Ik zeg niksquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ze moeten zich allemaal verzamelen behalve Natasia
Ik denk echt dat je je erg verkijkt op Natasia hier. Ze vreet je op en spuugt je uit op deze manier. Je gaat er namelijk van uit dat ze naar je luistert. Je kan haar beter op haar onzekerheden aanpakken en dat is alles wat ze niet kan controleren. Wilgo goed gelijk geven dat hij dat nieuwe mooiere vriendinnetje nu heeft e.d..quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, IETS anders. Knokkels kraken en keihard boeren en scheten laten als er verder niemand bij is. Ze vindt dat erg ranzig dus juist DAAROM zou ik het doen.
Als ze zo 'natasia face op onweer kijkt' en begint te zeiken zou ik vragen of ze voordat ze haar verhaal wil gaan doen eerst even wil gaan schijten eventueel, en als ze me dan vol onbegrip aankijkt zou ik natuurlijk verschrikt zeggen 'ow, wacht, ik zie het al. het is je 'ik intimideer je' blik!"
Als ze gaat trainen gewoon klassieke muziek opzetten en meetrainen terwijl ik verschrikkelijke bodybuilder geluiden maak. Zo van 'Psaaaaaaaahhh' en 'hujinnnnngggggg' enzo.
Verder elke dag natuurlijk 'alweer aangekomen joh'?
Als ze komt met 'als ik kwaad word dan' dan zou ik haar echt 20x per dag vragen of ze al kwaad is of cranky is omdat ik het verschil moeilijk kan inschatten.
Gewoon een beetje gek maken.
quote:
Ik herhaal het nog eens, omdat niemand anders dat doet, ook niet ik het huis.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar kom je na bijna 4 maanden achter![]()
Tis net als met roken, eenmaal ooit begonnen is het (in de meeste gevallen) zeer moeilijk om er vanaf te komenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
Krijgen we dat gevreet weer in me oren.
waarom ben ik toch weer gezwicht voor die streams.
Het is ieder geval iets.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je je erg verkijkt op Natasia hier. Ze vreet je op en spuugt je uit op deze manier. Je gaat er namelijk van uit dat ze naar je luistert. Je kan haar beter op haar onzekerheden aanpakken en dat is alles wat ze niet kan controleren. Wilgo goed gelijk geven dat hij dat nieuwe mooiere vriendinnetje nu heeft e.d..
Maar goed, het is hier redelijk off-topic.
ik kom ook op 123. volgens mij zit er een fout in.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Sorry, was off-topic
Weet ik ook alles vanaf.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis net als met roken, eenmaal ooit begonnen is het (in de meeste gevallen) zeer moeilijk om er vanaf te komen
Newbequote:Op woensdag 17 januari 2007 23:02 schreef Danny het volgende:
Overigens valt me tegen hoe preuts Nena is. Jammer
1x escape en hij beweegt niet meerquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:37 schreef demins het volgende:
Zet, op veler verzoek, die zwakzinnige avatar eens uit, lummel!!!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Newbe![]()
(altijd als eens willen zeggen)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |