Zou jij dan op kunnen houden net te doen alsóf je in DGK zit?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Wéér dat 'we'. Toch raar
[..]
Ow, sorry dat wist ik niet. Misschien een ritalinnetje proberen?
Ow ja, en kunnen we het weer over DGK hebben?
Trustequote:
Nee hoor, mijn dag isquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan wordt dit een heel erg doods topic hoor
Overigens hoop ik niet dat Bart's sjagerijnigheid ook hiernaartoe doorslaat. Het was de afgelopen tijd best gezellig hier en 't zou leuk zijn als dat zo zou blijven.
dat doet iedereen hier in zowat elk berichtquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:07 schreef demins het volgende:
[..]
Zou jij dan op kunnen houden net te doen alsóf je in DGK zit?
Kunnen wij demins eruit stemmen dan ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
dat doet iedereen hier in zowat elk bericht
Ik heb wel een paar suggesties, hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Overigens hoop ik niet dat Bart's sjagerijnigheid ook hiernaartoe doorslaat. Het was de afgelopen tijd best gezellig hier en 't zou leuk zijn als dat zo zou blijven.
Klopt, maar het lijkt wel alsof jij in een zelfde soort bui bent als Natasia. 1x commentaar en iedereen krijgt ook gelijk commentaar. Moet het volle maan worden ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar alleen bij jou is het zo irritant!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
dat doet iedereen hier in zowat elk bericht
ik zou niet weten waarom. lijkt me dat iedereen hier gewoon DGK mag beleven zoals hij of zij dat wil. mensen die zich beter voelen dan de rest en die vinden dat alleen HUN mening ertoe doet zitten al in het huis en heten Natasia.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kunnen wij demins eruit stemmen dan ?![]()
jesus, wat ben jij serieusquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom. lijkt me dat iedereen hier gewoon DGK mag beleven zoals hij of zij dat wil. mensen die zich beter voelen dan de rest en die vinden dat alleen HUN mening ertoe doet zitten al in het huis en heten Natasia.
geen idee, ik zit niet bij een raam en heb geen zin om op te staan en te gaan kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt wel alsof jij in een zelfde soort bui bent als Natasia. 1x commentaar en iedereen krijgt ook gelijk commentaar. Moet het volle maan worden ofzo![]()
Je ziet al veel meer Natasia's dan er zijn!!! Bedtijd voor Danny, zou ik zeggen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom. lijkt me dat iedereen hier gewoon DGK mag beleven zoals hij of zij dat wil. mensen die zich beter voelen dan de rest en die vinden dat alleen HUN mening ertoe doet zitten al in het huis en heten Natasia.
En Huub raast maar door.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef uitgeslapen het volgende:
Ze zitten er een beetje doorheen...met hun grote smoelen
moi? neverquote:
"KIJK WAT GOD DOET!quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef bosb het volgende:
Nataaaasia heeft morgen haar theorie.... We kunnen bij het hek gaan staan met spandoeken "Volgende keer weer niet, ga naar je kids"
Of "Natasia uit DGK, rijbewijs lukt toch niet"
ik zie er momenteel 2. maar ik zie ook twee huizen en twee bartenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:12 schreef demins het volgende:
[..]
Je ziet al veel meer Natasia's dan er zijn!!! Bedtijd voor Danny, zou ik zeggen!![]()
Ofquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
"KIJK WAT GOD DOET!
KIJK WAT GOD DOET!
KIJK WAT GOD DOET! "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |