Dat mag wel zo wezen, maar hey, ik laat het tenminste niet in elke film doorschemerenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:56 schreef donald_dick het volgende:
de TS is een mongool!
dat zou er nog bij moeten komen ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:58 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Dat mag wel zo wezen, maar hey, ik laat het tenminste niet in elke film doorschemeren.
wut?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
En hoeveel films/series zit iets in over het Christendom?
Justement.
JOUW post ja.. niet OP...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:47 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
zie mijn post![]()
snif wat zou ts zonder mijn inbreng moeten![]()
oud nieuws, als je een beetje bij de tijd bent weet je dat hollywood door hoofdzakelijk joodse mensen wordt gerund.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:17 schreef Blaatski het volgende:
Begrijp me niet verkeerd overigens, ik heb niet tegen het volk dat Jezus opzettelijk liet kruisigen, rijk werd over de ruggen van anderen en tot op de dag van vandaag nog inpraat op ons collectief schuldgevoel mbt de holocaust. Ik heb zelfs een Joodse buurman en heel af en toe als ik in een goede bui ben groet ik hem vriendelijk.
En nu even alle gekheid op een stokje:
Het ergert mij dat in veel Hollywoodfilms & series altijd een Joods thema, traditie of sowieso iets Joods in de film verwerkt wordt. Een soort van verborgen propaganda over Joden. Dat is toch nergens voor nodig, immers zoals eerder gezegd we leiden allemaal nog aan het collectief schuldgevoel voor de Joden vervolging dus die zitten de eerste 500 jaar geramd.
Even wat voorbeelden:
Click (en sowieso alle films van Adam Sandler)
Royal Tennebaums
Saving Private Ryan
True Romance
Be Cool
Oceance Eleven & twelve
enz enz.
Will & Grace
Dharma & Gregg
King of Queens
Heeft iemand een verklaring voor dit fenomeen? En ja, ik weet dat het lijstje op dit moment niet heel erg groot is maar ik ga nog meer films opzoeken die daar gebruik van maken.
Hier werd het joden onderwerp wel creatief gebruiktquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:38 schreef vaudej het volgende:
Ik vond het vooral storend bij Borat, wat een joods propaganda!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:29 schreef Mustard_Man het volgende:
joden zijn gaaf en je weet het!
[afbeelding]
Ik was eigenlijk van plan de monumentale achterlijkheid die hier vertoond wordt links te laten liggen, maar dit slaat echt alles.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Californië is grotendeels Joods. Joden wonen vooral veel in Florida en Californië, verder zullen Joden het wel leuker vinden om speelfilms te maken. Ook veel muzikanten uit Californië zijn hoofdzakelijk Joods en ik geloof dat zelfs 30 % van Amerika Joods is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |