Ze geselt ze wel met haar gevatte opmerkingen. Ze heeft ze állemaal onder de duim.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:02 schreef Missy_1974 het volgende:
iemand een latexpakje en zweep voor madam judith
i knowquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef partyyboyy het volgende:
Oja net iemand die reageerde dat bij de IQ test Fathers for Justice binnen kwamen vallen!
Let maar op dat er straks een vraag over komt. Is echt wel opgezet.
Ze moet zich nu wel inhouden met Judith erbijquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:11 schreef Black_king het volgende:
Natasia is echt in oorlogsstemming volgens mij.... Ze heeft de "Don't fuck with me" look....
Judith kan haar gemakkelijk aan, hoor.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze moet zich nu wel inhouden met Judith erbijMss krijgen we straks nog wat vuurwerk
Ja daarom houd ze zich nu ook inquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Judith kan haar gemakkelijk aan, hoor.....![]()
reden erbij voor Natasia om haar niet te mogen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:12 schreef partyyboyy het volgende:
hophophop
Judith heeft wel grote jetsers valt me op
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef Meneermax het volgende:
Godver, zit ik al de hele avond met mijn zeer beperkte photosjop-skills te kutten aan een nieuwe avatar. Eindelijk klaar, krijg ik hem niet gewijzigd omdat ik mijn password niet meer weet en de mailservert eruit ligt. Hell! Anyway, ik wil jullie hem niet onthouden:
[afbeelding]
twee redenen eigenlijk dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
reden erbij voor Natasia om haar niet te mogen.
Thanks, ik vind hem leuk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:16 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je had je de moeite kunnen besparen hoor....
Spraakles. Geen overbodige luxe, en dat beseffen ze zich zelf ook.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:17 schreef Danny het volgende:
Wat de neuk zijn ze aan het doen, en belangrijker; waarom werken ze in GODSNAAM mee met dat mongoloïde gedoe?
zijn ze verplicht mee te doen? en als ze niet meedoen, wat dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:17 schreef Danny het volgende:
Wat de neuk zijn ze aan het doen, en belangrijker; waarom werken ze in GODSNAAM mee met dat mongoloïde gedoe?
Spraakles, voor sommigen is het broodnodig. En ja ze moeten er aan meedoen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
zijn ze verplicht mee te doen? en als ze niet meedoen, wat dan?
en belangrijker; waar dient het voor?
(ben dagje off geweest)
Deze dame was er vorige week ook. Wat de straffen zijn weet ik niet, ze zullen wel een contract getekend hebben dat ze meedoen aan het opgedragen programma ofzo. Anders zou iedereen de hele dag in bed liggen....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
(ben dagje off geweest)
Als ze niet meedoen zal er zeker een sanctie vallen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
(ben dagje off geweest)
o jee ... jij kent juffrouw Judith nog niet geloof ik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
(ben dagje off geweest)
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:24 schreef bosb het volgende:
De dame gaat opera zingen.... Als nataasia dat niet ook maar wil gaan doen, dan gooi ik mijn boxen uit het raam.
je ziet - op brian na - iedereen uiterst verveeld kijken. het interesseert ze werkelijk geen ene reet (en terecht)quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
o jee ... jij kent juffrouw Judith nog niet geloof ik.
Over een poosje kan iedereen schreeuwen als de beste en met de juiste ademhalingstechnieken.
Het zou nog goed kunnen dat er een opdracht uit voortkomt, hoor. Kijk maar naar de dj cursus en de mototrlessen, alles moet worden afgesloten met een examen oid....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:24 schreef Danny het volgende:
Als ik miljonair ben doen mensen maar moeite om me te verstaan. maar goed, zo denk IK dan weer. Maar goed, ze moeten dus meewerken aan dit 'kijk de bewoners eens belachelijk doen' item, maar kunnen vervolgens gewoon alsnog lekker zichzelf blijven en mompelen. Zinvol
haha idd,quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:31 schreef Danny het volgende:
omfg als ik daar zou zitten zou ik echt compleet blauw liggen en wat ze dan ook zegt, ik zou gewoon niet meer bijkomen.
'ben je klaar?'
'nee, trut, ik kom gewoon niet meer bij'
Huub gaat niet meer bijkomen
(en ik geef 'm compleet gelijk)
Ben je nu hier nog.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:31 schreef Danny het volgende:
omfg als ik daar zou zitten zou ik echt compleet blauw liggen en wat ze dan ook zegt, ik zou gewoon niet meer bijkomen.
'ben je klaar?'
'nee, trut, ik kom gewoon niet meer bij'
Huub gaat niet meer bijkomen
(en ik geef 'm compleet gelijk)
nee, ik vrees dat ik niet welkom ben in de kooi. ze gaan niet het risico willen lopen dat ik Natasia er écht uit treiter. Jammer, want ik had al complete stalker acties in gedachten. Waar Natasia gaat zou Danny gaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben je nu hier nog.
dacht al dat je aan het pakken was![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:38 schreef Danny het volgende:
nee, ik vrees dat ik niet welkom ben in de kooi. ze gaan niet het risico willen lopen dat ik Natasia er écht uit treiter. Jammer, want ik had al complete stalker acties in gedachten. Waar Natasia gaat zou Danny gaanJuist omdat ik verder geen enkel doel heb dan Natasia wegtreiteren zou dat best leuk kunnen zijn. De andere bewoners, punten etc zullen me jeuken, maar ik dwarsboom wel alles dat ook maar enigszins naar Natasia zou neigen
Was er al bang voor.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:38 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ik vrees dat ik niet welkom ben in de kooi. ze gaan niet het risico willen lopen dat ik Natasia er écht uit treiter. Jammer, want ik had al complete stalker acties in gedachten. Waar Natasia gaat zou Danny gaanJuist omdat ik verder geen enkel doel heb dan Natasia wegtreiteren zou dat best leuk kunnen zijn. De andere bewoners, punten etc zullen me jeuken, maar ik dwarsboom wel alles dat ook maar enigszins naar Natasia zou neigen
Of judith is een heel trouw streamer, en kent ze allemaal goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:39 schreef Black_king het volgende:
Wel aardige opdrachten hoor....! Op de praktijk toegespitst. Vast door de redactie uitgedacht....
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:39 schreef Black_king het volgende:
Wel aardige opdrachten hoor....! Op de praktijk toegespitst. Vast door de redactie uitgedacht....
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:39 schreef partyyboyy het volgende:
Leuke opdrachten hoor...........geitenwollensokkenkutjudith
verander je wachtwoord in natasia .....gegarandeerd dat je hem nooit meer vergeetquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef Meneermax het volgende:
Godver, zit ik al de hele avond met mijn zeer beperkte photosjop-skills te kutten aan een nieuwe avatar. Eindelijk klaar, krijg ik hem niet gewijzigd omdat ik mijn password niet meer weet en de mailservert eruit ligt. Hell! Anyway, ik wil jullie hem niet onthouden:
[afbeelding]
Heb de streams maar weer aangezet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:43 schreef uitgeslapen het volgende:
Ze kan zich niet meer inhouden bijna, bijna, biertje erbij zakkie chips, bring it on!!!!
Mwoa, IETS anders. Knokkels kraken en keihard boeren en scheten laten als er verder niemand bij is. Ze vindt dat erg ranzig dus juist DAAROM zou ik het doen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:39 schreef bosb het volgende:
![]()
Gewoon keihard natasia naaien, post verscheuren, telefoon ophangen, fitness onklaar maken en waterbalonnen in haar bed
Ik was niet meer van de streams weggegaan.
thnx voor de ava!!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:13 schreef Meneermax het volgende:
[afbeelding]
Huub is toch lekker niet bangquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:47 schreef uitgeslapen het volgende:
Nataneal praatte er tussen door en daar zei Huub wat over en toen kon ze natuurlijk Huub even 'aanpakken'
Waarom zou er actie moeten komen dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:50 schreef ozewiesewoze het volgende:
Judith, moven! Ik wil wat actie in die graftombe
ja, goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, IETS anders. Knokkels kraken en keihard boeren en scheten laten als er verder niemand bij is. Ze vindt dat erg ranzig dus juist DAAROM zou ik het doen.
Als ze zo 'natasia face op onweer kijkt' en begint te zeiken zou ik vragen of ze voordat ze haar verhaal wil gaan doen eerst even wil gaan schijten eventueel, en als ze me dan vol onbegrip aankijkt zou ik natuurlijk verschrikt zeggen 'ow, wacht, ik zie het al. het is je 'ik intimideer je' blik!"
Als ze gaat trainen gewoon klassieke muziek opzetten en meetrainen terwijl ik verschrikkelijke bodybuilder geluiden maak. Zo van 'Psaaaaaaaahhh' en 'hujinnnnngggggg' enzo.
Verder elke dag natuurlijk 'alweer aangekomen joh'?
Als ze komt met 'als ik kwaad word dan' dan zou ik haar echt 20x per dag vragen of ze al kwaad is of cranky is omdat ik het verschil moeilijk kan inschatten.
Gewoon een beetje gek maken.
Was toch ook beschamend, hoe Nataasia Huub meende te moeten corrigeren, om bij de juf in het gevlei te komen. De NSB-snol.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, IETS anders. Knokkels kraken en keihard boeren en scheten laten als er verder niemand bij is. Ze vindt dat erg ranzig dus juist DAAROM zou ik het doen.
Als ze zo 'natasia face op onweer kijkt' en begint te zeiken zou ik vragen of ze voordat ze haar verhaal wil gaan doen eerst even wil gaan schijten eventueel, en als ze me dan vol onbegrip aankijkt zou ik natuurlijk verschrikt zeggen 'ow, wacht, ik zie het al. het is je 'ik intimideer je' blik!"
Als ze gaat trainen gewoon klassieke muziek opzetten en meetrainen terwijl ik verschrikkelijke bodybuilder geluiden maak. Zo van 'Psaaaaaaaahhh' en 'hujinnnnngggggg' enzo.
Verder elke dag natuurlijk 'alweer aangekomen joh'?
Als ze komt met 'als ik kwaad word dan' dan zou ik haar echt 20x per dag vragen of ze al kwaad is of cranky is omdat ik het verschil moeilijk kan inschatten.
Gewoon een beetje gek maken.
Ze denkt écht dat ze mooi kan zingen. Zie ook de brief aan Wilgo, waarin ze aangeeft het niet te begrijpen dat Wilgo tijdens zijn bezoek niet benieuwd was naar haar fantastische voordracht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:53 schreef ozewiesewoze het volgende:
woahaahah Natas vraagt of ze het moet voordragen of zingen..... O my God!!!! Dacht dat viswijf nu echt dat er iemand in de hele wereld is die haar wil horen zingen|?????
- wie is 'we'?quote:
Natasia mag alles hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:56 schreef rooie3 het volgende:
Gaat slabek al naar bed.
Redactie dat mag niet hoor bedtijd is pas om 23.00
S1+2 staan hier iig nog gewoon unlocked?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
streamlock?
Ja semi-lock, beelden van een omkledende natasia zonder zender....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
S1+2 staan hier iig nog gewoon unlocked?
Denk dat de regie ons wil dwingen om naar Natasia te kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:00 schreef spookvrouw het volgende:
Krijgen we nu alleen maar de Natasia-gat-naar-bed-show?
De andere streams staan op buiten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |