Volgens mij was het ook nastyquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
moi? never
Maar serieus, ik hoorde iemand een dikke scheet laten op de streams en dat kunnen er volgens mij momenteel maar twee zijn...
Vertel daar eens wat meer over...quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie er momenteel 2. maar ik zie ook twee huizen en twee barten
Ja, dat het t-kind weer zo aanwezig was.quote:
Helaas had ze het er gister nog over, dan ze 65 kilo moet wegen voor die correcties, en dat ze dat binnen een half (HALF!!!!) jaar moet wegen.... Daarom had ze ook even geen zin meer in lijnen etc. ze heeft toch een half jaar de tijd.... Ik hoop dat ze het morgen niet haalt, en dat ze door wilgo bij het CBR wordt gekidnapt....quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
Waar moet ik nu op hopen, dat sndfn haar theorie wel of niet haalt ?
Leuk als ze het niet haalt, maar dat betekend tegelijkertijd ook dat ze nog langer blijft.
Overigens denk ik dat de redactie gezegd heeft dat ze haar borst- en buikcorresatie wel op haar buik kan schrijven. Daar hoor ik haar de laatste dagen niet meer over. (Het geld daarvoor is zeker naar Wilgo gegaan)
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Sorry, was off-topic
Shit, dat had ik even gemist. Ben er gelijk KAPOT sjaggo vanquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:16 schreef bosb het volgende:
[..]
Helaas had ze het er gister nog over, dan ze 65 kilo moet wegen voor die correcties, en dat ze dat binnen een half (HALF!!!!) jaar moet wegen.... Daarom had ze ook even geen zin meer in lijnen etc. ze heeft toch een half jaar de tijd.... Ik hoop dat ze het morgen niet haalt, en dat ze door wilgo bij het CBR wordt gekidnapt....
Idd, goed idee, had de IQ test namelijk niet op TV gezien dus komt wel mooi uitquote:
Dan horen we over een paar weken wel wat de uitslag geworden is!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |