agreed. Of mensen die er totaal niet joods uit zien een joodse naam geven. Dat hebben ze bij Michelle Pfeifer eens gedaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:38 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Nee het probleem is dat het juist geen overheersende invloeden heeft in de films. Juist dat geniepige irriteert me. Even een davidsster laten zien, een joodse uitspraak doen of even inzoomen op een synagoge. DAT is wat me irriteert!
nee hoor, gewoon scherp van geest.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:42 schreef BossFight het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon ernstig paranoia!![]()
En lichtelijk anti-semitistisch...
dat is dan niet echt goed gelukt. 2000 jaar ellende voor de joden met als dieptepunt 40-45.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:49 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het christendom is een erg geslaagde poging van de joden om de rest van de mensheid onder de duim te krijgen.
dat was in 1974.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
oud nieuws, als je een beetje bij de tijd bent weet je dat hollywood door hoofdzakelijk joodse mensen wordt gerund.
The Jewish Post And Opinion of December 6, 1974 states: "Jews dominate Hollywood
today as they did in its infancy, The Jewish presence in Hollywood is a historic fact, A
majority of the producers and directors are Jewish while the Writers Guild is practically 70% to 100% Jewish!"
http://www.jewwatch.com/j(...)ml#Jews_in_Hollywood
inderdaad maar zeker minder dan 30%.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:02 schreef trabant het volgende:
[..]
Sprak die korporaal Engels? Zijn soldaten hadden anders wel de naam van God op hun koppel staan.
@Blaatski: blijf eens na afloop van een Amerikaanse media-uiting zitten tot dat de aftiteling helemaal geweest is. Bovengemiddeld veel joodse namen. Daar is je antwoord.
In Films uit Bollywood kom je dat gek genoeg helemaal niet tegen...
is zij niet voor 1/8 joods. Zo kan ik het ook. Nee dat lijstje telt nietquote:Bleeth, Yasmine - Actress -Father Jewish
Dus alleen iemand met een forse neus en pijpekrullen mag een Joodse naam dragen in een film? Zo is het in werkelijkheid natuurlijk ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:58 schreef Corelli het volgende:
[..]
Of mensen die er totaal niet joods uit zien een joodse naam geven. Dat hebben ze bij Michelle Pfeifer eens gedaan.
Ik zal niet vragen hoe je uberhaupt op een plek als ''Jewwatch'' terecht bent gekomen, maar ik mag hopen dat je dit geverifieerd hebt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
oud nieuws, als je een beetje bij de tijd bent weet je dat hollywood door hoofdzakelijk joodse mensen wordt gerund.
The Jewish Post And Opinion of December 6, 1974 states: "Jews dominate Hollywood
today as they did in its infancy, The Jewish presence in Hollywood is a historic fact, A
majority of the producers and directors are Jewish while the Writers Guild is practically 70% to 100% Jewish!"
http://www.jewwatch.com/j(...)ml#Jews_in_Hollywood
nee maar blond haar en blauwe ogen. Dan ben je natuurlijk niet van joodse komaf.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dus alleen iemand met een forse neus en pijpekrullen mag een Joodse naam dragen in een film? Zo is het in werkelijkheid natuurlijk ook.
Oja? Bekende Joden zat met blond haar en blauwe ogen; James Caan, Michael en Kirk Douglas, Paul Newman, Philip Seymour Hoffman, Tim Rothquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:58 schreef Corelli het volgende:
[..]
agreed. Of mensen die er totaal niet joods uit zien een joodse naam geven. Dat hebben ze bij Michelle Pfeifer eens gedaan.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef Corelli het volgende:
kirk douglas heeft geen blauwe ogen
[afbeelding]
en caan al helemaal niet, niet eens blond haar
[afbeelding]
in films verven ze nog al eens hun haar en werken ze met pruiken weet je. Of dacht je dat al die kapsel in LOTR echt waren
QFTquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:45 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Volgens mij is het juist niet zo...
Zoals Marlon Brando al zei...
Hollywood is run by Jews. It is owned by Jews, and they should have a greater sensitivity about the issue of people who are suffering because they've exploited [them]. We have seen the Nigger and Greaseball. We've seen the Chink. We've seen the slit-eyed dangerous Jap. We have seen the wily Filipino. We've seen everything, but we never saw the Kike, because they knew perfectly well that is where you draw the wagons around.
Jij bent niet eens een echte Jood.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:56 schreef waht het volgende:
Jaja, jullie zijn gewoon allemaal antisemieten!!!!!!!![]()
GOD leest mee hoor. Kom aan ZIJN volk en gij zult boeten. BOETEN.
Dat is helemaal niet uit superbadquote:Op maandag 3 mei 2010 22:30 schreef amata het volgende:
moet ik gelijk aan superbad denken
[ afbeelding ]
funny people dan, niet zo huilenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet uit superbad
Die gast speelt een agent in superbad
Wie praten er tegen de ts dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die nu nog tegen de TS aan praten.
[..]
Bar mitswa & Hutch.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:46 schreef Blaatski het volgende:
[..]
De nieuwe Starsky & Hutch. Ook de befaamde Bar Mitswa
quote:Op zondag 19 september 2010 00:54 schreef chroestjov het volgende:
Wat een kanker kick.... nou ja, daar gaan we;
Israël![]()
Joden![]()
AIPAC![]()
The Pianist![]()
Schindler's List![]()
Inglorious Bastards![]()
Seinfeldbehalve Cosmo
Larry David nooit van gehoord.
Je bent een goed man, Blaatski. En laat niemand je iets anders vertellen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:17 schreef Blaatski het volgende:
Ik heb zelfs een Joodse buurman en heel af en toe als ik in een goede bui ben groet ik hem vriendelijk.
quote:Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef Karzai het volgende:
Joden zijn nou eenmaal al eeuwen verweven met de Europese cultuur, en ze maken veel mee waar je films over kan maken.
Idd binnenkort in alle theaters 'de gevallen boom'.quote:Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef Karzai het volgende:
Joden zijn nou eenmaal al eeuwen verweven met de Europese cultuur, en ze maken veel mee waar je films over kan maken.
lol allemaal wannabees die joods willen zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:26 schreef theturk het volgende:
jood is bijna geen geloof meer,maar meer een soort hobby ofzo geworden
Ook dat.quote:Op zondag 19 september 2010 01:25 schreef dude1986 het volgende:
[..]
lol allemaal wannabees die joods willen zijn
Ben je daar blij mee? Want ze hebben aardig wat steun van Amerika.quote:
Het is een intelligent volk. Dus ja.quote:
Zeg, ik heb je nu al twee keer geroepen.quote:Op zondag 19 september 2010 01:49 schreef PeZu het volgende:
dat komt heh omdat alle grote studio's en netwerken daar in joodse handen zijn en omdat er natuurlijk redelijk wat joodse mensen in the states wonen, ik zie het probleem niet![]()
seinfeld al genoemd
Zij het Joden dan maken ze geweldige films!quote:Op zondag 19 september 2010 01:49 schreef PeZu het volgende:
dat komt heh omdat alle grote studio's en netwerken daar in joodse handen zijn en omdat er natuurlijk redelijk wat joodse mensen in the states wonen, ik zie het probleem niet![]()
seinfeld al genoemd
Dit dus.quote:Op zondag 19 september 2010 01:43 schreef xLvk het volgende:
Half hollywood wordt gerund door joden lol..
sorryquote:Op zondag 19 september 2010 01:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb je nu al twee keer geroepen.
Geeft niet hoor, jij kunt er wel mee wegkomenquote:
Zou kunnen.quote:Op zondag 19 september 2010 02:11 schreef Karzai het volgende:
Dus we kunnen hier wel concluderen dat Joden de beste films maken?
Check dan meteen The Money Masters op video.google.comquote:Op zondag 19 september 2010 06:31 schreef Floxcie het volgende:
Illuminati, geen grap. Het staat allemaal uitgelegd op het internet, Google er er even naar.
Waar komt die 450 meme opeens vandaan?quote:Op zondag 19 september 2010 19:03 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Hollywood gaf mij 450 joden. Dat was echt fantastisch!
Postalgold stuurde mij ¤ 450,-quote:Op zondag 19 september 2010 20:38 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Waar komt die 450 meme opeens vandaan?
Kerstman = sinterklaasquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:36 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Okay als dat zo is dan verwacht ik ook Nederlandse uitspraken, en Sinterklaas op bezoek bij Will & Grace. Want New York was New Amsterdam en heeft dus ook Nederlandse invloeden. Aldus jouw logica.
quote:Op zondag 19 september 2010 19:03 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Hollywood gaf mij 450 joden. Dat was echt fantastisch!
ah zo.quote:Op zondag 19 september 2010 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Postalgold stuurde mij ¤ 450,-
Dat was echt fantastisch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |