Ze geselt ze wel met haar gevatte opmerkingen. Ze heeft ze állemaal onder de duim.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:02 schreef Missy_1974 het volgende:
iemand een latexpakje en zweep voor madam judith
i knowquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef partyyboyy het volgende:
Oja net iemand die reageerde dat bij de IQ test Fathers for Justice binnen kwamen vallen!
Let maar op dat er straks een vraag over komt. Is echt wel opgezet.
Ze moet zich nu wel inhouden met Judith erbijquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:11 schreef Black_king het volgende:
Natasia is echt in oorlogsstemming volgens mij.... Ze heeft de "Don't fuck with me" look....
Judith kan haar gemakkelijk aan, hoor.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze moet zich nu wel inhouden met Judith erbijMss krijgen we straks nog wat vuurwerk
Ja daarom houd ze zich nu ook inquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Judith kan haar gemakkelijk aan, hoor.....![]()
reden erbij voor Natasia om haar niet te mogen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:12 schreef partyyboyy het volgende:
hophophop
Judith heeft wel grote jetsers valt me op
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef Meneermax het volgende:
Godver, zit ik al de hele avond met mijn zeer beperkte photosjop-skills te kutten aan een nieuwe avatar. Eindelijk klaar, krijg ik hem niet gewijzigd omdat ik mijn password niet meer weet en de mailservert eruit ligt. Hell! Anyway, ik wil jullie hem niet onthouden:
[afbeelding]
twee redenen eigenlijk dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
reden erbij voor Natasia om haar niet te mogen.
Thanks, ik vind hem leuk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:16 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je had je de moeite kunnen besparen hoor....
Spraakles. Geen overbodige luxe, en dat beseffen ze zich zelf ook.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:17 schreef Danny het volgende:
Wat de neuk zijn ze aan het doen, en belangrijker; waarom werken ze in GODSNAAM mee met dat mongoloïde gedoe?
zijn ze verplicht mee te doen? en als ze niet meedoen, wat dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:17 schreef Danny het volgende:
Wat de neuk zijn ze aan het doen, en belangrijker; waarom werken ze in GODSNAAM mee met dat mongoloïde gedoe?
Spraakles, voor sommigen is het broodnodig. En ja ze moeten er aan meedoen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
zijn ze verplicht mee te doen? en als ze niet meedoen, wat dan?
en belangrijker; waar dient het voor?
(ben dagje off geweest)
Deze dame was er vorige week ook. Wat de straffen zijn weet ik niet, ze zullen wel een contract getekend hebben dat ze meedoen aan het opgedragen programma ofzo. Anders zou iedereen de hele dag in bed liggen....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
(ben dagje off geweest)
Als ze niet meedoen zal er zeker een sanctie vallen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
(ben dagje off geweest)
o jee ... jij kent juffrouw Judith nog niet geloof ik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
(ben dagje off geweest)
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:24 schreef bosb het volgende:
De dame gaat opera zingen.... Als nataasia dat niet ook maar wil gaan doen, dan gooi ik mijn boxen uit het raam.
je ziet - op brian na - iedereen uiterst verveeld kijken. het interesseert ze werkelijk geen ene reet (en terecht)quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
o jee ... jij kent juffrouw Judith nog niet geloof ik.
Over een poosje kan iedereen schreeuwen als de beste en met de juiste ademhalingstechnieken.
Het zou nog goed kunnen dat er een opdracht uit voortkomt, hoor. Kijk maar naar de dj cursus en de mototrlessen, alles moet worden afgesloten met een examen oid....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:24 schreef Danny het volgende:
Als ik miljonair ben doen mensen maar moeite om me te verstaan. maar goed, zo denk IK dan weer. Maar goed, ze moeten dus meewerken aan dit 'kijk de bewoners eens belachelijk doen' item, maar kunnen vervolgens gewoon alsnog lekker zichzelf blijven en mompelen. Zinvol
haha idd,quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:31 schreef Danny het volgende:
omfg als ik daar zou zitten zou ik echt compleet blauw liggen en wat ze dan ook zegt, ik zou gewoon niet meer bijkomen.
'ben je klaar?'
'nee, trut, ik kom gewoon niet meer bij'
Huub gaat niet meer bijkomen
(en ik geef 'm compleet gelijk)
Ben je nu hier nog.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:31 schreef Danny het volgende:
omfg als ik daar zou zitten zou ik echt compleet blauw liggen en wat ze dan ook zegt, ik zou gewoon niet meer bijkomen.
'ben je klaar?'
'nee, trut, ik kom gewoon niet meer bij'
Huub gaat niet meer bijkomen
(en ik geef 'm compleet gelijk)
nee, ik vrees dat ik niet welkom ben in de kooi. ze gaan niet het risico willen lopen dat ik Natasia er écht uit treiter. Jammer, want ik had al complete stalker acties in gedachten. Waar Natasia gaat zou Danny gaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben je nu hier nog.
dacht al dat je aan het pakken was![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:38 schreef Danny het volgende:
nee, ik vrees dat ik niet welkom ben in de kooi. ze gaan niet het risico willen lopen dat ik Natasia er écht uit treiter. Jammer, want ik had al complete stalker acties in gedachten. Waar Natasia gaat zou Danny gaanJuist omdat ik verder geen enkel doel heb dan Natasia wegtreiteren zou dat best leuk kunnen zijn. De andere bewoners, punten etc zullen me jeuken, maar ik dwarsboom wel alles dat ook maar enigszins naar Natasia zou neigen
Was er al bang voor.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:38 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ik vrees dat ik niet welkom ben in de kooi. ze gaan niet het risico willen lopen dat ik Natasia er écht uit treiter. Jammer, want ik had al complete stalker acties in gedachten. Waar Natasia gaat zou Danny gaanJuist omdat ik verder geen enkel doel heb dan Natasia wegtreiteren zou dat best leuk kunnen zijn. De andere bewoners, punten etc zullen me jeuken, maar ik dwarsboom wel alles dat ook maar enigszins naar Natasia zou neigen
Of judith is een heel trouw streamer, en kent ze allemaal goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:39 schreef Black_king het volgende:
Wel aardige opdrachten hoor....! Op de praktijk toegespitst. Vast door de redactie uitgedacht....
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:39 schreef Black_king het volgende:
Wel aardige opdrachten hoor....! Op de praktijk toegespitst. Vast door de redactie uitgedacht....
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:39 schreef partyyboyy het volgende:
Leuke opdrachten hoor...........geitenwollensokkenkutjudith
verander je wachtwoord in natasia .....gegarandeerd dat je hem nooit meer vergeetquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef Meneermax het volgende:
Godver, zit ik al de hele avond met mijn zeer beperkte photosjop-skills te kutten aan een nieuwe avatar. Eindelijk klaar, krijg ik hem niet gewijzigd omdat ik mijn password niet meer weet en de mailservert eruit ligt. Hell! Anyway, ik wil jullie hem niet onthouden:
[afbeelding]
Heb de streams maar weer aangezet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:43 schreef uitgeslapen het volgende:
Ze kan zich niet meer inhouden bijna, bijna, biertje erbij zakkie chips, bring it on!!!!
Mwoa, IETS anders. Knokkels kraken en keihard boeren en scheten laten als er verder niemand bij is. Ze vindt dat erg ranzig dus juist DAAROM zou ik het doen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:39 schreef bosb het volgende:
![]()
Gewoon keihard natasia naaien, post verscheuren, telefoon ophangen, fitness onklaar maken en waterbalonnen in haar bed
Ik was niet meer van de streams weggegaan.
thnx voor de ava!!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef Meneermax het volgende:
[afbeelding]
Huub is toch lekker niet bangquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:47 schreef uitgeslapen het volgende:
Nataneal praatte er tussen door en daar zei Huub wat over en toen kon ze natuurlijk Huub even 'aanpakken'
Waarom zou er actie moeten komen dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:50 schreef ozewiesewoze het volgende:
Judith, moven! Ik wil wat actie in die graftombe
ja, goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, IETS anders. Knokkels kraken en keihard boeren en scheten laten als er verder niemand bij is. Ze vindt dat erg ranzig dus juist DAAROM zou ik het doen.
Als ze zo 'natasia face op onweer kijkt' en begint te zeiken zou ik vragen of ze voordat ze haar verhaal wil gaan doen eerst even wil gaan schijten eventueel, en als ze me dan vol onbegrip aankijkt zou ik natuurlijk verschrikt zeggen 'ow, wacht, ik zie het al. het is je 'ik intimideer je' blik!"
Als ze gaat trainen gewoon klassieke muziek opzetten en meetrainen terwijl ik verschrikkelijke bodybuilder geluiden maak. Zo van 'Psaaaaaaaahhh' en 'hujinnnnngggggg' enzo.
Verder elke dag natuurlijk 'alweer aangekomen joh'?
Als ze komt met 'als ik kwaad word dan' dan zou ik haar echt 20x per dag vragen of ze al kwaad is of cranky is omdat ik het verschil moeilijk kan inschatten.
Gewoon een beetje gek maken.
Was toch ook beschamend, hoe Nataasia Huub meende te moeten corrigeren, om bij de juf in het gevlei te komen. De NSB-snol.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, IETS anders. Knokkels kraken en keihard boeren en scheten laten als er verder niemand bij is. Ze vindt dat erg ranzig dus juist DAAROM zou ik het doen.
Als ze zo 'natasia face op onweer kijkt' en begint te zeiken zou ik vragen of ze voordat ze haar verhaal wil gaan doen eerst even wil gaan schijten eventueel, en als ze me dan vol onbegrip aankijkt zou ik natuurlijk verschrikt zeggen 'ow, wacht, ik zie het al. het is je 'ik intimideer je' blik!"
Als ze gaat trainen gewoon klassieke muziek opzetten en meetrainen terwijl ik verschrikkelijke bodybuilder geluiden maak. Zo van 'Psaaaaaaaahhh' en 'hujinnnnngggggg' enzo.
Als ze komt met 'als ik kwaad word dan' dan zou ik haar echt 20x per dag vragen of ze al kwaad is of cranky is omdat ik het verschil moeilijk kan inschatten.
Ze denkt écht dat ze mooi kan zingen. Zie ook de brief aan Wilgo, waarin ze aangeeft het niet te begrijpen dat Wilgo tijdens zijn bezoek niet benieuwd was naar haar fantastische voordracht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:53 schreef ozewiesewoze het volgende:
woahaahah Natas vraagt of ze het moet voordragen of zingen..... O my God!!!! Dacht dat viswijf nu echt dat er iemand in de hele wereld is die haar wil horen zingen|?????
- wie is 'we'?quote:
Natasia mag alles hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:56 schreef rooie3 het volgende:
Gaat slabek al naar bed.
Redactie dat mag niet hoor bedtijd is pas om 23.00
S1+2 staan hier iig nog gewoon unlocked?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
streamlock?
Ja semi-lock, beelden van een omkledende natasia zonder zender....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
S1+2 staan hier iig nog gewoon unlocked?
Denk dat de regie ons wil dwingen om naar Natasia te kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:00 schreef spookvrouw het volgende:
Krijgen we nu alleen maar de Natasia-gat-naar-bed-show?
De andere streams staan op buiten.....
Ja goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef Danny het volgende:
[..]
- wie is 'we'?
- wat weten jullie (wie jullie ook mogen zijn) wel?
- wat heeft wat jullie (wie jullie dan ook mogen zijn) te maken met het antwoord dat ik geef op de vraag van iemand anders?
ik en mijn engelbewaarderquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef Danny het volgende:
[..]
- wie is 'we'?
- wat weten jullie (wie jullie ook mogen zijn) wel?
- wat heeft wat jullie (wie jullie dan ook mogen zijn) te maken met het antwoord dat ik geef op de vraag van iemand anders?
En nu omroepen allemaal op de bank.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:00 schreef spookvrouw het volgende:
Krijgen we nu alleen maar de Natasia-gat-naar-bed-show?
De andere streams staan op buiten.....
Wéér dat 'we'. Toch raarquote:
Ow, sorry dat wist ik niet. Misschien een ritalinnetje proberen?quote:Overspannen puber...![]()
of een 'noem jezelf hier 'we'' topic?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
ik en mijn engelbewaarder
Misschien is een topic "Als ik in het huis zit dan zou ik het wel weten" een idee?
Hou gewoon allemaal je mond!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Wéér dat 'we'. Toch raar
[..]
Ow, sorry dat wist ik niet. Misschien een ritalinnetje proberen?
Ow ja, en kunnen we het weer over DGK hebben?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:04 schreef Danny het volgende:
[..]
of een 'noem jezelf hier 'we'' topic?
niks ervanquote:
Denk het ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:04 schreef Danny het volgende:
volgens mij wordt dit een saaie avond.
maar goed, bekspieroefeningen doen is ook enorm vermoeiend natuurlijk
Dan wordt dit een heel erg doods topic hoorquote:
Zou jij dan op kunnen houden net te doen alsóf je in DGK zit?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Wéér dat 'we'. Toch raar
[..]
Ow, sorry dat wist ik niet. Misschien een ritalinnetje proberen?
Ow ja, en kunnen we het weer over DGK hebben?
Trustequote:
Nee hoor, mijn dag isquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan wordt dit een heel erg doods topic hoor
Overigens hoop ik niet dat Bart's sjagerijnigheid ook hiernaartoe doorslaat. Het was de afgelopen tijd best gezellig hier en 't zou leuk zijn als dat zo zou blijven.
dat doet iedereen hier in zowat elk berichtquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:07 schreef demins het volgende:
[..]
Zou jij dan op kunnen houden net te doen alsóf je in DGK zit?
Kunnen wij demins eruit stemmen dan ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
dat doet iedereen hier in zowat elk bericht
Ik heb wel een paar suggesties, hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Overigens hoop ik niet dat Bart's sjagerijnigheid ook hiernaartoe doorslaat. Het was de afgelopen tijd best gezellig hier en 't zou leuk zijn als dat zo zou blijven.
Klopt, maar het lijkt wel alsof jij in een zelfde soort bui bent als Natasia. 1x commentaar en iedereen krijgt ook gelijk commentaar. Moet het volle maan worden ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar alleen bij jou is het zo irritant!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
dat doet iedereen hier in zowat elk bericht
ik zou niet weten waarom. lijkt me dat iedereen hier gewoon DGK mag beleven zoals hij of zij dat wil. mensen die zich beter voelen dan de rest en die vinden dat alleen HUN mening ertoe doet zitten al in het huis en heten Natasia.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kunnen wij demins eruit stemmen dan ?![]()
jesus, wat ben jij serieusquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom. lijkt me dat iedereen hier gewoon DGK mag beleven zoals hij of zij dat wil. mensen die zich beter voelen dan de rest en die vinden dat alleen HUN mening ertoe doet zitten al in het huis en heten Natasia.
geen idee, ik zit niet bij een raam en heb geen zin om op te staan en te gaan kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt wel alsof jij in een zelfde soort bui bent als Natasia. 1x commentaar en iedereen krijgt ook gelijk commentaar. Moet het volle maan worden ofzo![]()
Je ziet al veel meer Natasia's dan er zijn!!! Bedtijd voor Danny, zou ik zeggen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom. lijkt me dat iedereen hier gewoon DGK mag beleven zoals hij of zij dat wil. mensen die zich beter voelen dan de rest en die vinden dat alleen HUN mening ertoe doet zitten al in het huis en heten Natasia.
En Huub raast maar door.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef uitgeslapen het volgende:
Ze zitten er een beetje doorheen...met hun grote smoelen
moi? neverquote:
"KIJK WAT GOD DOET!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef bosb het volgende:
Nataaaasia heeft morgen haar theorie.... We kunnen bij het hek gaan staan met spandoeken "Volgende keer weer niet, ga naar je kids"
Of "Natasia uit DGK, rijbewijs lukt toch niet"
ik zie er momenteel 2. maar ik zie ook twee huizen en twee bartenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:12 schreef demins het volgende:
[..]
Je ziet al veel meer Natasia's dan er zijn!!! Bedtijd voor Danny, zou ik zeggen!![]()
Ofquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
"KIJK WAT GOD DOET!
KIJK WAT GOD DOET!
KIJK WAT GOD DOET! "
Volgens mij was het ook nastyquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
moi? never
Maar serieus, ik hoorde iemand een dikke scheet laten op de streams en dat kunnen er volgens mij momenteel maar twee zijn...
Vertel daar eens wat meer over...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie er momenteel 2. maar ik zie ook twee huizen en twee barten
Ja, dat het t-kind weer zo aanwezig was.quote:
Helaas had ze het er gister nog over, dan ze 65 kilo moet wegen voor die correcties, en dat ze dat binnen een half (HALF!!!!) jaar moet wegen.... Daarom had ze ook even geen zin meer in lijnen etc. ze heeft toch een half jaar de tijd.... Ik hoop dat ze het morgen niet haalt, en dat ze door wilgo bij het CBR wordt gekidnapt....quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
Waar moet ik nu op hopen, dat sndfn haar theorie wel of niet haalt ?
Leuk als ze het niet haalt, maar dat betekend tegelijkertijd ook dat ze nog langer blijft.
Overigens denk ik dat de redactie gezegd heeft dat ze haar borst- en buikcorresatie wel op haar buik kan schrijven. Daar hoor ik haar de laatste dagen niet meer over. (Het geld daarvoor is zeker naar Wilgo gegaan)
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Sorry, was off-topic
Shit, dat had ik even gemist. Ben er gelijk KAPOT sjaggo vanquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:16 schreef bosb het volgende:
[..]
Helaas had ze het er gister nog over, dan ze 65 kilo moet wegen voor die correcties, en dat ze dat binnen een half (HALF!!!!) jaar moet wegen.... Daarom had ze ook even geen zin meer in lijnen etc. ze heeft toch een half jaar de tijd.... Ik hoop dat ze het morgen niet haalt, en dat ze door wilgo bij het CBR wordt gekidnapt....
Idd, goed idee, had de IQ test namelijk niet op TV gezien dus komt wel mooi uitquote:
Dan horen we over een paar weken wel wat de uitslag geworden is!quote:
Snap het niet hoor. Zo moeilijk is theorie toch niet. Heb het zelf in 1x gehaald. Paar geoefend online en het boek nauwelijks ingekeken. Je rijdt toch al je hele leven in auto's en pikt daar toch automatisch iets van op...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:17 schreef blomst het volgende:
En ze moet mrgen theorieexamen doe, en als je dat nu nog moet leren, zakt ze wel.
Gooi hem uit het raamquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
De laptop van Natas is op standby gesprongen en ze krijgt hem niet meer aan
Ja ook in 1 keer... 2 foutjes, vooral door het leren tijdens de rijlessen en idd meerijden zij veel regels al duidelijk. Ik heb wel 2 oefentoetsen gemaakt op internet, en alleen de voorrangsregels even bekeken. Maar voor anderen is het misschien wel KAPOT moeilijk....quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Snap het niet hoor. Zo moeilijk is theorie toch niet. Heb het zelf in 1x gehaald. Paar geoefend online en het boek nauwelijks ingekeken. Je rijdt toch al je hele leven in auto's en pikt daar toch automatisch iets van op...
Jullie ?
Omdat we verplicht moeten kijken naar Natasiaquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:24 schreef Kaleddis het volgende:
Vanwaar de streamlock op 3 en 4 eigenlijk ??
(En ja hoor, nu heeft Bart de laptop stuk gemaakt en is hij er morgen de schuld van dat Natasia haar theorie niet haalt.... zucht)
Brainless en nena zitten in de snackbar... verder zal er weinig boeiends gebeuren. Misschien zitten brain en nena wel te praten met de verantwoordelijke voor 3+4quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:24 schreef Kaleddis het volgende:
Vanwaar de streamlock op 3 en 4 eigenlijk ??
(En ja hoor, nu heeft Bart de laptop stuk gemaakt en is hij er morgen de schuld van dat Natasia haar theorie niet haalt.... zucht)
Gelukkig we zijn weer genoeg gestraft. We mogen weer naar Huub en Sylvia kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat we verplicht moeten kijken naar Natasia
Dat valt niet tegen, Bonnie!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:31 schreef bosb het volgende:
HAHAHA Bonnie heeft een iq van 52..
Was ik inderdaad ook wel benieuwd naar geweest, denk alleen dat nataasia er steeds doorheen had geschreeuwd, en dat ze uiteindelijk huub de schuld had gegeven van haar IQ <60quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef s0k het volgende:
Eigenlijk hadden ze die goudenkooi sjappies ook mee laten doendenk dat joep melon nog hoog scoort ook
Volgens mij is dat krap het dubbele van een eendagsvliegquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef Danny het volgende:
52? dat is toch het iq van een amoebe zo ongeveer?
Ik begreep het helemaal, totdat het laatste woordje kwam...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef s0k het volgende:
Eigenlijk hadden ze die goudenkooi sjappies ook mee laten doendenk dat joep melon nog hoog scoort ook
Dat kun je zelf lummel !quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ik begreep het helemaal, totdat het laatste woordje kwam...
Zet, op veler verzoek, die zwakzinnige avatar eens uit, lummel!!!
Dieren hebben geen IQ!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:36 schreef bosb het volgende:
[..]
Volgens mij is dat krap het dubbele van een eendagsvlieg
Die indruk heb ik al de hele dagquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:17 schreef blomst het volgende:
DGK_Redactie treitert ons, met opzet alleen Natasia Beelden .
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:31 schreef bosb het volgende:
HAHAHA Bonnie heeft een iq van 52..
Gewoon al die shit uitgooien, laadt ie ook iets sneller !quote:
FF nadenken wat je bedoelt...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon al die shit uitgooien, laadt ie ook iets sneller !
En selectief, neem een echte browser met adblocker !
Sorry danny![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:46 schreef Polonium-120 het volgende:
in de wandelgangen noemen ze dit spel onderdeel The Black Witch Project
neem je tijd, ik hoor het wel een keer.quote:
*klik*quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:48 schreef Mr_Baus het volgende:
<offtopic> Ik kom net weer even in het land van de levenden, waar kan ik die iq test vinden? Ik schijn namelijk ook hoogbegaafd te zijn ofzo, had toen ik een ukkie was een nogal hoge score dus dat wil ik nu wel eens ff testen in zo'n landelijke proef</offtopic>
is het nog iets waard om de streams te volgen op dit moment? Of is het saai?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Sorry, was off-topic
Ik zeg niksquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ze moeten zich allemaal verzamelen behalve Natasia
Ik denk echt dat je je erg verkijkt op Natasia hier. Ze vreet je op en spuugt je uit op deze manier. Je gaat er namelijk van uit dat ze naar je luistert. Je kan haar beter op haar onzekerheden aanpakken en dat is alles wat ze niet kan controleren. Wilgo goed gelijk geven dat hij dat nieuwe mooiere vriendinnetje nu heeft e.d..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:
Ik herhaal het nog eens, omdat niemand anders dat doet, ook niet ik het huis.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar kom je na bijna 4 maanden achter![]()
Tis net als met roken, eenmaal ooit begonnen is het (in de meeste gevallen) zeer moeilijk om er vanaf te komenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
Krijgen we dat gevreet weer in me oren.
waarom ben ik toch weer gezwicht voor die streams.
Het is ieder geval iets.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je je erg verkijkt op Natasia hier. Ze vreet je op en spuugt je uit op deze manier. Je gaat er namelijk van uit dat ze naar je luistert. Je kan haar beter op haar onzekerheden aanpakken en dat is alles wat ze niet kan controleren. Wilgo goed gelijk geven dat hij dat nieuwe mooiere vriendinnetje nu heeft e.d..
Maar goed, het is hier redelijk off-topic.
ik kom ook op 123. volgens mij zit er een fout in.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Sorry, was off-topic
Weet ik ook alles vanaf.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis net als met roken, eenmaal ooit begonnen is het (in de meeste gevallen) zeer moeilijk om er vanaf te komen
Newbequote:Op woensdag 17 januari 2007 23:02 schreef Danny het volgende:
Overigens valt me tegen hoe preuts Nena is. Jammer
1x escape en hij beweegt niet meerquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:37 schreef demins het volgende:
Zet, op veler verzoek, die zwakzinnige avatar eens uit, lummel!!!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Newbe![]()
(altijd als eens willen zeggen)
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:08 schreef rooie3 het volgende:
Heeft Huub weer een escort uitgenodigd.
quote:
en met dat beeld moet ik zo gaan slapen. je wordt bedanktquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Zou Natas zitten wachten op haar aanbod van de Playboy? Hmmmmmm...... kerstnummertje?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voor in het weekend las ik bij Tien.
Dacht dat hij iets geregeld had voor Nena.
Volgens mij ook, een erotische masseurquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voor in het weekend las ik bij Tien.
Dacht dat hij iets geregeld had voor Nena.
Hmm... ik heb jou anders talloze malen zien posten dat Nena een goedkope hoer is, een domme snol, etc.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:09 schreef Gigageil het volgende:
Nena loopt constant met twee slipjes over elkaar, en dat zou met een blote doos in de Playboy moeten......no way.....dat durft ze echt niet.....preutse kip.![]()
Duik snel nog even het 18+ topic in dan, slaapt een stuk beterquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:12 schreef Danny het volgende:
[..]
en met dat beeld moet ik zo gaan slapen. je wordt bedankt
Dat staat er niet bij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij ook, een erotische masseur
Komt die vanavond?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:08 schreef rooie3 het volgende:
Heeft Huub weer een escort uitgenodigd.
Dan klopt er iets niet aan die info, ik weet bijna zeker dat Huub een masseur had besteld voor Nenaquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij.
De escort voor hem wel![]()
Nou leuk van Tien dan.willen ze weer meer streamers.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan klopt er iets niet aan die info, ik weet bijna zeker dat Huub een masseur had besteld voor Nena
aah ok...denk dat ik voor mezelf ook een escort ga regelenquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
aah ok...denk dat ik voor mezelf ook een escort ga regelen
Snap ook niet dat Sylvia niet naar de modeshow van Erny is geweest...dat zou nl. vandaag ook zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:19 schreef farceman het volgende:
Snap ook niet dat die vrienden van Bart niet zijn gekomen...dat zou nl. vandaag zijn.
Zie nu net pas in mijn taakbalk staan; "The Black Witch Project"quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
Zielig mannetje zit weer met zijn knie.![]()
Ja 13 februari is de operatie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
Zielig mannetje zit weer met zijn knie.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zie nu net pas in mijn taakbalk staan; "The Black Witch Project"![]()
![]()
![]()
Ruim je wel ff de net uitgesproeide slok bier op mijn bureau op?![]()
![]()
Ja, EN? Sluit het één het andere uit dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... ik heb jou anders talloze malen zien posten dat Nena een goedkope hoer is, een domme snol, etc.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:33 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, EN? Sluit het één het andere uit dan?![]()
Jawel, juist wel preuts. Maar een goedkoop hoertje niet lijkt me.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:36 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dus neuken met je broek aan is niet preuts?![]()
als het maar snel isquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:36 schreef HiDiHo het volgende:
Wil je weten hoe ik wil dat nasty sterft?
snel ?quote:
Sorryquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:40 schreef Da hopman het volgende:
Lukkuhhh
Dat schijnt jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:40 schreef Miraaa het volgende:
Lees ik dat nou goed op de talpa site ..........Heeft huub weer een escort meid bestelt ???![]()
Hij zei gisteren tegen ilona en sil dat hij gaby weer ging bestellen. En daarmee de anderen ging uitdagen van laat me met rust voor de komende anderhalf uur en anders kom je er maar bij kijken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:40 schreef Miraaa het volgende:
Lees ik dat nou goed op de talpa site ..........Heeft huub weer een escort meid bestelt ???![]()
Hoe witte gij da?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:42 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart wil NL uitstemmen
Die krijgt dus hoogmoedwaanzin en denkt dat hij zijn fanclub aan zijn witte billen te danken heeft.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei gisteren tegen ilona en sil dat hij gaby weer ging bestellen. En daarmee de anderen ging uitdagen van laat me met rust voor de komende anderhalf uur en anders kom je er maar bij kijken.
Heb even iets gemist.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef Gigageil het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En die vriendin een vuile golddigger die over de rug van een vriendinnetje geld wil maken.....precies wat er al gezegd werd vorige keer......![]()
![]()
![]()
Totdat de korstjes weg zijn, je moet het zien als een hele lichte schaafwond.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:42 schreef Da hopman het volgende:
Die uitspraak van dat natte tasje die blijft irriterùùùh.
Hoelang moet je trouwens zo'n tattoo insmeren?
Ach ja....smaken verschillen.....Nena is ,ondanks dat iedereen loopt te kwijlen van dat kind, gewoon mijn type niet. Nep blonde, aardsluie wijfen die mannen voor hun karretje proberen te spannen met hun looks en eigengereidde karaktertje kan ik niet op vallen. IK vind dat goedkoop ja. Net als op de zak leven van een voetballer.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jawel, juist wel preuts. Maar een goedkoop hoertje niet lijkt me.
Truste! Ik duik er ook vroeg in.. morgen een groot feest omdat mijn pa met VLO gaat, en ik mag BOB spelenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Tis weer erg boeiend, denk dat ik maar een keer voor 12 uur me bed in duikt. Truste all
Kipfilétjes.....en schouders naar achteren de hele dag...quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:51 schreef partyyboyy het volgende:
heeft Nena een borstvergroting gehad?
Nee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:52 schreef partyyboyy het volgende:
Zit trouwens maar 4 seconde vertraging in die stream. Niet echt veel.
Mogen ze trouwens ook naar DGK kijken op tv>?
OKquote:
Volgens mij alles behalve DGK en programma's van Talpa/Tien zelf (omdat er in de reclameblokken ook commercials voorbij kunnen komen van DGK)quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:55 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
OK
Mogen ze wel Omroep Brabant kijken?
echt wel gemeend ditquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:10 schreef bosb het volgende:
Zou nena dit nou echt gemeend doen, of wil ze volgens tactiek van anderen in een goed daglicht bij joep komen, en straks syl proberen weg te krijgen??
Bijna 10 kilo aangekomen sinds ze in de villa zitquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:51 schreef partyyboyy het volgende:
heeft Nena een borstvergroting gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |