de laatste paar dagen dingetjes waarvan ik denk héhé, eindelijk'
'en het rare daarvan is door veel met haar in contact te staan weet je, dat er veel bij haar los komt, want ze is er gesloten. we zijn beiden rammen, door dat, zeg maar, voel ik ook, zeg maar, dat er iets niet klopt.
what the fuck .......
Okay, weer een echte Brianiaanse non-monoloog.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian:
'en het rare daarvan is door veel met haar in contact te staan weet je, dat er veel bij haar los komt, want ze is er gesloten. we zijn beiden rammen, door dat, zeg maar, voel ik ook, zeg maar, dat er iets niet klopt.
what the fuck .......
Hoezo egocentrisch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian:
what the fuck .......
Wat is een auto ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:22 schreef petraa het volgende:
[..]
grrr je was iets te vroeg met quote, ik had het al veranderd hoor. ik weet heus wel dat accu's in auto's zitten enzo![]()
Avonne: Hij is een beetje domquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoezo egocentrisch?
Heeft hij niet door dat het samenvalt met het vele contact met Huub?
Jammer, het zou leuker zijn geweest als hij vet jaloers was geweest.
iets met vier wielen volgens mij offe waren het er nu 2 ???quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
13 naalden in zn tong en 54 door zn lul: opgelost
IK snap ook niet waarom altijd op de meeste irritante personen van het huis 2 streams moeten staan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:27 schreef Ecila111 het volgende:
BRIAN, SHUT THE FUCK UP!!!!!
Hoop dat ze met bal en al in een gleuf valtquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef demins het volgende:
Natasia wil zaterdag gaan bowlen met de hele groep, omdat ze (met maar één fout) is gezakt!
past ze niet in, dus vergeet dat maarquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoop dat ze mat bal en al in een gleuf valt
nog meer drugs ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
oh .. gaat nu Nena onder de naalden?
arme arme Brian..................zal zn gedichten missenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:29 schreef Ecila111 het volgende:
Weet je wat een lekker acupunctuurpuntje is voor Brian om een naald in te draaien? Je lever. Zit onder je duim aan de binnenkant van je hand, 't kussentje. Als je 'em precies in de roos prikt stuiter je tegen het plafond van de pijn.
zoeken ja, maar doen neequote:Op donderdag 18 januari 2007 12:30 schreef avonne het volgende:
Maar ik moet wel toegeven dat Brian de laatste week erg bezig is met zoeken naar zinvolle invulling van zijn verblijf. Dat vind ik wel positief van hem.
Hij is ook onder de indruk bijvoorbeeld, hoe intensief Huub bezig was met het pokerboek en uitgebreid aantekeningen maakte. Dat wil hij ook.
Maar ik snap nog steeds niet waarom hij vorige week de hele tijd zo onsamenhangend aan het praten was. Zou hij ook "achter" drugs hebben gehad?
jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zou Natasia denken dat ze volgende week precies dezelfde vragen krijgt ofzo?
Ze wil een klitpiersing ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
Acu-man: wat kan ik voor je doen
Nena: wat is er zoal mogelijk?
MAG IK - MAG IK - MAG IK ??????
bewoog die danquote:
Dat lijkt me het enige lichaamsdeel waar nog leven in zit. Kan dat er ook nog uitgeacupunctueert worden?quote:
Alleen door Brianquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:37 schreef demins het volgende:
[..]
Dat lijkt me het enige lichaamsdeel waar nog leven in zit. Kan dat er ook nog uitgeacupunctueert worden?
ho wacht even .... de erotisch masseur komt morgen toch langs?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:37 schreef demins het volgende:
[..]
Dat lijkt me het enige lichaamsdeel waar nog leven in zit. Kan dat er ook nog uitgeacupunctueert worden?
Ze is gewoon een lui persoon, want je ziet haar ook nooit iets doen in het huis..quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Nena wil afvallen, maar heeft geen zin om te trainen.
Nena wil eigenlijk vrij weinig, ook die zangles ging de eerste keer al de mist in.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:39 schreef noekje het volgende:
Ze is echt 10 kilo aangekomen.
Carlos wil haar niet helpen omdat ze niet wil trainen. Volgens mij gaat dat om een dieet ofzo.
Daar word ze dan weer prikkelbaar vanquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
Kan ze toch gewoon een naalden dieet volgen
Dat is toch dat dieet waarbij je aan het eind een figuur als een naald hebt...?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
Kan ze toch gewoon een naalden dieet volgen
Dat is een dieet waar je misschien wel niet levend van af komtquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is toch dat dieet waarbij je aan het eind een figuur als een naald hebt...?
Nena wil alleen dingen doen die ze goed kan. Maar daar is ze weer te preuts voor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nena wil eigenlijk vrij weinig, ook die zangles ging de eerste keer al de mist in.
Ik geloof zelf dat er buiten gewoontegedrag ook onzekerheid een rol speelt, dat zag je bij dat zingen duidelijk.
DE tijd gaat nu inquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:42 schreef bosb het volgende:
kijk eens wie we daar hebben....
Rene, lang niet gezien
als je sex bedoelt heb ik mn twijfelsquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:43 schreef demins het volgende:
[..]
Nena wil alleen dingen doen die ze goed kan. Maar daar is ze weer te preuts voor.
Ze zei eerder dat ze het met 3 verschillende mannen gedaan heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
als je sex bedoelt heb ik mn twijfels
Ik luister niet naar ZDNGMWquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef bosb het volgende:
Natasia zegt nu dat ze gezakt is "met 43 goede antwoorden fout"
maar over de kwaliteit zegt het ook niksquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zei eerder dat ze het met 3 verschillende mannen gedaan heeft.
Het stereotype beeld van het blondje sletje dat met iedereen in bed duikt, klopt igg niet.
Vannacht zeker niet gekeken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:43 schreef demins het volgende:
[..]
Nena wil alleen dingen doen die ze goed kan. Maar daar is ze weer te preuts voor.
Wat blijft er over van het ego als je ieders mening als een gedachte van Jezelf zou zien?quote:
foei, geen excusequote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik was heel even benieuwd naar de reactie van rene op het zakken van zdngmw
een jaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef Day het volgende:
Natasia is weer gezakt?
Dat wordt dus nog een maand langer in dat huis!
Ik eerlijk gezegd ook. Maar dan denk ik weer, zo'n voetballer laat haar niet voor niks elke maand 10.000 euro opmaken, vier jaar lang, voor helemaal niks...quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
als je sex bedoelt heb ik mn twijfels
kan ook zijn voor een goed gesprekquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook. Maar dan denk ik weer, zo'n voetballer laat haar niet voor niks elke maand 10.000 euro opmaken, vier jaar lang, voor helemaal niks...
Nee hoor, ze mag maandag weer, en wil geen camara`s mee.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef Day het volgende:
Natasia is weer gezakt?
Maandag herkansing!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef Day het volgende:
Natasia is weer gezakt?
En the bitch wil geen camera's mee. Ik mag toch hopen dat DGK daar niet intrapt.quote:
Nou sta ik met mijn mond vol tanden!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
kan ook zijn voor een goed gesprek![]()
Hoop dat Wilgo haar komt helpenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze mag maandag weer, en wil geen camara`s mee.
Natasia heeft gisteren Brian en Nathanael zowat ópgedragen om Huub en Sylvia af te branden. Brian deed vanmorgen een zwakke poging waaruit bleek dat hij er duidelijk geen zin in had. Nath iets meer maar ook niet echt een serieuze poging.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
Haar positie is echt wat aan het veranderen, sinds die constante vertrekdreiging en het beter in de groep vallen van Huub.
dat maakt je aantrekkelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:53 schreef demins het volgende:
[..]
Nou sta ik met mijn mond vol tanden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |