Waarom zou er actie moeten komen dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:50 schreef ozewiesewoze het volgende:
Judith, moven! Ik wil wat actie in die graftombe
ja, goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, IETS anders. Knokkels kraken en keihard boeren en scheten laten als er verder niemand bij is. Ze vindt dat erg ranzig dus juist DAAROM zou ik het doen.
Als ze zo 'natasia face op onweer kijkt' en begint te zeiken zou ik vragen of ze voordat ze haar verhaal wil gaan doen eerst even wil gaan schijten eventueel, en als ze me dan vol onbegrip aankijkt zou ik natuurlijk verschrikt zeggen 'ow, wacht, ik zie het al. het is je 'ik intimideer je' blik!"
Als ze gaat trainen gewoon klassieke muziek opzetten en meetrainen terwijl ik verschrikkelijke bodybuilder geluiden maak. Zo van 'Psaaaaaaaahhh' en 'hujinnnnngggggg' enzo.
Verder elke dag natuurlijk 'alweer aangekomen joh'?
Als ze komt met 'als ik kwaad word dan' dan zou ik haar echt 20x per dag vragen of ze al kwaad is of cranky is omdat ik het verschil moeilijk kan inschatten.
Gewoon een beetje gek maken.
Was toch ook beschamend, hoe Nataasia Huub meende te moeten corrigeren, om bij de juf in het gevlei te komen. De NSB-snol.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, IETS anders. Knokkels kraken en keihard boeren en scheten laten als er verder niemand bij is. Ze vindt dat erg ranzig dus juist DAAROM zou ik het doen.
Als ze zo 'natasia face op onweer kijkt' en begint te zeiken zou ik vragen of ze voordat ze haar verhaal wil gaan doen eerst even wil gaan schijten eventueel, en als ze me dan vol onbegrip aankijkt zou ik natuurlijk verschrikt zeggen 'ow, wacht, ik zie het al. het is je 'ik intimideer je' blik!"
Als ze gaat trainen gewoon klassieke muziek opzetten en meetrainen terwijl ik verschrikkelijke bodybuilder geluiden maak. Zo van 'Psaaaaaaaahhh' en 'hujinnnnngggggg' enzo.
Verder elke dag natuurlijk 'alweer aangekomen joh'?
Als ze komt met 'als ik kwaad word dan' dan zou ik haar echt 20x per dag vragen of ze al kwaad is of cranky is omdat ik het verschil moeilijk kan inschatten.
Gewoon een beetje gek maken.
Ze denkt écht dat ze mooi kan zingen. Zie ook de brief aan Wilgo, waarin ze aangeeft het niet te begrijpen dat Wilgo tijdens zijn bezoek niet benieuwd was naar haar fantastische voordracht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:53 schreef ozewiesewoze het volgende:
woahaahah Natas vraagt of ze het moet voordragen of zingen..... O my God!!!! Dacht dat viswijf nu echt dat er iemand in de hele wereld is die haar wil horen zingen|?????
- wie is 'we'?quote:
Natasia mag alles hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:56 schreef rooie3 het volgende:
Gaat slabek al naar bed.
Redactie dat mag niet hoor bedtijd is pas om 23.00
S1+2 staan hier iig nog gewoon unlocked?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
streamlock?
Ja semi-lock, beelden van een omkledende natasia zonder zender....quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
S1+2 staan hier iig nog gewoon unlocked?
Denk dat de regie ons wil dwingen om naar Natasia te kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:00 schreef spookvrouw het volgende:
Krijgen we nu alleen maar de Natasia-gat-naar-bed-show?
De andere streams staan op buiten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |