QFTquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:45 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Volgens mij is het juist niet zo...
Zoals Marlon Brando al zei...
Hollywood is run by Jews. It is owned by Jews, and they should have a greater sensitivity about the issue of people who are suffering because they've exploited [them]. We have seen the Nigger and Greaseball. We've seen the Chink. We've seen the slit-eyed dangerous Jap. We have seen the wily Filipino. We've seen everything, but we never saw the Kike, because they knew perfectly well that is where you draw the wagons around.
Jij bent niet eens een echte Jood.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:56 schreef waht het volgende:
Jaja, jullie zijn gewoon allemaal antisemieten!!!!!!!![]()
GOD leest mee hoor. Kom aan ZIJN volk en gij zult boeten. BOETEN.
Dat is helemaal niet uit superbadquote:Op maandag 3 mei 2010 22:30 schreef amata het volgende:
moet ik gelijk aan superbad denken
[ afbeelding ]
funny people dan, niet zo huilenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet uit superbad
Die gast speelt een agent in superbad
Wie praten er tegen de ts dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die nu nog tegen de TS aan praten.
[..]
Bar mitswa & Hutch.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:46 schreef Blaatski het volgende:
[..]
De nieuwe Starsky & Hutch. Ook de befaamde Bar Mitswa
quote:Op zondag 19 september 2010 00:54 schreef chroestjov het volgende:
Wat een kanker kick.... nou ja, daar gaan we;
Israël![]()
Joden![]()
AIPAC![]()
The Pianist![]()
Schindler's List![]()
Inglorious Bastards![]()
Seinfeldbehalve Cosmo
Larry David nooit van gehoord.
Je bent een goed man, Blaatski. En laat niemand je iets anders vertellen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:17 schreef Blaatski het volgende:
Ik heb zelfs een Joodse buurman en heel af en toe als ik in een goede bui ben groet ik hem vriendelijk.
quote:Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef Karzai het volgende:
Joden zijn nou eenmaal al eeuwen verweven met de Europese cultuur, en ze maken veel mee waar je films over kan maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |