Idd binnenkort in alle theaters 'de gevallen boom'.quote:Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef Karzai het volgende:
Joden zijn nou eenmaal al eeuwen verweven met de Europese cultuur, en ze maken veel mee waar je films over kan maken.
lol allemaal wannabees die joods willen zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:26 schreef theturk het volgende:
jood is bijna geen geloof meer,maar meer een soort hobby ofzo geworden
Ook dat.quote:Op zondag 19 september 2010 01:25 schreef dude1986 het volgende:
[..]
lol allemaal wannabees die joods willen zijn
Ben je daar blij mee? Want ze hebben aardig wat steun van Amerika.quote:
Het is een intelligent volk. Dus ja.quote:
Zeg, ik heb je nu al twee keer geroepen.quote:Op zondag 19 september 2010 01:49 schreef PeZu het volgende:
dat komt heh omdat alle grote studio's en netwerken daar in joodse handen zijn en omdat er natuurlijk redelijk wat joodse mensen in the states wonen, ik zie het probleem niet![]()
seinfeld al genoemd
Zij het Joden dan maken ze geweldige films!quote:Op zondag 19 september 2010 01:49 schreef PeZu het volgende:
dat komt heh omdat alle grote studio's en netwerken daar in joodse handen zijn en omdat er natuurlijk redelijk wat joodse mensen in the states wonen, ik zie het probleem niet![]()
seinfeld al genoemd
Dit dus.quote:Op zondag 19 september 2010 01:43 schreef xLvk het volgende:
Half hollywood wordt gerund door joden lol..
sorryquote:Op zondag 19 september 2010 01:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb je nu al twee keer geroepen.
Geeft niet hoor, jij kunt er wel mee wegkomenquote:
Zou kunnen.quote:Op zondag 19 september 2010 02:11 schreef Karzai het volgende:
Dus we kunnen hier wel concluderen dat Joden de beste films maken?
Check dan meteen The Money Masters op video.google.comquote:Op zondag 19 september 2010 06:31 schreef Floxcie het volgende:
Illuminati, geen grap. Het staat allemaal uitgelegd op het internet, Google er er even naar.
Waar komt die 450 meme opeens vandaan?quote:Op zondag 19 september 2010 19:03 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Hollywood gaf mij 450 joden. Dat was echt fantastisch!
Postalgold stuurde mij ¤ 450,-quote:Op zondag 19 september 2010 20:38 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Waar komt die 450 meme opeens vandaan?
Kerstman = sinterklaasquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:36 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Okay als dat zo is dan verwacht ik ook Nederlandse uitspraken, en Sinterklaas op bezoek bij Will & Grace. Want New York was New Amsterdam en heeft dus ook Nederlandse invloeden. Aldus jouw logica.
quote:Op zondag 19 september 2010 19:03 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Hollywood gaf mij 450 joden. Dat was echt fantastisch!
ah zo.quote:Op zondag 19 september 2010 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Postalgold stuurde mij ¤ 450,-
Dat was echt fantastisch!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |