waarom moeten ze punten tellen ????quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:38 schreef snetje het volgende:
nu 16 ! die goeie man kan ook nog eens niet rekenen ...![]()
nu weer 26 ..................pffffffffffffff......
Huub is echt een slimme jongen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef snkr-xxx het volgende:
'Ja kijk als ik er nou 40 kwijt was dan eh ja"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk alleen die 2 ilona bleef rustig zitten ....en waarom ..geen ideequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub is echt een slimme jongen.![]()
Moest iedereen punten tellen of alleen NL en Bart
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:54 schreef demins het volgende:
Gezakt!!!
Ik denk dat ze echt heel blij is dat ze weer is gezakt, nu kan ze nog ff wegblijvenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou ze zit er echt mee dat ze gezakt is en nog niet naar huis kan.
Vuile teringhoer.
(sorry)
Rust weer verstoord.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:56 schreef demins het volgende:
Nee Natasia, je zakte met 7 (zeven) fout!!!!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia:
Ik wéét het allemaal wel en dát is belangrijk
De "wetten van intelligentie", normaal kan ik ze zó opdreunen... Help me even...quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mens tart echt elke wet van intelligentie. Als je het allemaal weet, dan maak je geen fouten lijkt mij.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:02 schreef demins het volgende:
De "wetten van intelligentie", normaal kan ik ze zó opdreunen... Help me even...
Ik weet het! Ik weet het! Mijnheer, mijnheer... Mag ik het zeggen...?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef Villalux het volgende:
IQ kelly (bb) Natasia (dgk) 75----- gelijk aan een............
[offtopic]quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef Villalux het volgende:
IQ kelly (bb) Natasia (dgk) 75----- gelijk aan een............
de eerste letter dan!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik weet het! Mijnheer, mijnheer... Mag ik het zeggen...?
Pas maar op, dadelijk gaat Danny weer zeiken over "we"...quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
en we gaan nog niet naar huis
nog lange niet - nog lange niet
Oh ... dank je wel!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:10 schreef demins het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk gaat Danny weer zeiken over "we"...
Zo lang als je wilt. De effectiviteit zal echter niet echt toenemen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Oh ... dank je wel!
Hoe lang kan ik volhouden dat ik hier nieuw ben en nog niet op de hoogte van het 'we'-wetje'?
lastig hoor, het lijkt wel een belspelquote:
gewoon zeggen dat je blont bent.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Oh ... dank je wel!
Hoe lang kan ik volhouden dat ik hier nieuw ben en nog niet op de hoogte van het 'we'-wetje'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |