Zoals ik al zei: waarom doen ze dit?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:18 schreef wolferl het volgende:
Who cares.
Is het relatief hoger dan?!?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: waarom doen ze dit?
Waarom zenden ze altijd bagger uit op TV,quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:22 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: waarom doen ze dit?
Dat is inderdaad een 100% joodse show.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:25 schreef Frollo het volgende:
Je vergeet The Nanny.
In click is het iets simpels dat dat Adam Sandler bij het graf van zijn vader staat en overal om hem heen staan kruizen e.d. Maar de grafsteen waar hij voorstaat heeft een enorme davidsster. Dat soort dingenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is het relatief hoger dan?!?
Je voorbeelden die je geeft zijn volgens mij niet pro Joods ofzo, in ieder geval is het mij nooit in die series opgevallen.
Zet dan alle films van Steven Spielberg erbij
Ah ja. En omdat er soms joodse personages voorkomen in films of series is het gelijk "altijd"?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:27 schreef Blaatski het volgende:
[..]
In click is het iets simpels dat dat Adam Sandler bij het graf van zijn vader staat en overal om hem heen staan kruizen e.d. Maar de grafsteen waar hij voorstaat heeft een enorme davidsster. Dat soort dingen.
Nee, ook in een compleet blanke show / donkere show worden nog altijd Joodse feestdagen of uitspraken gedaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja. En omdat er soms joodse personages voorkomen in films of series is het gelijk "altijd"?
Ik voorzie topics als:
"Waarom altijd negers in films?"
"Waarom altijd homo's in films?"
"Waarom altijd vrouwen in films?"
*inkopper*quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:33 schreef opgebaarde het volgende:
je doet je username eer aan
altijdquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:31 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Nee, ook in een compleet blanke show / donkere show worden nog altijd Joodse feestdagen of uitspraken gedaan.
Homo's en negers hebben meestal gewoon een rol in de film terwijl het Joodse eerder thematisch behandeld wordt. Dat irriteert me. Zet er dan gewoon een Jood in en laat de film daar dan niet over uitwijden.
En ALS er dan eens een jood in meespeelt is het meteen weer de stereotype Rabbi...
jij maakt hier de grollenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:34 schreef Blaatski het volgende:
[..]
*inkopper*
Jij ook MUAHAHAHHAGDHGSADSHGFOUEAEGHBUHuikhb dus..![]()
Okay als dat zo is dan verwacht ik ook Nederlandse uitspraken, en Sinterklaas op bezoek bij Will & Grace. Want New York was New Amsterdam en heeft dus ook Nederlandse invloeden. Aldus jouw logica.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
altijd
De series die je noemt spelen zich vaak af in New York. Die stad heeft van oudsher, net als amsterdam overigens, een joodse traditie. Dus dat er een joodse character inzit en dat daar soms naar verwezen wordt is niet veel meer dan reeel
Nee het probleem is dat het juist geen overheersende invloeden heeft in de films. Juist dat geniepige irriteert me. Even een davidsster laten zien, een joodse uitspraak doen of even inzoomen op een synagoge. DAT is wat me irriteert!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:36 schreef BossFight het volgende:
Die voorbeelden![]()
Inderdaad suzan echt overheersend joodse thema's in die films! Echt de matze ballen vliegen je om de oren!
Stel je niet aan man, en doe wat aan je filmkennis.
Dat eerste gedeelte in OP is om alvast datgeen te zeggen waar mensen me ongetwijfeld zouden van betichtenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:37 schreef Svyatagor het volgende:
Ik trek me maar niet teveel aan van het schaamteloze anti-semitisme in je OP en zal proberen inhoudelijk te reageren.
Veel films en series die je noemt komen uit Hollywood. Hollywood ligt in Amerika. Amerika heeft een grote joodse bevolking. De joodse cultuur speelt een grote rol in de Amerikaanse cultuur.
There you go.
Volgens mij ben jij gewoon ernstig paranoia!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:38 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Nee het probleem is dat het juist geen overheersende invloeden heeft in de films. Juist dat geniepige irriteert me. Even een davidsster laten zien, een joodse uitspraak doen of even inzoomen op een synagoge. DAT is wat me irriteert!
Er wonen veel joden in New York. Dat was de strekking. En in Friends lullen ze bijna elke aflevering Nederlands. En in My Stepmother is an alien ook!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:36 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Okay als dat zo is dan verwacht ik ook Nederlandse uitspraken, en Sinterklaas op bezoek bij Will & Grace. Want New York was New Amsterdam en heeft dus ook Nederlandse invloeden. Aldus jouw logica.
Nee, het viel me ooit eens op. Ben er op gaan letten tot een bepaald punt dat het me begon te irriteren. Vrij rationele gedachtengang gok ik zo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:42 schreef BossFight het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon ernstig paranoia!![]()
Dude, even voor de goede orde. Aangezien je iets vetgedrukt hebt, is dat niet met werkelijk waar alles. Mongolen, sars, aids, kanker, vrouwen, mannen, negers, chinezen, mensen, kinderen, baby's, oma's, aliens, cola, eten, pizza's, studenten, bakstenen, kanslozen, jehova's, boedhisten en noem maar iets opquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:38 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Nee het probleem is dat het juist geen overheersende invloeden heeft in de films. Juist dat geniepige irriteert me. Even een davidsster laten zien, een joodse uitspraak doen of even inzoomen op een synagoge. DAT is wat me irriteert!
Omdat de barman in Central Perks Nederlands heeft. Dat is een vast thema en niet een stille hint oid. Geen bepaalde zinsspeling, of verborgen pro Joods euforisch happy happy gevoelquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er wonen veel joden in New York. Dat was de strekking. En in Friends lullen ze bijna elke aflevering Nederlands. En in My Stepmother is an alien ook!
Complot!!!![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:41 schreef Blaatski het volgende:
Ik zou het net zo irritant vinden als in elke Hollywoodfilm het thema christelijk geloof even ter sprake kwam. Continue een hint meekrijgen in zo'n film is gewoon niet leuk.
De nieuwe Starsky & Hutch. Ook de befaamde Bar Mitswaquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef GSbrder het volgende:
Shut up, you fucking jew!
waar staat Southpark in de OP?
ik vind t trouwens wel meevallen..
alleen zijn er wel vaak Bar Mitswa's enzo.. maar
ik denk dat het opvalt omdat joden daar publiekelijker
(aanvaard) zijn dan hier.
Lizzy McGuirejeugdsentiment ?
die Gordo is ook joods
Onzin is een paar fora verderop...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef Aurelianus het volgende:
Ja, ik heb een verklaring: door ons lam te indoctrineren met hun televisiepropaganda zijn we niet meer in staat om weerstand te bieden tegen slinkse Joodse overname van de internationale instituties, waardoor de onderwerping van de aarde door het zionistische zwijn, een kernpunt van de zionistische ideologie, eindelijk is geschied. Daarna zullen ze zich gaan voeden met de harten van gedoopte baby's.
zie mijn postquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef GSbrder het volgende:
Shut up, you fucking jew!
waar staat Southpark in de OP?
ik vind t trouwens wel meevallen..
alleen zijn er wel vaak Bar Mitswa's enzo.. maar
ik denk dat het opvalt omdat joden daar publiekelijker
(aanvaard) zijn dan hier.
die Gordo is ook joods
Als jij je daar aan ergert ben je echt een zielig mannetje.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:17 schreef Blaatski het volgende:
Begrijp me niet verkeerd overigens, ik heb niet tegen het volk dat Jezus opzettelijk liet kruisigen, rijk werd over de ruggen van anderen en tot op de dag van vandaag nog inpraat op ons collectief schuldgevoel mbt de holocaust. Ik heb zelfs een Joodse buurman en heel af en toe als ik in een goede bui ben groet ik hem vriendelijk.
En nu even alle gekheid op een stokje:
Het ergert mij dat in veel Hollywoodfilms & series altijd een Joods thema, traditie of sowieso iets Joods in de film verwerkt wordt. Een soort van verborgen propaganda over Joden. Dat is toch nergens voor nodig, immers zoals eerder gezegd we leiden allemaal nog aan het collectief schuldgevoel voor de Joden vervolging dus die zitten de eerste 500 jaar geramd.
Even wat voorbeelden:
Click (en sowieso alle films van Adam Sandler)
Royal Tennebaums
Saving Private Ryan
True Romance
Be Cool
Oceance Eleven & twelve
enz enz.
Will & Grace
Dharma & Gregg
King of Queens
Heeft iemand een verklaring voor dit fenomeen? En ja, ik weet dat het lijstje op dit moment niet heel erg groot is maar ik ga nog meer films opzoeken die daar gebruik van maken.
Dat was ook wel te zien aan die kop.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef GSbrder het volgende:
die Gordo is ook joods
Het christendom is een erg geslaagde poging van de joden om de rest van de mensheid onder de duim te krijgen. Door de universalisering van hun geestcorrumperende religie is het christendom ontstaan. In de eerste paar eeuwen sinds het begin van de jaartelling heeft het christendom meer en meer aanhangers gewonnen door de slinksheid van de joodse geest. De invloed van het christendom is nog altijd te bemerken. Ook atheïsten laten zien, enkel en alleen al door zich zo te noemen, dat ze in een wereld leven waarin het monotheïsme hoogtij viert.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Wake up and smell the coffee...... als er iets is waar iedere Amerikaanse show van doorspekt is dan is het dat wel....
boeiend..?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:49 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het christendom is een erg geslaagde poging van de joden om de rest van de mensheid onder de duim te krijgen. Door de universalisering van hun geestcorrumperende religie is het christendom ontstaan. In de eerste paar eeuwen sinds het begin van de jaartelling heeft het christendom meer en meer aanhangers gewonnen door de slinksheid van de joodse geest. De invloed van het christendom is nog altijd te bemerken. Ook atheïsten laten zien, enkel en alleen al door zich zo te noemen, dat ze in een wereld leven waarin het monotheïsme hoogtij viert.
Uitermate.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:49 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het christendom is een erg geslaagde poging van de joden om de rest van de mensheid onder de duim te krijgen. Door de universalisering van hun geestcorrumperende religie is het christendom ontstaan. In de eerste paar eeuwen sinds het begin van de jaartelling heeft het christendom meer en meer aanhangers gewonnen door de slinksheid van de joodse geest. De invloed van het christendom is nog altijd te bemerken. Ook atheïsten laten zien, enkel en alleen al door zich zo te noemen, dat ze in een wereld leven waarin het monotheïsme hoogtij viert.
Een bekend persoon was het al met me eens:
"Christianity is the prototype of Bolshevism: the mobilisation by the Jew of the masses of slaves with the object of undermining society." - Hitler, 1942
Dat mag wel zo wezen, maar hey, ik laat het tenminste niet in elke film doorschemerenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:56 schreef donald_dick het volgende:
de TS is een mongool!
dat zou er nog bij moeten komen ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:58 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Dat mag wel zo wezen, maar hey, ik laat het tenminste niet in elke film doorschemeren.
wut?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
En hoeveel films/series zit iets in over het Christendom?
Justement.
JOUW post ja.. niet OP...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
zie mijn post![]()
snif wat zou ts zonder mijn inbreng moeten![]()
oud nieuws, als je een beetje bij de tijd bent weet je dat hollywood door hoofdzakelijk joodse mensen wordt gerund.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:17 schreef Blaatski het volgende:
Begrijp me niet verkeerd overigens, ik heb niet tegen het volk dat Jezus opzettelijk liet kruisigen, rijk werd over de ruggen van anderen en tot op de dag van vandaag nog inpraat op ons collectief schuldgevoel mbt de holocaust. Ik heb zelfs een Joodse buurman en heel af en toe als ik in een goede bui ben groet ik hem vriendelijk.
En nu even alle gekheid op een stokje:
Het ergert mij dat in veel Hollywoodfilms & series altijd een Joods thema, traditie of sowieso iets Joods in de film verwerkt wordt. Een soort van verborgen propaganda over Joden. Dat is toch nergens voor nodig, immers zoals eerder gezegd we leiden allemaal nog aan het collectief schuldgevoel voor de Joden vervolging dus die zitten de eerste 500 jaar geramd.
Even wat voorbeelden:
Click (en sowieso alle films van Adam Sandler)
Royal Tennebaums
Saving Private Ryan
True Romance
Be Cool
Oceance Eleven & twelve
enz enz.
Will & Grace
Dharma & Gregg
King of Queens
Heeft iemand een verklaring voor dit fenomeen? En ja, ik weet dat het lijstje op dit moment niet heel erg groot is maar ik ga nog meer films opzoeken die daar gebruik van maken.
Hier werd het joden onderwerp wel creatief gebruiktquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:38 schreef vaudej het volgende:
Ik vond het vooral storend bij Borat, wat een joods propaganda!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:29 schreef Mustard_Man het volgende:
joden zijn gaaf en je weet het!
[afbeelding]
Ik was eigenlijk van plan de monumentale achterlijkheid die hier vertoond wordt links te laten liggen, maar dit slaat echt alles.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Californië is grotendeels Joods. Joden wonen vooral veel in Florida en Californië, verder zullen Joden het wel leuker vinden om speelfilms te maken. Ook veel muzikanten uit Californië zijn hoofdzakelijk Joods en ik geloof dat zelfs 30 % van Amerika Joods is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |